SLVR Objavljeno Avgust 28, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2015 Če so smerniki z LED, potem moraš paziti tudi na polariteto ob priklopu. Varovalke so ponavadi pod sedežem, nekje blizu akumulatorja, dotičen motor žal ne poznam. Poleg varovalk preveri še rele. hajoktejn 1
Vucko Objavljeno Avgust 29, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2015 Glavna varovalka je pod sedežem ... ostale so skrite spredaj pod levo plastiko, tako da je treba plastiko snet .... preveril sem vse varovalke in so vse cele .... rele pa ne vem kje se nahaja .... če ga sploh ma, ker, ko so žmigovci delali ... so utripali zelo hitro.
hajoktejn Objavljeno Avgust 29, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2015 Glavna varovalka je pod sedežem ... ostale so skrite spredaj pod levo plastiko, tako da je treba plastiko snet .... preveril sem vse varovalke in so vse cele .... rele pa ne vem kje se nahaja .... če ga sploh ma, ker, ko so žmigovci delali ... so utripali zelo hitro. 117ič napisano - rabiš rele za LED smernike ali pa upore za vsak žmugi posebi. MiNa 1
Vucko Objavljeno Avgust 29, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2015 117ič napisano - rabiš rele za LED smernike ali pa upore za vsak žmugi posebi. ja če hočem , da utripajo normalno .... ampak bol je problem ker sploh delajo ne. Sej bom v pon. na servis peljal
Bjelovuk Darko Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 pozz drustvo,kako ste ? imam jedan mali problem koji mi vi mozete rijesiti zanima me da li pase stopalka sa honde cbr 600rr 2006 na hondu 600rr 2004. ima li neko da moze potvrditi da pase ili ne. pozdrvvv
Sitko Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Zivjo,Na Vari se mi je pojavil lightshow In to precej km od doma...Ima kdo resitev oz. izkusnjo ali idejo, kaj bi lahko bilo...Ko obrnem kljuc, se na armaturni plosci pojavi utripanje vseh luck... tudi ce pritisnem start, ne preneha, motor ne vzge. Ce npr. prizgem vse stiri zmigavce, pa lucke na armaturki utripajo v tem ritmu.To se mi ue zgodilo med voznjo, oz. ko mi je crknil motor, ko sem ob parkiranju hotel zapeljat cez robnik, pa mi motor crkne.Nekaj je v stiku, ali je nekaj crknilo?Hvala, lp
Sitko Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Raza mi je svetoval, naj odklopim¸acc,da se resetira¸komp. Stane nic... Pasat mi je svetoval, naj preverim ,ce je kaksna yarnica v stiku...ali pa slaba masa. Tudi sam sem nekako razmisljal v to smer. Hvala za obe razmisljanji. Je ze kdo imel podoben problem oz. ima se kak nasvet/idejo? Nekaj je ocitno narobe z napajanjem. Kar naenkrat...mogoce je akumulator? Predvidevam, da morda prevelik padec napetosti povzroci ta omenjeni lightshow. Kontakte na akumulatorje sem ocistil, racunalnik je tudi zadosti bil brez stroma, da se je resetiral. Probam - isto. Odklopil sem prve luci in ob kontaktu lightshow na armaturki ugasne. Starter pa ne obrne... Zato sumim na akumulator. Bom poizkusal najti nekoga, ki ima kleme, da probamo priklopit na avto... ce je to-to, pa v lov za novim akumulatorjem. LP s Peljesca!
FLY Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 (popravljeno) Poskusi priti do kakega univerzalnega inštumenta pa pomeri napetost na akumulatorju v mirovanju.(12V ali malo več) Če ti bo lepo zagnal na drug akumulator (npr.od avta)še na pomeni da je nujno kriv akumulator,lahko je skurjen "regler" in ti ne fila baterije med vožnjo. Če imaš pri vžganem motorju nekje 13.8-14.8V potem je zelo verjetno šel akumulator. LP in srečen povratek. PS Lahko pomeriš pri vgasnjenem motorju tudi če ti vleče kak nenormalen tok. Popravljeno Avgust 30, 2015. Popravil FLY Sitko in Kmet2 2
dAlencc87 Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Zdravo..kako odpravis kondenz v sprednji luci?je treba komplet luc menjat??
