Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kupil drug rabljen agregat iz anglije doma prešraufov zadevo in se veselo vozu še 8k km potem pa sem ga zaradi boljše polovice prodal.

Hmm, sem tudi študiral o tej varianti, vendar nikoli nemoreš bit ziher da je to ok motor? Koliko pa te je stal motor?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aham hvala ;) Ti si že kdaj nastavljal ventile?

LP

Če cele mašine razstaviš in obnoviš, potem je ponavadi potrebno tudi venteile nastavit, tako da ja sem nastavljal ventile ja

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cele mašine razstaviš in obnoviš, potem je ponavadi potrebno tudi venteile nastavit, tako da ja sem nastavljal ventile ja

D.

Si kdaj kje v bližini MB, da bi pogledala zadevo?:whistle:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem pobrskal ebay, gor je 5 motorjev in vsi so z vbrizgom goriva. Tako da tile motorji odpadejo. Gledal pa sem na avto.net tale motor kateri je od K1 in ima vso pripadajočo elektroniko. Je možno takle agregat vtaknit namesto mojega noter?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej poglej ventile. Od kje pa prihaja zvok? Če iz glave so verjetno ventili, n najslabšem primeru pa odmične-ampak to dvomim.

So pa tiele stare Suze super, tko da bi je blo škoda, če bi se uničla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej poglej ventile. Od kje pa prihaja zvok? Če iz glave so verjetno ventili, n najslabšem primeru pa odmične-ampak to dvomim.

So pa tiele stare Suze super, tko da bi je blo škoda, če bi se uničla...

Ko se peljem, prihaja direkt izpod tanka, tako da se nekaj dogaja v glavi :kva2:

Vsekakor bom najprej preveril ventile. Takoj po praznikih grem v akcijo :yea1:

LP

Popravljeno . Popravil MrPetek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kdaj kje v bližini MB, da bi pogledala zadevo?:whistle:

LP

Sem doma blizu mb :)

samo je en problem, sem na bolniški, strgana tetiva, tako da sem ti lahko samo v moralno pomoč in podporo, ter v navodila :)

LP

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem doma blizu mb :)

samo je en problem, sem na bolniški, strgana tetiva, tako da sem ti lahko samo v moralno pomoč in podporo, ter v navodila :)

LP

D.

No, potem bi te pa prosil za kakšen msn al pa skype naslov na PM, da ne bom tukaj nabijal postov :naughty: pa že vnaprej hvala za pomoč :worship:

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej kr tuki, ker tudi mene zanima tole z štelanjem ventilov. Teoretično mi je zadeva sicer jasna, ampak jih sam še nikol nisem sam štelal. Pa vsek trik pa nasvet pride prov!! Lahko bi se pa enkrat zmenili pa mal skupi pogledal zadevo.

se opravičujem za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom tukaj pisal postopek. Sam še tudi nikoli nisem probal nastavljat ventilov, vendar je vse enkrat prvič in pri teh stvareh sem kar spreten. Imam pa tudi vso potrebno orodje, tako da nebi smelo bit preveč zapleteno.

Bom poskusil priložit tudi slikovno gradivo :naughty: . Zadeve se bom lotil po praznikih.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej kr tuki, ker tudi mene zanima tole z štelanjem ventilov. Teoretično mi je zadeva sicer jasna, ampak jih sam še nikol nisem sam štelal. Pa vsek trik pa nasvet pride prov!! Lahko bi se pa enkrat zmenili pa mal skupi pogledal zadevo.

se opravičujem za :topic:

To je tako, če še sam nisi tega delal je prvič lahko velik problem. Če si vsaj videl koga ki ti je to naredil, ali pokazal, zraven še razložil potem je lahko.

