Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zdravo Imam Suzuki SV650s (starejši model) in imam en problem Motor cuka oz "trokira" kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder... Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo. Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin: Pa še nekaj kaj mislite je možno zaradi svečk, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E... Hvala za odgovor in LP
Motorist76 Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zdravo Imam Suzuki SV650s (starejši model) in imam en problem Motor cuka oz "trokira" kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder... Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo. Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin: Pa še nekaj kaj mislite je možno zaradi svečk, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E... Hvala za odgovor in LP Tu bi skoraj upal rečt da je nekaj na elektriki in ne na svečkaš. Ker ti obratomer pade, preveri vse kontakte, varovalke, konektorje, kable probaj pocukat med obratovanjem, pa boš videl. Sum na ožičenje D.
Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Tu bi skoraj upal rečt da je nekaj na elektriki in ne na svečkaš. Ker ti obratomer pade, preveri vse kontakte, varovalke, konektorje, kable probaj pocukat med obratovanjem, pa boš videl. Sum na ožičenje D. Ja vrjetno je res nekaj takega... Kako pa veš recimo, če bi bila kriva "cinšpula"? A je možno da to nagaja ali "cinšpula" samo crkne in sploh ne dela?
Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!?
Frips Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Da ti kje kable od svečk ne prebija? Si kaj pral motor z "kercherjem" oz pod pritiskom v mašino pr svečkah šopal? Mislim, da je kolega enkrat imel podoben primer....... @samo na glas razmišljam.....hmmmm
daneb Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!? Ne ni mogoče, če niso Boschove.
Motorist76 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Ja vrjetno je res nekaj takega... Kako pa veš recimo, če bi bila kriva "cinšpula"? A je možno da to nagaja ali "cinšpula" samo crkne in sploh ne dela? Možno je tudi to vsekakor, samo ti govoriš od padajočem kazalcu obratov, ta pa bi mogo delat neglede na cinšpulo - vžigalno tuljavo, ker dobiva podatke o delovaju z niske napetosti. To pomeni da ne dobiš napetosti niti do vžigalne tuljave- cinšpule. Zatorej sem še vedno mnenja da je po vsej verjetnosti ožičenje. Mo goče slab kontakt na akumulatorju? Slab akumulator? A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!? O pa še kako je možno. če so nepravilne toplotne vrednosti vsekakor. D.
gez Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Joj, raje ne s purolom - pojdi v Baumax po Sonax kremo za odstranjevanje prask in "zamegljene" plastike. Postopek si lahko ogledaš na temle linku. Ok, ta Sonax-ova krema namenjena prav puliranju plastike. Bom probal z njo.
daneb Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Joj, raje ne s purolom - pojdi v Baumax po Sonax kremo za odstranjevanje prask in "zamegljene" plastike. Postopek si lahko ogledaš na temle linku. Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je.
suntrace14 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 OK, bom probal spolirat en star pokrov gramofona, da ne tvegam kakšne drage plastike in sporočim, ali je tako uspešna metoda kot z Sonax pasto.
x5x Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Fantje imam eno vprašanje če bi mi kdo znal odgovorit. Rad bi mi usposobil en motor(samo mašino) da vžge. Na sliki imam vezavo elektrike. Sedaj me pa zanima če povežem kable tako kot je na shemi bi motor delovak ali ne? V mislih imam da odstanim vse ostalo kablovje(luči se ne potrebuje) oz ker je dostajano potegnem po shemi.,
Motorist76 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Fantje imam eno vprašanje če bi mi kdo znal odgovorit. Rad bi mi usposobil en motor(samo mašino) da vžge. Na sliki imam vezavo elektrike. Sedaj me pa zanima če povežem kable tako kot je na shemi bi motor delovak ali ne? V mislih imam da odstanim vse ostalo kablovje(luči se ne potrebuje) oz ker je dostajano potegnem po shemi., To je samo za vžigalne svečke, mogla bi bit tako iskra. Kaj pa hlajenje motorja, kontrolne lučke.... pa ostalo? D.
x5x Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 To je samo za vžigalne svečke, mogla bi bit tako iskra. Kaj pa hlajenje motorja, kontrolne lučke.... pa ostalo? D. Najprej bi rad da motor vžge.... potem grem dalja. Kontrolnih lučk zaenkrat nebom vezal(nimam še števcev).
gez Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je. Kakšen postopek pa imaš pri poliranju s Purolom? Najprej površino zbrusiš z vodobrusnim papirjem (npr. P1000, nato P1200 in na koncu P2000) in na koncu še s Purolom?
