RHonda Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 Sm pogledal pokrovček in ni videt kaj defekten- vzmet je kar močna. Je pa res da sem motor še enkrat segrel pol- nalašč. Ko je temperatura prišla do konca cagarja sem ugasnil- ventilator sploh ni prižgal. Sem pa zaslišal zavretje vode v sistemu s to razliko, da ni udarila ven- sem dovolj hitro odnehal. Pri prvem segretju pa nisem mel instrumentov gor in je moglo it gledano na cagar krepko čez rdečo črtico- bolj intenzivno vretje. Sklepam, da ob defektni vodni pumpi ali pokrovčku temperatura nebi prišla do konca, ker je potreben velik tlak antifriza, da je zavrel na koncu cagarja. Ob defektu bi pomoje zavrelo že zdavnaj prej. Če recimo vreš navadno vodo v posodi, ma mehurčke in 100st. ampak ne skipi ven ker pač ni pod tlakom. Kle je moglo bit krepko čez 100 stopinj, zato upravičeno sumim stikalo ventilatorja. Danes sem recimo stal z avtom v Ljubljani, resda ma štand-gas 750 rpm (na hondi sem mel 3500 skoz), pa se ventilator prižge malo pred polovico cagarja, tu bi se lahko kasneje, vendar ne pri ali čez zavretje, ker je prepozno... Bom pokazal jutri pokrovček še na honda servisu, bom videl kaj bojo rekli. Če ne pa novo stikalo. Hvala vsem za pomoč. dotem in kuntakinte 2
thumper Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 Tako je Mi pa debatiramo o gumastem pokrovčku ekspanzijske posode (ne hladilnika) pri visokotlačnem sistemu, v kateri se nivo spreminja po principu delovanja kot si ga opisal. Pokrovček pri hladilniku ima vzmet, ki regulira pristisk in odvaja odvečno tekočino v ekspanzijsko posodo. Zato ni dodatne potrebe, da bi bil tudi tisti pokrovček odporen na pritisk. saj sem jaz tudi govoril o ekspanzijski posodi ! pri nizkotlačnem sistemu je pokrovček navaden, pri visokotlačnem pa z ventilom .... pokrovček hladilnika je zatesnjen , tam vzmet skrbi za tesnenje - neprepustno .... razen če ti gre tesnilo glave ... dotem 1
Jure Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 (popravljeno) saj sem jaz tudi govoril o ekspanzijski posodi ! pri nizkotlačnem sistemu je pokrovček navaden, pri visokotlačnem pa z ventilom .... pokrovček hladilnika je zatesnjen , tam vzmet skrbi za tesnenje - neprepustno .... razen če ti gre tesnilo glave ... Hmm, kot sem rekel, nisem stručko za hladilne sisteme, ampak moj Suzuki ima visokotlačni sistem in čisto navaden pokrovček na ekspanzijski posodi. Pokrovček z vzmetjo je na hladilniku, na ekspanzijski posodi pa ne. Ekspanzijska posoda je s hladilnikom povezana s cevko,, ki se na hladilnik priključi pri pokrovčku. Kolikor jaz razumem, potem vzmet pokrovčka skrbi za pravi pristisk in reguliranje nivoja hladilne tekočine. Sama ekspanzijska posoda je zaprta z navadnim čepom, kljub temu, da je visokotlačni sistem. Ker če bi vzmet pri pokrovčku hladilnika skrbela samo za nepropustno zatesnitev, potem sploh ne bi bilo potrebe, da bi tam bila vzmet, ampak samo eno dobro gumasto tesnilo in fajn privit pokrovček. Vzmet je pomoje zato, da regulira pretok iz ekspanzijske posode v hladilnik, zato dodaten poseben pokrovček z vzmetjo pri ekspanzijski posodi sploh ni potreben. Že prvi opravi nalogo [ Popravljeno Marec 7, 2010. Popravil Jure dotem 1
