BAD PIT Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 aha,hvala lepa,mi je sedaj bolj jasno :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Zvami debatirat je res nesmiselno, zato bom kratek. Naj mi nekdo odgovori: zakaj Npr.F-1 nima kat. niti dušilca ima samo iz vseh izpušnih izhodov v glavi vse enojne cevi enako dolge in speljane v dva ali en izhod? Brezveze je diskusija o nekem: krmiljenju ventilov,krmiljenju odmičnih,krmiljenju vžiga, o zoženjih(difuzorjih) na kolektorskih ceveh,o koliko stopinjskih izpušnih krivinah,o materijalih itd.itd to je delo za inžinjerje od katerh pa smo mi vsi zellooo daleč,kajti oni potegnejo iz 2-3literske mašine po 700 Ps+ :hmm: se dobro da se vsi vozimo s formulami in dragsterji po cesti. se ti zdijo vse cevi enako dolge in enakega premera? racunsko so najbrz vse cevi enako dolge, da. za vse ostale podatke kontaktiraj proizvajalca. (moje oko sokolovo zadnje dni nekaj pesa, pa mi mikrometer v zrklu ne dela kot mora .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 aha,hvala lepa,mi je sedaj bolj jasno :yes: Nekje sem ta postopek že točno opisal.Bom samo malo popravil zgornji post.Namreč VEDNO najprej potegni (z inekcijo ali majšo-tanjšo pl. cevko)staro olje olje(zavorno tekočino) iz rezervarčka in ko je posodica prazna nalij polno olja in šele nato začni z spuščanjem(prezračevanjem) na vijaku za prezračevanje,vendar vedno naj bo posodica polna.Pazi da olje ne poliješ po laku, ker ga razje, ko končaš posodico zapri in vse speri z vodo. malakai, trebor, daneb in 2 others 4 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 se ti zdijo vse cevi enako dolge in enakega premera? Ni bitno kaj se meni ali tebi ZDI teoretično naj bi bile vse enake, kar pa vedno ni izvedljivo!!! Pa še tole; kdo sploh govori o tubo polnilcih ??? in lepo sem napisal 700 Ps + DAMI34, SCORPIONS in daneb 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KUK679 Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Samo še en mali nasvet bi dodal: okoli posodice za zavorno olje daj staro krpo, če ti slučajno olje poškropi dele motorja je namreč ful agresivno do lakov in ti jih poškoduje . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAD PIT Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje. Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trebor Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje. Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške... Če nimaš injekcije, lahko narediš brez. Pustiš, da olje odteče skozi sistem, kot sem že prej napisal, ali pa s kakšno vpojno krpo popivnaš olje. Pri tem pa pazi, da ti olje ne kapne na kakšen pobarvan del mopeda, ker boš imel sranje, če ne boš takoj pobrisal olja z laka. LP Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje. Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške... Fajn bi blo, da bi napisal kakšno olje si kupil, namreč mora biti vsaj DOT - 4 !! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAD PIT Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Olje uspešno zamenjano na sprednji in zadnji zavori .Sem pa namesto injekcije uporabil,kar eno plastično cevko,prek katere sem bol po domače(s pomočjo pljuč) potegnil staro olje ven in nato dotakal novega :wacko: Je pa zavorno olje DOT 4, ja.Še enkrat vama hvala za nasvete. p.s. opazil sem ,da ima čeljust zadnje zavore en prezračevalni ventil na zunanji strani,na notranji pa je še ena skoraj identična zadeva, a mogoče tisti "ventil" služi za podmazovanje batkov? lp tomaž Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 lahko imaš dva ventila za odzračevat, ne bi bilo nič nenavadnega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAD PIT Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 možno,ja ...,sem pa pogledal v service manual sliko zadnje čeljusti in ga tam sploh ni Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janbar Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne. Sem zamenjal sprednje zavorne ploščice z originalnimi na TDM900 in po 400km ni več neenakomernega zaviranja skozi obrat kolesa(se čuti čisto malo ampak to je verjetno normalno). Stare ploščice so bile na pol obrabljene neke x znamke. