Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ventile se nastavlja pri hladnem motorju. Za tvoj motor pa ne vem, kakšen je razmak med ventili in odmično gredjo.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolš da si potegneš service manual z neta, pa je not zagotovo postopek za nastavljanje ventilov.

P.S.-će boš mogu odmontirat odmične zelo pazi da pravilno namestiš ketnco za krmiljenje ventilov, čene se lahko bat in ventil srečata in ti jih v najboljšem pimeru zvije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me če ma kdo moment ključ, k gre do 127Nm, za posodit za kakšno urco ali dve in je bliz LJ doma. K drugač bom vzel 1 m dolg drog pa gor obesu 12,7 kg :)

(Sicer bi še vprašal, če ma kdo orodje za držat notranji del sklopke za vfr 800, no sej tut druge honde majo istega verjetno, sam jst mam to, ampak to pa dvomim, da ma kdo)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me če ma kdo moment ključ, k gre do 127Nm, za posodit za kakšno urco ali dve in je bliz LJ doma. K drugač bom vzel 1 m dolg drog pa gor obesu 12,7 kg :)

(Sicer bi še vprašal, če ma kdo orodje za držat notranji del sklopke za vfr 800, no sej tut druge honde majo istega verjetno, sam jst mam to, ampak to pa dvomim, da ma kdo)

Hvala

ni taka cena, če kokr tolk šraufaš: http://www.interdiskont.si/vsi-izdelki/izdelek.aspx/i5924

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ventili klepetajo in ne ružijo

in pogrešam brumerja. vedno je vedu kej pametnega povedat in pravo diagnozo dat.

Prijatelj, kako se ventili oglašajo je subjektivna ocena vsakega posameznika. Za nekatere ružijo, zate klepetajo, za ene klepljejo ali klepečejo, ali nabijajo, itd......Namreč nikjer še nisem zasledil da bi bilo točno poimenovano oglašanje ventilov. Če pa si zasledil ti, pa me prosim pouči kje.

Glede Brumerja pa mu ne oporekam enga določenega praktičnega znanja ki si ga je pridobil z dolgoletnimi izkušnjami, zamerim mu pa na kakšen način je nam to znanje predstavljal. Ni prenesel da je nekdo lahko imel še drugačno mnenje o nečem, oz. da si lahko neko stvar naredil še kako drugače. Takrat je v trenutku postal prepirljiv in največkrat tudi žaljiv. V glavnem redno je hodil čez mejo dobrega okusa in ga zato prav nič ne pogrešam. Če ga pa sam tako hudo pogrešaš pa ga prosi za sliko in si jo postavi na nočno omarico

Pa brez zamere...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni taka cena, če kokr tolk šraufaš: http://www.interdisk...elek.aspx/i5924

Hvala za odogovr, ampak to ni čisto to kar sem vprašal. Šraufam pa bolj malo oz. malo takih stvari kejr bi bil navor zelo pomembn.

Sem pa omenjen ključ že gledal, ampak se mi tut 20 EUR ne ljubi dat več na 1000 EUR, ki sem jih že ponucu v zadnjem mescu za to, ker naši gradbinci ne zanjo cest očistit, ko končajo z delom in se mimgrede na njihovo ''čokolado'', ki jim leti iz gum, zapeleš. Pa maš pri 40km/h za 1000eur + škode :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....zamerim mu pa na kakšen način je nam to znanje predstavljal. Ni prenesel da je nekdo lahko imel še drugačno mnenje o nečem, oz. da si lahko neko stvar naredil še kako drugače. Takrat je v trenutku postal prepirljiv in največkrat tudi žaljiv. V glavnem redno je hodil čez mejo dobrega okusa in ga zato prav nič ne pogrešam. Če ga pa sam tako hudo pogrešaš pa ga prosi za sliko in si jo postavi na nočno omarico

Pa brez zamere...:rolleyes:

Opažam da je tako obnašanje kar razširjeno med mojstri, še posebej med tistimi, ki se imajo za nekaj več...

Zadnjič sem šel menjat zadnjo gumo na motorju in sem 'mojstra' opozoril "prosim, da ste pozorni na rumeno piko, da bo čim bolj točno na ventilu"... on meni takoj, skoraj zadirčno, nazaj "da on že vse to ve", pa se je potem kar nadelal, da jo je naštimal in če bi bil tiho tega sigurno nebi naredil. Nato sem ga še lepo prosil če lahko napolni gumo z 2,9 bara in spet nazaj da "on je motorist in tudi to že ve"... odnos od ...