daneb Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Kakšen postopek pa imaš pri poliranju s Purolom? Najprej površino zbrusiš z vodobrusnim papirjem (npr. P1000, nato P1200 in na koncu P2000) in na koncu še s Purolom? Po tisočici gre dalje že s purolom (ročno). LP
Motorist76 Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Najprej bi rad da motor vžge.... potem grem dalja. Kontrolnih lučk zaenkrat nebom vezal(nimam še števcev). Načeloma bi moglo it tako, - če so seveda klasični uplinjači, če ni dirketni vbrizg in tako naprej, ne vem točno za kak mašin gre, ampak ja načeloma bi moglo it, Boš to v kvirju, na motorju zaganjal ali kako? Kako je s hlajenjem motorja? Če je vodno hlajen vsekakor imej vodo v motorju, ker v drugem primeru lahko imaš kasneje težave z vodno črpalko Lep pozdrav D.
x5x Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Načeloma bi moglo it tako, - če so seveda klasični uplinjači, če ni dirketni vbrizg in tako naprej, ne vem točno za kak mašin gre, ampak ja načeloma bi moglo it, Boš to v kvirju, na motorju zaganjal ali kako? Kako je s hlajenjem motorja? Če je vodno hlajen vsekakor imej vodo v motorju, ker v drugem primeru lahko imaš kasneje težave z vodno črpalko Lep pozdrav D. Vplinjači so klasični. Gre gsxr 400 oz za predelavo z omenjenim motorjem.. Hlajenje je vodno oz je zadeva vsa povezana. Kar se tiče težave sem ugorovil da jo imam samo z "ignitorjem" saj mi na eni strani noče dati iskre. Tuljave so dobre, tako da če kdo ve kje bi se dalo ugodno popraviti "računalnik" bi prosil za informacijo. Hvala.
motorist Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Tuljave so dobre, tako da če kdo ve kje bi se dalo ugodno popraviti "računalnik" bi prosil za informacijo. Ebay mogoče. Dvomim, da ti bo to kdo popravil (če pa, bi bilo dobro zvedeti kdo).
trojan69 Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 To maš CDI? Te zadeve se ponavad kar zamenja. Lahko pa poskusiš dobit kako aftermarket zadevo. KOt že rečeno E-bay je pravi kraj!!
x5x Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 To maš CDI? Te zadeve se ponavad kar zamenja. Lahko pa poskusiš dobit kako aftermarket zadevo. KOt že rečeno E-bay je pravi kraj!! Ja to je cdi.. nič grem na lov za drugim. lp
trojan69 Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 (popravljeno) Kater letnik pa je motor? Pa še stran z katalogi delov za suzuki http://www.alpha-spo...uzuki_parts.htm Poskusi mal primerjat številke delov-mogoče je bil isti CDI uporabljen še pri kakem drugem modelu. En tak CDI ja na angleškem e-bayu http://cgi.ebay.de/SUSUKI-GSXR-400-GK76-CDI-UNIT-GK76-GSX-R-CDI-UNIT_W0QQitemZ370347488087QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item563a6e3357 Popravljeno April 8, 2010. Popravil trojan69
thumper Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 (popravljeno) Ebay mogoče. Dvomim, da ti bo to kdo popravil (če pa, bi bilo dobro zvedeti kdo). ja to zvedeti ne bi bilo slabo !!! drugače pa sem jaz iz teh linkov ( nizozemski !! ) vzel dol tovarniško oznako artikla in povprašal pri suzuki odar - lj... in potem tudi naročil klackalico za ventil .. pa še ceneje sem prišel skozi ! začuda... Popravljeno April 8, 2010. Popravil thumper
_Fingi_ Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 Lp Zanima me, če ima mogoče kdo user manuals za ktm sx 250 letnik 1994.
benny0104 Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 Lp Zanima me, če ima mogoče kdo user manuals za ktm sx 250 letnik 1994. Na tem linku je nekaj ampak je v nemščini http://www.blackbears.ru/index.php?get=manual , tukaj je pa malo več robe preglej pa bo morda kateri pravi http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
benny0104 Objavljeno April 10, 2010 Opozori Objavljeno April 10, 2010 Pozdravljeni!!! Imam problem in sicer na Ktm-u 520 exc 2001 mi zmanjkuje vode tudi če ne zakuha...motor mrzel zelo težko vžge in ko enkrat vžge začne na stiku krivin od avspuha vn kapljati voda, iz avspuha pa se kadi belo...ko se enkrat vgreje neha kadit, voda pa tudi neha kapljat...ampak če je motor segret in stoji nekaj časa (5-10 min) spet pokadi belo...pa spet ne več. Na začetku se je tam pri krivinah samo malo pokadilo zato sem mislil, da je kondenz zdaj pa že kar močno kaplja. Danes sem stvar razdrl, da bi pogledal, če je mogoče prebilo tesnilo na glavi ampak to ni vzrok. Kaj bi lahko bilo??? Lp Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se