danci1973 Objavljeno April 10, 2010 Deli Objavljeno April 10, 2010 Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta? E-Bay Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Najprej jo zavari je ceneje. Danes ni problem najti mojstra za varjenje aluminija. Ne smem delat reklame. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist76 Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Evo danes sem dal glavo pod pritisk in ugotovil, da je počena in sicer v kanalu sesalnega ventila do tistega jeklenega sedeža pa verjetno tudi pod njim. Zdaj me pa zanima če obstaja kak mojster, ki bi to znal kvalitetno zavariti ali pa če mogoče kdo pozna koga, ki ima kakšno rabljeno za prodat. Ker nova je okoli 500€ pa me zanima kakšna cenejša varianta? Če je počena pod ventil sedežem jo boš težje zavaril, ker bi jo moral potem še strojno obdelat, da bi ventilsedež pravilno sedel v glavo. Rabljena je maček v žaklju, ker nikoli ne veš koliko je uničena. Lahko pa probaš tako kot dancy reko e-bay, pa boš verjetno našo kaj Najprej jo zavari je ceneje. Danes ni problem najti mojstra za varjenje aluminija. Ne smem delat reklame. Ja to je res, samo pod jeklenim sedežem ventila? Malo težko tam varit, oz. moraš potem dost strojno obdelat, da sede nazaj Lp. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Bi lepo prosila za pomoč, iščem mojstra, ki zna nastavljat feltne s špicami za motor, rabim za GS 1150 adventure. Za vsako info bom zelo hvaležna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Bi lepo prosila za pomoč, iščem mojstra, ki zna nastavljat feltne s špicami za motor, rabim za GS 1150 adventure. Za vsako info bom zelo hvaležna. Pokliči tegale mojstra! sigurno zna in se znjim dogovori. GSM:041/616008 yan in DESIM 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gez Objavljeno April 11, 2010 Deli Objavljeno April 11, 2010 Kaj je narobe s purolom? Meni s purolom uspeva skoraj vse materiale polirati do visokega sijaja. Izdelal sem že tudi steklo za brzinomer iz poliestra in končno fazo poliranja izvedel s purolom. Izgleda kot original samo bolj trdno je. Pri poliranju plastik je potrebno, da je material ves čas poliranja hladen. Torej hiti počasi in uspeh ne bo izostal. Pa še poceni je. daneb, hvala za nasvet, ta vikend sem šipco spuliral in je pomagalo :trance_27_notworthy: Hvala še 1x Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 Če je počena pod ventil sedežem jo boš težje zavaril, ker bi jo moral potem še strojno obdelat, da bi ventilsedež pravilno sedel v glavo. Rabljena je maček v žaklju, ker nikoli ne veš koliko je uničena. Lahko pa probaš tako kot dancy reko e-bay, pa boš verjetno našo kaj Ja to je res, samo pod jeklenim sedežem ventila? Malo težko tam varit, oz. moraš potem dost strojno obdelat, da sede nazaj Lp. D. Vse Ti naredi mojster, če je res mojster. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
benny0104 Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 (popravljeno) Vse Ti naredi mojster, če je res mojster. In kje je kakšen tak mojster, če ni skrivnost?...lahko tud na PM. Popravljeno April 12, 2010. Popravil benny0104 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kajo Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit hvala za odgovor in lp kajo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 točno razloži česa preveč kaže in česa premalo.......če kilometre, potem ga daj nazaj prevrtet, če hitrost, potem imaš števec od prejšnjega modela motorja, boš moral še senzor zamenjat, obratomer pa res ne vem kako bi premalo kazal, razen če imaš števec od Z1000, potem je verjetno malo manj obratov zarisanih na števcu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist76 Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 <br />a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit <br />hvala za odgovor in lp<br />kajo<br /><br /><br /><br /> Mislim da boš mogo kar na računalnik priklopit, pa da ti bodo tam skalibrirali zadevo. Mislim da se da to tako naret. Če pa se motim pa bo že kateri popravil Lep pozdrav D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 a mi lhka gdo pomaga kava bi naredu s števcam na z 750 letnik 07 ku ma digitalen števc bil je razbit pa sem dubu drug stevc reblen pa mi zdej kaže kilometre preveč turenceler pa mal premal bi kjr vedu kva nardit hvala za odgovor in lp kajo Naj Ti nekdo naredi nastavitve, ki ima to možnost. On Ti lahko tudi pove ali imaš pravi števec za Tvoj motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kajo Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 <br /><br /><br /> Mislim da boš mogo kar na računalnik priklopit, pa da ti bodo tam skalibrirali zadevo. Mislim da se da to tako naret. Če pa se motim pa bo že kateri popravil Lep pozdrav D. lp ma mate kazga pametnga človeka ki to dela pa de je vredi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 lp ma mate kazga pametnga človeka ki to dela pa de je vredi Servis samo to ne vem kolk so v redu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 Pokliči tegale mojstra! sigurno zna in se znjim dogovori. GSM:041/616008 Najlepša hvala, je feltna že pri njem in bojda bo zrihtal. Pol pa da končn stestiram kopilotov zic (če mi najdejo še ena pristajalna koleščka al pa pručko za dol stopit pa še pilotovga) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist76 Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 Najlepša hvala, je feltna že pri njem in bojda bo zrihtal. Pol pa da končn stestiram kopilotov zic (če mi najdejo še ena pristajalna koleščka al pa pručko za dol stopit pa še pilotovga) Ne rabiš pručke Se da BMW spustit, pa vseeno lepo lepo peljat Če dvojni zic se da zic spustit, pa prvo in zadnje vzmetenje pa ga boš komot peljala, če si visoka vsaj 160 cm informacija iz prve roke D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Redbull Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 (popravljeno) LP Pred kratkim sem kupil rabljenega ktmja sxf 250 letni 06 in sedaj imam probleme pri užiganju .Kdaj užge s prve brez problema kdaj pa mora 5x zamenjat svečko da ga vžgem ko je topel enako kakor se mu zljubi . če kdo ve kaj mu lahko fali bi bil zelo vesel odgovora. P.S. upam da nisem falil teme Popravljeno April 13, 2010. Popravil Redbull Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 zakaj pa menjat svečko, a ga zalije? Če so ventili v redu in fergazer našelan, pol moraš pa mal tehniko vžiganja spremenit. Sej štarterja pa ta model nima, a ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kajo Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 Servis samo to ne vem kolk so v redu. kajo veš kva ma raj bi pelu kakem privat će bi gdo vedu nej mi pove Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kajo Objavljeno April 13, 2010 Deli Objavljeno April 13, 2010 točno razloži česa preveč kaže in česa premalo.......če kilometre, potem ga daj nazaj prevrtet, če hitrost, potem imaš števec od prejšnjega modela motorja, boš moral še senzor zamenjat, obratomer pa res ne vem kako bi premalo kazal, razen če imaš števec od Z1000, potem je verjetno malo manj obratov zarisanih na števcu kajo mapoznaš kazga mojstra ku se s tem ukvarja lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RS50 Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KUK679 Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 Vprašanje : če pozabim ključ v ključavnici, brez kontakta mi sprazni akumulator v nulo ???? Kolikor je meni znano, ne bi smelo. Ima kdo kak nasvet oz ve kdo kaj o tem? Gre za yamaho V max Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Arriba Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne. Zajla mogoče ni lepo speljana, poglej pod tankom in jo poskusi drugače speljat. Ne sme imeti preostrih radijev. Za žmigavce pa preveri varovalko ali pa avtomat... daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 Vprašanje : če pozabim ključ v ključavnici, brez kontakta mi sprazni akumulator v nulo ???? Kolikor je meni znano, ne bi smelo. Ima kdo kak nasvet oz ve kdo kaj o tem? Gre za yamaho V max ne, ga čisto nič ne sprazni Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 Vprašanje : če pozabim ključ v ključavnici, brez kontakta mi sprazni akumulator v nulo ???? Kolikor je meni znano, ne bi smelo. Ima kdo kak nasvet oz ve kdo kaj o tem? Gre za yamaho V max Za dotični(V-max nisi napisal letnik) ti nebi znal 100%-no odgovorit,je pa možno,da ima motor,če je novejši takoimenovani WGS-sistem in je to mogoče kajti takoj, ko vtakneš ključ neglede ali daš kontakt ali ne se WGS aktivira in je računalnik in veliko drugih parametrov takrat že vklopljenih. Tu ni druge pomoči kot, da vedno odstraniš ključ, saj je tako najsigurneje tudi že zaradi same varnosti kraje. Ps:WGS pomeni po nemško weg fahr spere - elektronsko zaklenjen motor(motor onesposobljen za vožnjo)!! Malo težko prevest: weg=odstranit,fahr=odpeljat,wegfarn=odpeljatv stran,spera=zaklopka (špera) DESIM, carmagedon, daneb in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se