Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Da se tud brez kompresorja, odstraniš ploščice, kolo z diski. V čeljust (med batke) vstaviš leseno ploščico-od kakega parketa itd. ter pritiskaš zavoro dokler se vsi batki ne dotikajo ploščice. Najprej se bodo premaknili tisti, ki so OK, ploščica jih bo zablokirala, da ne padejo vn. Potem se bodo premaknili še tisti, ki se zatikajo. Skratka...Nato odstraniš leseno ploščico, odtegneš vijake, ki skupaj držijo polovici čeljusti, snameš zavorne cevi, ter čeljusti. potegneš ven batke, jih očistiš namažeš z zavorno tekočino (kot piše v članku) in zamenjaš tesnila ter sestaviš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam BMW R 1100 RT letnik 99

Imamobčutek da nekaj ne valja v vezi z štromom. Namreč če se motor redno uporablja nekako ni problema z vžiganjem, čeprav vedno malce zajamra. Če pa motor cca. 1 teden stoji pa je ze problem pri zagonu (razlog, premalo energije v akumulatorju)

Zdej pa možni problemi so lahko 3-je

1. Slab akumulator (velik samopraznilni tok)

2. Prevelika poraba elektrike ko je kontakz oduzet

3. Alternator premalo polni

1. Akumulator sem stestiral čez zimo. Na začetku zime sem ga napolnil in ko sem ga sedaj ugradil v motor je motornormalno vžgal. PREDVIDEVA DA AKUMULATOR NI KRIV

2. Med kontakt(+) akumulatorja in klemo motorja sem zvezal A-meter in preveril porabo ko je kontakt oduzet, poraba je cca. 10 oz max. 20mA Mislim da to ne more biti vzrok ki bi izpraznil akumulator.

3. To mi je panekako se vstalo za preverit vendar nimam ravno idejo kako se tega lotit. Prosim za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam BMW R 1100 RT letnik 99

3. Alternator premalo polni

3. To mi je panekako se vstalo za preverit vendar nimam ravno idejo kako se tega lotit. Prosim za pomoč

navadno so 3 žice iste barve, ki pridejo v reglar. tam je izmenični tok in moraš nameriti med vesemi žicami 60-65V.

potem izmeri izhod iz reglerja enosmernih 14-15V. če je to to, tud tle nimaš kej iskat...

(za točne meritve poglej v service manual od tvojega motorja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se tud brez kompresorja, odstraniš ploščice, kolo z diski. V čeljust (med batke) vstaviš leseno ploščico-od kakega parketa itd. ter pritiskaš zavoro dokler se vsi batki ne dotikajo ploščice. Najprej se bodo premaknili tisti, ki so OK, ploščica jih bo zablokirala, da ne padejo vn. Potem se bodo premaknili še tisti, ki se zatikajo. Skratka...Nato odstraniš leseno ploščico, odtegneš vijake, ki skupaj držijo polovici čeljusti, snameš zavorne cevi, ter čeljusti. potegneš ven batke, jih očistiš namažeš z zavorno tekočino (kot piše v članku) in zamenjaš tesnila ter sestaviš.

Evo naredil sem približno tako kot si rekel ... čeljust sem vzel dol iz diska, ven sem vzel zavorne ploščice, potem sem ugotovil, da se en bat zatika in sem dal noter leseno klado. Potem sem stisnil ročko da je prvi bat prišel do klade, stisnil sem še enkrat, da je zablokirani skočil ven in sedaj gre normalno. Namen imam še vse skupaj našpricat z brake cleanerjem in obrisat. Problem je sedaj ko sta bata relativno daleč zunaj in jiva nemorem nazaj noter potisnit, da bi dal zavorne ploščice nazaj noter (oz. ploščice že grejo noter ampak ni potrebnega razmaka vmes, da bi še disk vmes sedel. Ko probam bat potisnit nazaj noter čutim, da je na drugi strani kr močen pritisk od olja. Kako lahko sprostim tale pritisk? Zgoraj na belanci sem vzel dol pokrovček od rezervarja za olje in ni nič bolje. A moram nujno vso olje ven spustit ... nekako se mi zdi, da to ni potrebno in da bi batka morala it lepo nazaj. Batka sta pa praktično identična, kot sta na tistem angleškem linku od danci-ja.

