no_name Objavljeno September 19, 2009 Deli Objavljeno September 19, 2009 Kak se vidi, da so zobniki hin?? Pri meni je situacija taka, da ima ketnca enkrat 3+cm lufta, ko zavrtiš malo naprej, je pa skor čist napeta... Vejetno je zadnji zobnik treba menjat?? Gre se pa za moped ninja636... Veriga je lokalno pretegnjena ali pa se gre za kakšno menjavo zadnjega verižnika in leta teče ekscentrično. Menjaj verigo in verižnika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenn46 Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni, mene pa zanima, če bi se dalo kako kej predelat katalizator pri yamahi r6?sicer je na motorju zadni lonec akrapovič, vendar še je zvok zelo zelo zadušen.hvala za nasvete že vnaprej in lep pozdrav. SCORPIONS in Fritz 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni, mene pa zanima, če bi se dalo kako kej predelat katalizator pri yamahi r6?sicer je na motorju zadni lonec akrapovič, vendar še je zvok zelo zelo zadušen.hvala za nasvete že vnaprej in lep pozdrav. Seveda se da.. Katalizator vzameš stran in namesto njega daš med koleni in loncem samo navadno cev SCORPIONS in Fritz 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Seveda se da.. Katalizator vzameš stran in namesto njega daš med koleni in loncem samo navadno cev Jest sm vidu in slišu eno R6 k je tko naredu in se res to dere k formula :unsure: SCORPIONS 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenn46 Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 hehe to me veseli... em, kak pa je kej pol s to sondo, ki je zdej v katalizator pritrjena?to se pol vzame ven in pritrdi na ono cev, ne? hvala za odgovor in lp! Fritz 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni, mene pa zanima, če bi se dalo kako kej predelat katalizator pri yamahi r6?sicer je na motorju zadni lonec akrapovič, vendar še je zvok zelo zelo zadušen.hvala za nasvete že vnaprej in lep pozdrav. S tem rorom na sliki in katalizatorjem imaš "zadušen zvok"?? I don't think so. No ja,res pa je, da ima vsak svoj okus, mnenje,... hehe to me veseli... em, kak pa je kej pol s to sondo, ki je zdej v katalizator pritrjena?to se pol vzame ven in pritrdi na ono cev, ne? hvala za odgovor in lp! Lambda mora ostat. Eventualno se da tudi prebrikat (nekateri motorji/elektronika,..), a kaj sploh hočeš s tem doseč ?! Itak pa z odstranitvijo katalizatorja ne boš dosegel lepši zvok - le ta bo bolj "klopotajoč" pri nizkih vrtljajih, pri visokih pa bo enako. To je informacija iz prve roke. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Lambda mora ostat. Eventualno se da tudi prebrikat (nekateri motorji/elektronika,..), a kaj sploh hočeš s tem doseč ?! Itak pa z odstranitvijo katalizatorja ne boš dosegel lepši zvok - le ta bo bolj "klopotajoč" pri nizkih vrtljajih, pri visokih pa bo enako. To je informacija iz prve roke. Samo je razlika, če ti odstraniš katalizator in imaš na koncu megaphon al pa denfer s peno .. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenn46 Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 sigurno je razlika, ker v bistvu je potem motor do konca odpret s tem ispuhom. ta lambda pa se potem lahko samo pritrdi v to cev, ki bi prišla zravn namesto katalizatorja?pol pa to dela brezhibno? Fritz 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni, mene pa zanima, če bi se dalo kako kej predelat katalizator pri yamahi r6?sicer je na motorju zadni lonec akrapovič, vendar še je zvok zelo zelo zadušen.hvala za nasvete že vnaprej in lep pozdrav. Če hočeš dober glas, več navora in še par PS se vedno odstrani katalizator saj samo kat. vzame motorju od 5-10 Ps lamda pa mora ostati montirana Npr. pri BMW-eju K-1200-R se od lamde naprej vse demontira doda se krivino in montira glušnik in tako naj bi imel iz prejšnjih 163 Ps zdaj 174,5 Ps. Fritz, Jure, SCORPIONS in 8 others 6 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 lambda mora ostati montirana? kaj to majo vsi mopedi z elektronskim vbrizgom lambdo? ker moj je sploh nima pa nobena lučka ne sveti na armaturki, in tudi mesta kjer bi bila pritrjena ni, ker sem kolektor imel dol pa ni ne duha ne sluha o njej, zadaj pa tudi ni na cevi do lonca Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 20, 2009 Deli Objavljeno September 20, 2009 lambda mora ostati montirana? kaj to majo vsi mopedi z elektronskim vbrizgom lambdo? ker moj je sploh nima pa nobena lučka ne sveti na armaturki, in tudi mesta kjer bi bila pritrjena ni, ker sem kolektor imel dol pa ni ne duha ne sluha o njej, zadaj pa tudi ni na cevi do lonca ne, nimajo vsi lambde..pravzaprav jo majo le redki motorji Nagaya 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alenn46 Objavljeno September 21, 2009 Deli Objavljeno September 21, 2009 