Motorist76 Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Hmm, kot sem rekel, nisem stručko za hladilne sisteme, ampak moj Suzuki ima visokotlačni sistem in čisto navaden pokrovček na ekspanzijski posodi. Pokrovček z vzmetjo je na hladilniku, na ekspanzijski posodi pa ne. Ekspanzijska posoda je s hladilnikom povezana s cevko,, ki se na hladilnik priključi pri pokrovčku. Kolikor jaz razumem, potem vzmet pokrovčka skrbi za pravi pristisk in reguliranje nivoja hladilne tekočine. Sama ekspanzijska posoda je zaprta z navadnim čepom, kljub temu, da je visokotlačni sistem. Ker če bi vzmet pri pokrovčku hladilnika skrbela samo za nepropustno zatesnitev, potem sploh ne bi bilo potrebe, da bi tam bila vzmet, ampak samo eno dobro gumasto tesnilo in fajn privit pokrovček. Vzmet je pomoje zato, da regulira pretok iz ekspanzijske posode v hladilnik, zato dodaten poseben pokrovček z vzmetjo pri ekspanzijski posodi sploh ni potreben. Že prvi opravi nalogo [ Čisto tak je, ekspranzijska je za to ker se tekočina širi in krči odvisno od temperature, pa da potem ko se skrči ne zmanjka jo potege iz ekspanzijske. Ekspranzijska bi lahko bila tudi odprta samo da je cev od hladilnika potopljena v tekočino, da lahko nazaj sesa. Je pa zaprta zaradi umazanije, pa mogoče če bi ti motor pado da ne teče takoj iz motorja Tisti ki pa mas probleme z ventilatorjem, zmeri temperaturo- klko kaže ko pride do rdečega. lahko pa takrat vklopiš ventilator pa boš videl, kaj se zgodi s temperaturo motorja. Če bo padla, kot si napisal ti ventilator sam dela, potem zamenjaj stikalo temperature. če pa teče iz motorja - hladilnika preden motor "zakuha" potem pa je pokrov hladilnika kriv. lep pozdrav D.
Cartman Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Sm pogledal pokrovček in ni videt kaj defekten- vzmet je kar močna. Je pa res da sem motor še enkrat segrel pol- nalašč. Ko je temperatura prišla do konca cagarja sem ugasnil- ventilator sploh ni prižgal. Sem pa zaslišal zavretje vode v sistemu s to razliko, da ni udarila ven- sem dovolj hitro odnehal. Pri prvem segretju pa nisem mel instrumentov gor in je moglo it gledano na cagar krepko čez rdečo črtico- bolj intenzivno vretje. Sklepam, da ob defektni vodni pumpi ali pokrovčku temperatura nebi prišla do konca, ker je potreben velik tlak antifriza, da je zavrel na koncu cagarja. Ob defektu bi pomoje zavrelo že zdavnaj prej. Če recimo vreš navadno vodo v posodi, ma mehurčke in 100st. ampak ne skipi ven ker pač ni pod tlakom. Kle je moglo bit krepko čez 100 stopinj, zato upravičeno sumim stikalo ventilatorja. Danes sem recimo stal z avtom v Ljubljani, resda ma štand-gas 750 rpm (na hondi sem mel 3500 skoz), pa se ventilator prižge malo pred polovico cagarja, tu bi se lahko kasneje, vendar ne pri ali čez zavretje, ker je prepozno... Bom pokazal jutri pokrovček še na honda servisu, bom videl kaj bojo rekli. Če ne pa novo stikalo. Hvala vsem za pomoč. care, če boš tako dresiral oldija, boš maja že pešec. pod predpostavko da maš noter kolkor tolko frišen antifriz, stvar zavre pr 125 stopinjah, pod pritiskom pa še kasnej. bojim se, de so bla tesnila od glave pod zelo hudim stresom, če je že vrelo. po vsej verjetnosti je res crknil bimetal, termostikalo, vseeno pa preglej tudi varovalke in če ima hondič kak rele, po spominu se mi zdi, da je varovalka za ventilator ena močnejših v fuseboxu. če bi rad postavil diagnozo a je use okej al ne, motor segreješ na delovno temperaturo in takrat ventilator priklopiš da dela, in pustiš motor laufat. temeratura bi morala ostat v mejah normale. RHonda 1
