Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Imam občutek,da me nekateri res nerazumete.Namreč,če sem napisal originalne rezervne dele to še zdaleč NEPOMENI BMW-ejeve dele narejene v BMW-eju saj vsi dobro vemo,da VSE fabrike kupujejo dele pri tistem proizvajalcu,ki jih ENAKO kvalitetne naredi po nižji ceni.Stemi originalnimi deli sem mislil,da si jih kupiš pač na servisu,ki naj bi prodajal poblaščenec in 100% ustrezajo standarom za dotični tip motorja.Namreč ravno pri zavorah je vsaj meni zelo pomembno,da si vgradim PRAVE(originalne)katere se tudi fabriško vgrajujejo neglede ali so iz Honkoga,Koreje,Taivana,Slo, itd.Meni je pač ZELO važno da so prilagojene in stestirane v BMW-eju na dotično leguro zavornega diska.Mogoče zato,ker imam pač svoje življenje rad!!!! :whistle:

Objavljeno

jest pa vedno vzamem malo boljše, ki ponavadi stanejo enako kot "original", držijo malo manj, primejo pa bistveno bolje..

kot je rekel danci..kupujem pri tistih, ki so največji majstri za določeno zadevo..

ker pa ne delam tolk km kot nekateri, mi je vseeno kako zgleda disk po 50.000 kilometrov, saj jih toliko z enim motociklom nikoli ne bom naredil

Objavljeno

Mislim, da z originalom ne moreš nič falit, saj je vse narejeno tako, da paše skupaj in deluje kot mora. Če kupiš neoriginal, kupi mehkejše, kot je napisal brumer, posledica pa bo hitrejša obraba, trše pa ti bodo uničile disk.

Sam tudi pri ploščicah vedno najraje posegam po originalnih, čeprav so (na prvi pogled) dražje.

Objavljeno

Star pregovor "Premalo sem bogat, da bi poceni kupoval" tudi tu skoraj vedno drži.

Potrebno pa je vedet, da stekleno marmorne mavzoleje, v katerih delujejo takšni in drugačni prodajalci vozil vzdržujemo kupci :whistle: !

Pa srečno pri nakupih orginalov ali pa "ponaredkov".

Objavljeno
Mislim, da z originalom ne moreš nič falit, saj je vse narejeno tako, da paše skupaj in deluje kot mora. Če kupiš neoriginal, kupi mehkejše, kot je napisal brumer, posledica pa bo hitrejša obraba, trše pa ti bodo uničile disk.

Sam tudi pri ploščicah vedno najraje posegam po originalnih, čeprav so (na prvi pogled) dražje.

No jaz pa bom iz originala kot kaže prešel nazaj na aftermarket, kupil original sintrirane ploščice od Nissina in mi trese prva bremza pod določenimi pogoji, pri aftermarket EBCju je pa vse špilalo kot mora :wacko:

Objavljeno
...... originalnimi deli sem mislil,da si jih kupiš pač na servisu,ki naj bi prodajal poblaščenec in 100% ustrezajo standarom za dotični tip motorja.

zal tudi serviserji vcasih krepko mimo fsekajo; suzuki siler mi je ca. 5 let nazaj prodal goldfren (ja vem, me idiot :headbang: ) obloge, po katalogu pasejo za moj motor - in so mi unicile sprednja diska (po 1000 km so bile odbloge oddelane do kovine). od silerja pa do danes kljub pisni reklamaciji nimam odgovora.

Objavljeno

Tud jst sem danes pogledal kaj imam zaene ploščice, notri so carbone lorraine sbk5, primejo nekako tako kot v tem filmčku opišejo, zagrabjo tako kot morejo ampak moreš že kar močno ročko stisent. Kolega ima na istem modelu motorja original brembo in tisto pa grabi kot sam satan, tko da bo za premiselt kaj bodo nasledne ploščice, najbrš original kljub ceni.

Mam pa zdele par vprašanj, batke je potrebno ob montaži porinit nazaj? Zdej pa če enga po enga, gre zmeraj kateri mal naprej, je to ok?

Pa še to, rad bi čeljust malo spucal a bo vredu če kar komplet našpricam z čistilom za zavore, da ne bo kak problem pri batkih, kako tesnilo šlo?

Pa še to, če se spomnem pravilno se da tudi površino ploščic spucat, ker naj bi se neka "glazura" al kaj je nabrala gor, to lahko tud (ali sploh smem) našpricat s tem čistilom?

Objavljeno
Zdej pa če enga po enga, gre zmeraj kateri mal naprej, je to ok?

