RenoRaines Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) So vlažne - ne mokre, vlažne, zato tudi trdim da verjetno niso fuul zalite. Motor je čez zimo stal. Nekak ne verjamem, da bi kr neki crknilo. Pa vem, da lahko tukaj preidemo na cinšpule, pa na ves štrom, ampak nekak ne želim iti v to smer. Sej mal berem po forumu, ma pr teh Hondah s fergazerji, je tole z zalivanjem zelo pogost pojav. Zaug pa mal gasa, pa vse skup ne vžge več, pa da se na glavo postaviš Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil RenoRaines
biker77 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 So vlažne - ne mokre, vlažne, zato tudi trdim da verjetno niso fuul zalite. Motor je čez zimo stal. Nekak ne verjamem, da bi kr neki crknilo. Pa vem, da lahko tukaj preidemo na cinšpule, pa na ves štrom, ampak nekak ne želim iti v to smer. Sej mal berem po forumu, ma pr teh Hondah s fergazerji, je tole z zalivanjem zelo pogost pojav. Zaug pa mal gasa, pa vse skup ne vžge več, pa da se na glavo postaviš jest sm mel hornetko..pa 2 leti ni laufala..bencin not..pa je takoj kresnla brez da bi kej menjal ali pucal..seveda brez gasa, sam zaug..mogoče pa je res kej na svečkah..
RenoRaines Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 jest sm mel hornetko..pa 2 leti ni laufala..bencin not..pa je takoj kresnla brez da bi kej menjal ali pucal..seveda brez gasa, sam zaug..mogoče pa je res kej na svečkah.. Golden rule no.1 za vse lastnike Hornetk !
XTR Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Golden rule no.1 za vse lastnike Hornetk ! Zauh pa minimalno gasa, malo obrnem ročko za kakšen milimeter, vžge takoj. Potem pa pustim kakšnih 10 sekund da motor zadiha, sicer ugasne ob dodajanju gasa. Svečke so pa NGK CR9EH-9, navadne pač, menjane na 12kkm. Vžiga brez problemov, zalit svečke mi pa še ni uspelo. Očitno niso vse Hornet-ke tako občutljive.
RenoRaines Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Je pa res, da maš NGK sveče. Jes furam Denso. No, če ma to sploh kej veze Lowrenc in malakai 1 1
nejcracing Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Danes sem iz moje 'puške' pobral ven zalite sveče. Zdej, preden grem kupovati nove bi rad še enkrat poskusil s temi. Pravijo naj jih orenk pregrejem. Nad plinom. Oziroma kako je najbolje to narediti? Svečko primem s kleščami in jo dam nad plin dokler...? Po filingu al kako? jst mam svečke od kaeasakija zx6r če so enake ti jih dam, jst sm jih zamenju po nepotrebnem
Motorist76 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 (popravljeno) Je pa res, da maš NGK sveče. Jes furam Denso. No, če ma to sploh kej veze O ja pa ima veze, zelo Iz osebnih izkušenj Nepredpisana svečka noter v mašini, zdržala 1000 km, začelo trokirat in take špilat. Potem pa dane noter točno predpisane, pa brez problema 20 000, tak da razmisli, če ima veze ali nima. Kaj se zgodi. Ponavadi napoka porcelan okrog elektrode, in potem iskra pod tlakom raje preskoči na ohišje, kot na konico svečke, kajti tam ima lažjo pot. Sploh ker svečka okrog keramike že malo mastna in umazana, kar še olajša pot iskri. Čiščenje, pranje , spihovanje so samo izhod v sili, ker bo kaj kmalu spet zalilo. p.s. Tisti ki ste dali zaradi njegovega posta minus .... ne vem no, razloži še potem zakaj je minus, ne pa samo minus dat pa gotovo. Ta tema je namenjena takim debatam. Nekateri pa se še vedno radi kaj naučimo. Lep pozdrav Dušan Popravljeno Marec 16, 2010. Popravil Motorist76 RenoRaines in halls 2
danci1973 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 O ja pa ima veze, zelo Iz osebnih izkušenj Nepredpisana svečka noter v mašini, zdržala 1000 km, začelo trokirat in take špilat. Potem pa dane noter točno predpisane, pa brez problema 20 000, tak da razmisli, če ima veze ali nima. Iz mojih osebnih izkušenj - NGK svečke so mi na treh (3) vozilih nehale delati 'čez noč' (v avtu dobesedno - zvečer normalno delujoč avto parkiral, zjutraj ni vžgal več sploh - niti malo ni zakašljal). Podobno je bilo tudi še na dveh mopedih, le da tam ni bilo 'čez noč', ampak čez 'par noči'... Z Denso svečkami te težave (še) nisem imel. Drugače pa 'nepredpisana svečka' verjetno pomeni napačno toplotno vrednost in razmik elektrod, ne pa proizvajalca... Kaj se zgodi. Ponavadi napoka porcelan okrog elektrode, in potem iskra pod tlakom raje preskoči na ohišje, kot na konico svečke, kajti tam ima lažjo pot. Sploh ker svečka okrog keramike že malo mastna in umazana, kar še olajša pot iskri. Čiščenje, pranje , spihovanje so samo izhod v sili, ker bo kaj kmalu spet zalilo. To bi si jaz razlagal, da je zalivanje posledica dotrajanosti svečke in ne obratno - da bi svečka napokala, ker je bila zalita? D.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Iz mojih osebnih izkušenj - NGK svečke so mi na treh (3) vozilih nehale delati 'čez noč' (v avtu dobesedno - zvečer normalno delujoč avto parkiral, zjutraj ni vžgal več sploh - niti malo ni zakašljal). Podobno je bilo tudi še na dveh mopedih, le da tam ni bilo 'čez noč', ampak čez 'par noči'... smola pa taka... kok cilindrov so pa v povprečju imeli avtomobili? tkole na uč, 4... 4 svečke naeenkrat crknle? smola... (ker že boga 101-ka je brez problemov laufala na dva cilindra... sam šla ni nikamor...)
