Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz bi najprej tank fajn osušil, pol pa nalil liter ali dva olja, fajn pomučkal in ostalo ven stankal. :D

Objavljeno

Potrebujem malo pomoči :)

Na motorju sem zamenal tank za gorivo, sedaj pa me zanima kako shranit odvečni tank (kovinski), da ne bo začel rjavet?

Notri je sicer premazan z nečim vendar bi raje videl kako bol ziher varijanto.

Pa še samostoječa rešitev za praznenje tanka :D

post-4351-126981349398_thumb.jpg

Jst sem v enga nabasal kar tiste vrečke napolnjene z kristalčki, ki vežejo vlago. Jih je pa priporočljivo navezat na vrvico, da jih potem laže dobiš iz tanka. Poleg tega pa pustiš še pokrovček odprt, da se ne nabira kondenz. Drugač pa pomoje ni neke krize, če je tank prazen.

LP

Objavljeno

Potrebujem malo pomoči :)

Na motorju sem zamenal tank za gorivo, sedaj pa me zanima kako shranit odvečni tank (kovinski), da ne bo začel rjavet?

Notri je sicer premazan z nečim vendar bi raje videl kako bol ziher varijanto.

Pa še samostoječa rešitev za praznenje tanka :D

post-4351-126981349398_thumb.jpg

V tank nalij malo olja ca 1 dl in toliko petroleja ali kurilca zapri pipco in daj gor pokrovček dobr ga pretresi in vsekakor zaprtega shrani.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Tank naj bo poln bencina in zaprt.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Naj večja napaka, ki jo lahko narediš je, da naoljiš rezervoar! Olje povzroča rjavenje. Vsaj večin olj je takih, da boš pa kje dobil olje za konzerviranje, pa kar malo dvomim. Verjetno bo tisti nasvet z vrečkami še najboljši. Rezervoar vsekakor shrani na suhem.

Poglej tole: TUKAJ

Objavljeno

Naj večja napaka, ki jo lahko narediš je, da naoljiš rezervoar! Olje povzroča rjavenje. Vsaj večin olj je takih, da boš pa kje dobil olje za konzerviranje, pa kar malo dvomim. Verjetno bo tisti nasvet z vrečkami še najboljši. Rezervoar vsekakor shrani na suhem.

Poglej tole: TUKAJ

Na olja sem pa čist pozabu...

Podobno je Krown olje. Se dobi v Mavrici in Merkurju, razvila ga je pa Kanadska vojska. Rdeč služi bol kratkotrajnemu konzenviranju (kako leto), zelen-če se še prov spomnim je pa za daljša obdobja. Velik se ga uporablja za orožje.

Objavljeno

Hvala za nasvete, bom poskusil tank posušit pa s tistimi kroglicami za vlago.

Olja najraje ne bi notri dajal ker je zaradi vesolske oblike tanka zelo teško izpiranje :D

Objavljeno

Vprašanje...

kje dobit "cajg" za montažo verige?

lp,A

Objavljeno (popravljeno)

V louisu je sigurno, verjetno pa se ga tudi pri nas dobi v kakšni "motoristični" trgovini.

Aja, pa za Did verige in Regina verige sta različna orodja.

Popravljeno . Popravil motorist
Objavljeno

Hvala za nasvete, bom poskusil tank posušit pa s tistimi kroglicami za vlago.

Olja najraje ne bi notri dajal ker je zaradi vesolske oblike tanka zelo teško izpiranje :D

sm mislu da majo aprilie vse plastičen tank..

zakaj si ga pa sploh menjal?

Objavljeno (popravljeno)

Tastare so navadne imele železnega, R pa plastičnega od 01 pa vse plastičnega.

Menjal sem za plastičnega od 01+, ki je drugačne oblike. Se mi lepše sedi, je malo ožji kot moj prejšni in lepše noge zahakla, tazga kot si imel ti na tuni.

Tkole poteka "razvoj" :D

post-4351-126986284427_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno (popravljeno)

Prodam aprilijo l2000, malo vleče že na 2001. Je model 'R polovic plus'. Barve... so, kot nova.

