Gizoman Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 No jst sm 2 leti nazaj skuru svečke s tem, da sem predolgo verglal u prazno k ni tel vžgat spomladi. Pred tem pa je, ko je stal nekaj časa delal na 3 bate (vsaj tako se mi je zdelo), pa tudi nikamor ni šel, ko se je segrel je delal normalno. Pol sm pa svečke menjal in je blo vse ok. Najprej poiskusi svečke spucat, jih pregledat da niso preveč osmojene, po potrebi elektrodo naštelat. Če to ne bo pomagalo pa po nove.
Kawl Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Kje bi se dalo kupit lističe za ventile podlagat?
MARJA Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Kje bi se dalo kupit lističe za ventile podlagat? http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/parts_locator/1264527029b046034bfd6a4ec88aacdb A tole stran si kaj pogledal.
Jure Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Kje bi se dalo kupit lističe za ventile podlagat? Če s temi lističi misliš orodje za merjenje zračnosti, potem sem tudi v Merkurju že videl, drugače pa Louis sigurno. Če imaš v mislih pa ploščice, ki se jih podlaga zato, da se nastavi zračnost, potem je pa najbolje, da se obrneš na pooblaščen servis, da bop dobil prave za tvoj motor. ciciban in hilton 1 1
Kawl Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Sej še nisem čist prepričan če so res ventili zanaštelat. Problem je v tem da motor ko je mrzel nič ne ropota, ko pa se ogreje pa tam okrog ventilov zelo grdo ropota. Zdej pa ne vem kaj bi bil to vzrok. Peljal sem ga k Jermanu pa je rekel da je to normalno. Sej mu hočem verjet ampak sem vseen mal skeptičen... Kakšno mnenje? LP, Rok
simonsi Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 pri dohc pa ploščicah ventili praviloma ne ružijo, kvečjemu veriga ventilov.
elektronik Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Ven sem jih vzel, da mal bencin iz cilindrov izhlapi. Sveče bom osušil, spucal saj in probal še enkrat. Tko da jih bom mal obrusil popucal. Z dratpiršno sicer ne, da ne bom poškodoval keramike. Če svečke "zalije" je dovolj da se jih odvije in počaka da se posušijo, oziroma da izhlapi odvečen bencin iz cilindrov. Bencin ne more dolgoročno škoditi svečki. Jeseni sem konzerviral motor tako, da sem v uplinjač med delovanem motorja šprical Yamahin inhibitor oil in potem še pri ugasnjenem motorju dodal to olje direkt v cilindre. Spomladi sem svečke močno spihal z zrakom in vpihoval zrak tudi v cilindre skozi odprtino za svečke. Motor je po nekaj ročnih potegih normalno vžgal, malo kadil in potem normalno deloval. Običajno svečke čistim z žično krtačo, z buciko tam kjer krtača ne doseže, z bencinom in stisnjenim zrakom. Tudi peskanje je dobro. Za zalivanje svečk verjetno ni vzrok svečka, ki je prej normalno delovala.
Piksna Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Ne, svečka ni za v smeti, če jo zalije. Posuši in uporabi ponovno. Ne, svečka ne crkne, če dolgo časa "verglaš". Ne, svečka ne crkne, če se po klancu dol pelješ brez gasa. Ne, keramika ne poči "kar tako". Vzrok je v delovni temperaturi. Ne, če izbereš napačno svečko ni kriv proizvajalec. Pomembna je karakteristika svečke - zato jih ima vsak proizvajalec celo paleto.Če se Janez Novak odloči za napačno - jebi ga... Ponavadi crkne tista svečka, ki je trenutno vgrajena. Ne odkrivat tople vode. Vgrajene maš svečke s ceno 8EUR/kos. Pejt pa kup druge, vgradi pa kresn. Pa boš za 30EUR mel vso informacijo ali je zadeva hin al ne. Tako pa se tukaj piše in razpreda kaj bi vse lahko bilo in dobiva neke jake ideje..., tako pa boš mel za ceno tanka bencina vso informacijo na dlani. Kaj praviš na to ?! simonsi, Jure, janez5 in 7 others 7 3
schila Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) nekaj cajta nazaj sem rabu pomoč pri štelanju sklopke na suzuki gsxr 1000 k4(menjal diske),sem najdu nastavitve tak da ni kar menjaš,stisneš in greš... mehanik ter bivši dirkalec mi je poslal priročnik za moj motor Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil schila
suntrace14 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) Če s temi lističi misliš orodje za merjenje zračnosti, potem sem tudi v Merkurju že videl, drugače pa Louis sigurno. Ravno naročam nekaj stvari iz Louisa, pa jih ne najdem, da bi dodal v paket :surrender: Louis.de Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil suntrace14
suntrace14 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 + ne vem kje bi dobil nastavek za odvijačit oljni filter :surrender:
Andrejek Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) + ne vem kje bi dobil nastavek za odvijačit oljni filter :surrender: Tole mogoce? OELFILTERSCHLUESSEL OELFILTERSCHLUESSEL 2 Malo vec izbire na Motorwartung / Alle Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil Andrejek suntrace14 1
suntrace14 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 OK, zdej pa samo še listke za štelanje ventilov in šravfenciger za ventile (tappet adjuster?)