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TheMan Objavljeno Maj 4, 2010 Deli Objavljeno Maj 4, 2010 Sem zamenjal sprednje zavorne ploščice z originalnimi na TDM900 in po 400km ni več neenakomernega zaviranja skozi obrat kolesa(se čuti čisto malo ampak to je verjetno normalno). Stare ploščice so bile na pol obrabljene neke x znamke. LP mislim da je bilo že napisano nekje na forumu, da je fajn dat gor originalne ploščice, saj vse ploščice niso enake trdote... pretrde preveč poberejo disk, premehke se same hitro znucajo... in še ostali stranski učinki... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malenah Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp Pri menjavi oljnega filtra je včasih zelo težko preprečiti, da bi se malo olja polilo po izpušnih ceveh (če jih ne odmontiraš, kar pa je ponavadi malo odveč). Tudi, če olje obrišeš, ostane nekaj malega na ceveh in ko s te segrejejo, se olje pač malo 'smodi'. Do zdaj zaradi tega še nisem imel težav. Sicer se ne spomnim točno, kako ima ER6N speljane cevi, a glede na to zasnovo motorja, bi rekel, da je tvoj 'problem' točno to... Druga možnost pa je, da so motor oprali in je nekaj vode ostalo med rebri hladilnika - ko se hladnilnik segreje, se ta voda seveda uparja... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malenah Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Hvala za odgovor.On je reko, da mu je malo olja steklo pa da ni to nic narobe.Kadi se tak samo takrat ko se zagreje. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Salieri Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu. Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi... Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu? Hvala za pomoč! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu. Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi... Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu? Prej bi rekel, da ne zapira v redu in se motor preveč hladi... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu. Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi... Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu? Hvala za pomoč! Pomoje tud, tako kot je Danci1973 napisal. Če pa termostat ne bi odpiral, bi se pa preveč segrel ( zakuhal ). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu. Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi... Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu? Hvala za pomoč! Zamenjaj termostat in bi moralo biti ok. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp Jaz bi temu rekel šlamparija serviserja! Računat je pa znal ali ne. Jaz raje izgubim garancijo kot pa bi še kdaj peljal motor na tako šlampast servis, da Ti gre olje po izpuščnih ceveh polivat. TBoxer, simonsi, dotem in 4 others 1 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 a si kdaj sam menjal olje? ker če nočeš posvinjat izpuhov se dosti bolj zamudiš in nič ne proftiraš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 a si kdaj sam menjal olje? ker če nočeš posvinjat izpuhov se dosti bolj zamudiš in nič ne proftiraš. tudi če jih nočeš ti "rata" da mal poliješ.. no, če dobro obrišeš, mogoče še kak sprej pa malo popucaš, se kej dost ne bo kadil.. a pol se je nehal kadit al se je zakuril vse skupaj? rot in Port Folio 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 (popravljeno) Jaz bi temu rekel šlamparija serviserja! Računat je pa znal ali ne. Jaz raje izgubim garancijo kot pa bi še kdaj peljal motor na tako šlampast servis, da Ti gre olje po izpuščnih ceveh polivat. Nono, pretiravat pa ni treba Če ne snemaš izpuha (zguba časa), gre pač malo tut po cevi. Seveda obrišeš, ampak ponavadi ko se prvič fajn segreje se mal pokadi, potem je pa ok. Prau hudič. To pa res ni šlamparija. Sem pa prepričan, da bi ti na posebno željo vsak serviser šel tudi lepo cevi snet in se ne bi nič polilo, vendar bi tudi račun bil potem kakšen € višji Popravljeno Maj 5, 2010. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malenah Objavljeno Maj 5, 2010 Deli Objavljeno Maj 5, 2010 Nono, pretiravat pa ni treba Če ne snemaš izpuha (zguba časa), gre pač malo tut po cevi. Seveda obrišeš, ampak ponavadi ko se prvič fajn segreje se mal pokadi, potem je pa ok. Prau hudič. To pa res ni šlamparija. Sem pa prepričan, da bi ti na posebno željo vsak serviser šel tudi lepo cevi snet in se ne bi nič polilo, vendar bi tudi račun bil potem kakšen € višji No pol pa ni panike glede tega.Me je mal zaskrbelo, ker se sama ne spoznam najbolje na to.Hvala za vse odgovore Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se