Ni tako hitra kot nova rsv4, je pa zato v večih barvah :D

(manjka samo še, nikoli na pisti)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Na olja sem pa čist pozabu...

Podobno je Krown olje. Se dobi v Mavrici in Merkurju, razvila ga je pa Kanadska vojska. Rdeč služi bol kratkotrajnemu konzenviranju (kako leto), zelen-če se še prov spomnim je pa za daljša obdobja. Velik se ga uporablja za orožje.

Jaz Krown uporabljam pri popravilu tiskanega vezja. Pri menjavi elementov najprej našpricaš s Krownom, pogreješ star lot in s pritiskom zraka odpihneš segret lot pa se nikamor drugam ne prime tako, da ni skrbi za kratek stik na vezju. Spajka se tudi veliko lepše, če je vse našpricano s Krownom. Uporabljam rdečega.:wacko:

Objavljeno

Jaz Krown uporabljam pri popravilu tiskanega vezja. Pri menjavi elementov najprej našpricaš s Krownom, pogreješ star lot in s pritiskom zraka odpihneš segret lot pa se nikamor drugam ne prime tako, da ni skrbi za kratek stik na vezju. Spajka se tudi veliko lepše, če je vse našpricano s Krownom. Uporabljam rdečega.:wacko:

Tole bo pa še prav prišlo!!

Drugače sem pa našpricu Jawo z rdečim Krownom-jo je odlično zaščitil pred soljo pozimi. Tudi za odvijanje starih vijakov pa za mazanje zajl pride prav. Res vsestransko uporabna zadeva!!

Objavljeno

Se strinjam, Krown je zakon :)

Objavljeno

Se strinjam, Krown je zakon :)

Euro(€) pa še bolj!

lp

Objavljeno

Naj večja napaka, ki jo lahko narediš je, da naoljiš rezervoar! Olje povzroča rjavenje. Vsaj večin olj je takih, da boš pa kje dobil olje za konzerviranje, pa kar malo dvomim. Verjetno bo tisti nasvet z vrečkami še najboljši. Rezervoar vsekakor shrani na suhem.

Poglej tole: TUKAJ

Olje za mazanje orožja dobro konzervira ...drugače pa napolni tank z benzom in ga zapri, ni poceni samo deluje.

Objavljeno

Olje za mazanje orožja dobro konzervira ...drugače pa napolni tank z benzom in ga zapri, ni poceni samo deluje.

Seveda olje za orožje je posebno olje in ne vsebuje kislin. Tukaj mu je pa eden svetoval naj olju doda nafto kar pa ni dobro. Pred leti, ko še nisem vedel sem dal veliko novih batnih obročkov za friziranje Tomosa v kozarec za vlaganje in čez nalil nafto. Nekaj časa je bilo ok po enem letu je pa iz tistih batnih obročkov nastala kepa rje obročki so bili pa neuporabni. :naughty:

Objavljeno

Lp vsem.

Imam hondo transalp l.02 in imam en problem z sprednjo zavorno čeljustjo. V bistvu ko pritisnem na prednjo bremzo lepo prime, ko pa ročko spustim pa mi desna čeljust ne popusti popolnoma (ploščice se ne odmaknejo dovolj od diska). Leva čeljust pa dela b.p. Torej se mi med vožnjo en disk kr konkretno greje, drugi pa je hladen. Tudi če probam motor na mestu prestavit se čuti, da ne gre tako rado kot bi moral. Zanimivo je, da če malo z roko probam zmigat čeljust, potem ploščice popustijo in je ok dokler da spet ne pritisnem na prednjo bremzo.

Zanima me če lahko to sam doma popravim (moja mehanika sta mi kr precej zasedena). Verjetno se samo un batek, ki potiska ploščice malo zatika. Ima kdo kak predlog oz. nasvet kako naj se tega lotim?

Hvala.

Urban

Objavljeno

Lp vsem.