Lowrenc Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Nepredpisana svečka noter v mašini, zdržala 1000 km, začelo trokirat in take špilat. Potem pa dane noter točno predpisane, pa brez problema 20 000, tak da razmisli, če ima veze ali nima. Za Hondo so predpisane svečke NGK in tudi Denso.
Motorist76 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Iz mojih osebnih izkušenj - NGK svečke so mi na treh (3) vozilih nehale delati 'čez noč' (v avtu dobesedno - zvečer normalno delujoč avto parkiral, zjutraj ni vžgal več sploh - niti malo ni zakašljal). Podobno je bilo tudi še na dveh mopedih, le da tam ni bilo 'čez noč', ampak čez 'par noči'... Z Denso svečkami te težave (še) nisem imel. Drugače pa 'nepredpisana svečka' verjetno pomeni napačno toplotno vrednost in razmik elektrod, ne pa proizvajalca... Vidiš, kar se tiče ngk, je edina svečka ki je šla v Vitari, pa tudi na bmw-ju delajo zaenkrat brez problema, verjamem pa da znajo bit problematične Ja se čisto strinjam s tabo "predpisana" ni zaj znamka točno ta, ampak toplotna vrednost in to. To bi si jaz razlagal, da je zalivanje posledica dotrajanosti svečke in ne obratno - da bi svečka napokala, ker je bila zalita? D. Ja mogoče sem nerodno napisal, vsekakor zalije ker poči, in ne obratno. Je pa res da sčasoma umaanija na keramiki olajša prebijanje. LP D.
Lowrenc Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ja mogoče sem nerodno napisal, vsekakor zalije ker poči, in ne obratno. Je pa res da sčasoma umazanija na keramiki olajša prebijanje. Malo je nerodno edino to, da ti poči po prevoženih samo 500km (ali pa nekaj 1000km), kar se je pred par leti zgodilo večim na tem forumu. Mislim, da so nam poslali nekaj v stilu ''Ah, za Balkan bo že dobro'' halls, dotem, KUK679 in 1 other 3 1
Motorist76 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Malo je nerodno edino to, da ti poči po prevoženih samo 500km (ali pa nekaj 1000km), kar se je pred par leti zgodilo večim na tem forumu. Mislim, da so nam poslali nekaj v stilu ''Ah, za Balkan bo že dobro'' Ja točno to, in po mojih informacijah tudi Bosch ni več to kar bi naj bil. Recimo ni zdržal niti 1000 km. ko bi jih mogo 20 000 po tamalem Lep pozdrav D.
RenoRaines Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 @Motorist76: sem ti dal en plus, da se bo skompenziralo. Drugače pa je takole; svečke so prave vrednosti. Na servisu so mel Denso in sem vzel te, če bi imeli NGK bi vzel one. Je pa stvar taka, da v 16k km nisem zalil sveče, odkar pa sem jih ori 16k zamenjal mi mojo napako pogosto opišejo kot zalite sveče. Drugače pa se soočam s težavo o kateri je pisal Danci - motor mi štarta ampak zakašlja pa ne, niti malo. Sej pravi, sveče so zuni, akumulator je poln. Če še vedno ne bo šlo, bom pač spet šel po nove sveče. Povejte mi še nekaj, če tole drži: Motor na frgazerje. Ko ob ugasnjenem motorju obrneš ročico plina, brizgne gorivo iz fergazerjev?? Meni to ni logično, saj vbrizg pri frgazerju deluje le, ko motor štartaš ali ko le ta prižgan teče. Ali se motim?
