Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdravljeni!!!

Imam problem in sicer na Ktm-u 520 exc 2001 mi zmanjkuje vode tudi če ne zakuha...motor mrzel zelo težko vžge in ko enkrat vžge začne na stiku krivin od avspuha vn kapljati voda, iz avspuha pa se kadi belo...ko se enkrat vgreje neha kadit, voda pa tudi neha kapljat...ampak če je motor segret in stoji nekaj časa (5-10 min) spet pokadi belo...pa spet ne več.

Na začetku se je tam pri krivinah samo malo pokadilo zato sem mislil, da je kondenz zdaj pa že kar močno kaplja.

Danes sem stvar razdrl, da bi pogledal, če je mogoče prebilo tesnilo na glavi ampak to ni vzrok. Kaj bi lahko bilo???

Lp

Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta?

E-Bay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta?

Če je počena pod ventil sedežem jo boš težje zavaril, ker bi jo moral potem še strojno obdelat, da bi ventilsedež pravilno sedel v glavo. Rabljena je maček v žaklju, ker nikoli ne veš koliko je uničena. Lahko pa probaš tako kot dancy reko e-bay, pa boš verjetno našo kaj

Najprej jo zavari je ceneje. Danes ni problem najti mojstra za varjenje aluminija. Ne smem delat reklame.

Ja to je res, samo pod jeklenim sedežem ventila? Malo težko tam varit, oz. moraš potem dost strojno obdelat, da sede nazaj

Lp.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi lepo prosila za pomoč, iščem mojstra, ki zna nastavljat feltne s špicami za motor, rabim za GS 1150 adventure. Za vsako info bom zelo hvaležna. blush.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi lepo prosila za pomoč, iščem mojstra, ki zna nastavljat feltne s špicami za motor, rabim za GS 1150 adventure. Za vsako info bom zelo hvaležna. blush.gif

Pokliči tegale mojstra! sigurno zna in se znjim dogovori. GSM:041/616008

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je.:rolleyes:

daneb, hvala za nasvet, ta vikend sem šipco spuliral in je pomagalo :trance_27_notworthy:

Hvala še 1x :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je počena pod ventil sedežem jo boš težje zavaril, ker bi jo moral potem še strojno obdelat, da bi ventilsedež pravilno sedel v glavo. Rabljena je maček v žaklju, ker nikoli ne veš koliko je uničena. Lahko pa probaš tako kot dancy reko e-bay, pa boš verjetno našo kaj

Ja to je res, samo pod jeklenim sedežem ventila? Malo težko tam varit, oz. moraš potem dost strojno obdelat, da sede nazaj

Lp.

D.

Vse Ti naredi mojster, če je res mojster.:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse Ti naredi mojster, če je res mojster.:D

In kje je kakšen tak mojster, če ni skrivnost?:D...lahko tud na PM.

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit

hvala za odgovor in lp

kajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno razloži česa preveč kaže in česa premalo.......če kilometre, potem ga daj nazaj prevrtet, če hitrost, potem imaš števec od prejšnjega modela motorja, boš moral še senzor zamenjat, obratomer pa res ne vem kako bi premalo kazal, razen če imaš števec od Z1000, potem je verjetno malo manj obratov zarisanih na števcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br />a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit <br />hvala za odgovor in lp<br />kajo<br />
<br /><br /><br />

Mislim da boš mogo kar na računalnik priklopit, pa da ti bodo tam skalibrirali zadevo. Mislim da se da to tako naret. Če pa se motim pa bo že kateri popravil

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit

hvala za odgovor in lp

kajo

Naj Ti nekdo naredi nastavitve, ki ima to možnost. On Ti lahko tudi pove ali imaš pravi števec za Tvoj motor.:music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br /><br /><br />

Mislim da boš mogo kar na računalnik priklopit, pa da ti bodo tam skalibrirali zadevo. Mislim da se da to tako naret. Če pa se motim pa bo že kateri popravil

Lep pozdrav

D.

lp

ma mate kazga pametnga človeka ki to dela pa de je vredi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči tegale mojstra! sigurno zna in se znjim dogovori. GSM:041/616008

Najlepša hvala, je feltna že pri njem in bojda bo zrihtal. Pol pa da končn stestiram kopilotov zic (če mi najdejo še ena pristajalna koleščka al pa pručko za dol stopit pa še pilotovga)trance_43_wavetowel2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala, je feltna že pri njem in bojda bo zrihtal. Pol pa da končn stestiram kopilotov zic (če mi najdejo še ena pristajalna koleščka al pa pručko za dol stopit pa še pilotovga)trance_43_wavetowel2.gif

Ne rabiš pručke Se da BMW spustit, pa vseeno lepo lepo peljat Če dvojni zic se da zic spustit, pa prvo in zadnje vzmetenje pa ga boš komot peljala, če si visoka vsaj 160 cm informacija iz prve roke D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Pred kratkim sem kupil rabljenega ktmja sxf 250 letni 06 in sedaj imam probleme pri užiganju .Kdaj užge s prve brez problema kdaj pa mora 5x zamenjat svečko da ga vžgem ko je topel enako kakor se mu zljubi .

če kdo ve kaj mu lahko fali bi bil zelo vesel odgovora.

P.S. upam da nisem falil teme

Popravljeno . Popravil Redbull
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa menjat svečko, a ga zalije? Če so ventili v redu in fergazer našelan, pol moraš pa mal tehniko vžiganja spremenit. Sej štarterja pa ta model nima, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis samo to ne vem kolk so v redu.:OK:

kajo

veš kva ma raj bi pelu kakem privat

će bi gdo vedu nej mi pove

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno razloži česa preveč kaže in česa premalo.......če kilometre, potem ga daj nazaj prevrtet, če hitrost, potem imaš števec od prejšnjega modela motorja, boš moral še senzor zamenjat, obratomer pa res ne vem kako bi premalo kazal, razen če imaš števec od Z1000, potem je verjetno malo manj obratov zarisanih na števcu

kajo

mapoznaš kazga mojstra ku se s tem ukvarja

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje :

če pozabim ključ v ključavnici, brez kontakta mi sprazni akumulator v nulo ????

Kolikor je meni znano, ne bi smelo.

Ima kdo kak nasvet oz ve kdo kaj o tem?

Gre za yamaho V max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne.

Zajla mogoče ni lepo speljana, poglej pod tankom in jo poskusi drugače speljat. Ne sme imeti preostrih radijev.

Za žmigavce pa preveri varovalko ali pa avtomat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje :

če pozabim ključ v ključavnici, brez kontakta mi sprazni akumulator v nulo ????

Kolikor je meni znano, ne bi smelo.

Ima kdo kak nasvet oz ve kdo kaj o tem?

Gre za yamaho V max

ne, ga čisto nič ne sprazni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!