Lowrenc Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 @Jure: Pri večini avtomobilov je ekspanzijska posoda del hladilnega tokokroga in zaradi tega je pri avtomobilih na ekspanzijski posodi pokrovček, ki mora deobro tesniti. Razlika volumnov pri različnih temperaturah se pri ''avtomobilskem'' sistemu izenačuje s stiskom zračnega mehurja nad gladino hladilne tekočine v ekspanzijski posodi. V takem sistemu ima lahko hladilna tekočina temperaturo tudi preko 100°C in zaradi višjega tlaka kljub temu ne zavre.Nekateri(predvsem starejši) motocikli uporabljajo tudi ta princip hlajenja. Večina motociklov ima malo drugačen hladilni sistem, kjer ekspanzijska posoda ni del hladilnega sistema ampak je, če tako rečem, njegovo slepo črevo. Ko se tekočina v sistemu segreje se ji poveča volumen in zato jo tlak potisne v ekspanzijsko posodo. Ko se tekočina spet ohladi se skrči in podtlak to tekočino posrka nazaj v hladilni sistem. Pri takem hladilnem sistemu je potrebno biti previden, ko jeseni kontroliraš vsebnost antifriza. Če ga kontoliraš samo v ekspanzijski posodi to še ne pomeni, da je enako močan tudi v sistemu. In, če ugotoviš, da imaš v hladilnem sistemu prerevno mešanico destilirane vode in antifriza ni dovolj, da samo v ekspanzijsko posodo naliješ malo antifriza!! sesir 1
MARJA Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Danes sem malo užgal motor. In en čas laufa, vmes sem gledal pod motorjem, če kje kaj pušča in dal bel karton, nakar se ucuri voda iz ekspanzije. Takoj sem ugasnil motor. Ventilator se mi ni užgal, čeprav dela, ko ga priklopiš na maso. Torej mora biti zanič temperaturno stikalo ventilatorja v hladilniku. Sumil sem vodno pumpo, ampak je kasneje ob zagonu posesalo vodo iz eks. posode, tako da to ne more bit. Zanima me, če so ta stikala univerzalna pri hondah (v angleških katalogih za dele vfr jih ni), isto me zanima za termostat (dal bi iz preventive novega). Bi bil kdo, ki ima hondo tako dober, da bi pogledal kakšen je navoj pri njegovem termostikalu? Za odtegnit je z ključem 20 ali 22 če se spomnim. Pa drugače, pri koliko stopinjah tekočine se mora vklopit ventilator? Pri meni je recimo voda zavrela malo preden je cagar prišel do rdeče črtice, kot sem že rekel pa se vent. ni prižgal. Hvala, 100X Odklopi žice iz termo stikala jih stakni skupaj in boš videl če ti ventilator laufa. Če ti ne, preveri varovalke, če pa laufa pa menjaj termo stikalo.
nejcracing Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 živjo tudi jaz imam en problem z motorjem kawasaki zx6r letnik 99, in sicer ko motor pritisnem(gas do konca)se pri ene 10000 obratov pojavi trokiranje, motor cuka in obrati ne gredo do konca, ko pa gas malo popustim in potem počasi odpiram proti koncu se pa zvrti do konca,uplinjače so mi že nastavljali zamenjal sem tudi svečke, zdej mi je pa en mehanik reku da je preskočila veriga, a je to možno in koliko dela je da to napako odpravim in če jo lahko sploh sam
RSTDRIVER Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 živjo tudi jaz imam en problem z motorjem kawasaki zx6r letnik 99, in sicer ko motor pritisnem(gas do konca)se pri ene 10000 obratov pojavi trokiranje, motor cuka in obrati ne gredo do konca, ko pa gas malo popustim in potem počasi odpiram proti koncu se pa zvrti do konca,uplinjače so mi že nastavljali zamenjal sem tudi svečke, zdej mi je pa en mehanik reku da je preskočila veriga, a je to možno in koliko dela je da to napako odpravim in če jo lahko sploh sam veriga odmične gredi? potem bi bil brez pol ventilov pri takih obratih... thumper 1
nejcracing Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 sej to sm tud jst pomislu, sam on prau da je zihr tko (delau je pa v elisi zdej pa na enm drugm pooblaščencu)
motorist Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Sam če daš pa gas počas do konca pa gre normalno.... Bencin filter si probal zamenjat?