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Povejte mi še nekaj, če tole drži: Motor na frgazerje. Ko ob ugasnjenem motorju obrneš ročico plina, brizgne gorivo iz fergazerjev?? Meni to ni logično, saj vbrizg pri frgazerju deluje le, ko motor štartaš ali ko le ta prižgan teče. Ali se motim? pospeševalna membranska črpalka za dodaten vbrizg goriva ob zasuku ročice za plin? lahko.
Cartman Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 @Motorist76: sem ti dal en plus, da se bo skompenziralo. Drugače pa je takole; svečke so prave vrednosti. Na servisu so mel Denso in sem vzel te, če bi imeli NGK bi vzel one. Je pa stvar taka, da v 16k km nisem zalil sveče, odkar pa sem jih ori 16k zamenjal mi mojo napako pogosto opišejo kot zalite sveče. Drugače pa se soočam s težavo o kateri je pisal Danci - motor mi štarta ampak zakašlja pa ne, niti malo. Sej pravi, sveče so zuni, akumulator je poln. Če še vedno ne bo šlo, bom pač spet šel po nove sveče. Povejte mi še nekaj, če tole drži: Motor na frgazerje. Ko ob ugasnjenem motorju obrneš ročico plina, brizgne gorivo iz fergazerjev?? Meni to ni logično, saj vbrizg pri frgazerju deluje le, ko motor štartaš ali ko le ta prižgan teče. Ali se motim? hmm nevem če so vsi karburatorji enaki, vedar, ko navijaš gas, v karburatorju črpaš bencin za začetek pospeševanja iz sifona v kanal ki vodi v motor. ta bencin se nabere, in ko zaverglaš, v cilindre potegne utekočinjen, nerazpršen bencin. to pol u sekundi zalije svečke. in kup problemov. jez moje motorje, mrzle, palim tako da samo enkat počasi odprem gas, spustim, potehnem čok do konca in prtisnem štarter.
RenoRaines Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 @Nejcracing: malo dvomim da so sveče enake. Če bom rabil druge sveče, pa bom verjetno kar nove vzel. Vseeno pa hvala. @Cartman: na enak način tudi jaz palim. Mogoče je potem res problem v tem, ko odprem ročico plina preden začnem štartati motor.
Cartman Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 @Nejcracing: malo dvomim da so sveče enake. Če bom rabil druge sveče, pa bom verjetno kar nove vzel. Vseeno pa hvala. @Cartman: na enak način tudi jaz palim. Mogoče je potem res problem v tem, ko odprem ročico plina preden začnem štartati motor. nene. ko vreglam je gas zaprt. enako sm palil gpz900r. odprem gas in spustim, potegnem čok, in pol brez tikat gas začnem verglat. pred pol ure sm tako upalu vtr, po cca treh tednih.
RenoRaines Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 odprem gas in spustim, potegnem čok, in pol brez tikat gas začnem verglat. pred pol ure sm tako upalu vtr, po cca treh tednih. Tako palim
Ice Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 z "drotpirstno" (medenina) malo poglancal svecke pa ne bi?
RenoRaines Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ven sem jih vzel, da mal bencin iz cilindrov izhlapi. Sveče bom osušil, spucal saj in probal še enkrat. Tko da jih bom mal obrusil popucal. Z dratpiršno sicer ne, da ne bom poškodoval keramike.
Ice Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 lahko pa z medeninasto krtaco, ki je za taksne zadeve.
simonsi Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 pospeševalna membranska črpalka za dodaten vbrizg goriva ob zasuku ročice za plin? lahko. cestni motorji v veliki večini nimajo takih fergazerjev, ampak navadne CV, kjer z gasom samo loputo operiraš in nič ne šprica.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 cestni motorji v veliki večini nimajo takih fergazerjev, ampak navadne CV, kjer z gasom samo loputo operiraš in nič ne šprica. jah, laverda 500s l.82 je to imela...
5lamca Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 predn sm vidu to temo, sm to vprašanje postavu že v temi od honde hornet...prestavlam...Moj dragi bratec se je dans odloču, da se bo šou mal z mojo hondico pelat... Pelu se je po lokalni cesti....Počass navhrib....in potem počas navzdol...kake dva km gor in 2km dol.... In mam tak občutk, da je zalilo svečke, ker nima nobene moči in laufa tako, kot bi laufala po treh ali dveh cilindrih... je pa letnik 99. Kupil pred enm mescam :S... Verjetno bom mogu svečke spucat, upam da jih ne bo treba menat... Zanima pa me, če se je to nardil zard načina laufanja motorja k se navzdol peleš in ti mašina bremza... Al kaj bi lahko blo? Hvala 0
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se