Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

tak sem mislo ce ti bo kaj bol jasno te bos veo ce so diski zviti sao izvijač moraš skozi fiksno drzat.

post-25368-127187730547_thumb.png

Objavljeno

Dober vecer

Pri hondi hornet pc 36 letnik 2002 me zanima kdaj se štelajo ventili in kolko to priblizno stane na servisu?

Lp

kaj pa moje vprašanje res ne ve doben nič o tem?kak je pri recimo drugih nakedih?

Objavljeno

kaj pa moje vprašanje res ne ve doben nič o tem?kak je pri recimo drugih nakedih?

Pri večini starejših motorjev se nastavlja ventile na 12K kil.ni pa nujno,če ventilov neslišiš in nisi nek extremen voznik je dovolj, če jih daš nastavit na 30K kil. npr.pri BMW-ejih novih K-ajih je predpisana prva nastavitev pri 30K kilometrih.Pri zračno hlajenih motorjih pa je nujna nastavitev na 15K kil.Cene nastavitve ventilov so zelo različne od motorja do motorja,računaj ca 2 uri dela + mat.:tesnila + pri nekaterih tudipodloške za nastavitev.Pri nekaterih je celo porebno dem,odmično gre zato za ceno je najbolje pokliči servis in jih vprašaj!!!

Objavljeno

Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem.

če imaš možnost si pri kakem orodjarju sposodi merilno uric da preveriš če so diski krivi - z izvijačem ne boš kaj veliko videl (dosti je desetinka odstopanja pa lahko trese )

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem.

Najprej si preberi članek o 'zvitih' diskih, nato pa še tega o tem, kako lahko morda tvojo težavo odpraviš.

D.

Objavljeno

Dober vecer

Pri hondi hornet pc 36 letnik 2002 me zanima kdaj se štelajo ventili in kolko to priblizno stane na servisu?

Lp

Poglej v manuale ali pa povprašaj na servisu (Petovia avto na Belokranjski ali Habjanič na Ptuju) Pri mojem Fazerju je kontrola ventilov predpisana na vsakih 40000 km, sem bil pri Habjaniču, vzel mi je mislim da okoli 90€.

Objavljeno

Poglej v manuale ali pa povprašaj na servisu (Petovia avto na Belokranjski ali Habjanič na Ptuju) Pri mojem Fazerju je kontrola ventilov predpisana na vsakih 40000 km, sem bil pri Habjaniču, vzel mi je mislim da okoli 90€.

aha tak je to no dobro je vedet neke okvirne cene. ti je že ružlo kaj ko si dal štelat?

jaz imam 35k samo ne ruži nič. no bom poiskal manual pa bom pogledal.

hvala za info

Objavljeno

aha tak je to no dobro je vedet neke okvirne cene. ti je že ružlo kaj ko si dal štelat?

jaz imam 35k samo ne ruži nič. no bom poiskal manual pa bom pogledal.

hvala za info

Motor sem dal na kontrolo zračnosti ventilov zato ker je v manualih takšna zahteva, ne zato ker bi kaj "ružilo". Sicer pa je pri ventilu bolje da ti "ruži" (razen če nima res enormne zračnosti) kot pa da ga ne slišiš in ti "sedi" na odmični gredi, ker se takrat ne zapre popolnoma in ti lahko "spiha" t.j. poškoduje sedež ventila na glavi motorja. Tako da le poglej v manuale :rolleyes:

Objavljeno

ventili klepetajo in ne ružijo

in pogrešam brumerja. vedno je vedu kej pametnega povedat in pravo diagnozo dat.

Objavljeno

ventili klepetajo in ne ružijo

in pogrešam brumerja. vedno je vedu kej pametnega povedat in pravo diagnozo dat.

...če ga pa nekateri popljuvajo, pa reče kar hoče...

Objavljeno

Sej Brumer je še vedno med nami, sam pod drugim nickom :D

Objavljeno

Sej Brumer je še vedno med nami, sam pod drugim nickom :D

vem... :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno

Živjo,

Za vikend sem pri CBF 1000 zamenjal olje. Ko sem staro olje spustil ven sem opazil da se "siri". Sicer je bilo tekoče, samo kar ene kuglice so bile. Sedaj sem nalil novo olje in zamenjal filer. Motor ima 26000km, kako je servisiral prejšni lastnik ne vem. 

