Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

V releju 3EN-81950-00 G8R-30Y-B (Yamaha) se sliši pokanje. Motor seveda ne vžge. Akomulator je sedaj OK. Se mi je pa spraznil in ko sem nekaj čaral sem po moje skuril ta rele. Ali je možno izmeriti če je rele res crknu?

Ko dam kontakt kontrolne lučke delajo al pa ne?

Torej zadeva je komplicirana. Če mi da kdo kakšen nasvet hvala vnaprej!

Objavljeno

V releju 3EN-81950-00 G8R-30Y-B (Yamaha) se sliši pokanje. Motor seveda ne vžge. Akomulator je sedaj OK. Se mi je pa spraznil in ko sem nekaj čaral sem po moje skuril ta rele. Ali je možno izmeriti če je rele res crknu?

Ko dam kontakt kontrolne lučke delajo al pa ne?

Torej zadeva je komplicirana. Če mi da kdo kakšen nasvet hvala vnaprej!

Nato ti nebo znal nihče odgovorit. Najprej napiši za kateri relej gre (ta fabriška št. nobenemu elektrikarju nič nepove)rele slikaj in napiši koliko kablov gre gor in še številke na releju tam kjer so priključeni kabli.Ko daš kontakt morajo lučke vedno goret sicer je nekaj zelo narobe in po vsej verjetnosti bo to poseg za avtoelektroikarja!!:whistle:

Objavljeno

V releju 3EN-81950-00 G8R-30Y-B (Yamaha) se sliši pokanje. Motor seveda ne vžge. Akomulator je sedaj OK. Se mi je pa spraznil in ko sem nekaj čaral sem po moje skuril ta rele. Ali je možno izmeriti če je rele res crknu?

Ko dam kontakt kontrolne lučke delajo al pa ne?

Torej zadeva je komplicirana. Če mi da kdo kakšen nasvet hvala vnaprej!

..ja je pri doggiju štrom dosti kvarljiva zadeva ker je vse skupaj malo švoh narejeno...mislim na samo debelino ključnih kablov ,ki povezujejo..akumulator -rele kontakt ključavnica..itd...torej kot bivši lastnik dogija sem tudi sam moral modificirati in popravljati elektriko ker se mi je skurla ..ni delalo kot je treba..motor se je med vožnjo ugašal ..sam od sebe ..itd... :rolleyes:

1.če snameš levi deklc tam kjer je rele za žmigavce je en sklop kablov ,oblečen v gumo ,ki se samo natakne...TO NUJNO PREVERI KABLE KER SE RADI SKURIJO,,(sliko..sicer slabše se vidi..ampak vidi se pa)tako je bilo pri meni skurjeno..slika kjer sem popravil je tista kjer je rdeča kocka štrom gre v belo kocko...

2.namestitev kondenzatorja in diode za ugašanje motorja med vožnjo in delovanje armature...števci in luči...je nujno potrebno ker prihaja do nenadne izgube elektrike med relejem in kontakt ključavnico...

to je malo več slik..če rabiš že izdelan komplet za ta problem mi povej ti ga dam za 10€..ker sem si izdelal takrat 2..za vsak slučaj...

no ostalo pa na P.S. L.P.MAX

post-11527-126496339778_thumb.jpg

post-11527-126496341073_thumb.jpg

post-11527-126496342211_thumb.jpg

post-11527-126496345817_thumb.jpg

post-11527-126496347459_thumb.jpg

post-11527-126496349405_thumb.jpg

Objavljeno

Rad bi si naredil na kovček luči... In ne mislim kupovat, zdaj pa me zanima če ve mogoče kje bi se dalo to dobit KLIK oz vsaj kak se reče? ker sem gledal na conradu pa ne vem kje bi našel to..

Objavljeno

LED al kako? to misliš zavorne/pozicijske luči al čist navadno? Probi louis...

Objavljeno

LED al kako? to misliš zavorne/pozicijske luči al čist navadno? Probi louis...

po moje je na sliki konektor za štrom... izbočen(muško dete) na nosilcu in po mojem vzmetna kontakta (koko se reče?) (kao žensko dete) na kovčku?

Objavljeno

po moje je na sliki konektor za štrom... izbočen(muško dete) na nosilcu in po mojem vzmetna kontakta (koko se reče?) (kao žensko dete) na kovčku?

ja ja to misli... more pa bit na vzmet al nekak tak da je vedno stik.. kje bi to našo? grem ju3 v HTE vprašat :rolleyes:

Objavljeno

Aaaa-se opravičujem, sem mal na hitr slikco pogledu :ninja:. Louis- http://www.louis.de/ bo pomoje pravi naslov.

Objavljeno

Aaaa-se opravičujem, sem mal na hitr slikco pogledu :ninja:. Louis- http://www.louis.de/ bo pomoje pravi naslov.

nisem našo tega v louisu... po mojem mnenju morajo to met v conradu samo ko nevem kak bi se temo reklo :D bom šel ju3 v HTE pogledat pa vprašat pa mi bo že povedal če majo al nimajo :rolleyes:.)

Objavljeno

Rad bi si naredil na kovček luči... In ne mislim kupovat, zdaj pa me zanima če ve mogoče kje bi se dalo to dobit KLIK oz vsaj kak se reče? ker sem gledal na conradu pa ne vem kje bi našel to..

Take komtakte imajo nekateri Fiati (in še drugi avti) za kontaktiranje luči na prtljažnih vratih.

