jskrablin Objavljeno Januar 14, 2016 Opozori Objavljeno Januar 14, 2016 Eno vprašanje za znalce tule naokoli - kam v Lj/bližnji okolici bi se splačalo dat delat kak prototip/par kosov kovinskih delov (trda pločevina) oz natančno skrivit jeklene cevi premera 10 - 12 mm? Ker se mi je občasno rahlo dolgčas, prototipam (zaenkrat samo šablone iz plastike) zaščito hladilnika za CRF250L, pa iščem izvajalca za izdelat končni produkt. Vem, da se da na Amazonu najti svašta, samo to mi nekak ni fora...
franc Objavljeno Januar 14, 2016 Opozori Objavljeno Januar 14, 2016 Poglej na kakšnem navtičnem forumu (tam krivijo cevi za ograje) samo so cene na "krivino" in po moji "računici" čisto predrago (ko sešteješ je dražje kot če kupiš "original" ) . Po mojem mnenju se splača edino, če nimaš druge možnosti ali pa če koga poznaš. lp jskrablin 1
izibajker Objavljeno Januar 14, 2016 Opozori Objavljeno Januar 14, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, jskrablin pravi: Eno vprašanje za znalce tule naokoli - kam v Lj/bližnji okolici bi se splačalo dat delat kak prototip/par kosov kovinskih delov (trda pločevina) oz natančno skrivit jeklene cevi premera 10 - 12 mm? Ker se mi je občasno rahlo dolgčas, prototipam (zaenkrat samo šablone iz plastike) zaščito hladilnika za CRF250L, pa iščem izvajalca za izdelat končni produkt. Vem, da se da na Amazonu najti svašta, samo to mi nekak ni fora... Pokliči tole delavnico (šef Jože Zalar) Pa v Šmarje Sap je tudi en mojster, FISMO (Stane Smodiš) Lahova 47. tel: 01/7875 589, mob: 041/404 313 Popravljeno Januar 14, 2016. Popravil izibajker ciciban in jskrablin 2
jskrablin Objavljeno Januar 14, 2016 Opozori Objavljeno Januar 14, 2016 (popravljeno) Hvala za komentarje in kontake... Da malo pojasnim, gledam dve opciji. Ena je t.i. radiator brace podoben temu (sumim, da je to enostavnejša varianta?): Druga opcija pa bi bila kopija KTM Hard Parts zaščite: Tale pa rabi precej natačne in ozke krivine na spodobno močni cevi. Če ima kdo kako idejo/predlog/komentar, se priporočam... Popravljeno Januar 14, 2016. Popravil jskrablin
ukica Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu?
thumper Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 (popravljeno) Ob 14. 1. 2016 at 13:07, jskrablin pravi: Hvala za komentarje in kontake... Da malo pojasnim, gledam dve opciji. Ena je t.i. radiator brace podoben temu (sumim, da je to enostavnejša varianta?): Druga opcija pa bi bila kopija KTM Hard Parts zaščite: Tale pa rabi precej natačne in ozke krivine na spodobno močni cevi. Če ima kdo kako idejo/predlog/komentar, se priporočam... prva varianta je simpl - narišeš načrt , odneseš odrezat na laser pa par vijakov in cevk.. druga - dve opciji .. 1- ploščate deli odneseš odrezat na laser - če boš delal iz rosfreja odreži še luknje tam kjer so te cevi varjene na ploščat del pa samo vtakneš in zaliješ z argonom - tig.. cevke ti lahko zakrivi na 90stopinj vsak ki ima ročno orodje - pustiš daljše in jih porežeš na mero. 2- ploščato - laser izrez.. krivine - cevke + kolena zvariš z argonom (mdm črnuče) laser - kovinc ali nekje v celju.. Popravljeno Januar 16, 2016. Popravil thumper Kmet2 in Zivnorc 2
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Ob 13. 1. 2016 at 16:51, jany pravi: Koliko kilometrov pa ima ? Glede na to da gre za R1 bi res pri 30-40.000 bilo dobro pregledat ventile. Zanimivo kako serviserji lupijo ljudi za štelanje ventilov, dela pa ni za pol ure, več časa porabiš za prit do ventilov Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči. thumper, jany, MMF in 5 others 8
thumper Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred 8 minutami, svobodnaptica01 pravi: Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči. pokrov ali si resno mislila glavo dol pa na ponku štelat? a ne glih obratno ponavad - glava gor pa na ponku štelat
dAlencc87 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred 7 urami, ukica pravi: Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu? lahko je zvit kak disk...
