Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Najlepša hvala vsem! bom nastavil.

Lp!

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj,

nabavil sem motor aprilia rsv 1000 let. 2002 pa ker mislim opravit servis bi malo tukaj povprasal. Navodila sem nasel ze na netu (celih 384 strani :) ), ugotovil pa sem da je na kapici za svecke na eni strani odletel ven tisti plehec ko pride na svecko, na drugi strani pa se zelo slabo drzi. Ko sem preverjal ceno kapic me je skoraj na rit vrglo (30€/kom). Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko ali naj rajsi kupim 2 novi kapici?

Motor ima prevozenih nekaj cez 30k, naredil bom pa se zraven normalen servis.

Prosim za pomoc.

Hvala za odgovor.

LP

Denis

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj,

nabavil sem motor aprilia rsv 1000 let. 2002 pa ker mislim opravit servis bi malo tukaj povprasal. Navodila sem nasel ze na netu (celih 384 strani :) ), ugotovil pa sem da je na kapici za svecke na eni strani odletel ven tisti plehec ko pride na svecko, na drugi strani pa se zelo slabo drzi. Ko sem preverjal ceno kapic me je skoraj na rit vrglo (30€/kom). Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko ali naj rajsi kupim 2 novi kapici?

Motor ima prevozenih nekaj cez 30k, naredil bom pa se zraven normalen servis.

Prosim za pomoc.

Hvala za odgovor.

LP

Denis

najbrž je "odletu" zato, ker je tko zajeban na roko spravt kapco ven..je zlo mal prostora in z roko komaj prideš zraven..

kaj bi, če bi lahko bilo kej narobe bo pa kro drug povedal..

Objavljeno

A tak. Hvala za pojasnilo.

Mas slucajno ti tale tip motorja? Zanima me kak prides na desni strani do sveck, je kaksen poseben kljuc, ker je kar nekaj zajebancije da prides do njih :)

Objavljeno

Mas slucajno ti tale tip motorja? Zanima me kak prides na desni strani do sveck, je kaksen poseben kljuc, ker je kar nekaj zajebancije da prides do njih :)

jest snamem vžigalni tuljavi

Objavljeno

Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal.

Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa.

Objavljeno

Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal.

Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa.

Bi te prosil ce mi lahko preveris za rabljene, cene bom primoran vzet nove.

Danes dobim novi aku pa bom preveril kaksno je stanje z iskro.

Hvala zaenkrat vsem.

LP

Denis

Objavljeno

Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal.

Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa.

No saj 30€ res ni velik strosek ce bi vse 4 tolko stale :), zdaj pa je eden tolko. Sem prvo mislo da bi vse 4 zamenjal (da bo mir), zdaj pa sem si malo premislil.

Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov :)

Objavljeno

Vrjetno se tudi pri nas dobi ceneje, drugače pa je tukaj ok cena, pa še svečke dobiš zraven :)

Objavljeno

Vrjetno se tudi pri nas dobi ceneje, drugače pa je tukaj ok cena, pa še svečke dobiš zraven :)

Sem ti poslal PM.

Objavljeno

Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov :)

Brez skrbi.. :)

Samo upaj, da ne bo treba kdaj menjat kakšnih zavornih diskov, itd.. bo takoj šlo okroglih 500€ za oba.. :D

Objavljeno

Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko

lahko ti trokira pa cuka.

Objavljeno

No saj 30€ res ni velik strosek ce bi vse 4 tolko stale :), zdaj pa je eden tolko. Sem prvo mislo da bi vse 4 zamenjal (da bo mir), zdaj pa sem si malo premislil.

Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov :)

NEŠPARAJ na napačnem koncu - namreč samo če začne kabel prebijat ali kot laik probavaš iskro brez zato namenjene svečke, se povsaem lahko zgodi, da kadar nima kam preskočit iskra ti ta visoka napetost(od 20k-35K Voltov) vseka nazaj iz sekundarnega na primarno navitje in ADIJO modul vžiga,če imaš srečo je samo modul pri nekaterih izvedbah je modul v računalniku in je računalnik u ku..u !!!!