Okvirno je to tako

Vedno se nastavlja tisti par ventilov, kateri cilinder je na vžigu, to je na ZMT - zgornji mrtvi točki. pri parnem št. celindrov je hkrati soparni bat prav tako na ZMT in na tistem celindru je ravno prehod vetilov. To pomeni da se izpušni zapira in hkrati se začne odpirat sesalni ventil. Tako nekako najlažje določiš ZMT. Ali pa vzameš ven svečko in z izvijačem gledaš kateri je v ZMT. Ko nastaviš ZMT, takrat lahko pomeriš zračnost ventilov. To pomeni zračnost med odmično in vrhom ventila. Odčitaš in zapišeš. Če se da nastavljat z vijaki, takrat nastaviš z vijaki. Ventiler, špijon, ali merilni listič mora nuditi rahel upor. Ne pretrdo ne premehko. Zapisovanje je potrebno pri ventilih, pri katerih se zračnost nastavlja s distančnimi podložkami. To pomeni da obstajajo različne debeline. Pri standardnih so debeline nekje v koraku po 0,05 mm. Lahko tudi manj. Najbolj točno je da si daš vsako ploščico posebaj zbrusit. Ko zapišeš te zračnosti, lahko primerjaš ploščice med sabo, če je kje odstopanje, premalo ali preveč zračnosti. Na nekaterih ploščicah je debelina izpisana. Če ni, pa potrebuješ mikrometer ali elektronsko pomično merilo - šubler.

Če je možno zamenjaš podložke med sabo. Če pa ne, pa izmeriš in potem kupiš potrebne debeline.

Upam da sem vsaj okvirno napisal kaj in kako. Čeprav pa mislim da je bilo to že razloženo.

Lep pozdrav

Dušan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Service manual je potrebno imet, pa tudi prvič ni kakih posebnih težav.. Samo malo tehničen tip moraš bit, pa pač vzet v zakup, da prvič to traja kar malce dlje. Predvsem zato, ker se prvič srečuješ s tem opravilo in si ponavadi (vsaj jaz sem bil) precej negotov ali prav delaš, pa vse trojno preverjaš če je ok :) Naslednjič gre pa že hitreje, potem pa parkrat to narediš in vidiš, da to res ni nobena znanost.

Tako da kar pogumno. Se pa podpišem pod Motorista76.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super razlaga, hvala obema :worship: Jaz sem enkrat že gledal, kako to približno poteka na avtu, vendar tukaj ne more biti neke bistvene razlike. Tam se je zračnost nastavljala z vijaki, tukaj pa se verjetno s podložkami, kot je motorist rekel. Skratka, po praznikih se lotim zadeve in upam na najboljše :naughty:

LP

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom tukaj pisal postopek. Sam še tudi nikoli nisem probal nastavljat ventilov, vendar je vse enkrat prvič in pri teh stvareh sem kar spreten. Imam pa tudi vso potrebno orodje, tako da nebi smelo bit preveč zapleteno.

Bom poskusil priložit tudi slikovno gradivo :naughty: . Zadeve se bom lotil po praznikih.

LP

Lahko pa prideš k meni imam od ninje agregat še doma in štelaš ventile kolikor te je volja :)

Sam imam namen čez čas ta agregat popolnoma obnovit, morm si samo stojalo naredit za agregat da bom lahko v miru razdiral.

Drugače pa me je mašina s poštnino vred iz anglije prišla tam okoli 550€. Samo poštnine je bilo za 100funtov.

Je pa bil ta prodajalec res vredu, sva se pogovarjala še osebno in mi je res povedal da je mašina brezhibna.

Problem je bil le ta da je mašina stala ene par let in je bilo potrebno vse kanale kjer se voda pretaka popolnma prečistit.

No jaz upam da ti mašine ne bo potrebno menjat. Najprej prečekiraj vse ostale zadeve, to je konec koncev skrajni primer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!!!

Imam problem in sicer na Ktm-u 520 exc 2001 mi zmanjkuje vode tudi če ne zakuha...motor mrzel zelo težko vžge in ko enkrat vžge začne na stiku krivin od avspuha vn kapljati voda, iz avspuha pa se kadi belo...ko se enkrat vgreje neha kadit, voda pa tudi neha kapljat...ampak če je motor segret in stoji nekaj časa (5-10 min) spet pokadi belo...pa spet ne več.

Na začetku se je tam pri krivinah samo malo pokadilo zato sem mislil, da je kondenz zdaj pa že kar močno kaplja.

Danes sem stvar razdrl, da bi pogledal, če je mogoče prebilo tesnilo na glavi ampak to ni vzrok. Kaj bi lahko bilo???