Ali naj naredim nekaj km in potem še enkrat zamenjam olje in filter? ali kar je vredu sedaj z novim oljem. Jaz bi naredil nekaj km da novo olje mal "spuca" staro pa razkiral 50€ in še enkrat menjl olje. Kaj pravite?

lp, Matjaž

Objavljeno

Slabše ne more bit. Če ti ni težko dat teh 50€ le zamenjaj. Lahko pa samo stočiš ven olje in pogledaš če je še kaj kuglic, pa se potem odločiš. Če olje že na pogled ni ok bi ga jaz vsekakor zamenjal še enkrat. Pa spuščaj olje ven pri ogretem motorju, to itak verjetno že veš.

Verjetno motor ni bil ravno redno servisiran. Smo imeli podoben primer, sicer na malem tovornjačku, ko ni nihče menjal olja ~40kkm pa se je potem kar šmir cedil...

l.p.

Objavljeno

Živjo,

Za vikend sem pri CBF 1000 zamenjal olje. Ko sem staro olje spustil ven sem opazil da se "siri". Sicer je bilo tekoče, samo kar ene kuglice so bile. Sedaj sem nalil novo olje in zamenjal filer. Motor ima 26000km, kako je servisiral prejšni lastnik ne vem.

Ali naj naredim nekaj km in potem še enkrat zamenjam olje in filter? ali kar je vredu sedaj z novim oljem. Jaz bi naredil nekaj km da novo olje mal "spuca" staro pa razkiral 50€ in še enkrat menjl olje. Kaj pravite?

lp, Matjaž

Kakšne kroglice si videl ali si jih otipal? Morda je voda prišla med olje. Vsekakor še enkrat zamenjaj olje in boš videl, če je še kaj drugega notri razen olja. LP D.B.

Objavljeno

Živjo,

Za vikend sem pri CBF 1000 zamenjal olje. Ko sem staro olje spustil ven sem opazil da se "siri". Sicer je bilo tekoče, samo kar ene kuglice so bile. Sedaj sem nalil novo olje in zamenjal filer. Motor ima 26000km, kako je servisiral prejšni lastnik ne vem. 

Ali naj naredim nekaj km in potem še enkrat zamenjam olje in filter? ali kar je vredu sedaj z novim oljem. Jaz bi naredil nekaj km da novo olje mal "spuca" staro pa razkiral 50€ in še enkrat menjl olje. Kaj pravite?

lp, Matjaž

Ja ce teče k šmir, pol ponavad dolg ni bil zamenjan. Zdej če si dal novga notr, bi mogl bit ok. Mogoče vseen ni slaba ideja, da čez par 100km še enkrat zamenjaš filter pa olje.. K bo še mal popucal to sranje k je ostal notr... Sj to je 40e strošek, če nardiš sam doma.. :)

Objavljeno

Preveri, če motor "izgublja" vodo.

Objavljeno

Preveri, če motor "izgublja" vodo.

Ni to yamaha stari :naughty: (hec)

Če ne delaš nekih ekstremnih km ga menjaj po koncu sezone !!

Glede na km je mogoče,da je bilo v motorju še prvo olje (jebeš servisno same barabe):l_01:

LP

Objavljeno

Živjo,

Za vikend sem pri CBF 1000 zamenjal olje. Ko sem staro olje spustil ven sem opazil da se "siri". Sicer je bilo tekoče, samo kar ene kuglice so bile. Sedaj sem nalil novo olje in zamenjal filer. Motor ima 26000km, kako je servisiral prejšni lastnik ne vem.

Ali naj naredim nekaj km in potem še enkrat zamenjam olje in filter? ali kar je vredu sedaj z novim oljem. Jaz bi naredil nekaj km da novo olje mal "spuca" staro pa razkiral 50€ in še enkrat menjl olje. Kaj pravite?

lp, Matjaž

Olje se NESIRI(tudi čeje staro) ampak je 100% v njem voda!!!! Če si zdaj že olje zamenjal po vožnji poglej v okenček (ali na šipko) in če je olje postalo kavnate barve (kot bela kava) porem ti pride olje v voda.Če imaš srečo je samo dihtunga na glavi motorja ni pa nujno lahko je počena glava ali npr.da ti pušča pod cilindrom v karter vodo(gumi obroček),zelo težko je postavit diagnozo tako napamet, kot sem ti rekel najprej glavo dol in če se nič nevidi na tesnilu glave potem moraš razkopat cel motor,temeljito pregledat glavo nato odviti ojnice in potegnit ven cilindre jih pregledat da ni kateri poččen zamenjat gumice pod cilindri in zmontirat nazaj.Poka na cilindru se ponavadi zelo lepo vidi predvsem iz notranje gladke strani.

Sicer pa bi bilo verjetno nanceneje, če ni tesnilo na glavi kar poiskat kako drugo mašino na e-beyu to se moraš pač sam odločiti!!!

Objavljeno

Loh pa samo vodna pumpa pušča, odvisno kako je narejeno ali pa je bilo še toliko kondenza v motorju.