Pred nekaj časa sem dal ličat avto, tudi k mojstru, ki se ima za nekaj več oz. najboljšega na obali... Ko sem pripeljal avto sem mu izrecno naročil, da naj naredi najboljše kot zmore, naj ne gleda na vrednost avta (star 9 let) ampak naj opravi 110%, ves je bil užaljen, kaj si pa jaz mislim in da kakšen je on, da vedno naredi vredu, bla bla bla. Sem reku, da ga nisem nameraval kritizirat samo sem poudaril, kaj pričakujem.

Ob prevzemu sem na vratih opazil tri lunkerje, ki so nastali zaradi prahu. Ko sem ga zbodel, da če je to najboljše kar lahko naredi, je bil toliko užaljen in zaprepreden... Nato se je začel izgovarjat, da tudi avti ki pridejo iz fabrike niso 100%, ravno zadnjič je popravljal enega mercedesa za 60k€ pa je bil ravno tak...

Ne vem, se imajo za nekaj(bistveno) več od drugih, delo opravijo (glede na odnos, ki ga imajo) pa zgolj povprečno... in če jim človek kaj reče so takoj v obrambi oz. napadu...

Ampak kdo sem jaz, da bi jih lahko kritiziral... :doze:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me če ma kdo moment ključ, k gre do 127Nm, za posodit za kakšno urco ali dve in je bliz LJ doma. K drugač bom vzel 1 m dolg drog pa gor obesu 12,7 kg :)

(Sicer bi še vprašal, če ma kdo orodje za držat notranji del sklopke za vfr 800, no sej tut druge honde majo istega verjetno, sam jst mam to, ampak to pa dvomim, da ma kdo)

Hvala

To misliš lamele pa ploščice snemat? Daj motor na stojalo, v najvišjo prestavo ter stisni zadnjo bremzo pa ne rabiš držala. Če boš pa snemal košaro pa lahko med zobnik zatakneš zvito krpo, bo prav tako blokirala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ploščice in lamele snemat pri men nič ne rabiš, samo vijake odšraufaš pa gre vse lepo ven, košare se pa ne da tko izi odšraufat, k je 30 matica z 127Nm navora privita gor in še zagozdena. Krpe niso dost pomagale ker sem vse skupaj zasukal :P, mogoče bi res moral v 6 prestavo dat, k v prvi se sploh ni poznal, da sem stisnu bremzo :P Sem si sicer potem naredu orodje za držat, ki ga tut prišraufaš na košaro, da jo fiksira, samo ni čist poravnano, pa ustvarja mal napetosti na košaro, ko vseh 5 vijakov privijem, pa za staro košaro se ne sekiram, novo bom pa bolj po ujčkal.

A momentnega ključa pa noben ne posodi?

To misliš lamele pa ploščice snemat? Daj motor na stojalo, v najvišjo prestavo ter stisni zadnjo bremzo pa ne rabiš držala. Če boš pa snemal košaro pa lahko med zobnik zatakneš zvito krpo, bo prav tako blokirala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moment ključ ti jaz komot posodim. Do 210Nm. Sam ne vem če se ti splača 2x hodit v Cerknico, oziroma 2x plačvat poštne stroške, ker za 20€ že svojga kupiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moment ključ ti jaz komot posodim. Do 210Nm. Sam ne vem če se ti splača 2x hodit v Cerknico, oziroma 2x plačvat poštne stroške, ker za 20€ že svojga kupiš :)

Hvala Jure, sem napisal: Zanima me če ma kdo moment ključ, k gre do 127Nm, za posodit za kakšno urco ali dve in je blizu LJ doma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aaa, pol pa, sem odgovarjal samo na podlagi zadnjega posta, kjer ni bilo specificirano :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile se nastavlja pri hladnem motorju. Za tvoj motor pa ne vem, kakšen je razmak med ventili in odmično gredjo.