Sitko Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Oj, motor je vzgal na kleme. Nekako bom probal priti do novega akumulatorja (ta obstojeci je ze kar nekaj let). Vsaj toliko, da lahko normalno potujem. Doma pa izmerim tok polnjenja, da prekontroliram regler... Hvala, LP Poskusi priti do kakega univerzalnega inštumenta pa pomeri napetost na akumulatorju v mirovanju.(12V ali malo več) Če ti bo lepo zagnal na drug akumulator (npr.od avta)še na pomeni da je nujno kriv akumulator,lahko je skurjen "regler" in ti ne fila baterije med vožnjo. Če imaš pri vžganem motorju nekje 13.8-14.8V potem je zelo verjetno šel akumulator. LP in srečen povratek. PS Lahko pomeriš pri vgasnjenem motorju tudi če ti vleče kak nenormalen tok.
SLVR Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Tudi če nabaviš nov akumulator, ga boš v primeru okvare reglerja izpraznil v nekaj urah, ko boš vozil z lučjo. Akumulator se ti v takrat namreč ne polni, ali pa se polni zelo slabo. Vsekakor povprašaj za kakšen multimeter in pomeri napetosti, ti ne vzame več časa kakor par minut, pod pogojem, da imaš inštrument. Tudi, če preveč izprazniš akumulator ga boš uničil, zato škoda delat nekaj na pamet. Sitko, KNNMS in Kmet2 3
KNNMS Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Oj, motor je vzgal na kleme. Nekako bom probal priti do novega akumulatorja (ta obstojeci je ze kar nekaj let). Vsaj toliko, da lahko normalno potujem. Doma pa izmerim tok polnjenja, da prekontroliram regler... Hvala, LP Žijo! Ti prilepim link mojih meritev da ne bom še enkrat pisal. Malo pomeri napetosti v različnih stanjih pa boš hitro vedel kje si. Bi pa rekel tudi jaz, da ne boš s prižganimi lučmi daleč prišel, če ti ne polni. Verjamem da ti je šla le baterija in da boš uspešno rešil zadevo, ter se varno vrnil domov. LP http://www.motosvet.com/tabla/topic/125-honda-varadero/?p=2001830 Sitko 1
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 pozz drustvo,kako ste ? imam jedan mali problem koji mi vi mozete rijesiti zanima me da li pase stopalka sa honde cbr 600rr 2006 na hondu 600rr 2004. ima li neko da moze potvrditi da pase ili ne. pozdrvvv Pase od 2003-2006
Kmet2 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Zivjo,Na Vari se mi je pojavil lightshow In to precej km od doma...Ima kdo resitev oz. izkusnjo ali idejo, kaj bi lahko bilo...Ko obrnem kljuc, se na armaturni plosci pojavi utripanje vseh luck... tudi ce pritisnem start, ne preneha, motor ne vzge. Ce npr. prizgem vse stiri zmigavce, pa lucke na armaturki utripajo v tem ritmu.To se mi ue zgodilo med voznjo, oz. ko mi je crknil motor, ko sem ob parkiranju hotel zapeljat cez robnik, pa mi motor crkne.Nekaj je v stiku, ali je nekaj crknilo?Hvala, lp Poslušaj Flya ,mislim da ti je crknil regler,ravno v sobotobsmo pospremili z podobnimi simptomi CBF 1000 na avtovleko.....vzrok regler lp Sitko 1
Sitko Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Poslušaj Flya ,mislim da ti je crknil regler,ravno v sobotobsmo pospremili z podobnimi simptomi CBF 1000 na avtovleko.....vzrok regler lp Zdaj itak nimam kaj, cakam na nov aku.. Potem bom nekje poizkusal najti multimeter in izmerit napetost... potem se bom organiziral. Reglerja tuki ne bom ganjal novega, bom nekaj balkaniziral, ce bo treba. Sam se vedno bolj sumim samo aku, ker je bil star najmanj 7 let... Skratka, dolgcas nam ni Hvala zaenkrat vsem za razmisljanja in predloge. SLVR in Kmet2 2