trojan69 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Lističe dobiš v Merkurju, Bauhausu itd. Stanejo okol 6 eur. Tole orodje je specialno?? Men zgleda podobno kot inbus oziroma torx. Poglej po E-bayu al pa clo Louis id suntrace14 1
Lowrenc Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 @suntrance14: Jaz ti priporočam tale ključ za odvijanje oljnega filtra klik Oni s tremi rogli in zobniki zasede preveč prostora. Rabiš okrog in okrog filtra najmanj 1cm prostora. Tisti drugi, ki ima vzvod pa je malo neroden, ker se lahko zgodi(če si seveda malo neroden), da ob demontaži poškoduješ filter in ti olje potem curi po tleh. suntrace14 1
elektronik Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Uporablja kdo colortune? Po mojih izkušnjah je odličen pripomoček diagnostiko.
_Fingi_ Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 @suntrance14: Jaz ti priporočam tale ključ za odvijanje oljnega filtra klik Oni s tremi rogli in zobniki zasede preveč prostora. Rabiš okrog in okrog filtra najmanj 1cm prostora. Tisti drugi, ki ima vzvod pa je malo neroden, ker se lahko zgodi(če si seveda malo neroden), da ob demontaži poškoduješ filter in ti olje potem curi po tleh. Takega uporabljam sam, je res priročen, in nimaš problema da nebi zravn pršu...
kuntakinte Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Uporablja kdo colortune? Po mojih izkušnjah je odličen pripomoček diagnostiko. sam uporabljam Carbtune Pro...one very satisfied customer
RenoRaines Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Sveče sem posušil, jih dal nazaj in nato poskusil znova. Z zaugom brez gasa je motor skoraj vžgal, brez zauga se ni pustil prepričati. Na koncu me je pojezilo in sem kljub verglanju z zaugom dodal za odtenek gasa in motor je vžgal. Pustil sem ga laufati z zaugom, katerega sem potem počasi zapiral in na koncu z gasom stabiliziral obrate. Oblekel sem se in šel na vožnjo, počakal, da se je olje po cca 10kmjih segrelo, potem pa prepihal komplet auspuh Včeraj sem šel plačati še cestnino in je motor brez gasa in samo zaug vžgal v prvo, brez najmanjšega problema. Laufa BP Vsem hvala za pomoč Se srečamo.
Dejanx Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Dober dan! Jaz pa imam problem na hondi hornet letnik 2002, da mi pri segretem motoru nekaj časa laufa na štangasu ok samo da je precej nisko štangas 1000rpm, potem pa padejo obrati pa kot da bi en cilinder majn začel delat, če dam v tistem trenutku gas je vse ok ampak motor cuka ko speljem ce dam obrate nad 2000 gre ok. je lahko kriva sinhronizacija fergazerov ali je problem prenizki prosti tek?ali kaj druga? lp
trebor Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Lahko, da je kaj od naštetega, lahko pa je tudi kakšna svečka hin. Tako je bilo tudi pri mojem motorju. V prostem teku je delal na tri cilindre, ko sem dodal plin pa je delal normalno. Ko sem zamenjal svečke, je bilo normalno. Če je slučajno kakšna svečka pokvarjena, jih čimprej zamenjaj, da ne uničiš motorja, ker gorivo v cilindru izpira stene, zato ni mazanja le tega. LP Robert dotem 1
Dejanx Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 (popravljeno) No svečke so nove z njimi sem prevozil par km mogoce 200. sem pa cez zimo ga enih 2x močno zalil da je pokalo z izpuha je lahko to uničilo kero od svečk? je možno svečke kako preverit?so pa ngkjove takšne kot so predpisaneonec mi pa iz izpuha seka tudi ogenj od časa do časa.to mi je delalo že z prejšnimi svečkami. nvm če je za to kriva prebogata zmes ali je tu kaj vžig kriv?je pa tudi to da ni orginalni lonec gor je od leovince sbk, če ima to kakšen vpliv nevem? Lp Popravljeno Marec 27, 2010. Popravil Dejanx
thumper Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 mi pa iz izpuha seka tudi ogenj od časa do časa.to mi je delalo že z prejšnimi svečkami. nvm če je za to kriva prebogata zmes ali je tu kaj vžig kriv?je pa tudi to da ni orginalni lonec gor je od leovince sbk, če ima to kakšen vpliv nevem? Lp verjetno ima tudi lonec kaj vpliva ... lahko je pa tudi cinkšpula , ki pri višjih obratih dela v redu , pri štadgasu pa sračka..
Dolenc™ Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Potrebujem malo pomoči Na motorju sem zamenal tank za gorivo, sedaj pa me zanima kako shranit odvečni tank (kovinski), da ne bo začel rjavet? Notri je sicer premazan z nečim vendar bi raje videl kako bol ziher varijanto. Pa še samostoječa rešitev za praznenje tanka
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se