Objavljeno

Loh pa samo vodna pumpa pušča, odvisno kako je narejeno ali pa je bilo še toliko kondenza v motorju.

VSE je LOH!LOH pa tud veliku več!!!

Objavljeno

Zdi se mi, da se slišijo ventili pri moji Aprilia Rsv Mille in me zanima, kje bi dobil kaj gradiva, koko se jih nastavi

lp

Objavljeno

Zdi se mi, da se slišijo ventili pri moji Aprilia Rsv Mille in me zanima, kje bi dobil kaj gradiva, koko se jih nastavi

lp

Moraš vedet samo zračnost.Sicer pa se ventile štela vedno enako.Razlika je samo pri Angležih.Pri vseh ostalih npr.

1.) En cilinder, ko sta ventila vsisni in izpušni,(lahko sta tudi 2 vsisna in 2 izpušna)na prevagi obrneš še za en cel obrat glavno gred takrat je bat na ZGMT (zgornja mrtva točka)in v tem položaju nastaviš oba oziroma vse štiri ventile.

2.)če sta 2 cilindra daš enega(levega ali desnega) na prevago in takrat je drugi(nasprotni) na ZGMT in ga nastaviš obrneš gred za en obrat takrat je drugi cilinder na prevagi in nastaviš nasprotni cilinder.

3.) V- mašino neglede na število cilindrov 2 ali 4 nastavi vedno tako da daš najprej cilinder,ki ga nastavljaš na prevago obrneš za en obrat tako,da je dotični cilinder na ZGMT in ga nastaviš.

4.)Pri 4-cilindrih nastavljaš vedno npr.na levi strani prvi na prevagi nastavljaš četrti(desni) ZGMT in obratno desni na prevagi nastavljaš levi prvi je takrat na ZGMT.Potem drugi levi na prevagi nastaviš desni drugi je na ZGMT in obratno desni drugi na prevagi nastavljaš levi drugi je na ZGMT.

Pri Angležih pa se nastavlja tako da npr.pri 4-ri cilindeski mašini z 8-mi ventili mora biti vedno izkupiček 9 npr.če je odprt ventil št.1 se nastavlja ventil št.8 in obratno odprt ventil št.8 nastaviš ventil št 1 in tako naprej 7 odprt nastavljaš ventil št.2. Pri 16 V mašini pa je najbolje dat na prevago in nato obrnit za en obrat in nemoreš pogrešit.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moraš vedet samo zračnost.Sicer pa se ventile štela vedno enako.Razlika je samo pri Angležih.Pri vseh ostalih npr.

1.) En cilinder, ko sta ventila vsisni in izpušni,(lahko sta tudi 2 vsisna in 2 izpušna)na prevagi obrneš še za en cel obrat glavno gred takrat je bat na ZGMT (zgornja mrtva točka)in v tem položaju nastaviš oba oziroma vse štiri ventile.

2.)če sta 2 cilindra daš enega(levega ali desnega) na prevago in takrat je drugi(nasprotni) na ZGMT in ga nastaviš obrneš gred za en obrat takrat je drugi cilinder na prevagi in nastaviš nasprotni cilinder.

3.) V- mašino neglede na število cilindrov 2 ali 4 nastavi vedno tako da daš najprej cilinder,ki ga nastavljaš na prevago obrneš za en obrat tako,da je dotični cilinder na ZGMT in ga nastaviš.

4.)Pri 4-cilindrih nastavljaš vedno npr.na levi strani prvi na prevagi nastavljaš četrti(desni) ZGMT in obratno desni na prevagi nastavljaš levi prvi je takrat na ZGMT.Potem drugi levi na prevagi nastaviš desni drugi je na ZGMT in obratno desni drugi na prevagi nastavljaš levi drugi je na ZGMT.

Pri Angležih pa se nastavlja tako da npr.pri 4-ri cilindeski mašini z 8-mi ventili mora biti vedno izkupiček 9 npr.če je odprt ventil št.1 se nastavlja ventil št.8 in obratno odprt ventil št.8 nastaviš ventil št 1 in tako naprej 7 odprt nastavljaš ventil št.2. Pri 16 V mašini pa je najbolje dat na prevago in nato obrnit za en obrat in nemoreš pogrešit.

super, mislim, da si marsikomu razložil, tnx,

sedaj pa še vprašanje, koliko se nastavljajo ventili pri aprilii Rsv mille in a mora biti ogret motor ali hladen

hvala

lp

Objavljeno

Ventile se nastavlja pri hladnem motorju. Za tvoj motor pa ne vem, kakšen je razmak med ventili in odmično gredjo.

LP Robert

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!