Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Vse še serijsko.

:) čez 33000 km pa še orginal svečke? Dej prvošč svojmu mopedu nove svečke!!!!

Objavljeno
:) čez 33000 km pa še orginal svečke? Dej prvošč svojmu mopedu nove svečke!!!!

Navadno? Iridium? Pravkar sem si pogledal, pa vidim, da so divje cene teh svečk :)

Pa je sploh lahko svečka vzrok mojim težavam?

Objavljeno
Navadno? Iridium? Pravkar sem si pogledal, pa vidim, da so divje cene teh svečk :)

Pa je sploh lahko svečka vzrok mojim težavam?

meni so kabli prebivali. motor je sicer lepo delal, sam pokalo je tako kot si opisal. ponoči je blo tud videt bliskanje pod rezervarjem :D

ker pa je bil moj mopi takrat star 20 let, dvomim da bi mel ti isti problem.

jaz res nevem kaj je vzrok tvojim problemom, se mi pa zdi, da si motor vsake tolko zasluži serviserja.

Objavljeno
Navadno? Iridium? Pravkar sem si pogledal, pa vidim, da so divje cene teh svečk :)

Pa je sploh lahko svečka vzrok mojim težavam?

Navadno ...

Objavljeno
Mislim, da sem v navodilih prebral ,da je potrebno vložek naoljiti in ga nato na suhi krpi stisnit, da gre odvečno olje ven. Tako piše v Kawasakijevih navodilih za filter iz penaste gume. Piše celo - zaviti v suho krpo in izžeti do suhega (as dry as possible) paziti, da ne pretrgaš. Piše tudi da uporabljaj high quality foam air filter oil, kakšno pa je to olje pa ne vem.

Ne vem kakšen je K N filter ampak očitno vložek ne sme biti masten kot pustni krofi.

Nekje sem prebral da litrski motor pri 12.000 obratih potrebuje 100 litrov zraka v sekundi. Si predstavljate, kakšen prepih je to. Dobro, verjeto zaradi podtlaka ne gre toliko zraka not, pa vseeno.

Ta filter je drugačen. Osnova je iz bombaža (vsaj mislim) okoli je pa kovinska mrežica...ga ne smeš deformirat.

Objavljeno
Navadno ...

oziroma tisto ki je predpisana za ta moped.

Objavljeno

pozdrav

je kdo v okolici lj ki bi biu prpravljen posodit db-killer v četrtek ko imam homologacijo izpuha?

izpuh je sicer roads-italia izhod pa meri 48 mm (glej sliko)

ja mau časa mam samo sm biu 100% da bo pasal od kolega ko ma isti izpuh za isti motor pa ne klapata skup ker je njegov izpuh novejši in db killer je raven moj izhod iz izpuha pa je rahlo ukrivljen.

hvala :beer2:

post-12030-1250616443_thumb.jpg

Objavljeno
pozdrav

je kdo v okolici lj ki bi biu prpravljen posodit db-killer v četrtek ko imam homologacijo izpuha?

izpuh je sicer roads-italia izhod pa meri 48 mm (glej sliko)

ja mau časa mam samo sm biu 100% da bo pasal od kolega ko ma isti izpuh za isti motor pa ne klapata skup ker je njegov izpuh novejši in db killer je raven moj izhod iz izpuha pa je rahlo ukrivljen.

hvala :beer2:

Naredi ga sam - za mušter pa poglej pri kolegu... :rolleyes:

Objavljeno
pozdrav

je kdo v okolici lj ki bi biu prpravljen posodit db-killer v četrtek ko imam homologacijo izpuha?

izpuh je sicer roads-italia izhod pa meri 48 mm (glej sliko)

ja mau časa mam samo sm biu 100% da bo pasal od kolega ko ma isti izpuh za isti motor pa ne klapata skup ker je njegov izpuh novejši in db killer je raven moj izhod iz izpuha pa je rahlo ukrivljen.

hvala :beer2:

skoda da sem sele sedaj videl...jst mam novega doma ki bi ti vrjetno pasal....sam vrjetno ne bos nic hodil jutri v moje kraje...

Objavljeno
pozdrav

je kdo v okolici lj ki bi biu prpravljen posodit db-killer v četrtek ko imam homologacijo izpuha?

izpuh je sicer roads-italia izhod pa meri 48 mm (glej sliko)

ja mau časa mam samo sm biu 100% da bo pasal od kolega ko ma isti izpuh za isti motor pa ne klapata skup ker je njegov izpuh novejši in db killer je raven moj izhod iz izpuha pa je rahlo ukrivljen.

hvala :beer2:

Jest mam enga od Akrpoviča, če paše (nimam pojma kol je fi), ga lahko tudi predelaš, ker ga ne rabim.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

lp

Sem že spraševal v temi FZ-6, pa ker ni nekega pravega odgovora, bom vprašal tukaj. Na motoru sem si popraskal zadnjo plastiko, ki ima ročke za sopotnico. Popraskana je globoko, do temelne barve, tao da poliranje ne pride v upoštev.

