Zx_R Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Če misliš z tem misliš štangas potem se da. Ponavadi je na levi strani takšen vrtljiv ročaj z katerim se da nastavit na poljubne obrate. :)
SiR Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Zadeva je taka: motor mi zdele užge, samo noče pa bit prižga. Če ga turiram mi dela sam čim pa padejo obrati pa crkne. Kaj bi lahko bilo narobe? Mogoče akumulator? Prosim pomagajte. mau zajlo za gas poglej ...
Guest Brumer Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Mogoče je samo minimum za naštimat. Al motorji na vbrizg nimajo za štimat? Ponavadi nimajo vijaka(razen starejši sistemi) za nastavitev prostega teka,to vse krmili računalnik.Edino bi bilo lahko pri tvojem motorju in kar lahko sam pogledaš je ,če bi slučajno kakšna vakum cevka padla dol ali se prelomila-(preperela),ali mogoče kakšna dihtunga pušča (o-ring in pd.) in tam vleče v vsisni kolektor(fovš) zrak,kaj več na daljavo se ti nebo dalo pomagat. :OK: :OK: maco47, Bremzer in special749 2 1
danci1973 Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 (popravljeno) Ponavadi nimajo vijaka(razen starejši sistemi) za nastavitev prostega teka,to vse krmili računalnik. Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm: D. Popravljeno Januar 21, 2007. Popravil danci1973
MarduK Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm: D. Tudi Honda Hornet 900 (2005), Kawasaki ZX-12R (2003) pa verjetno še mnogo "starejših" sistemov...
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Ej rintintin, če je motor lepo delu preden si ga razdiru, si potem sigurno kaj pozabu nataknt ali pa nisi prov naredu. Probi še motor zalaufat brez rezervoarja s posodico za bencin, pa boš vidu, če lepo dela, potem je najbrž cev stisnena, mogoče si kaj po pomoti zračni filter zapru, pa ne dobi zraka.Če si filter za bencin gor daju, ga moraš prav obnit( smer puščice). Ne šraufaj vplinjačev ker boš sam poslabšu. Sigurno je samo kakšna malenkost. Mal poglej.
Guest Brumer Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm: D. To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek: Bremzer, maco47 in special749 2 1
danci1973 Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek: Ah, Brumer, ne nakladaj... [attachmentid=90299] D.
DaviiD Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 (popravljeno) To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek: Glej: Elektronika ima mapo ki glede na dolocene pogoje (MAP->RPM, TPS->RPM (Alpha-N), MAF->RPM) odcita vrednost katera ji posredno ali pa neposredno pove kako dolgo naj drzi injektor odprt. Podobno stori za podatek o predvzigu, ce kontrolira tudi vzig. Eden od pogojev da motor sploh dela je ta da v sebe potegne zrak. Ali ta zrak dobi iz idle ventila (bodisi samo OFF/ON ventil, PWM ventil ali pa stepper motor) ali pa iz tega ker so lopute malo odprte. Elektronika primerno temu izbere vrednosti v svoji tabeli in to je to. Torej je vseeno ce dobi zrak preko ventila ali pa preko glavne lopute. Je pa res da je boljse ce ze je idle ventil da se uporablja tega. Ce pa tega ni, potem pa je normalno da se uporablja vijak. Ce ima tvoj motor mogoce kaksen drugacen oz. "boljsi" nacin vbrizgavanja pa nam ga prosim pojasni. Popravljeno Januar 21, 2007. Popravil DaviiD
rintintin Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Včeraj je bil pri meni še en kolega pa nama je motor komaj prižgal......pol pa po 30sec s5 crknu :( cev pa to ni stisnjena ker sm pazu pa se v enaki poziciji je speljana.. včeraj se mi je srce trgalo ker se nism mogu pelat :headbang: :? Ta tako opevan vijak za prosti tek sm pa pod diag naštimal najprej na -1 pol pa še na 0, sm očitno ni nič pomagalo. mislim, da mi ni druge kot na servis pa na racunalnik preklopt. No najprej pa pride še bivši lastnik tega motorja pregledat situacijo. (drugače je bivši glavni monter na aprilii v lj.... sm ne vem kaj bo kej pomagu, ker nima računalnika.. upajmo...) Joooj :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: kolk bom preklel vse skupi k bom ugotovu, da je bla ena taka banalna fora, in pol se bom še ceu tedn v zid zaletavu...
protoncek Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek: če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr
Sam dePihlja Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 (popravljeno) Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :? Popravljeno Januar 22, 2007. Popravil Sam dePihlja
RSTDRIVER Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :? http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=96774
simonsi Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :? Praviloma je vedno potrebno novo tesnilo cilindra in glave. Jaz pa vedno namažem tesnilo glave z rdečim kitom in zategnem od oka pa dela super. Če nimaš moment ključa, je najbolj važno, da so vsi šraufi enako zategnjeni.