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred 12 minutami, dAlencc87 pravi: lahko je zvit kak disk... Če se je tresenje začelo takrat ko je menjal ploščice, so lahko krivr ploščice, mogoče sr morajo uležat, al pa malomarno delo montaže....
thumper Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 so bile stare ploščice obrabljene po celi površini enako? če ne potem kakšen batek šteka in ker imaš nove ne pritiska po celi površini enako.. al pa kolesni ležaji ..
XTR Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 @jskrablin prva izvedba ščitnikov je kar ok, za bolj resno uporabo pa naredijo pločevinasti del iz inoxa. Je nekaj težje a precej močnejše in odporno na udarce. Če je dvolj prostora med okvirjem in agregatom pa dodajo še prečko ki poveže oba hladilnika skupaj. Včasih naredim kakšno kopijo alu ščitnikov za lokalne "norce" pa pravijo da se kar obnese.
jany Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi: Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči. Res je vendar redkokateri serviser se bo tako potrudu da naredi v stoto, njim je važno da pride nazaj v tovarniško toleranco. Zato si pa nekateri delamo sami ko je to potrebno
Wakasaki Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 (popravljeno) pred 19 urami, ukica pravi: Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu? če se je pojavilo z menjavo ploščic, išči problem tu. Drugače pa je meni rukala guma. Se tresenje pojavlja kot miganje balance levo desno ali gor dol.? Ja tud ležaj kolesa ali križa bi lahko bil Popravljeno Januar 17, 2016. Popravil Wakasaki ciciban 1
ciciban Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Včasih je kaj banalnega. Men so lani prednje cvilile. Kmalu zatem še tresle. Skoraj doktoriral... Krivec je bila pa anti rattle plošča, ki se je z kilometri poravnala. Enkrat me je pa tisti bobbin kolutek na plavajočem disku zafrkaval, pa ko so bile zavore tople je včasih zatresl. Najboljš vsaj enkrat na sezono spucat in pregledat čeljusti. Brake cleaner in zobna ščetka in pol urce dela. Bakrena pasta je stvar debate... če že potem res tam kjer koristi in v čim manjših količinah. V nasprotnem primeru rata samo magnet za svinarijo. Zavorna tekočina odvisno od vožnje na leto ali dve. Najkasneje na štiri do pet pa še menjava cevi, če so navadne gor. Wakasaki 1
ukica Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. Balanco pa trese levo desno mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi.
thumper Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 pred 6 minutami, ukica pravi: Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. Balanco pa trese levo desno mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi. pomoje je logika taka da bolj je disk zvit , pri nižjih hitrostih trese... Wakasaki in ciciban 2
Wakasaki Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, ukica pravi: Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. Balanco pa trese levo desno mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi. če balanca opleta levo desno, potem se pridružujem izjavi trumper-ja. Žal vse kaže na diske in vedi, da ploščice niso razlog za tresenje pri zaviranju. Da pa pride do zvitih diskov, je včasih vzrok v koroziji oz. svinariji, katera nastane na pušah med dvema deloma diska. Z uporabo "težkih" čistil in visokotlačnih čistilcev pa k zadevi le pripomoremo. Diski se zvijejo lahko tudi ob padcu, če vročega zalije mrzla voda, štekanju zavor-pregrevanje-, ob zlorabi na pisti recimo,.... Popravljeno Januar 17, 2016. Popravil Wakasaki ciciban 1
ciciban Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 (popravljeno) Video na temo teh kolutkov/puš/bobbin-ov. Btw Tale ima kar ene par dobrih videov na temo vzdrževanja. Popravljeno Januar 17, 2016. Popravil ciciban gretzky, Agostini in Mavti 3