nejcracing Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 ne še bo pa zdej prvo na vrsti, hvala za idejo
no_name Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Veriga ventilov zagotovo ni. Simptomi kažejo na frgazerje. Sinhronizacija, kar večina serviserjev pojmuje pod "nastavitev" je v tistem območju delovanja neznanta. Preveri filter, črpalko za gorivo in pretočnost pipce. Lahko pa je zadeva tudi samo zalita in se bo "spucalo" ko se boš pomladi peljal par kilometrov. thumper in sesir 2
trojan69 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 (popravljeno) Meni se tud zdi sa so to še najbol frgazerji!! Veriga pomojem tole ni. Preglej pipco, spuci filter v tanku, menjaj filter med tankom in fergom (če ga imaš), očisti fergazerje!!!!, jh sinhroniziraj, preglej še zračni filter in pa če ti slučajno kje ne vleče fouš lufta. Popravljeno Marec 9, 2010. Popravil trojan69
RHonda Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 care, če boš tako dresiral oldija, boš maja že pešec. pod predpostavko da maš noter kolkor tolko frišen antifriz, stvar zavre pr 125 stopinjah, pod pritiskom pa še kasnej. bojim se, de so bla tesnila od glave pod zelo hudim stresom, če je že vrelo. po vsej verjetnosti je res crknil bimetal, termostikalo, vseeno pa preglej tudi varovalke in če ima hondič kak rele, po spominu se mi zdi, da je varovalka za ventilator ena močnejših v fuseboxu. če bi rad postavil diagnozo a je use okej al ne, motor segreješ na delovno temperaturo in takrat ventilator priklopiš da dela, in pustiš motor laufat. temeratura bi morala ostat v mejah normale. Voda ni prišla v olje in ni šla dihtunga, pa ni bla dresura, edina napaka je bla da nisem priklopil instrumentov gor, pa spregledal prekomerno segrevanje. Tud na uradnem servisu so jih zavrnili, češ da ga bodo vžigali brez. Odklopi žice iz termo stikala jih stakni skupaj in boš videl če ti ventilator laufa. Če ti ne, preveri varovalke, če pa laufa pa menjaj termo stikalo. To sem naredil in ventilator je delal. živjo tudi jaz imam en problem z motorjem kawasaki zx6r letnik 99, in sicer ko motor pritisnem(gas do konca)se pri ene 10000 obratov pojavi trokiranje, motor cuka in obrati ne gredo do konca, ko pa gas malo popustim in potem počasi odpiram proti koncu se pa zvrti do konca,uplinjače so mi že nastavljali zamenjal sem tudi svečke, zdej mi je pa en mehanik reku da je preskočila veriga, a je to možno in koliko dela je da to napako odpravim in če jo lahko sploh sam To je meni delalo pri kawasakiju zx-7r, samo prej pri 7000 obratih. Problem so skoraj SIGURNO kabli svečk oz. električne napeljave, kateri prebijajo. Dobro jih izoliraj ali jih zamenjaj, niso grozno dragi. Jaz in mehanik sva se več kot mesec zajebavala z uplinjači, pa se zadeva ni popravila, tako da najprej preveri kable, potem pa preidi na uplinjače.