NX650 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Zdaj itak nimam kaj, cakam na nov aku.. Potem bom nekje poizkusal najti multimeter in izmerit napetost... potem se bom organiziral. Reglerja tuki ne bom ganjal novega, bom nekaj balkaniziral, ce bo treba. Sam se vedno bolj sumim samo aku, ker je bil star najmanj 7 let... Skratka, dolgcas nam ni Hvala zaenkrat vsem za razmisljanja in predloge. Če je bil star 7 let se nimaš kaj bat.. daj novega in gasa novim dogodivščinam naproti kot je kmet2 napisal.. tisto z reglerjem je bolj hiba cbf 1000.... Mogoče si imel light show če je na starem aku crknila kaka celica in je padla napetost, posledica je odpoved možganov (motorni računalnik ima premalo napetost da bi normalno deloval)
Kmet2 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Če je bil star 7 let se nimaš kaj bat.. daj novega in gasa novim dogodivščinam naproti kot je kmet2 napisal.. tisto z reglerjem je bolj hiba cbf 1000.... Mogoče si imel light show če je na starem aku crknila kaka celica in je padla napetost, posledica je odpoved možganov (motorni računalnik ima premalo napetost da bi normalno deloval) To z reglerjem je hiba večine Hond.....AT....itd..... builder 1
ludiluka Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 To z reglerjem je hiba večine Hond.....AT....itd..... si mislil rečt hiba vseh japoncev no pa še stator dodaj :hooray: builder 1
alko1 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 To z reglerjem je hiba večine Hond.....AT....itd..... Potrjeno. Men je šel pri 40K Za mojega nov z menjavo tam okrog 450
NX650 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 si mislil rečt hiba vseh japoncev no pa še stator dodaj :hooray: Ni vse tako črno morem imet pa srečo, jaz ga nisem še nikoli menjal na nobenem builder 1
ludiluka Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Ni vse tako črno morem imet pa srečo, jaz ga nisem še nikoli menjal na nobenem Pa še boš sej je zadnjič en napisal na facebook. Je en spraševal da mu neki kawasaki ruži pol pa spodej komentar sej meni tudi tako dela to je normalno pol ka neha ružit je pa treba do mehanika SLVR in NX650 2
Kmet2 Objavljeno Avgust 31, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2015 Potrjeno. Men je šel pri 40K Za mojega nov z menjavo tam okrog 450 Lopovščina!!!!
Rdeči Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Lahko daste kaj drugega kot original. - Mosfet FH 008EE, ali 12,16 Pa še man se greje. Da se ga dobit 100 eur. dalje. Stara oznaka mislim, da je FS
shark90 Objavljeno September 7, 2015 Opozori Objavljeno September 7, 2015 Pozdravljeni, ima mogoče kdo kak nasvet kako bi zobnik ( na sliki) dobil dol? Je pa to menjalnik od bmw k1200r, priti moram do sredinskega zobnika, pred tem pa bi moral dobiti dol ta zobnik ki je na levi od ležaja. Problem je ker je zelo malo prostora med zobnikom in ležajem. še slike:
dAlencc87 Objavljeno September 7, 2015 Opozori Objavljeno September 7, 2015 Pozdravljeni, ima mogoče kdo kak nasvet kako bi zobnik ( na sliki) dobil dol? Je pa to menjalnik od bmw k1200r, priti moram do sredinskega zobnika, pred tem pa bi moral dobiti dol ta zobnik ki je na levi od ležaja. Problem je ker je zelo malo prostora med zobnikom in ležajem. še slike: IMG_3434.JPG IMG_3435.JPG Abciger pa sto posto gre dol
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se