speed Objavljeno November 2, 2006 Opozori Objavljeno November 2, 2006 (popravljeno) Sej bi preštudiral elektroshemo pa je nimam. Zato bi prosu nekoga, ki jo ma, če bi mi jo lahko poslal po mailu. Hvala. LP Speed Popravljeno November 2, 2006. Popravil speed
Stric Burek Objavljeno November 4, 2006 Opozori Objavljeno November 4, 2006 Sej bi preštudiral elektroshemo pa je nimam. Zato bi prosu nekoga, ki jo ma, če bi mi jo lahko poslal po mailu. Hvala. LP Speed Jest imam manual za 99' 600 GSX-Ra, drgač pa se ne obremenjuj s tem... če se po nekaj sekundah izklopi je verjetno vezano tako... Je že prav...
Guest Brumer Objavljeno November 4, 2006 Opozori Objavljeno November 4, 2006 GrCaR hvala za link. Nisem glih najdu to kar iščem, ker mi dost linkov ne dela, tko da bom kar tuki uprašal. Zanima me če je pri suzukiju Gsx-r 750, l98 normalno da se ventilator za hlajenje ugasne ko motorju odvzameš kontakt? Ko sem mel ER-5 mi je ventilator laufal tut k sem kluče uzel ven iz klučavnice. Brezveze se obremenjuješ s tem je pač tako vezano ,namreč tudi če mašina več ne laufa in se toplota še malo sprosti(temperatura hladilne tekočine se še malo poveča) ostane termostat še vedno doprt,dokler tempetratura ne pade pod ca 80 stop. in dokler je termostat odprt voda termosifonsko cirkulira. To pomen da sama kroži-toplejša se dviguje hladnejša se spušća.Starejši hladilni sistemi sploh niso imeli,prisilnega hlajenja in so bili celo brez vodne črpalke (pumpe).Če bi rad, da ventilator, ko kontakt odvzameš še vedno naprej laufa moraš na termostikalu (na hladilniku )odključiti 15 tok (to je kontakt) in potegniti nov kabel B+ najbolje direkt iz akumulatorja in obvezno daj varovalko 15-20A čim bližje akumulatorja.Kot se ti že rekel to je brez POTREBE!!!!!!!!! :OK: maco47, Bremzer, special749 in 1 other 3 1
_ales_ Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 (popravljeno) Brezveze se obremenjuješ s tem je pač tako vezano ,namreč tudi če mašina več ne laufa in se toplota še malo sprosti(temperatura hladilne tekočine se še malo poveča) ostane termostat še vedno doprt,dokler tempetratura ne pade pod ca 80 stop. in dokler je termostat odprt voda termosifonsko cirkulira. To pomen da sama kroži-toplejša se dviguje hladnejša se spušća.Starejši hladilni sistemi sploh niso imeli,prisilnega hlajenja in so bili celo brez vodne črpalke (pumpe).Če bi rad, da ventilator, ko kontakt odvzameš še vedno naprej laufa moraš na termostikalu (na hladilniku )odključiti 15 tok (to je kontakt) in potegniti nov kabel B+ najbolje direkt iz akumulatorja in obvezno daj varovalko 15-20A čim bližje akumulatorja.Kot se ti že rekel to je brez POTREBE!!!!!!!!! :OK: na tak način hlajenja je mela moja aprilia rs 125 l.98 "termosifonsko" pe se ni nikol nč pregrevala, pa vse je ok delal .) Popravljeno November 5, 2006. Popravil PESHY BOY
simonsi Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 na tak način hlajenja je mela moja aprilia rs 125 l.98 "termosifonsko" pe se ni nikol nč pregrevala, pa vse je ok delal .) Nemogoče. :grim
_ales_ Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 Nemogoče. :grim odvisno zakaj nemogoče :hmm: :doze:
simonsi Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 Zato, ker bi motor brez vodne pumpe v parih minutah zakuhal. :)
_ales_ Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 (popravljeno) Zato, ker bi motor brez vodne pumpe v parih minutah zakuhal. :) am... js sm motor podru, pa pač vodne puumpe nism najdu, sam termostat pa dve cevi, pomoje. pa tut v šol smo se pogovarjal od takšnega hlajenja, lah ti pa tut povem kje maš to opisano (knjiga motorno vozilo, za izobraževanje avtomehanikov) :grim Popravljeno November 5, 2006. Popravil PESHY BOY
simonsi Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 Nisem jaz kriv, če ne veš kako sploh zgleda vodna pumpa. :zzz:
MARJA Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 am... js sm motor podru, pa pač vodne puumpe nism najdu, sam termostat pa dve cevi, pomoje. pa tut v šol smo se pogovarjal od takšnega hlajenja, lah ti pa tut povem kje maš to opisano (knjiga motorno vozilo, za izobraževanje avtomehanikov) :grim Dvomim, da ni vodne pumpe.
samek Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 A je potrebno zdaj pred zimo, ce imas motor odzunaj v cilinder spricnit malo wd40 ali pa kaksno kapljo olja? Lp S.
simonsi Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Svež antifriz je bolj važen. :grim Al pa če ti bo ene dve leti stal, pol ti lahko bate prime. :hmm:
Tratnjak Damijan Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 A je potrebno zdaj pred zimo, ce imas motor odzunaj v cilinder spricnit malo wd40 ali pa kaksno kapljo olja? Lp S. Raj vsake 14 dni motor zalaufi, pa ga pusti delat ene dvajset minut.