RSTDRIVER Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Če nimaš moment ključa, je najbolj važno, da so vsi šraufi enako zategnjeni. ja, maš pa moment ključ v rok .) sej ponavd se vid, kje je slabš pritegnjeno :wacko:
danci1973 Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek: če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr Večina mopedov z elektronskim vbrizgom, namenjenih na EU tržišče, ima lambda sondo (O2 senzor), montirana pa je ponavadi na izpušnem kolektorju, na delu, kjer so cevi že zdručene v eno. Na primer - Honda CBR600F (EU model v posebnem okvirčku): [attachmentid=90401] Ali Suzuki SV1000S: [attachmentid=90402] Je pa res, da se še vedno uporabljajo večinoma t.i. 'narrow band' senzorji, ki niso preveč koristni, saj lahko povedo le, ali je mešanica prebogata ali prerevna, ne pa tudi, koliko... 'Wide band' senzorji pa so precej točni in se tudi precej uporabljajo v dirkalnih športih in za tuning... Serijsko pa jim menda uporabljajo le nekateri BMW-jevi modeli mopedov, medtem ko so med avtomobili že kar precej razširjeni. Tako recimo izgleda izhod 'narrow band' senzorja (v odvisnosti od lambde): [attachmentid=90405] Tako pa izhod 'wide band' senzorja: [attachmentid=90408] D.
Piksna Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek: če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr Ja poleg tega, kar je danci napisal, pa obstajajo tudi motorji (kontrole vbrizga/vžiga/delovanja) brez t.i. lambda sonde. Namesto nje so parametri izgorevanja določeni z "air-flow" tipali, temperaturo izpušnih plinov,... z namenom nadzorovati optimalno mešanico med gorivom in kisokom (mislim, da okoli 14,2:1). Namen pa je izključiti "sorazmerno" počasnost reakcije lambde (pri visoko dinamičnih motorjih, z hitrim odzivom, itd.). Klasični primer/kazalec tega je, če npr. na full pogodiš plin (gas) se nekaj časa lambda sonda sploh ne odčitava saj ne tiplje pravih vrednosti in ne dohaja dinamike. Za kaj več pa mal poglej po WWW... :slap: :P Pojavil se mi je dvom na sliko izpušnih cevi dancija: -puščica kaže na vezni člen med cevema, ki je tam zato, da duši vibracije, da se izpušna cev ne odlomi pri glavi/kolektorju. Ne vem če naj bi bla sonda tam, ker je cev slepa res pa, da je na njej neka luknja... :?
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Pojavil se mi je dvom na sliko izpušnih cevi dancija: -puščica kaže na vezni člen med cevema, ki je tam zato, da duši vibracije, da se izpušna cev ne odlomi pri glavi/kolektorju. Ne vem če naj bi bla sonda tam, ker je cev slepa res pa, da je na njej neka luknja... :? Lambda je definitivno tam, saj je to izpuh mojega mopeda in sem jo lastnoročno odšraufal... :) Cevi oz. cevke, ki med seboj povezujejo 'header' cevi, pa niso samo za mehansko podporo in učvrstitev, pač pa imajo pomembno funkcijo tudi pri dinamiki plinov... [attachmentid=90410] D.
ICE_MAN Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 (popravljeno) A je že kdo izdelal doma air-fuel meter za odčitavanje bogatosti zmesi, na frgazar motorjih pri spreminjanju diz dynojet tuning? Popravljeno Januar 23, 2007. Popravil ICE_MAN
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 A je že kdo izdelal doma air-fuel meter za odčitavanje bogatosti zmesi, na frgazar motorjih pri spreminjanju diz dynojet tuning? Če hočer res kaj merit, moraš uporabit 'wide band' senzor z gretjem, ta pa potrebuje kar precej elektronike za nadzor. Če nisi res ljubiteljski elektronik, se zadeva ne izplača - je bolje kupit, čeprav so te zadeve kar drage (no, že sam senzor je drag). Morda kaj več na temo DIY najdeš tu: http://techedge.com.au/vehicle/wbo2/. lp, D. PS: Sva pa s kolegom kupila tole...
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Rabm narest par tesnil za motor pa me zanima odkar ni več trgovine Astra v Lj., kje bi nabavu te pole papirja za tesnila? :(
Piksna Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Lambda je definitivno tam, saj je to izpuh mojega mopeda in sem jo lastnoročno odšraufal... :) Cevi oz. cevke, ki med seboj povezujejo 'header' cevi, pa niso samo za mehansko podporo in učvrstitev, pač pa imajo pomembno funkcijo tudi pri dinamiki plinov... D. Moj komentar je bil predvsem, ker se mi zdi, da puščica kaže tisto cevko med headerjema z luknjo. Tam lambda ne more biti privita, ker zaradi nizkega pretoka plinov nebi delovala. Morda je kak drug senzor... :hmm: Dinamiki ? Kaj misliš s tem ? ( tista "brika" je slepa...) :?
simonsi Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Dinamiki ? Kaj misliš s tem ? ( tista "brika" je slepa...) :? Une cevke med izpušnimi krivinami izenačijo pritisk, boljša odzivnost motorja, več navora, mirnejši tek, bla bla bla, link
danixxx Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Ko že imate debato o lambda sondi me zanima če kdo ve a ma Honda cbr 1000 rr 2005 letnik lambda sondo :? in kje konkretno je,ker jo konkretno jaz nikjer ne najdem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se