Ps: šenkrat neigraj se okoli elektrike,če neveš kaj lahko in kaj NESMEŠ početi.Malo nas je tu na forumu,ki vsaj malo vemo o elektriki pri motorjih!!!!

Objavljeno

Eno vprasanje glede gumijastih cevi:

Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim?

Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air".

Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena??

Oznacena je na sliki pod stevilko 7.

daktari.jpg

Objavljeno

Eno vprasanje glede gumijastih cevi:

Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim?

Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air".

Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena??

Oznacena je na sliki pod stevilko 7.

daktari.jpg

1. Res je. Pri nekaterih motorjih služi tudi kot odvod, pri polnem tanku in ekspanziji,..

2. Ja, prva cev (3) je za gorivo. 7 je za odpiranje ventila ("pipe") goriva z vakuumom.

Vodi na cev med vplinjačem in cilindrom.

Objavljeno

Najlepsa hvala.

Saj je serviser nekaj rekel, da mora namestit cev za vakum, ni bil pa preprican.

Objavljeno

Stvar je kar komplicirana. Izraz "auto cock air" nima v sebi nobenega vakuma.

Prilagam sliko, kako je stvar narejena. To kar drzim v roki je pritrjeno na ohisje pipe za gorivo. Rdeca puscica kaze prej

v zgornjem postu navedeno cevko, zelene puscice pa kazejo luknjice, do katerih vodi cev. Ena luknjica je na vrhu ohisja, druga pa pride ob strani. Ce prevedemo izraz auto cock air, to pomeni avtomatska pipa zraka.

Ce bi bil kaksen vakum kje za prikljucit, bi bil samo en prikljucek za cev, tu pa sta 2. In pripadajoca cevka pase na njiju.

Cemu za boga vse to sluzi??? A bo kaj narobe ce to vse skupaj eliminiram in prisraufam gor en pokrov, brez tega dodatnega

ohisja s cevko? Ampak me vseeno zelo zanima, cemu je vse skupaj namenjeno. Ko pride bencin not itak zacne pocasi zalivati

cevko in stiska zrak, ki je se ostal v njej? Ampak zakaj? Meni ni cisto nic jasno.

cockh.jpg

Objavljeno

Tukajle si sicer ne morem ogledati prilepljenih slik(interaktivne stene pa take fore) tako, da ti bom napisal nekaj na splošno iz svojih izkušenj v zvezi z raznimi ''eliminacijami''...

Torej,... A misliš, da so Japonci to naredili zato, ker jim ostaja časa, materiala in denarja?? V serijski industriji se prav nobena stvar ne naredi zaradi lepšega, tudi, če na prvi pogled tako zgleda. To pa zato, ker je to preveč drago... Tudi kakšna čudna izboklina ali luknja na maski ima tehnični pomen, če ne zaradi drugerga pa zato, da spremeni tok zraka(žvižganje, hlajenje) ali pa togost sestavnega dela (da le-ta ne vibrira pri delovnih vrtljajih).

Še en pregovor: Če ne veš za kaj se gre ne vtikaj prstov tja, ker boš lahko potem ostal brez njih.

Objavljeno

Eno vprasanje glede gumijastih cevi:

Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim?

Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air".

Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena??

Oznacena je na sliki pod stevilko 7.

če se sproti učiš ko razkopavaš je ful dobra zadeva digitac, in poslikaš kako so stvari stale skupaj, da lahko še kdaj sestaviš

ta cev je priključena na karburatorje ali airbox. Ko se tam zaradi izsesavanja zraka v motor zgodi podtlak, ta podtlak premakne membrano v pipi, in odpre dotok bencina.

Eno vprasanje glede gumijastih cevi:

Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim?

Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air".

Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena??

Oznacena je na sliki pod stevilko 7.

če se sproti učiš ko razkopavaš je ful dobra zadeva digitac, in poslikaš kako so stvari stale skupaj, da lahko še kdaj sestaviš

ta cev je priključena na karburatorje ali airbox. Ko se tam zaradi izsesavanja zraka v motor zgodi podtlak, ta podtlak premakne membrano v pipi, in odpre dotok bencina.

Objavljeno

Pozdravljeni..