Imam hondo transalp l.02 in imam en problem z sprednjo zavorno čeljustjo. V bistvu ko pritisnem na prednjo bremzo lepo prime, ko pa ročko spustim pa mi desna čeljust ne popusti popolnoma (ploščice se ne odmaknejo dovolj od diska). Leva čeljust pa dela b.p. Torej se mi med vožnjo en disk kr konkretno greje, drugi pa je hladen. Tudi če probam motor na mestu prestavit se čuti, da ne gre tako rado kot bi moral. Zanimivo je, da če malo z roko probam zmigat čeljust, potem ploščice popustijo in je ok dokler da spet ne pritisnem na prednjo bremzo.

Zanima me če lahko to sam doma popravim (moja mehanika sta mi kr precej zasedena). Verjetno se samo un batek, ki potiska ploščice malo zatika. Ima kdo kak predlog oz. nasvet kako naj se tega lotim?

Hvala.

Urban

Če ti angleščina ni problem, si poglej tole.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Na servisu kupiš repair kit za popravilo čeljusti. Razdreš zadevo, spucaš, namažeš (ATE mast), daš nove dihtunge in lepo nazaj sestaviš.

Trik je, da losaš vijake od čeljusti, ko so še pritrjene na vilice in da paziš, da ti zavorna tekočina ne pride na pobarvane dele.

Aja, pa batke najlažje dobiš ven s pomočjo zračne tlačilke. Z prsti zatesniš lukje, položiš krpo čez bat.

Na koncu moraš zavore še normalno poservisirat(novo olje + odzračit).

Sem imel sam enak problem na Helgi. Greje se ti lahko tudi zaradi drugih razlogov (zvit disk).

BTW Pa mal ahti, zavore so le zavore.

Popravljeno . Popravil ciciban
Objavljeno

Problem je v batkih, ki so zasvinjani. Potrebno jih je očistiti, pa bo zadeva delovala bp. To najlaže narediš tako, da snameš zavorno čeljust z nosilca, ker boš tako najlažje prišel do batkov. Delaj pa eno zav. čeljust za drugo, da ti na drugi zavorni čeljusti ne potisne batkov ven. Nato pritisneš ročico zavore počasi toliko časa, da batek pogleda ven, vendar ne preveč, ker lahko pade ven, temu pa sledi več dela in problemov, da jih spraviš nazaj v ležišče. Vzemi vodobrusni papir in ga namoči z zavornim oljem, ter vsak batek posebej "ošmirglaj", da ga očistiš vse umazanije, ki se je nabrala na njem. Nato ga obrišeš s krpo, da odstraniš še ostanke umazanije. Ko končaš postopek čiščenja, ga namažeš z ATE mastjo, ki je namenska za mazanje teh zadev. Če je pa nimaš, je dobro tudi zavorno olje s katerim batke namažeš, da se ne premikajo v ležiščih na suho.

Če imajo batki gumijasto zaščito okoli, jo previdno odstrani in jo po končanem čiščenju namesti nazaj. Ta gumijasta zaščita je nameščena zato, da ne pride ravno vsa umazanija do batkov.

LP Robert

Objavljeno

Pri meni je že pomagalo, ko sem vse skupaj dobro prepihal z zrakom in s tem odstranil prah od zavornih ploščic, ki se nabira na vodilih. :surrender:

Objavljeno

Da se tud brez kompresorja, odstraniš ploščice, kolo z diski. V čeljust (med batke) vstaviš leseno ploščico-od kakega parketa itd. ter pritiskaš zavoro dokler se vsi batki ne dotikajo ploščice. Najprej se bodo premaknili tisti, ki so OK, ploščica jih bo zablokirala, da ne padejo vn. Potem se bodo premaknili še tisti, ki se zatikajo. Skratka...Nato odstraniš leseno ploščico, odtegneš vijake, ki skupaj držijo polovici čeljusti, snameš zavorne cevi, ter čeljusti. potegneš ven batke, jih očistiš namažeš z zavorno tekočino (kot piše v članku) in zamenjaš tesnila ter sestaviš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!