najprej hvala za vse koristne informacije. torej, lambda mora ostat. zdaj pri r6 je sicer tako, da je lambda pritrjena direkt na katalizator. torej, jaz zdej vzamem lambdo dol, katatlizator vzamem stran, in v cev med kolenom in auspuhom zavarimo to lambdo.lp alen Fritz 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno September 21, 2009 Deli Objavljeno September 21, 2009 (popravljeno) najprej hvala za vse koristne informacije. torej, lambda mora ostat. zdaj pri r6 je sicer tako, da je lambda pritrjena direkt na katalizator. torej, jaz zdej vzamem lambdo dol, katatlizator vzamem stran, in v cev med kolenom in auspuhom zavarimo to lambdo.lp alen Samo glej da nebi res Lambdo zavaril,ker jo boš poškodoval, zavariti moraš matico na cev v katero boš privil lambdo kajti lambdo je potrabno večkrat tudi demontirat-izmeriri-menjat. Popravljeno September 21, 2009. Popravil Brumer tomkruz, grepavl, maco47 in 6 others 5 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HRC Objavljeno September 21, 2009 Deli Objavljeno September 21, 2009 Zdravo, mojstri,ima kdo od vas kakšno koristno povezavo glede zateznih momentov za motorna kolesa-podobno kot je avto data in podobno. Rabim za Hondo Varadero-Vtr Fire Storm L.P. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno September 21, 2009 Deli Objavljeno September 21, 2009 Poskusi zlovdat repair manual od tuki- http://www.google.si/url?q=http://www.repairmanualclub.com/&ei=8Qu4SquyII6b_Aa8jpGpDQ&sa=X&oi=spellmeleon_result&resnum=1&ct=result&usg=AFQjCNEOcc8xGTIZWvLr6JcEpOO7JfonTw Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HRC Objavljeno September 22, 2009 Deli Objavljeno September 22, 2009 Poskusi zlovdat repair manual od tuki- http://www.google.si...r6JcEpOO7JfonTw O.k.,superca :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno September 22, 2009 Deli Objavljeno September 22, 2009 V rezervoarju slišim klenkanje. Ko rezervoar ločim od okvirja in zalaufam motor še kar klenka. A je možno, da bencin pumpa povzroča takšno klenkanje in kaj storiti? Hvala za pojasnilo - kdorkoli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Temty Objavljeno September 22, 2009 Deli Objavljeno September 22, 2009 Opiši malo bolj podrobno to klenkanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 Od mrtvih sem zbudil Kawasaki gpz1100 (ZX1100A1) letnik 1983. Ne vem pa, ali rabi nadomestek za svinec ali ne. torej kaj naj tankam ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 Kam bi lahko odpelu motor da bi mi namontiral alarm? Alarm mam sam se nebom jst s tem ukvarju kr nočm kej pokvart tko da dam raj še mal €€ pa je narjen tko kokr je treba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 Od mrtvih sem zbudil Kawasaki gpz1100 (ZX1100A1) letnik 1983. Ne vem pa, ali rabi nadomestek za svinec ali ne. torej kaj naj tankam ? Vseno katerega tankaš 95 ali 98 okt. saj sta oba zelena in za ta motor moraš dodati nadomestek,koliko ga moraš dodati pa ti piše na embalaži! sesir, tomkruz, grepavl in 4 others 4 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 Kam bi lahko odpelu motor da bi mi namontiral alarm? Alarm mam sam se nebom jst s tem ukvarju kr nočm kej pokvart tko da dam raj še mal €€ pa je narjen tko kokr je treba Zapelji h Kogovšku v Šiško tam za Jehovsko cerkvijo on to zna samo, če ga bo volja je pa drugo vprašanje. grepavl, dotem, Fritz in 5 others 5 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 Zapelji h Kogovšku v Šiško tam za Jehovsko cerkvijo on to zna samo, če ga bo volja je pa drugo vprašanje. poznaš še kej kakšen servis ki bi to lahko naredil? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Oktober 15, 2009 Deli Objavljeno Oktober 15, 2009 poznaš še kej kakšen servis ki bi to lahko naredil? Poglej malo po internetu pod Avtoelektriko ali pa v telefonski imenik in boš dobil vse naslove! Ervin93, maco47, shadow125 in 7 others 7 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
benny0104 Objavljeno Oktober 26, 2009 Deli Objavljeno Oktober 26, 2009 Imam problem z elektriko - ni iskre. Včeraj sem se malo vozil in 50m od hiše mi motor skoraj ugasne, hitro sem stisnil sklopko in dal malo gasa, da ni crknil...potem čez kakšen kilometer se peljem konstantno v peti prestavi približno 60km/h, spet podobno kot prej za trenutek ugasne potem pa naprej normalno lavfa. Se peljem naprej in ko sem se vračal domov se mi spet naredi enako...no in ko se je to naredilo četrtič je bilo pa čisto konec. Nekaj časa sem ga verglal in užigal na kurbel vendar ni vžgal. Doma sem samo odšravfal svečko in pogledal, če je iskra in je ni bilo. Danes sem zamenjal cinšpulo ampak iskre še vedno ni. Kaj bi lahko bilo? Motor je pa KTM 640 Lc4 SM 1999. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se