Ja-normalno, zato moreš odpret un pokrovček ko je na balanci za dolovat olje in pol ti ne bo drugih batov nazaj porinilo.

rad bi čeljust malo spucal a bo vredu če kar komplet našpricam z čistilom za zavore, da ne bo kak problem pri batkih, kako tesnilo šlo?

Lahko vse brez problema razstaviš in očiščiš.

Pa še to, če se spomnem pravilno se da tudi površino ploščic spucat, ker naj bi se neka "glazura" al kaj je nabrala gor

Tut lahko s čistilom za zavore očistiš, sam ni potrebno, ker se itak ob bremzanju samo obrablja.

Objavljeno
Mam pa zdele par vprašanj, batke je potrebno ob montaži porinit nazaj? Zdej pa če enga po enga, gre zmeraj kateri mal naprej, je to ok?

Dokler ne pade ven, ni problema.

Pa še to, rad bi čeljust malo spucal a bo vredu če kar komplet našpricam z čistilom za zavore, da ne bo kak problem pri batkih, kako tesnilo šlo?

Jaz bi pazil, da ne bi ravno preveč čistila prišlo do tesnil... Batkov pač ne našpricaj tako, da bi teklo po njih, ampaj raje našpricaj krpo pa potem batke očisti s krpo.

Pa še to, če se spomnem pravilno se da tudi površino ploščic spucat, ker naj bi se neka "glazura" al kaj je nabrala gor, to lahko tud (ali sploh smem) našpricat s tem čistilom?

Jaz po šraufanju vedno našpricam komplet disk in tudi ploščice, pa še nisem imel težav zaradi tega.

D.

Objavljeno

Super, hvala obema, grem zdele pucat :)

Objavljeno
Tud jst sem danes pogledal kaj imam zaene ploščice, notri so carbone lorraine sbk5, primejo nekako tako kot v tem filmčku opišejo, zagrabjo tako kot morejo ampak moreš že kar močno ročko stisent. Kolega ima na istem modelu motorja original brembo in tisto pa grabi kot sam satan, tko da bo za premiselt kaj bodo nasledne ploščice, najbrš original kljub ceni.

Mam pa zdele par vprašanj, batke je potrebno ob montaži porinit nazaj? Zdej pa če enga po enga, gre zmeraj kateri mal naprej, je to ok?

Pa še to, rad bi čeljust malo spucal a bo vredu če kar komplet našpricam z čistilom za zavore, da ne bo kak problem pri batkih, kako tesnilo šlo?

Pa še to, če se spomnem pravilno se da tudi površino ploščic spucat, ker naj bi se neka "glazura" al kaj je nabrala gor, to lahko tud (ali sploh smem) našpricat s tem čistilom?

Če že demontiraš ploščice in je olje staro več kot dve leti odzgoraj odvij pokrov potegni ven staro olje in nato potegni eno ploščico do polovice ven in nato kar s ploščico potisneš oba batka navznoter.Najbolje je da sploh ne čistiš samo spihaš,če je obloga na ploščici debela vsaj še 2 mm oblogo malo pobrusi na rink plošči ali na steklu na katerega daš šmirgel papir Št.60,nato namaži ploščico po kovinski strani (natenko)z bakreno mastjo proti cviljenju in nato eno za drugo tako demontiraj in spet zmontiraj.Ko boš vse nazaj namontiral dolij frišno olje in počasi parkrat pritisni zavoro dokler ne postane ročka trda.Spet dolij olje in še malo prezrači tako da bo tudi v klešče prišlo frišno olje.Pazi če ti kje po barvi pošprica z zavornim oljem takoj izperi z vodo,dolij olje do vrha in montiraj pokrovček.Če olja ni potrebno menjat potam odpri pokriovček in eno po eno ploščico demontiraj nato montiraj in za vsako zamenjano ploščico pritisni parkrat na ročico zavore. :whistle:

Objavljeno

Zamenjal sem pa že včer tekočino, vseeno hvala za nasvet, škodi ne :), če se mi bo dalo bom mogoče res še mal pobrusil ploščice

Objavljeno

ena naumesna, ampak tuk ud šmera k dans... pa ž douh nisn bla :blush:

Objavljeno (popravljeno)
Tud jst sem danes pogledal kaj imam zaene ploščice, notri so carbone lorraine sbk5, primejo nekako tako kot v tem filmčku opišejo, zagrabjo tako kot morejo ampak moreš že kar močno ročko stisent. Kolega ima na istem modelu motorja original brembo in tisto pa grabi kot sam satan, tko da bo za premiselt kaj bodo nasledne ploščice, najbrš original kljub ceni.

