Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Nisem si mislu, da je tak problem upor dat na tist LED žmigovc, da ti prov utripajo. ccc :lol1::lol1:

Ubistvu je. Samga upora res ni težko vezat, bol težko je ugotovit kolk močen upor vezat. Frekvenca utripov je namreč določena pa tudi v kakšnekm času se mora žmigovc vključit po vklopu stikala itd. Ne morš kr enga upora vezat gor pa mal od oka. No za tehničnega že ok na homologasiji je pa čist druga pesem.

Pa to niti ni pomembno več-bol me zanima stvar opisana v mojem zgornjem postu.

Objavljeno
Ubistvu je. Samga upora res ni težko vezat, bol težko je ugotovit kolk močen upor vezat. Frekvenca utripov je namreč določena pa tudi v kakšnekm času se mora žmigovc vključit po vklopu stikala itd. Ne morš kr enga upora vezat gor pa mal od oka. No za tehničnega že ok na homologasiji je pa čist druga pesem.

Pa to niti ni pomembno več-bol me zanima stvar opisana v mojem zgornjem postu.

Ok, sorri, ti bom pomagu, če bo šlo :trance_33_sleep:

Če je žarnica moči 21W in imaš napetost na motorju 12V, izračunaš za upor s formulama:

P = U * I (P=moč, U=napetost, I=tok)

U = R * I (R=upornost)

Če izpelješ ven upornost: R = U2 / P = 144 / 21 = 6,8kOhm

Moč je že itak znana zaradi žarnice. LED žmigavci požrejo zelo malo toka, zato tudi hitreje utripajo. Torej, vrednost upora imaš, moč veš. So pa to kar dost veliki keramični upori in ne čudi se, če se bodo fajn segrevali. To niso taki upori kokr si mogoče vidu npr. na daljincu. Slikca zraven. post-2916-1249321196.jpg

Veliko jih pa dela napako, ko vežejo tisti upor zaporedno z žmigavcem in ne vzporedno.

Objavljeno

Napaka Upor mora bit 6,8 Ohm ne pa 6,8 kOhm.

21W watna žarnica rabi cca 0,5A toka pol pa računaj....

Pazi na uporu se vidi 3,5Ohm in 10W.

Objavljeno
Ok, sorri, ti bom pomagu, če bo šlo :trance_33_sleep:

Če je žarnica moči 21W in imaš napetost na motorju 12V, izračunaš za upor s formulama:

P = U * I (P=moč, U=napetost, I=tok)

U = R * I (R=upornost)

Če izpelješ ven upornost: R = U2 / P = 144 / 21 = 6,8kOhm

Tisti kiloohm se ti je malo po nepotrebnem vrinil...

Napaka Upor mora bit 6,8 Ohm ne pa 6,8 kOhm.

21W watna žarnica rabi cca 0,5A toka pol pa računaj....

Pazi na uporu se vidi 3,5Ohm in 10W.

21W žarnica rabi cca. 1,5A.

D.

Objavljeno

Imaš prav! Še posebej če upoštevamo, da je napetost na akumulatorju dejansko med 13,5 in 14,2V in da altenator deluje OK.

Lapsus tipkus na številski tipkovnici sta 0 in 1 skupaj (hvala za popravek, da le ne bom krive vere učil :krneki: )

Objavljeno
Napaka Upor mora bit 6,8 Ohm ne pa 6,8 kOhm.

21W watna žarnica rabi cca 0,5A toka pol pa računaj....

Pazi na uporu se vidi 3,5Ohm in 10W.

Jp, sem se zmotu. :blush:

Objavljeno (popravljeno)
Prej sem imel za žmigovca dve kontrolni lučki. Sedaj pa bi zadevo rad priklopil na eno. Če preprosto združim žici kontrolnih lučk (za desn in levi žmigovc) potem utripajo vsi 4-je naenkrat. kako bi se izognil temu? Torej:Da bi povezal oba žmigovca na eno kontrolno lučko, brez da bi združil kroga. Upam da sem uredu razložu :krneki: Vse ideje zelo zaželene.

OK. hvala. Glede upora bom preračunal. Zanimame pa še (ubistvu najbolj) kako bi rešu zgornji problem. Ja štrom ni lih moje najboljše področje :headbang: .

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Evo že našu rešitev za probleme z lučkami. Se spomnu na stare dobre diode :yea1: Preprosto jih bom vezal za žicami, ki grejo do kontrolne lučke pa bi moral dela. Kaj mislte?

Ufff bo treba mal osvežit znanje elektronike-od srednje šole je že dolga.

Objavljeno (popravljeno)
OK. hvala. Glede upora bom potem poskusil z 6,8 oz 7Ohm. Zanimame pa še (ubistvu najbolj) kako bi rešu zgornji problem. Ja štrom ni lih moje najboljše področje :headbang: .

Tole bi lahko rešil z dvema diodama.

Na spodnji shemi (ki bi nekako morala biti vsaj podobna temu, kar ima tvoj motor (1994 GSXR1100, če sem prav uganil) sem z barvami označil vse, kar ima veze s smerokazi.

post-2208-1249337723_thumb.jpg

Na zgornji levi strani pa sem dorisal, kako bi lahko eno lučko priklopil tako, da bi svetila za levi in desni smerokaz (tanjše črte so povezave, ki bi morale biti narejene na novo, lučka TURN pa je namesto TUL in TUR).

Ena možnost je tudi, da avtomat zamenjaš s takim, ki ima namenski izhod za signalno lučko...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Uff lepo si se potrudu :worship::worship::worship::worship:

Ja bom kr diode vezal vmes. Grem jutr zjutri v Conrad pogledat če jih majo. Upam da bom končn zfiniširu tole zadevo....

