Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo

Imam Suzuki SV650s (starejši model) in imam en problem :BUA:

Motor cuka oz "trokira" kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder...

Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo.

Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin:

Pa še nekaj kaj mislite je možno zaradi svečk, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E...

Hvala za odgovor in LP :worship:

Objavljeno

Zdravo

Imam Suzuki SV650s (starejši model) in imam en problem :BUA:

Motor cuka oz "trokira" kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder...

Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo.

Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin:

Pa še nekaj kaj mislite je možno zaradi svečk, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E...

Hvala za odgovor in LP :worship:

Tu bi skoraj upal rečt da je nekaj na elektriki in ne na svečkaš. Ker ti obratomer pade, preveri vse kontakte, varovalke, konektorje, kable probaj pocukat med obratovanjem, pa boš videl. Sum na ožičenje

D.

Objavljeno

Tu bi skoraj upal rečt da je nekaj na elektriki in ne na svečkaš. Ker ti obratomer pade, preveri vse kontakte, varovalke, konektorje, kable probaj pocukat med obratovanjem, pa boš videl. Sum na ožičenje

D.

Ja vrjetno je res nekaj takega...

Kako pa veš recimo, če bi bila kriva "cinšpula"? A je možno da to nagaja ali "cinšpula" samo crkne in sploh ne dela?

Objavljeno

A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!?

Objavljeno

Da ti kje kable od svečk ne prebija? Si kaj pral motor z "kercherjem" oz pod pritiskom v mašino pr svečkah šopal?

Mislim, da je kolega enkrat imel podoben primer.......

@samo na glas razmišljam.....hmmmm

Objavljeno

A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!?

Ne ni mogoče, če niso Boschove.:rolleyes:

Objavljeno

Ja vrjetno je res nekaj takega...

Kako pa veš recimo, če bi bila kriva "cinšpula"? A je možno da to nagaja ali "cinšpula" samo crkne in sploh ne dela?

Možno je tudi to vsekakor, samo ti govoriš od padajočem kazalcu obratov, ta pa bi mogo delat neglede na cinšpulo - vžigalno tuljavo, ker dobiva podatke o delovaju z niske napetosti. To pomeni da ne dobiš napetosti niti do vžigalne tuljave- cinšpule. Zatorej sem še vedno mnenja da je po vsej verjetnosti ožičenje. Mo

goče slab kontakt na akumulatorju? Slab akumulator?

A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!?

O pa še kako je možno. če so nepravilne toplotne vrednosti vsekakor.

D.

Objavljeno

Joj, raje ne s purolom - pojdi v Baumax po Sonax kremo za odstranjevanje prask in "zamegljene" plastike. Postopek si lahko ogledaš na temle linku.

Ok, ta Sonax-ova krema namenjena prav puliranju plastike. Bom probal z njo.

Objavljeno

Joj, raje ne s purolom - pojdi v Baumax po Sonax kremo za odstranjevanje prask in "zamegljene" plastike. Postopek si lahko ogledaš na temle linku.

Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je.:rolleyes:

Objavljeno

OK, bom probal spolirat en star pokrov gramofona, da ne tvegam kakšne drage plastike in sporočim, ali je tako uspešna metoda kot z Sonax pasto.

Objavljeno

Fantje imam eno vprašanje če bi mi kdo znal odgovorit.

Rad bi mi usposobil en motor(samo mašino) da vžge.

Na sliki imam vezavo elektrike. Sedaj me pa zanima če povežem kable tako kot je na shemi bi motor delovak ali ne? V mislih imam da odstanim vse ostalo kablovje(luči se ne potrebuje) oz ker je dostajano potegnem po shemi.,

ignation.jpg

Objavljeno

Fantje imam eno vprašanje če bi mi kdo znal odgovorit.

Rad bi mi usposobil en motor(samo mašino) da vžge.

Na sliki imam vezavo elektrike. Sedaj me pa zanima če povežem kable tako kot je na shemi bi motor delovak ali ne? V mislih imam da odstanim vse ostalo kablovje(luči se ne potrebuje) oz ker je dostajano potegnem po shemi.,

ignation.jpg

To je samo za vžigalne svečke, mogla bi bit tako iskra. Kaj pa hlajenje motorja, kontrolne lučke.... pa ostalo?

D.

Objavljeno

To je samo za vžigalne svečke, mogla bi bit tako iskra. Kaj pa hlajenje motorja, kontrolne lučke.... pa ostalo?

D.

Najprej bi rad da motor vžge.... potem grem dalja. Kontrolnih lučk zaenkrat nebom vezal(nimam še števcev).