Pervy Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 živjo tudi jaz imam en problem z motorjem kawasaki zx6r letnik 99, in sicer ko motor pritisnem(gas do konca)se pri ene 10000 obratov pojavi trokiranje, motor cuka in obrati ne gredo do konca podobno sem imel na moji kawi z tem da mi je konstantno en fergazer zalivalo. filter med pipico za bencin (tankom) in fergazerji je rešil zadevo. pač je neko umazanijo potegnilo noter.
_Fingi_ Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Se splača montirat dodaten filter za bencin med tank in črpalko? Lahko kej vpliva naprej na delovanje, glede na to da je EI, da ga nebi ta, slabša prepustnost kej zjeb*la? Imam enga novga doma, pa ne vem, a se splača cev rezat zaradi tega ali ne...
Dolenc™ Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Verjetno ima motor original filter na sami pumpi, ki bi znal obravljati svojo nalogo. Če ga pa nima, pa montiri , da bi mel pa dva se pa ne splača
nejcracing Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 hvala za ideje, bom porču kako smo rešl
RenoRaines Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Danes sem iz moje 'puške' pobral ven zalite sveče. Zdej, preden grem kupovati nove bi rad še enkrat poskusil s temi. Pravijo naj jih orenk pregrejem. Nad plinom. Oziroma kako je najbolje to narediti? Svečko primem s kleščami in jo dam nad plin dokler...? Po filingu al kako?
Cartman Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Danes sem iz moje 'puške' pobral ven zalite sveče. Zdej, preden grem kupovati nove bi rad še enkrat poskusil s temi. Pravijo naj jih orenk pregrejem. Nad plinom. Oziroma kako je najbolje to narediti? Svečko primem s kleščami in jo dam nad plin dokler...? Po filingu al kako? če so ble fajn zalite, jih vrži u kanto. ko svečko greješ nad plinom, lahko porcelan poči, in če tega ne vidiš, lahk rata big shit. carmagedon, suhi in roko 2 1
stuhec Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 svečko segreješ za kratek čas na plinu(večjem), pa samo sprednji del, ne porcelana pa porcelan ne more kar tako počit RenoReiners: zakaj pa bi segreval svečke ?
simonsi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 nove kup, navadne so čist pocen, se ne splača zezat z zalitimi, men verjem.
RenoRaines Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) Mah Hornetka '05. Pa mislim, da so zalite sveče. Men nekak ne deluje zalita, ker so suhe videt. Motor pa ne vžge. Vrti BP, akumulator je kul, ampak vžgat pa noče. Tud mal ne zakašlja. Motor je pred zimovanjem špilal BP, sveče so bile menjane lansko leto, ker... sem jih pošteno zalil @simonsi: nove sveče pridejo 30€, pa se sprašujem al je res treba skoz te sveče kupovat. Enga problema nisem mel, dokler so ble prve not Me pa dejansko zanima kak izčrpen opis zakaj je treba svečo menjat. Kaj zavraga se zgodi če je sveča zalita? Madona, po moji (kmečki) logiki bencin izhlapi in sveča bi morala biti dobra. Ljudje pa govorijo, da ne, da je treba nove kupit. Čemu, zakaj, kaj je drugače, ...? Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil RenoRaines
biker77 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Mah Hornetka '05. Pa mislim, da so zalite sveče. Men nekak ne deluje zalita, ker so suhe videt. Motor pa ne vžge. Vrti BP, akumulator je kul, ampak vžgat pa noče. Tud mal ne zakašlja. Motor je pre zimovanjem špilal BP, sveče so bile menjane lansko leto, ker... sem jih pošteno zalil @simonsi: nove sveče pridejo 30€, pa se sprašujem al je res treba skot te sveče kupovat. Enga problema nisem mel, dokler so ble prve not Me pa dejansko zanima kak izčrpen opis zakaj je treba svečo menjat. Kaj zavraga se zgodi če je sveča zalita? Madona, po moji (kmečki) logiki bencin izhlapi in sveča bi morala biti dobra. Ljudje pa govorijo, da ne, da je treba nove kupit. Čemu, zakaj, kaj je drugače, ...? mogoče pa bencina ne dobi..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se