Objavljeno

Take komtakte imajo nekateri Fiati (in še drugi avti) za kontaktiranje luči na prtljažnih vratih.

pa res, dobra ideja.. če nebo drugega bo pa to prišlo v uporabo =) hvala

Objavljeno

Žal vic ni v slovenščini. Verjetno je napisan po resničnih dogodkih.

Na vratima neba stoji jedan jako ljut čovjek i urla:

- Pa što se događa? Što ja tu radim? Pogledajte me! Imam 35 godina, ne pušim, ne pijem, jučer sam rano legao u krevet i sad sam tu pred vama! Sigurno je neka greška! Molim vas da provjerite!

- Još nam se nikada nije dogodila greška! - odgovori Sveti Petar - Ali provjerit ću. Kako se zovete?

- Morić. Tomislav Morić.

- Koje vam je zanimanje?

- Automehaničar.

- Ah, da, evo, našao sam vas. Tomislav Morić, automehaničar. E, pa, gospodine Moriću, prema našim podacima vi ste umrli od starosti.

- Od starosti? Nemoguće! Pa imam samo 35 godina!

- Pa ne znam. - odgovori sveti Petar - Zbrojili smo sve sate rada koje ste zaračunali mušterijama i to ispada 123 godine.

Objavljeno

JAZ PA IMAM DRUG PROBLEM.

IŠČEM MOJSTRA KI BI MI MENJAL AKRAPOVIČA ZA NAVADEN IZPUH.

IN SICER IMAM ZDAJ NA SUZUKIJU GSXR 600 LETNIK 2008 K8 MONTIRAN KOMPLETENEGA AKRAPOVIČA.

ZDAJ BOM MOTOR PRODAL IN BOM DAL GOR NAZAJ NAVADNI AVSPUH.

SICER BI JAZ ZNAL VSE SAM NAREDIT VENDAR TISTIH "ZAJL" verjetno ne bi znal naštimat da bi ble vredu.

A bi mi kdo koga priporočal ali mi kaj povedal kako se to naredi. Če kdo to zna mu tudi plačam če mi pride to naredit k meni domov (Ptuj) ker je sedaj takšno vreme da neje morm nikam motorja vozit.

Čimprej bi to rabil ker že imam kupca za akrapoviča

Prosim pokličite mojstri na 041436515

Objavljeno

Mal predalec si od mene, drugac mislim da bi slo.

Objavljeno (popravljeno)

Poslikej tiste "zajle", pa ti bo mogoče kdo tukaj znal pomagat. Ker tudi meni ni čisto jasno zakaj gre :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno (popravljeno)

Poslikej tiste "zajle", pa ti bo mogoče kdo tukaj znal pomagat. Ker tudi meni ni čisto jasno zakaj gre :)

pomoje misli fedrce :whistle: vzmeti po slovensko :rolleyes:

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

99% sem, da mi sli dve zajli, ki se jih natakne nazaj na motorček, ki služi odpranje ventila v samem izpuhu.

lp

Objavljeno

Sem že rešil sam. Klico sem na moto ŠILER, tam so mi brezproblema poslali :worship: (zastojn, vsaka jim čast)original suzuki postopek vgradnje in to je blo to. Dve zajli morš na motorček narihtat.

Upam da mi je uspelo, zdaj še se morem samo peljat da vidim če vse dela brezhibno.

Res so bli prijazni z mano pri AVTO ŠILER iz pernice(MB). Jih priporočam

Objavljeno (popravljeno)

Mene sam zanima...ker sm deklc od magneta na svojmu gsxr K4 vzev dol, sem tudi tisto papirnato tesnilo snev dol. Sm kupu silikonsko pasto za tesnit, pa em zanima če lahka že kej prej jst olje not nalijem al morm počakat tistih 24 ur da se pasta popolnama posuši?

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Objavljeno

Odvisno kakšno pasto imaš.. Jaz imam eno, po kateri se lahko takoj začne uporabljat motor.. Namažeš, počakaš par minut, da pasta malo zakrkne preden daš skupaj, sestaviš, počakaš še 15 min, naliješ olje in pelješ :)

Po tem postopku sestavil že res velikokrat pri ogromno motorjih in še nikoli pri nikomur nič puščalo.

Objavljeno

A lahko zaupaš proizvajalca/model?

LP andrej

Objavljeno

Raznorazne "dihtmase" so zelo delikatna zadeva.

Sam jo uporabljam samo tam, kjer jo je predvidel že proizvajalec, drugje pa ustrezna tesnila.

Ena od stvari, ki se lahko zgodijo, če se "šalabajza" z dihtmaso (neustrezna masa, nepravilna uporaba, nezadosten čas strjevanja,...)

http://mototuneusa.com/don%27t_blow_a_motor___!!.htm

Objavljeno

Odvisno kakšno pasto imaš.. Jaz imam eno, po kateri se lahko takoj začne uporabljat motor.. Namažeš, počakaš par minut, da pasta malo zakrkne preden daš skupaj, sestaviš, počakaš še 15 min, naliješ olje in pelješ :)

Po tem postopku sestavil že res velikokrat pri ogromno motorjih in še nikoli pri nikomur nič puščalo.

Mam eno ameriško zadevo modre barve...Sicer na deklaracijah je na vseh pastah k sm gledu v Motomatu pisal da naj bi počaku 24ur, piše pa tud da po 1 uri je pasta na otip suha. Sam sej a ni tko, da v magnetu ni olja? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!