Mam pa zdele par vprašanj, batke je potrebno ob montaži porinit nazaj? Zdej pa če enga po enga, gre zmeraj kateri mal naprej, je to ok?

Pa še to, rad bi čeljust malo spucal a bo vredu če kar komplet našpricam z čistilom za zavore, da ne bo kak problem pri batkih, kako tesnilo šlo?

Pa še to, če se spomnem pravilno se da tudi površino ploščic spucat, ker naj bi se neka "glazura" al kaj je nabrala gor, to lahko tud (ali sploh smem) našpricat s tem čistilom?

orodje za razmaknit batke - Lojzov katalog cca 20 € . Ja saj vem, mnoooogo predrago, saj lahko isto nardiš kar z izvijačem ali ... :whistle:

Jaz sem ga vseeno nabavil. Nerad praskam tam notri s čem ostrom

post-5391-1236371966_thumb.png

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

35eur sem dal sam za lepila, pa sem ponucal 2 kaplici, tko da to je še đabe :D

Če bo kdaj preveč denarja dobra ideja.

Objavljeno
orodje za razmaknit batke - Lojzov katalog cca 20 € . Ja saj vem, mnoooogo predrago, saj lahko isto nardiš kar z izvijačem ali ... :whistle:

Jaz sem ga vseeno nabavil. Nerad praskam tam notri s čem ostrom

Se strinjam,sploh je problem,če s čim ostrim poškoduješ stare in neuporabne ploščice :lol1:

Objavljeno
Se strinjam,sploh je problem,če s čim ostrim poškoduješ stare in neuporabne ploščice :lol1:

Jaz uparabljam klešče za seger obročke. Deluje super brez težav, res pa je da so ogromne. Tudi na avtih tako delam.

Drugače če bi še pa kdo rad mel tako stvar ku ja sam doma našvasam pobrusim pa pošpricam. Fora je sam v tem da nebo nič ceneje :slap:

Tako da kr raje tam kupite ali se pa drgače znajdite.

Objavljeno

Tavelik pajser in izvijač pa grejo batki brez problema nazaj. Pomagam si pa še s starimi ploščicami.

NIKOLI s silo, vedno vzami večje kladivo! :naughty:

LP Robert

Objavljeno

Pa s tamalo spono se da tudi lepo spravit batke noter.. Za to imaš pa res na voljo toliko načinov in orodja, ki se da uporabit, da kakših posebnih pripomočkov jaz ne bi šel kupovat :)

Objavljeno
ena naumesna, ampak tuk ud šmera k dans... pa ž douh nisn bla :blush:

Ja kaj si pa delala? Si se s kakšnim mehanikom cartlala? :naughty: :whistle:

Objavljeno

Orodja za razmikanje batkov so po mojem mnenju samo potuha nevestnim in lenim mehanikom. Če batek ne gre v čeljust brez uporabe znatne sile, je potrebno čeljust razdreti, vse lepo očistiti, namazati z namensko pastjo in sestaviti nazaj. Nato gre batek v čeljust z enim prstom. In zavore se ne grejejo, ne tresejo, ploščice se ne obrabljajo neenakomerno...

Velja tako za motorje, kot tudi za avtomobile.

Še kot zanimivost: takole izgleda notranjost čeljusti "youngtimerja" (R65 l. 81), ki verjetno do danega trenutka še nikoli ni bila razdrta in očiščena. Pa zavorno olje verjetno tudi ni bilo menjano dvakrat na sezono :grrr

post-4572-1236723092_thumb.jpg

post-4572-1236723018_thumb.jpg

LP, Skiny

Objavljeno

Velja tako za motorje, kot tudi za avtomobile.

Ti bom jaz povedal kaj velja za motorje in avtomobile.Zavorna Klešča se PRAVILOMA sploh NESME razdirat razen v specijalnih zato pobčlaščenih delavnicah ali zavornih servisih.Namreč če enkrat letno demontiraš obloge porineš batke nazaj in spet zmontiraš na dve leti zamenjaš še zavorno tekočino so kležča garantirano za 10 let + je pa zelo važno,da se ne poškoduje zunanje zaščitne gumice kar povzroči korozijo cilindra.