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni zanič tesnilo, je lahko počena glava ali cilinder, verjetno prvo.

Razpoko na glavi je tudi težko opaziti. Ko si snel glavo, ali je bilo kaj vode na batu ali svečki???

Podoben problem sem imel na H, ampak je bilo krivo novo neoriginalno tesnilo.

lp A

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni zanič tesnilo, je lahko počena glava ali cilinder, verjetno prvo.

Razpoko na glavi je tudi težko opaziti. Ko si snel glavo, ali je bilo kaj vode na batu ali svečki???

Podoben problem sem imel na H, ampak je bilo krivo novo neoriginalno tesnilo.

lp A

Ja je bilo malo vode na batu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je bilo malo vode na batu.

Če si prepričan, da ni tesnilo, potem je počena glava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je bilo malo vode na batu.

Ko si dol snemal, se je lepo vidlo povsod kako sedi glava na cilinder, glede tesnila?

Drugače pa spravi vodni sistem nekak pod pritisk, pa potopi v vodo. Če bodo kje mehurčki kjer ne bi smeli biti je počena glava.

Če bo vse vredu je možnost da je zvita. Vsekakor moraš to odpravit

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si prepričan, da ni tesnilo, potem je počena glava.

Ja tesnilo je celo tudi nikjer na glavi se ne vidijo sledi, da bi kje teklo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam problem z vetrobranskim steklom na Aprilii Falco. Motor je namreč pred časom padel na tla, po 'šipci' pa se je razlila zavorna tekočina, ki je pustila sledi na njej. Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z poliranjem pleksi stekla. Če da, katero sredstvo mi priporočate, da bom šipco očistil sledi, ki jih je pustila zav. tekočina (ali pa, če mogoče poznate kakšnega mojstra, ki se s tem ukvarja).

Že vnaprej hvala za vaše odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!!!

Imam problem in sicer na Ktm-u 520 exc 2001 mi zmanjkuje vode tudi če ne zakuha...motor mrzel zelo težko vžge in ko enkrat vžge začne na stiku krivin od avspuha vn kapljati voda, iz avspuha pa se kadi belo...ko se enkrat vgreje neha kadit, voda pa tudi neha kapljat...ampak če je motor segret in stoji nekaj časa (5-10 min) spet pokadi belo...pa spet ne več.

Na začetku se je tam pri krivinah samo malo pokadilo zato sem mislil, da je kondenz zdaj pa že kar močno kaplja.

Danes sem stvar razdrl, da bi pogledal, če je mogoče prebilo tesnilo na glavi ampak to ni vzrok. Kaj bi lahko bilo???

Lp

Počena glava med ventili, dobro poglej.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam problem z vetrobranskim steklom na Aprilii Falco. Motor je namreč pred časom padel na tla, po 'šipci' pa se je razlila zavorna tekočina, ki je pustila sledi na njej. Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z poliranjem pleksi stekla. Če da, katero sredstvo mi priporočate, da bom šipco očistil sledi, ki jih je pustila zav. tekočina (ali pa, če mogoče poznate kakšnega mojstra, ki se s tem ukvarja).

Že vnaprej hvala za vaše odgovore :)

Imel sem relativno podoben primer. Šipa je bila porajsana (kar globoko) zaradi manjše nesreče na parkirišču. Zadevo sem spoliral z navadno polirpasto za poliranje manjših odrgnin. Zadeva ni 100% je pa sanirana v tej meri ,da me ne moti med vožnjo ter ,da ni toliko opazno ko perem motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam problem z vetrobranskim steklom na Aprilii Falco. Motor je namreč pred časom padel na tla, po 'šipci' pa se je razlila zavorna tekočina, ki je pustila sledi na njej. Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z poliranjem pleksi stekla. Če da, katero sredstvo mi priporočate, da bom šipco očistil sledi, ki jih je pustila zav. tekočina (ali pa, če mogoče poznate kakšnega mojstra, ki se s tem ukvarja).

Že vnaprej hvala za vaše odgovore :)

Purol bo prava stvar za Tvoje težave. Poliraj počasi, da se šipca preveč ne segreje.:rolleyes:akumulatorska-naprava-za-poliranje-651263_175x175.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!