Hvala vsem za pomoč.

Sej vem da bi moral bolj konkreten servis nardit, ampak bom to raje prepustil mehaniku ... upam da bo tole zdržalo zej za kakšnih 14 dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgoraj na belanci sem vzel dol pokrovček od rezervarja za olje in ni nič bolje. A moram nujno vso olje ven spustit ... nekako se mi zdi, da to ni potrebno in da bi batka morala it lepo nazaj. Batka sta pa praktično identična, kot sta na tistem angleškem linku od danci-ja.

če jih ne spraviš 'na roke' nazaj se ne premikajo kot bi se morali. olje nimaš kam spušat, razen tistega odstrant, ki(če) ga bo v lončku preveč po tistem, ko boš batke porinil do konca noter ampak... batki morjo laufat brez zatikanja v obe smeri in nazaj jih jest spravim s prsti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam BMW R 1100 RT letnik 99

Imamobčutek da nekaj ne valja v vezi z štromom. Namreč če se motor redno uporablja nekako ni problema z vžiganjem, čeprav vedno malce zajamra. Če pa motor cca. 1 teden stoji pa je ze problem pri zagonu (razlog, premalo energije v akumulatorju)

Zdej pa možni problemi so lahko 3-je

1. Slab akumulator (velik samopraznilni tok)

2. Prevelika poraba elektrike ko je kontakz oduzet

3. Alternator premalo polni

1. Akumulator sem stestiral čez zimo. Na začetku zime sem ga napolnil in ko sem ga sedaj ugradil v motor je motornormalno vžgal. PREDVIDEVA DA AKUMULATOR NI KRIV

2. Med kontakt(+) akumulatorja in klemo motorja sem zvezal A-meter in preveril porabo ko je kontakt oduzet, poraba je cca. 10 oz max. 20mA Mislim da to ne more biti vzrok ki bi izpraznil akumulator.

3. To mi je panekako se vstalo za preverit vendar nimam ravno idejo kako se tega lotit. Prosim za pomoč

Najbolj enostavno za zmerit če ti alternator fila je: vžgeš motor in daš V-meter med + in - pol akumulatorja. Napetost se mora dvignit na okol 14,5 V. Če se ne pol gledaš naprej regler oziroma alternator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če jih ne spraviš 'na roke' nazaj se ne premikajo kot bi se morali. olje nimaš kam spušat, razen tistega odstrant, ki(če) ga bo v lončku preveč po tistem, ko boš batke porinil do konca noter ampak... batki morjo laufat brez zatikanja v obe smeri in nazaj jih jest spravim s prsti

Ja bati so očitno zaroštali in tudi ko sem drugo čeljust, ki je bila prej še ok dol vzel je isto ... batov nemorem na roke premikat pa da ga jebeš ... tudi zdaj ne ko sem jih čisto dol vzel in sem olje ven zlil ... jah nič zdaj gredo lepo v vrečko in naprej do mehanika, da jih kvalitetno obdela.

Hvala vsem za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi 100% siguren je res najbolš da jih neseš na servis-zavore so vseeno zavore. Drugač jih pa namotniraj nazaj na vilice in odtegni vijake, ki držijo polovici čeljusti skupaj (sneto čeljust je težko prijet, v primež jo pa tudi ni za dajat). Batke pa potegni vn z špiccangami (špičastimi kleščami), čez pa daj krpico, da jih ne zdrsaš. Zdrsan batek je namreč uničen, ker podobno kot podrsana vilica uničuje tesnilce. Potem zamenjaš tesnila, sestaviš in zmontiraš. Tud jst se bom lotu tega na svojem v kratkem, pa bom poskusu mal poslikat itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bati so očitno zaroštali in tudi ko sem drugo čeljust, ki je bila prej še ok dol vzel je isto ... batov nemorem na roke premikat pa da ga jebeš ... tudi zdaj ne ko sem jih čisto dol vzel in sem olje ven zlil ... jah nič zdaj gredo lepo v vrečko in naprej do mehanika, da jih kvalitetno obdela.