Objavljeno
Uff lepo si se potrudu :worship::worship::worship::worship:

Ja bom kr diode vezal vmes. Grem jutr zjutri v Conrad pogledat če jih majo. Upam da bom končn zfiniširu tole zadevo....

Preveri, kakšna žarnica je uporabljena za kontrolno lučko - glede na to moraš izbrat ustrezne diode.

D.

Objavljeno
Preveri, kakšna žarnica je uporabljena za kontrolno lučko - glede na to moraš izbrat ustrezne diode.

D.

Ne preveč komplicirat. 1N4001 ipd.

Drugač pa tudi jaz priporočam kar namenski avtomat-rele.

Objavljeno

Evo. Vezal diode in 10Ohm uporček. Zadeva deluje supr. Zrihtal tudi sprednjo pozicijsko lučko. Jutri pa moram še priklopit trobljo-čeprav jo najrajš sploh nebi montiral- pa sprobat lučko za gorivo in olno črpalko-upam je potem konec z rihtanjem štroma (vsaj do zime, ko se bom spravu narest nove konektorje pa skrajšat predolge in odvečne žice).

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je mogoče že kdo ob pranju K&N filtra potem le tega preveč našprical z oljem? Mi kar fino kadi iz auspuha (bel dim), brez filtra pa popolnoma nič. Any clues anyone?

Objavljeno
Je mogoče že kdo ob pranju K&N filtra potem le tega preveč našprical z oljem? Mi kar fino kadi iz auspuha (bel dim), brez filtra pa popolnoma nič. Any clues anyone?

Še enkrat ga operi. .)

Objavljeno

Mi lahko prosim kdo opiše kako se izmeri vžigalna tuljava na skuterju če je vredu ? In kako se izmeri če pride signal do nje oz. tok.

Objavljeno
Še enkrat ga operi. .)

ce fitra ne namazes pol je slabse kot ce je originalni notri....tko da namazn more bit sam sedaj je odvisno od kolicine.....pac tisto olje veze prasne delce nase da ne grejo v motor....

Objavljeno
Mi lahko prosim kdo opiše kako se izmeri vžigalna tuljava na skuterju če je vredu ? In kako se izmeri če pride signal do nje oz. tok.

meriš upornost v primarnem in sekundarnem navitju. Primarno navitje je uno, kjer dva kabelčak prideta go in eden je ponavadi masa. Sekundarno navitje je pa tam, kjer pride kabel za svečko ven. Upornost je v kiloohmih in če ni nobene upornosti pol je skor sigurno hin. Za signal/tok pa malo z multimetrom eksperimentiraj, če kaj trza, pol se nekaj dogaja. Za točne številke se moraš pa sam pozanimat ali pa če imaš kakšen priročnik.

Objavljeno
ce fitra ne namazes pol je slabse kot ce je originalni notri....tko da namazn more bit sam sedaj je odvisno od kolicine.....pac tisto olje veze prasne delce nase da ne grejo v motor....

Ma sej to je "problem", ker daš hitro preveč olja, potem pa naj bi to olje zjebalo MAF senzorje...V glavnem filter spet opran, naoljen...ne kadi več :)

Objavljeno
Ma sej to je "problem", ker daš hitro preveč olja, potem pa naj bi to olje zjebalo MAF senzorje...V glavnem filter spet opran, naoljen...ne kadi več :)

Kateri motor pa ima MAF senzor(je)? Kak BMW morda?

D.

Objavljeno

Pri z750 mi od območja mašine prihajajo rahli pokajoči zvoki, ki se potem pri povečanju obratov pohitrijo. Zvok je pa podoben, kot bi iskra prebijala (pri kakem avtomatiku isto poka iskra na svečki). Čutit ni nobenga pomanjkanja moči, motor gre normalno, zalaufa normalno, je pa to že nekaj časa prisotno. Ima pa 32k prevoženih, če kaj pomaga podatek. Hvala vnaprej!

Objavljeno
Pri z750 mi od območja mašine prihajajo rahli pokajoči zvoki, ki se potem pri povečanju obratov pohitrijo. Zvok je pa podoben, kot bi iskra prebijala (pri kakem avtomatiku isto poka iskra na svečki). Čutit ni nobenga pomanjkanja moči, motor gre normalno, zalaufa normalno, je pa to že nekaj časa prisotno. Ima pa 32k prevoženih, če kaj pomaga podatek. Hvala vnaprej!

kaksne svecke imas notri?

Objavljeno
Kateri motor pa ima MAF senzor(je)? Kak BMW morda?

D.

Blage :unsure: , tak sm nek prebral in se ne obremenjujem preveč s tem...ampak baje nekej jamrajo zaradi neuveljavljanja garancije zaradi teh filtrov....

Objavljeno
ce fitra ne namazes pol je slabse kot ce je originalni notri....tko da namazn more bit sam sedaj je odvisno od kolicine.....pac tisto olje veze prasne delce nase da ne grejo v motor....

Mislim, da sem v navodilih prebral ,da je potrebno vložek naoljiti in ga nato na suhi krpi stisnit, da gre odvečno olje ven. Tako piše v Kawasakijevih navodilih za filter iz penaste gume. Piše celo - zaviti v suho krpo in izžeti do suhega (as dry as possible) paziti, da ne pretrgaš. Piše tudi da uporabljaj high quality foam air filter oil, kakšno pa je to olje pa ne vem.

Ne vem kakšen je K N filter ampak očitno vložek ne sme biti masten kot pustni krofi.

Nekje sem prebral da litrski motor pri 12.000 obratih potrebuje 100 litrov zraka v sekundi. Si predstavljate, kakšen prepih je to. Dobro, verjeto zaradi podtlaka ne gre toliko zraka not, pa vseeno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!