Sedaj me pa zanima, kje bi se dalo dobit barvo od Yamahe, kolk vem, ni zanje nikakršnih kod, tako da zna bit problem. Pol pa še kam bi dal to pošpricat, ni važno da je poceni, mora pa bit vredu. Fajn bi že bilo da nebi stalo več kot nov original del, ki je že v barvi!

Hvala za odgovore, dodal bi še samo da sem iz okolice MB

Objavljeno

lp

Sem že spraševal v temi FZ-6, pa ker ni nekega pravega odgovora, bom vprašal tukaj. Na motoru sem si popraskal zadnjo plastiko, ki ima ročke za sopotnico. Popraskana je globoko, do temelne barve, tao da poliranje ne pride v upoštev.

Sedaj me pa zanima, kje bi se dalo dobit barvo od Yamahe, kolk vem, ni zanje nikakršnih kod, tako da zna bit problem. Pol pa še kam bi dal to pošpricat, ni važno da je poceni, mora pa bit vredu. Fajn bi že bilo da nebi stalo več kot nov original del, ki je že v barvi!

Hvala za odgovore, dodal bi še samo da sem iz okolice MB

Si že vprašal na uradnem yamaha servisu?

Objavljeno

Pozdravljeni

Naletel sem na problem. Izgubil sem ključe za SM-a. Novo ključavnico sem že naročil, tako da to bom lahko zamenjal. Problem pa je v tem da je "balanca" tudi zaklenjena. Ima mogoče kdo kakšen predlog, rešitev za ta problem...

Dobil sem tudi shemo kako je vezana elektrika v motorju, tako da sedaj me zanima, če mogoče kdo ve, kateri dve žici na ključavnici naj povežem, da bom dobil kontakt... Kdor mi ponudi taprav odgovor, dobi za pivo.

Hvala.

post-25473-125274532572_thumb.jpg

Objavljeno

...Problem pa je v tem da je "balanca" tudi zaklenjena. Ima mogoče kdo kakšen predlog, rešitev za ta problem...

vrtanje v ključavnico do 'zoba' ne pomaga? 'strokovnjaki' za odpiranje ključavnic brez ključa? (ja, kakšn € al pa več bo treba dat) ?

Objavljeno

Glede na to da se ukvarjam z ključavnicami, to nebi smel bit problem.V profilu maš tel. pa poklič.Se namreč da narediti ključ po ključavnici.:naughty:

Objavljeno

Zanima me, če se je že kdo lotil popravila zobnikov menjalnika? Koliko zahteven je ta posegwhistle.gif Na kaj moram biti kaj pozoren in tako naprej... Namreč meni v 2. prestavi začne pri obratih nad 5000 preskakvat, kot bi hotlo v ler vržti, vendar samo preskakuje. Fora je pa v tem, da če ga dam na zadnje stojalo mu lahko kolkor hočem nabivam obrate v 2. prestavi in bo lepo tekel. Ostale prestave pa delajo v nulo. Zato vseeno sumim, da mora bit kaj z zobnikom druge prestave narobe.

Tako, da imam namen zdajle čez zimo v garaži to malo razdret in pogledat kako je kej na stvari in se še kej zraven naučiti. tongue.gif Zraven pa še indikator prestave gor namontirat od Acumna, če bo pasal ter kakšne crashe pade prečarat za moj motor, ker prav tipskih se žal ne dobi.

Hvala za kakšen nasvet že vnaprej...

Mejte se!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Zanima me, če se je že kdo lotil popravila zobnikov menjalnika? Koliko zahteven je ta posegwhistle.gif Na kaj moram biti kaj pozoren in tako naprej... Namreč meni v 2. prestavi začne pri obratih nad 5000 preskakvat, kot bi hotlo v ler vržti, vendar samo preskakuje. Fora je pa v tem, da če ga dam na zadnje stojalo mu lahko kolkor hočem nabivam obrate v 2. prestavi in bo lepo tekel. Ostale prestave pa delajo v nulo. Zato vseeno sumim, da mora bit kaj z zobnikom druge prestave.

Hvala za kakšen nasvet že vnaprej...

Mejte se!

Moj nasvet bi bil, da takoj ukrepaš, kajti po opisu napake je sigurno okršen zobnik in če ti ta košček pride med kak drud zobnik ti bo cel menjalnik razbilo jaz sam se s takim motorjem nebi sploh upal peljat!!! :headbang::headbang:

Objavljeno

Moj nasvet bi bil, da takoj ukrepaš, kajti po opisu napake je sigurno okršen zobnik in če ti ta košček pride med kak drud zobnik ti bo cel menjalnik razbilo jaz sam se s takim motorjem nebi sploh upal peljat!!! headbang.gifheadbang.gif

Sj druge zarad tega sploh ne uporabljam, jo kr preskočm,....no pa sj se tud vozim zadnje cajte ne velik, ni cajta,...ko bo pa vreme čist fuč za motor, pa gasa v garažo šraufat, seveda če bo cajt :S

Objavljeno

Zanima me, če se je že kdo lotil popravila zobnikov menjalnika? Koliko zahteven je ta poseg

Sem, ene parkrat.