Hvala vsem za pomoč.

Batke lahko potisneš nazaj s primerno vijačno spono (šraufcvengo). Seveda pa prej le vse dobro očisti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede Suzuki GSXR 750 SRAD l97. In sicer, motor ima sedaj 58000km prevoženih in me zanima, kaj vse bi bilo pametno pregledati na agregatu? Že dalj časa se namreč sliši v motorju nekakšno ropotanje (v prostem teku in v primeru da pospešujem in nato spustim gas se sliši tk tk tk tk). Serviser mi je rekel, naj zamenjam šponar verige ki je v motorju, a po zamenjavi ni nič boljše. Je imel kdo podoben problem?

Hvala za pomoč

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede Suzuki GSXR 750 SRAD l97. In sicer, motor ima sedaj 58000km prevoženih in me zanima, kaj vse bi bilo pametno pregledati na agregatu? Že dalj časa se namreč sliši v motorju nekakšno ropotanje (v prostem teku in v primeru da pospešujem in nato spustim gas se sliši tk tk tk tk). Serviser mi je rekel, naj zamenjam šponar verige ki je v motorju, a po zamenjavi ni nič boljše. Je imel kdo podoben problem?

Hvala za pomoč

LP

Možno da je tud ketnca, ki krmili odmične gredi-ampak potem bi se pomoje slišalo bol rožljanje v smislu grrrrr (isto pri šponarju). Tko da jst bi reku nastavt ventile.

Prej ni blo slišat tega ropotanja? Ker mašine od starih Suz niso lih najbol tihe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je tud ketnca, ki krmili odmične gredi-ampak potem bi se pomoje slišalo bol rožljanje v smislu grrrrr (isto pri šponarju). Tko da jst bi reku nastavt ventile.

Prej ni blo slišat tega ropotanja? Ker mašine od starih Suz niso lih najbol tihe.

Ni rožljanja. Vedno ko se v prostem teku motor zavrti, se sliši tk, to se pa sliši tudi takrat ko zaviraš z mašino (spustiš gas). Ko sem ga pred dvema letoma kupil, tega ropotanja ni bilo, to ropotanje se je pojavilo pred lani pred koncem sezone. Mi lahko svetuješ kakšnega dobrega majstra za nastavitev ventilov (če pa ni pretežko, pa bi si jih nastavil tudi sam)?

LP

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede majstra poglej mal o temi kjer se razpravlja o serviserjih. Čarman je dober-čeprov ni pooblaščen za Suzuki.

Drugač pa nastavitev ventilov niti ni tak problem kot pravijo, moraš pa točno vedet, kaj delaš. Jst se jih bom na svojmu 100% lotil sam. Snemi si service manual pa dobro preštudiraj postopek!!!! Moraš pa zelo pazit da zadaneš timing odpiranja ventilov (da prav namestiš ketnco nazaj) čene ti lahko bat zbije ventile. Ko maš pa vse odprt pa zmeriš še ketnco, če ni raztegnjena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam service manual. Bom malo preštudiral zadevo in se odločil kaj bom storil. Sem pa lani poleti bil pri Šilerju v MB, pa je on poslušal to ropotanje, pa ni vedel kaj bi to bilo. Pa sem mu reko če bi on to pogledal, pa da bi mi še ventile naštelal, pa ni bil najbolj zainteresiran, mi je v prenesenem pomenu rekel naj prodam to, ker se ne splača. Vendar glede na to, da sem lansko sezono veliko vložil v njega, bi pač to zadevo poskušal odpravit, nebi rad, da mi kje na cesti vse skupaj crkne :naughty:

Tak mimogrede, koliko pa približno stane nastavitev ventilov če daš kakemu majstru? Če ima mogoče kdo izkušnje?

LP

Popravljeno . Popravil MrPetek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede Suzuki GSXR 750 SRAD l97. In sicer, motor ima sedaj 58000km prevoženih in me zanima, kaj vse bi bilo pametno pregledati na agregatu? Že dalj časa se namreč sliši v motorju nekakšno ropotanje (v prostem teku in v primeru da pospešujem in nato spustim gas se sliši tk tk tk tk). Serviser mi je rekel, naj zamenjam šponar verige ki je v motorju, a po zamenjavi ni nič boljše. Je imel kdo podoben problem?

