Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Sej bi preštudiral elektroshemo pa je nimam. Zato bi prosu nekoga, ki jo ma, če bi mi jo lahko poslal po mailu.

Hvala.

LP Speed

Popravljeno . Popravil speed
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej bi preštudiral elektroshemo pa je nimam. Zato bi prosu nekoga, ki jo ma, če bi mi jo lahko poslal po mailu.

Hvala.

LP Speed

Jest imam manual za 99' 600 GSX-Ra, drgač pa se ne obremenjuj s tem... če se po nekaj sekundah izklopi je verjetno vezano tako... Je že prav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GrCaR hvala za link.

Nisem glih najdu to kar iščem, ker mi dost linkov ne dela, tko da bom kar tuki uprašal.

Zanima me če je pri suzukiju Gsx-r 750, l98 normalno da se ventilator za hlajenje ugasne ko motorju odvzameš kontakt? Ko sem mel ER-5 mi je ventilator laufal tut k sem kluče uzel ven iz klučavnice.

Brezveze se obremenjuješ s tem je pač tako vezano ,namreč tudi če mašina več ne laufa in se toplota še malo sprosti(temperatura hladilne tekočine se še malo poveča) ostane termostat še vedno doprt,dokler tempetratura ne pade pod ca 80 stop. in dokler je termostat odprt voda termosifonsko cirkulira. To pomen da sama kroži-toplejša se dviguje hladnejša se spušća.Starejši hladilni sistemi sploh niso imeli,prisilnega hlajenja in so bili celo brez vodne črpalke (pumpe).Če bi rad, da ventilator, ko kontakt odvzameš še vedno naprej laufa moraš na termostikalu (na hladilniku )odključiti 15 tok (to je kontakt) in potegniti nov kabel B+ najbolje direkt iz akumulatorja in obvezno daj varovalko 15-20A čim bližje akumulatorja.Kot se ti že rekel to je brez POTREBE!!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezveze se obremenjuješ s tem je pač tako vezano ,namreč tudi če mašina več ne laufa in se toplota še malo sprosti(temperatura hladilne tekočine se še malo poveča) ostane termostat še vedno doprt,dokler tempetratura ne pade pod ca 80 stop. in dokler je termostat odprt voda termosifonsko cirkulira. To pomen da sama kroži-toplejša se dviguje hladnejša se spušća.Starejši hladilni sistemi sploh niso imeli,prisilnega hlajenja in so bili celo brez vodne črpalke (pumpe).Če bi rad, da ventilator, ko kontakt odvzameš še vedno naprej laufa moraš na termostikalu (na hladilniku )odključiti 15 tok (to je kontakt) in potegniti nov kabel B+ najbolje direkt iz akumulatorja in obvezno daj varovalko 15-20A čim bližje akumulatorja.Kot se ti že rekel to je brez POTREBE!!!!!!!!! :OK:

na tak način hlajenja je mela moja aprilia rs 125 l.98 "termosifonsko" pe se ni nikol nč pregrevala, pa vse je ok delal .)

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tak način hlajenja je mela moja aprilia rs 125 l.98 "termosifonsko" pe se ni nikol nč pregrevala, pa vse je ok delal .)

Nemogoče. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker bi motor brez vodne pumpe v parih minutah zakuhal. :)

am... js sm motor podru, pa pač vodne puumpe nism najdu, sam termostat pa dve cevi, pomoje. pa tut v šol smo se pogovarjal od takšnega hlajenja, lah ti pa tut povem kje maš to opisano (knjiga motorno vozilo, za izobraževanje avtomehanikov) :grim

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am... js sm motor podru, pa pač vodne puumpe nism najdu, sam termostat pa dve cevi, pomoje. pa tut v šol smo se pogovarjal od takšnega hlajenja, lah ti pa tut povem kje maš to opisano (knjiga motorno vozilo, za izobraževanje avtomehanikov) :grim

Dvomim, da ni vodne pumpe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A je potrebno zdaj pred zimo, ce imas motor odzunaj v cilinder spricnit malo wd40 ali pa kaksno kapljo olja?

Lp S.

Raj vsake 14 dni motor zalaufi, pa ga pusti delat ene dvajset minut.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ce vzamem akumulator ven, ga nebom vsake 14 dni zopet nazaj montiral.