2384nsdf83 Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Raj vsake 14 dni motor zalaufi, pa ga pusti delat ene dvajset minut. Med vožnjo seveda...
samek Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Raj vsake 14 dni motor zalaufi, pa ga pusti delat ene dvajset minut. Pa ce vzamem akumulator ven, ga nebom vsake 14 dni zopet nazaj montiral.
Guest Brumer Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Pa ce vzamem akumulator ven, ga nebom vsake 14 dni zopet nazaj montiral. Akumulatorja sploh ni treba ven jemat seveda mora pa biti poplnoma povn in je lahko tudi -30 stopijnj in bo preživel. Seveda,če je akumulator že bolj slab ali že precej star potem ga raje demontiraj in motor enkrat na teden (mašino)malo obrni na kurbel,ča ga nimaš daj v najvišjo prestavo in motor malo premakni vsaj za en obrat mašine nato lahko spet brez skrbi en mesec stoji nikakor pa nešpricaj nič v mašino, ker boš imel spomladi problem z vžiganjem sploh, če ti bo olje prišlo na svečko-ke. Vd pa sploh ni za konzervirat ,namreč stekel bo mimo obročkov počasi v olje, kar bo poslabšalo kvaliteto olja.Akumulator pa lahko izmeriš samo z bomej metrom: rudeče polje 1.10-1,16 bomeja -prazen rumeno polje 1,16-1.24 bomeja pol povn in zeleno polje 1,24-1,30bomeja povn. Če imaš akumulator 100% izpraven(se pravi na zelenem polju )nad 1,24 bomeja ti akumulatorja ni potrebno demontirati ampak raje vsake 2-3 tedne motor vžgi in ga pusti laufat vsaj 5-10 min z 1500 o/min tako,da se malo akumulator spet nazaj napolni.:OK: Ps:na sliki imaš dva različna bomej metra. special749, maco47, grepavl in 1 other 3 1
samek Objavljeno November 17, 2006 Opozori Objavljeno November 17, 2006 Tooo Brumer..tako se govori..to sem cakal. Pac ne ves prvo leto kako in kaj.. Hvala. Lp S.
bakho Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 A je potrebno zdaj pred zimo, ce imas motor odzunaj v cilinder spricnit malo wd40 ali pa kaksno kapljo olja? Lp S. WD-40 je po svjem namenu razmaščevalez in ni nikoli za nič drugega kot odstranjevanje zasušene maščobe (okrog ketne), ali čiščenje nasploh mastnih "šmirastih" delov ali razrahlanjevanje zarostanih šraufov. Za to pa obstaja še eno sredstvo ki je dosti cenejše in ma konec koncov tudi mazalne lastnosti, to je -"cviček" ali kurilno olje Kar pa se tiče olja v zgorevalnem prostoru vsekakor ni zaželjeno, edin za 2-taktne stroje Dobro je, če motor dlje časa stoji, da ga potem vžigamo z run tipko na of (če to možnost dovoljuje)in zaprtim bencinom, dokler ne ugasne lučka za olje, pol pa damo na run, pa odpremo bencin, pa vrummm Pred zimovanjem je dobro tudi izpraznit fergazerje, da se ne nabira not kamen in razne usedline...
Ice Objavljeno December 17, 2006 Opozori Objavljeno December 17, 2006 :topic: WD-40 ni razmascevalec ali mazilo za kar koli. kot ime pove Water Deterrent, 40. poizkus (kateri je uspel) in po tem je dobil proizvod ime. da je wd-40 uporaben pri odvijacenju zarjavelih kovinskih spojev (vijakov) je stranski ucinek. .)
Brdaus Objavljeno December 28, 2006 Opozori Objavljeno December 28, 2006 Kdo pa pri današnji poplavi motorjev sploh ve kakšen je original motor, ki je naveden v prometni? (sploh pa dečki na tehničnem in gospodje v modrem) No ja.... tut kakšen se najde, ker so tudi motorist .) Ampak če ne pizdakaš preveč, ti tut možje v modrem ne tečnarijo :grrr
ZdenkoK Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 (popravljeno) Lep pozdrav! Imam eno vprašanje, mogoče bo "glupo" :blush: , pa vendar , sem popolni začetnik... Torej, pred časom sem kupil suzuki gsf600s bandit in me moti "ropot" oz. hreščanje (ne vem kako naj povem) pri vrtenju prednjega kolesa. Ropot prihaja iz prednjih zavornih cilindrov - kot da bi se zavore drsale ob disk...čisto nežno. Zanima me ali je to normalen pojav, ali je lahko kaj narobe?! Aja pa še zanima me ali obstaja kakšna tema o banditu 600, kolikor sem iskal, nisem našel nič kaj, sedaj pa ne vem ali nas je tako malo ki ga vozimo ali... Hvala in lep pozdrav! Zdenko Popravljeno Januar 6, 2007. Popravil slakutar
protoncek Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Franc: Ni problema :OK: slakutar...hm...malo šumenje se lahko sliši, ker sigurno ploščice vsajmalo drsajo po disku. Ampak po moje bo najboje da se zapelješ do enega mehanika, to ti bo zastonj :P povedal ali je OK al ne...
bna Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 in me moti "ropot" oz. hreščanje (ne vem kako naj povem) to je normalno . če pa ti bo hreščalo pri zaviranju tedaj pa veš da zaviraš z želežjem :OK:
simonsi Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Dokler se kolo prosto vrti, je vse v redu.
strom Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Normalno... Dokler je še kej mesa na ploščicah... se ne sekirat. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se