Zanima me nekaj glede airbox-a.. Ali je kakšna razlika če originalni filter zamenjam z k&n filtrom? In ali se da odstraniti celoten airbox in namestiti športne filtre? ker v airbox so napeljane neke cevke in zaradi tega nevem če se lahko airbox odstrani.

Objavljeno

Morš mal bol natančno povedat za kter motor, letnik... Če je afetermarket filter ga lahko komot zamenjaš, v kolikor ni kak športni filter oziroma nima večjega pretoka zraka. Drugač lahko navadno odstraniš tudi airbox pa montiraš ˝športne filtre˝ ampak morš potem nastavit tud pretok goriva-pri vplinjačih večje dize al pa nastavitev vbrizga (powercommander). Pa še izpuh se ti splača menjat al pa vsaj odpret, čene ne vem kok bo kej efekta. Tista cevke v airboxu je ponavad kak oddušek bloka motorja, potem pa še ena iz airboxa vn, ki je ponavad zamašena-tu ti meče vn olje če ga naprimer preveč natočiš. Ne vem pa točno kako je pri tebi.

Objavljeno

Morš mal bol natančno povedat za kter motor, letnik... Če je afetermarket filter ga lahko komot zamenjaš, v kolikor ni kak športni filter oziroma nima večjega pretoka zraka. Drugač lahko navadno odstraniš tudi airbox pa montiraš ˝športne filtre˝ ampak morš potem nastavit tud pretok goriva-pri vplinjačih večje dize al pa nastavitev vbrizga (powercommander). Pa še izpuh se ti splača menjat al pa vsaj odpret, čene ne vem kok bo kej efekta. Tista cevke v airboxu je ponavad kak oddušek bloka motorja, potem pa še ena iz airboxa vn, ki je ponavad zamašena-tu ti meče vn olje če ga naprimer preveč natočiš. Ne vem pa točno kako je pri tebi.

Hvala za odgovor. gre pa za motor suzuki gsr 600 ki naj bi imel enak motor kot gsxr 600.. izpuh je že menjan, ima e.i. tako da ni treba diz menjavat. kaj to se samo potem nastavi ali mora biti powercommander? kaj pa razlika se opazi, zvok, moč, poraba? kak je z tem?

Objavljeno

Poraba verjetn mal večja, zvok pomoje dokaj isti, mogoč mal bol muuu dela če je res zelo odprt filter. Power commander je pa pomoje kar potrebno dat, če hočeš kej narest na moči. Ubistvu če mene osebno vprašaš so tile športni filtri (te s katerimi eliminiraš airbox) bol brez veze. Če se ti gre za moč pa maš že avspuh lepo zmontiraj powercommander pa bo. Nimam pa izkušenj iz prve roke z temi filtri, (pa tud motorjev z direktnim vbrizgom ne poznam kej preveč) tko da bo kdo drug pomoje znal več povedat.

Objavljeno

Stvar je kar komplicirana. Izraz "auto cock air" nima v sebi nobenega vakuma.

Prilagam sliko, kako je stvar narejena. To kar drzim v roki je pritrjeno na ohisje pipe za gorivo. Rdeca puscica kaze prej

v zgornjem postu navedeno cevko, zelene puscice pa kazejo luknjice, do katerih vodi cev. Ena luknjica je na vrhu ohisja, druga pa pride ob strani. Ce prevedemo izraz auto cock air, to pomeni avtomatska pipa zraka.

Lahko pa pomeni tudi 'zrak za avtomatsko pipo'... ;)

Ce bi bil kaksen vakum kje za prikljucit, bi bil samo en prikljucek za cev, tu pa sta 2. In pripadajoca cevka pase na njiju.

Cemu za boga vse to sluzi??? A bo kaj narobe ce to vse skupaj eliminiram in prisraufam gor en pokrov, brez tega dodatnega

ohisja s cevko? Ampak me vseeno zelo zanima, cemu je vse skupaj namenjeno. Ko pride bencin not itak zacne pocasi zalivati

cevko in stiska zrak, ki je se ostal v njej? Ampak zakaj? Meni ni cisto nic jasno.

To je avtomatski ventil, ki se odpre s podtlakom, ki ga proizvede motor med delovanjem in se zapre, ko motor ugasneš.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!