Objavljeno

Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je.:rolleyes:

Kakšen postopek pa imaš pri poliranju s Purolom? Najprej površino zbrusiš z vodobrusnim papirjem (npr. P1000, nato P1200 in na koncu P2000) in na koncu še s Purolom?

Objavljeno

Kakšen postopek pa imaš pri poliranju s Purolom? Najprej površino zbrusiš z vodobrusnim papirjem (npr. P1000, nato P1200 in na koncu P2000) in na koncu še s Purolom?

Po tisočici gre dalje že s purolom (ročno).

LP

Objavljeno

Najprej bi rad da motor vžge.... potem grem dalja. Kontrolnih lučk zaenkrat nebom vezal(nimam še števcev).

Načeloma bi moglo it tako, - če so seveda klasični uplinjači, če ni dirketni vbrizg in tako naprej, ne vem točno za kak mašin gre, ampak ja načeloma bi moglo it,

Boš to v kvirju, na motorju zaganjal ali kako?

Kako je s hlajenjem motorja?

Če je vodno hlajen vsekakor imej vodo v motorju, ker v drugem primeru lahko imaš kasneje težave z vodno črpalko

Lep pozdrav

D.

Objavljeno

Načeloma bi moglo it tako, - če so seveda klasični uplinjači, če ni dirketni vbrizg in tako naprej, ne vem točno za kak mašin gre, ampak ja načeloma bi moglo it,

Boš to v kvirju, na motorju zaganjal ali kako?

Kako je s hlajenjem motorja?

Če je vodno hlajen vsekakor imej vodo v motorju, ker v drugem primeru lahko imaš kasneje težave z vodno črpalko

Lep pozdrav

D.

Vplinjači so klasični. Gre gsxr 400 oz za predelavo z omenjenim motorjem.. Hlajenje je vodno oz je zadeva vsa povezana. Kar se tiče težave sem ugorovil da jo imam samo z

"ignitorjem" saj mi na eni strani noče dati iskre. Tuljave so dobre, tako da če kdo ve kje bi se dalo ugodno popraviti "računalnik" bi prosil za informacijo.

Hvala.

Objavljeno
Tuljave so dobre, tako da če kdo ve kje bi se dalo ugodno popraviti "računalnik" bi prosil za informacijo.

Ebay mogoče. Dvomim, da ti bo to kdo popravil (če pa, bi bilo dobro zvedeti kdo).

Objavljeno

To maš CDI? Te zadeve se ponavad kar zamenja. Lahko pa poskusiš dobit kako aftermarket zadevo. KOt že rečeno E-bay je pravi kraj!!

Objavljeno

To maš CDI? Te zadeve se ponavad kar zamenja. Lahko pa poskusiš dobit kako aftermarket zadevo. KOt že rečeno E-bay je pravi kraj!!

Ja to je cdi.. nič grem na lov za drugim.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Kater letnik pa je motor? Pa še stran z katalogi delov za suzuki http://www.alpha-spo...uzuki_parts.htm Poskusi mal primerjat številke delov-mogoče je bil isti CDI uporabljen še pri kakem drugem modelu.

En tak CDI ja na angleškem e-bayu http://cgi.ebay.de/SUSUKI-GSXR-400-GK76-CDI-UNIT-GK76-GSX-R-CDI-UNIT_W0QQitemZ370347488087QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item563a6e3357

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Ebay mogoče. Dvomim, da ti bo to kdo popravil (če pa, bi bilo dobro zvedeti kdo).

ja to zvedeti ne bi bilo slabo !!! drugače pa sem jaz iz teh linkov ( nizozemski !! ) vzel dol tovarniško oznako artikla in povprašal pri suzuki odar - lj... in potem tudi naročil klackalico za ventil .. pa še ceneje sem prišel skozi ! začuda... :OK:

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Lp

Zanima me, če ima mogoče kdo user manuals za ktm sx 250 letnik 1994.

Objavljeno

Pozdravljeni!!!

Imam problem in sicer na Ktm-u 520 exc 2001 mi zmanjkuje vode tudi če ne zakuha...motor mrzel zelo težko vžge in ko enkrat vžge začne na stiku krivin od avspuha vn kapljati voda, iz avspuha pa se kadi belo...ko se enkrat vgreje neha kadit, voda pa tudi neha kapljat...ampak če je motor segret in stoji nekaj časa (5-10 min) spet pokadi belo...pa spet ne več.

Na začetku se je tam pri krivinah samo malo pokadilo zato sem mislil, da je kondenz zdaj pa že kar močno kaplja.

Danes sem stvar razdrl, da bi pogledal, če je mogoče prebilo tesnilo na glavi ampak to ni vzrok. Kaj bi lahko bilo???

Lp

Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!