Rabiš kar nekaj izkušenj, veliko časa in dobro orodje. Pa seveda drago je in če kaj zajebaš ti lahko cela mašina umre.

Rajši kupi drugo mašino, bo dosti lažje in v končni fazi bolj ugodno.

Objavljeno

Sj druge zarad tega sploh ne uporabljam, jo kr preskočm,....no pa sj se tud vozim zadnje cajte ne velik, ni cajta,...ko bo pa vreme čist fuč za motor, pa gasa v garažo šraufat, seveda če bo cajt :S

Mislim, da me nisi povsem razumel.Problem nastane ne zaradi defektne 2-ge prestave ampak zaradi drobca, ki leži nekje v motorju-menjalniku in ga lahko pri določenem nagibu in plajhanju olja v menjalniku kam vrže in pride do lomljenja ali celo blokade - padca itd. :headbang:

Ps; samo pazi,da nebo pisalo iz neznanega razloga poletel v nebesa!!!

Objavljeno

Sem, ene parkrat.

Rabiš kar nekaj izkušenj, veliko časa in dobro orodje. Pa seveda drago je in če kaj zajebaš ti lahko cela mašina umre.

Rajši kupi drugo mašino, bo dosti lažje in v končni fazi bolj ugodno.

Ja sj malo se spogledujem z ninjo tam od 2005 letnika naprej...bom vidu, če se bojo finance drugo leto izšle, sam kaj ko s študentskem delom komaj za bencin nakraspam :D Zato sm pa mal runtu, da bi čez zimo malo probu pošraufat na motorju, sj če kej zajebem lahk peljem itak na servis....drugače pa ker je motor star tak ni dost vreden, tko da za sekirat se ne bi blo velik, če bi ga mogu po delih ali pa kot delujočga prodajat (ne bi blo po moje veliko razlike)....tud zato sm si za prvo kupil malo starejši motor za manj gnara, sicer mogoče se mal najeb... pa sej razen te prestave, motor laufa lepo...malo smo ga mogl poštimat pa je...drugač bi mi pa itak fotr pomagu šraufat ali pa še kdo...ne bom sam :D

Objavljeno

Mislim, da me nisi povsem razumel.Problem nastane ne zaradi defektne 2-ge prestave ampak zaradi drobca, ki leži nekje v motorju-menjalniku in ga lahko pri določenem nagibu in plajhanju olja v menjalniku kam vrže in pride do lomljenja ali celo blokade - padca itd. headbang.gif

Ps; samo pazi,da nebo pisalo iz neznanega razloga poletel v nebesa!!!

Hm...to bi se pa znal zgodit....sam to kolikor sm že prevozil bi se najbrž že zgodil (okoli 1500 km)...sprva doug sploh nism opazu, ker nikoli nisem motorja neki gnau v višje obrate, potem pa mi je ratal enkrat čudno pa sm ratu mal bolj pozoren na to...Kolko bi me pa takšna stvar na kake servisu prišla? Tak približno?

Objavljeno

Hm...to bi se pa znal zgodit....sam to kolikor sm že prevozil bi se najbrž že zgodil (okoli 1500 km)...sprva doug sploh nism opazu, ker nikoli nisem motorja neki gnau v višje obrate, potem pa mi je ratal enkrat čudno pa sm ratu mal bolj pozoren na to...Kolko bi me pa takšna stvar na kake servisu prišla? Tak približno?

To ti tudi približno nemore nihče povedat, kajti šele ko se bo odprlo se bi dalo okvirno izračunat- nebo pa poceni, kajti poleg zobnika 2-ge prestave je ponavadi potrebno zamenjat še nasprotno ležeči zobnik, ki je v sklopu večih zobnikov tako imenovani(forgeleg)ali po naše piramida.Dobro bi bilo zamenjat tudi ležaje, kajti sigurno so že dobili opilke, ker si predolgo vozil in pa seveda vsa tesnila(semeringe in dihtunge). :hmm:

Objavljeno

Ja sj malo se spogledujem z ninjo tam od 2005 letnika naprej...bom vidu, če se bojo finance drugo leto izšle, sam kaj ko s študentskem delom komaj za bencin nakraspam :D Zato sm pa mal runtu, da bi čez zimo malo probu pošraufat na motorju, sj če kej zajebem lahk peljem itak na servis

... če ne ležiš slučajno 2 metra pod črvi ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!