Akumulatorja sploh ni treba ven jemat seveda mora pa biti poplnoma povn in je lahko tudi -30 stopijnj in bo preživel. Seveda,če je akumulator že bolj slab ali že precej star potem ga raje demontiraj in motor enkrat na teden (mašino)malo obrni na kurbel,ča ga nimaš daj v najvišjo prestavo in motor malo premakni vsaj za en obrat mašine nato lahko spet brez skrbi en mesec stoji nikakor pa nešpricaj nič v mašino, ker boš imel spomladi problem z vžiganjem sploh, če ti bo olje prišlo na svečko-ke. Vd pa sploh ni za konzervirat ,namreč stekel bo mimo obročkov počasi v olje, kar bo poslabšalo kvaliteto olja.Akumulator pa lahko izmeriš samo z bomej metrom: rudeče polje 1.10-1,16 bomeja -prazen rumeno polje 1,16-1.24 bomeja pol povn in zeleno polje 1,24-1,30bomeja povn. Če imaš akumulator 100% izpraven(se pravi na zelenem polju )nad 1,24 bomeja ti akumulatorja ni potrebno demontirati ampak raje vsake 2-3 tedne motor vžgi in ga pusti laufat vsaj 5-10 min z 1500 o/min tako,da se malo akumulator spet nazaj napolni.:OK:

Ps:na sliki imaš dva različna bomej metra.

post-9445-1163698411_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A je potrebno zdaj pred zimo, ce imas motor odzunaj v cilinder spricnit malo wd40 ali pa kaksno kapljo olja?

Lp S.

WD-40 je po svjem namenu razmaščevalez in ni nikoli za nič drugega kot odstranjevanje zasušene maščobe (okrog ketne), ali čiščenje nasploh mastnih "šmirastih" delov ali razrahlanjevanje zarostanih šraufov.

Za to pa obstaja še eno sredstvo ki je dosti cenejše in ma konec koncov tudi mazalne lastnosti, to je -"cviček" ali kurilno olje

Kar pa se tiče olja v zgorevalnem prostoru vsekakor ni zaželjeno, edin za 2-taktne stroje

Dobro je, če motor dlje časa stoji, da ga potem vžigamo z run tipko na of (če to možnost dovoljuje)in zaprtim bencinom, dokler ne ugasne lučka za olje, pol pa damo na run, pa odpremo bencin, pa vrummm

Pred zimovanjem je dobro tudi izpraznit fergazerje, da se ne nabira not kamen in razne usedline...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

WD-40 ni razmascevalec ali mazilo za kar koli. kot ime pove Water Deterrent, 40. poizkus (kateri je uspel) in po tem je dobil proizvod ime. da je wd-40 uporaben pri odvijacenju zarjavelih kovinskih spojev (vijakov) je stranski ucinek. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kdo pa pri današnji poplavi motorjev sploh ve kakšen je original motor, ki je naveden v prometni? (sploh pa dečki na tehničnem in gospodje v modrem)

No ja.... tut kakšen se najde, ker so tudi motorist .)

Ampak če ne pizdakaš preveč, ti tut možje v modrem ne tečnarijo :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Imam eno vprašanje, mogoče bo "glupo" :blush: , pa vendar , sem popolni začetnik...

Torej, pred časom sem kupil suzuki gsf600s bandit in me moti "ropot" oz. hreščanje (ne vem kako naj povem) pri vrtenju prednjega kolesa. Ropot prihaja iz prednjih zavornih cilindrov - kot da bi se zavore drsale ob disk...čisto nežno. Zanima me ali je to normalen pojav, ali je lahko kaj narobe?!

Aja pa še zanima me ali obstaja kakšna tema o banditu 600, kolikor sem iskal, nisem našel nič kaj, sedaj pa ne vem ali nas je tako malo ki ga vozimo ali...

Hvala in lep pozdrav!

Zdenko

Popravljeno . Popravil slakutar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Franc:

Ni problema :OK:

slakutar...hm...malo šumenje se lahko sliši, ker sigurno ploščice vsajmalo drsajo po disku. Ampak po moje bo najboje da se zapelješ do enega mehanika, to ti bo zastonj :P povedal ali je OK al ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in me moti "ropot" oz. hreščanje (ne vem kako naj povem)

to je normalno .

če pa ti bo hreščalo pri zaviranju tedaj pa veš da zaviraš z želežjem :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!