Hvala za pomoč

LP

Koliko kilometrov opažaš da rožlja v mašini? Meni je namreč tako rožljalo ko mi je šla glavna gred(ninja zx7r). Tako da če ni šponar lahko da je tudi glavna gred.

Lahko pa so samo ventili za naštelat?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je pa ketna tok raztegnjena ,da je šponar ne more več dost nategnt. V tem primeru je treba menjat ketnco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rožlja v mašini (ko sem štelal tale šponar, sem ga najprej premalo našponal, takrat je rožljalo), sliši se tk tk tk tk. Saj bi posnel, vendar sem siguren da se nebo slišalo. Ketnca še pomoje ni preveč raztegjena, ker je šponar raztegnjen le za nekaj milimetrov. Po moje je res kateri izmed ventilov razštelan. Mogoče še bo komu pomagal tale podatek, da motor težko vžge ko je segret na kakšnih 70 stopinj?

Aja pa spomnil sem se še, da se tale zvok pojavi tudi takrat, ko dam do konca gas (recimo v 3. brzini do kakih 8000 obratov se sliši tale zvok, potem pa ne več).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem prelistal service manual, pa nikjer nisem zasledil vrednosti, kako morajo biti nastavljeni ventili. Našel sem le podatke za mejne vrednosti obrabljenosti ventilov in odmičnih gredi.

Še link do tega manuala: Suzuki GSXR 750 96-99 service manual

Navodila o glavi in vem kaj spada v glavo se pričnejo na strani 55.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm sranje. In kako si rešil problem? Koliko pa si imel prevoženih kilometrov?

Študiram, da bi najprej zmeril, koliko imam kompresije (če je premajhna, lahko izločim glavno gred).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm sranje. In kako si rešil problem? Koliko pa si imel prevoženih kilometrov?

Študiram, da bi najprej zmeril, koliko imam kompresije (če je premajhna, lahko izločim glavno gred).

LP

Sesalni od 0,10 - 0,15, izpušni 0,18-0,23

odmično boš videl ko boš vzel dol pokrov ventilov, preveriš, če ni kje poškodovana, in z izvijačem nekak nasloniš in preveriš previdno seveda, če ima kaj zračnosti. Zračnosti ne sme biti, kakor tudi ne poškodb.

Lep pozdrav

Dušan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sesalni od 0,10 - 0,15, izpušni 0,18-0,23

odmično boš videl ko boš vzel dol pokrov ventilov, preveriš, če ni kje poškodovana, in z izvijačem nekak nasloniš in preveriš previdno seveda, če ima kaj zračnosti. Zračnosti ne sme biti, kakor tudi ne poškodb.

Lep pozdrav

Dušan

Hvala za te podatke:worship: Bom čimprej to preveril. Vendar potem rabim novo tesnilo pokrova ventilov kajne?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za te podatke:worship: Bom čimprej to preveril. Vendar potem rabim novo tesnilo pokrova ventilov kajne?

LP

Načeloma ja, vendar pa če je gumitesnilo, in ga lepo snameš se ga da uporabit, če seveda ni pretrdo, drugače pa namažeš s kakšno tesnilno maso.

Moram v delavnici pogledat točno številko od Loctita, če bi potreboval

LP

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ja, vendar pa če je gumitesnilo, in ga lepo snameš se ga da uporabit, če seveda ni pretrdo, drugače pa namažeš s kakšno tesnilno maso.

Moram v delavnici pogledat točno številko od Loctita, če bi potreboval

LP

D.

Aham hvala ;) Ti si že kdaj nastavljal ventile?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm sranje. In kako si rešil problem? Koliko pa si imel prevoženih kilometrov?

Študiram, da bi najprej zmeril, koliko imam kompresije (če je premajhna, lahko izločim glavno gred).

LP

Kupil drug rabljen agregat iz anglije doma prešraufov zadevo in se veselo vozu še 8k km potem pa sem ga zaradi boljše polovice prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!