Ps. na se stem zajebavat in še kazat po forumu kaki specijalisti ste.Z zavorami se res ni za hecat življenje ima vsak samo eno.Zamisli si samo ko boš montiral npr.malo poškoduješ gumico ,ki bo malo puščala mogoče takoj neboš opazil po daljši vožnji bo izcurelo samo par kapljic olja,ko boš stisnil zavoro bo prvič ročka mehka vprašanje je,če bo še časa pritisni ponovno,mogoče bo samo pisalo zaradi prekratke varnostne razdalje ali neprilagojene hitrosti je poškodbam na licu mesta podlegel.V nobenem primiru še niso raziskovali ali je na motorju tehnično bilo vse izpravno!!!

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj me zanima glede zavornega olja.. Ponavadi na pokrovčkih rezervoarčkov vedno piše kakšno olje je potrebno dat noter, ter da mora bit iz "sealed container", torej "zapečatene" embalaže.

Nikoli se nisem obremenjeval s tem, ker sem itak vsakič posebej kupil zavorno olje v majhni embalaži 250ml in ga ob enkrat porabil. Vendar gledam, da ima Motul zavorno olje pakirano po 500ml, Castrol in veliko ostalih pa tudi po 1l. Zanima me torej, če ima zavorno olje kakšen rok trajanja po tem ko je enkrat embalaža bila odprta, oziroma v kolikem času ga je potem potrebno porabit. Imam najavljenih kar nekaj menjav zavorne tekočine, pa me zanima ali kupit pač za vsakega posebej tamalo pakungo, ali lahko vzamem cel liter pa to lepo v roku par mesecev ponucam.. Če logično pomislim, se ne bi smelo olje kar pokvarit samo zato ker je bilo odprto, konec koncev bo tudi v motorju moralo opravljati svojo funkcijo leto ali dve.. Je torej tisto opozorilo, da mora bit iz "zapečatene" pakunge torej zgolj preventivno, da ne bi šel kdo ulivat kakšne stare scavnice noter, oziroma česar kar sploh ni zavorno olje?

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Nekaj me zanima glede zavornega olja.. Ponavadi na pokrovčkih rezervoarčkov vedno piše kakšno olje je potrebno dat noter, ter da mora bit iz "sealed container", torej "zapečatene" embalaže.

Nikoli se nisem obremenjeval s tem, ker sem itak vsakič posebej kupil zavorno olje v majhni embalaži 250ml in ga ob enkrat porabil. Vendar gledam, da ima Motul zavorno olje pakirano po 500ml, Castrol in veliko ostalih pa tudi po 1l. Zanima me torej, če ima zavorno olje kakšen rok trajanja po tem ko je enkrat embalaža bila odprta, oziroma v kolikem času ga je potem potrebno porabit. Imam najavljenih kar nekaj menjav zavorne tekočine, pa me zanima ali kupit pač za vsakega posebej tamalo pakungo, ali lahko vzamem cel liter pa to lepo v roku par mesecev ponucam.. Če logično pomislim, se ne bi smelo olje kar pokvarit samo zato ker je bilo odprto, konec koncev bo tudi v motorju moralo opravljati svojo funkcijo leto ali dve.. Je torej tisto opozorilo, da mora bit iz "zapečatene" pakunge torej zgolj preventivno, da ne bi šel kdo ulivat kakšne stare scavnice noter, oziroma česar kar sploh ni zavorno olje?

Da.

Zavorna olja na bazi glikola (DOT3, 4 in 5.1) so higroskopska - torej nase vežejo vlago (vodo). Večja, kot je vsebnost vlage, nižje je vrelišče tekočine, poleg tega pa vlaga lahko pospešuje korozijo znotraj zavornega sistema. Ko enkrat odpreš posodo z oljem, je samo z navadnim pokrovom ne moreš zapreti tako dobro, da vlaga ne bi prišla noter.

Če lahko olje skladiščiš v kakšnem primerno ne-vlažnem prostoru, par mesecev ne bi smelo predstavljati problema.

D.

Objavljeno

točno tko kot je Danci reku. Pri mojmu motorju je prejšnji lastnik zgleda bol slabo menjal hidravlično takočino za sklopko (za bremze se je hvala bogu mal bol potrudu). Tekočina je zgleda vezala vodo. Ko se je tekočina segrela se je voda zgleda razširila in potisnila vodilo. Sklopka je posledično pri močno segretem motorju začela (bol) drset. po menjavi tekočine je blo bolš. Po menjavi lamel, fedrov pa kovinskih ploščic (ne vem kako se reče) pa sploh :lol1:

Pa še eno vprašanje za majstre. Lahko za hidravliko uporabljam kar tekočino, ki se jo kupi na bencinskih (ene 3 eure stane) ali je bolš uporabljat kakšno specialno zadevo? Aja ta iz bencinske je DOT4 tko kot more bit za moj motor.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!