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Ob 16. 1. 2016 at 20:41, thumper pravi: pokrov ali si resno mislila glavo dol pa na ponku štelat? a ne glih obratno ponavad - glava gor pa na ponku štelat Pozimi se dela kompletne revizije mašin, tako da je lepo v vsakem kotu mal notranjih organov Yamah, Kwakasakijev, in ostalih značk. Tako da se tudi glava vzame dol, sčisti vse (UZ kopel), zloži nazaj in naštima, da je v piko. Drugače pa, če delaš to, ko je motor še na motociklu, je pa še bolj zamudno. jany in thumper 2
bamf Objavljeno Januar 31, 2016 Opozori Objavljeno Januar 31, 2016 Zdravo. Zanima me, kakšne so vaše izkušnje z nabavo agregatov na Ebay-u. Gre za Kawasaki ER 5, na italjanskem Ebay-u je nekaj oglasov "motore completo garantitto". Zavedam se, da je nabava preko spleta loterija, kolikšna pa je verjetnost, da dobim čisti "klump". Če kdo ve za kak soliden agregat, se priporočam. Na motorju je spustilo tesnilo na pokrovčku za dolivanje hladilne tekočine. Ker ni držalo pritiska, je voda zavrela in izparela. Opozorilna lučka za pregrevanje se ni prižgala. Domnevam, da je bilo kakih 100km narejenih brez kaplje vode v motorju. Ko sem hladilno tekočino nalil, sem na njej opazil masten madež, po poskusni vožnji pa "emulzijo olja in vode" na steklu za kontrolo olja. Motor sicer normalno vžge. Najprej sem razmišljal o popravilu (nisem še razdrl motorja, ni časa). Brušenje glave, zamenjava teflonov in novo tesnilo glave morda ne bo dovolj, ker so "kilometri brez vode" lahko poškodovali še marsikaj drugega. Zato se nagibam k menjavi celotnega agregata.
StaraFeltna Objavljeno Januar 31, 2016 Opozori Objavljeno Januar 31, 2016 2 minutes ago, bamf said: Zdravo. Zanima me, kakšne so vaše izkušnje z nabavo agregatov na Ebay-u. Gre za Kawasaki ER 5, na italjanskem Ebay-u je nekaj oglasov "motore completo garantitto". Zavedam se, da je nabava preko spleta loterija, kolikšna pa je verjetnost, da dobim čisti "klump". Če kdo ve za kak soliden agregat, se priporočam. Na motorju je spustilo tesnilo na pokrovčku za dolivanje hladilne tekočine. Ker ni držalo pritiska, je voda zavrela in izparela. Opozorilna lučka za pregrevanje se ni prižgala. Domnevam, da je bilo kakih 100km narejenih brez kaplje vode v motorju. Ko sem hladilno tekočino nalil, sem na njej opazil masten madež, po poskusni vožnji pa "emulzijo olja in vode" na steklu za kontrolo olja. Motor sicer normalno vžge. Najprej sem razmišljal o popravilu (nisem še razdrl motorja, ni časa). Brušenje glave, zamenjava teflonov in novo tesnilo glave morda ne bo dovolj, ker so "kilometri brez vode" lahko poškodovali še marsikaj drugega. Zato se nagibam k menjavi celotnega agregata. Pa to ni ducati! zamenjaj olje in tesnila in preglej še tiste ki ločujejo olje in vodo, spucaj hladilni sistem, natoči nov antifriz (ne bit čip bastard in naredi z destilirano vodo!) nato se zapelji in preglej kakšna je voda in preglej enkrat ali večkrat olje (stoči in nazaj) to počni še 1000 km vsake 200 recimo... Imaš dobre možnosti da se izide. Da boš dobil boljši agregat iz ene totalke pa je loterija ki ti ni v prid. Sicer jemlji moj nasvet z rezervo ker sem informatik (nisem pa lih od včeraj) a glede na strošek zgoraj napisanega bi blo vredno poskusit pomoje. Čene pa najbolje k resnemu pravemu mehaniku po pravi nasvet/popravilo.
S1000R Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 (popravljeno) sorry stupid Popravljeno Februar 4, 2016. Popravil quattroooo
sesir Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 Skute 50 ccm kak je z valjcki?rad bi da bolj vlece,hitrost mi ni vazna?Lazje moram nor dat?
Zivnorc Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 pred 35 minutami, sesir pravi: Skute 50 ccm kak je z valjcki?rad bi da bolj vlece,hitrost mi ni vazna?Lazje moram nor dat? ...pejdi v rubriko skuterji...predelave.... tam so freaki za tovrstne zadeve...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se