LP Robert

Ne VEDNO treba pogledat v delavniška navodila!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan

Danes med voznjo sem se zvzel da na mojem hornetu ko se peljem popolnoma naravnost je krmilo obrnjeno malo v desno recimo za miolimeter. probam spustit krmilo in motor gre popolnoma ravno, pri zaviranju necutim nic da bi motor povleklo v kero stran. me zanima ce se da to kako nastavit ali je tu kaj zvito al kaj je to narobe. Vilce drugace ne stekajo cist nic delujejo ok. je mozno da bi bla zvita aksa? nvm je imel ze kdo taksno tezavo? ceprav se motor vozi normallno me to moti

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel tak problem na Kawasakiju ER-5 ,demontiral sem balancojo dal v primež(šraufštok)in jo s pomočjo daljše cevi, ki sem jo nataknil na balanco lepo izravnal za teh par milimetrov.Je pa precej dela, ker moraš vse ročice in stikala demontirat predno demontiraš samo balanco. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da imaš "balanco" zvito (če ti je kdaj padel po tleh ali kaj podobnega). Če te ne moti pusti; če te moti pa probaj malo poravnati. Sam dvomim, da ti med vožnjo na milimeter natančno vidiš če je zvita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da imaš "balanco" zvito (če ti je kdaj padel po tleh ali kaj podobnega). Če te ne moti pusti; če te moti pa probaj malo poravnati. Sam dvomim, da ti med vožnjo na milimeter natančno vidiš če je zvita.

Eni vidijo tudi kako trava raste! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni vidijo tudi kako trava raste! :hmm:

ni balanca zvita. na sredini križa je taka vreznina in na sredini štela je pa var in sredini se ne poravnata je tisti milimeter odstopanja da se vidi da ni ravno pa ze na oko ko gledam se vidi da ni ravno tak da ni problem v balanci.se da kaj križe nastavlat al kaj nvm pojma niam kak se naj lotim tega nvm ki naj iščem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni balanca zvita. na sredini križa je taka vreznina in na sredini štela je pa var in sredini se ne poravnata je tisti milimeter odstopanja da se vidi da ni ravno pa ze na oko ko gledam se vidi da ni ravno tak da ni problem v balanci.se da kaj križe nastavlat al kaj nvm pojma niam kak se naj lotim tega nvm ki naj iščem.

Malenkost se lahko zamakne v križih, če se motor zvrne al pa kej. Če ni nič zvito, samo popusti vse vijake pri križih, pa boš videl če bo šlo na prvotno mesto tako kot mora bit. Drugače je lahko pa kej zvito. Ampak glede na to, da gre motor ravno in ga nikamor ne vleče, se jaz v tem primeru ne bi preveč obremenjeval s tem, tudi če se ne bo dalo poglihat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nvm bom uutri probo malo vse losat pa pogledat ce se da kaj ki videt pa bom vido. pac izgled me moti :D hočem da je vse tako kot mora bit. hvala za pomoč

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Jure, sem napisal: Zanima me če ma kdo moment ključ, k gre do 127Nm, za posodit za kakšno urco ali dve in je blizu LJ doma

Saj Cerknica je blizu LJ... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Mene pa zanima , če vzameš ven katalizator. Dobre in slabe strani tega.

Honda hornet900

l.p. sen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj, kako se ventili oglašajo je subjektivna ocena vsakega posameznika. Za nekatere ružijo, zate klepetajo, za ene klepljejo ali klepečejo, ali nabijajo, itd......Namreč nikjer še nisem zasledil da bi bilo točno poimenovano oglašanje ventilov. Če pa si zasledil ti, pa me prosim pouči kje.

Glede Brumerja pa mu ne oporekam enga določenega praktičnega znanja ki si ga je pridobil z dolgoletnimi izkušnjami, zamerim mu pa na kakšen način je nam to znanje predstavljal. Ni prenesel da je nekdo lahko imel še drugačno mnenje o nečem, oz. da si lahko neko stvar naredil še kako drugače. Takrat je v trenutku postal prepirljiv in največkrat tudi žaljiv. V glavnem redno je hodil čez mejo dobrega okusa in ga zato prav nič ne pogrešam. Če ga pa sam tako hudo pogrešaš pa ga prosi za sliko in si jo postavi na nočno omarico

Pa brez zamere...:rolleyes:

1. nisem tvoj prjatelj

2. predvidevam, da veš kako se ventili čujejo, tisti klikliklik je to. pa reči ti tistemu magari ruženje. alora veriga klepeta al kaj.

3. brumerja pogrešam predvsem zato, ker sem se iz njegovih nasvetov marsikaj naučil.

4. pri tem javnem pisanju se vzdržujem vsakršnih čustvenih komentarjev in raznih "daril". kaj je ali bo na moji nočni omarici je to samo moja stvar in ne stvar tukajšnjega občestva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!