Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Na vijak za odzračevanje natakni cevko, ki jo spelješ v posodo za odpadno olje. Na rezervoarčku zavornega olja odvij pokrov in odmakni zaščitno gumico. Nato odvij prezračevalni vijak, vendar le toliko, da začne olje odtekati. Nato začni v rezervoarček dolivati novo zavorno olje. Pri tem moraš paziti, da je v rezervoarčku dovolj olja. Če ti potegne olje v sistem, brez, da bi dolil sveže olje, boš imel v sistemu zrak, kar potegne za seboj dodatno delo (prezračevanje) :headbang:. Postopek je zaključen, ko začne iz sistema odtekati čisto olje. Na drugem disku to ne traja tako dolgo, ker je v sistemu že novo olje, samo v tistem delu ne, kjer se zavorne cevi ločijo.

LP Robert

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvami debatirat je res nesmiselno, zato bom kratek.

Naj mi nekdo odgovori: zakaj Npr.F-1 nima kat. niti dušilca ima samo iz vseh izpušnih izhodov v glavi vse enojne cevi enako dolge in speljane v dva ali en izhod?

Brezveze je diskusija o nekem: krmiljenju ventilov,krmiljenju odmičnih,krmiljenju vžiga, o zoženjih(difuzorjih) na kolektorskih ceveh,o koliko stopinjskih izpušnih krivinah,o materijalih itd.itd to je delo za inžinjerje od katerh pa smo mi vsi zellooo daleč,kajti oni potegnejo iz 2-3literske mašine po 700 Ps+ :hmm: :hmm:

se dobro da se vsi vozimo s formulami in dragsterji po cesti.

se ti zdijo vse cevi enako dolge in enakega premera?

post-1354-127297437303_thumb.jpg

racunsko so najbrz vse cevi enako dolge, da. za vse ostale podatke kontaktiraj proizvajalca. :)

(moje oko sokolovo zadnje dni nekaj pesa, pa mi mikrometer v zrklu ne dela kot mora :P.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha,hvala lepa,mi je sedaj bolj jasno :yes:

Nekje sem ta postopek že točno opisal.Bom samo malo popravil zgornji post.Namreč VEDNO najprej potegni (z inekcijo ali majšo-tanjšo pl. cevko)staro olje olje(zavorno tekočino) iz rezervarčka in ko je posodica prazna nalij polno olja in šele nato začni z spuščanjem(prezračevanjem) na vijaku za prezračevanje,vendar vedno naj bo posodica polna.Pazi da olje ne poliješ po laku, ker ga razje, ko končaš posodico zapri in vse speri z vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se ti zdijo vse cevi enako dolge in enakega premera?

Ni bitno kaj se meni ali tebi ZDI teoretično naj bi bile vse enake, kar pa vedno ni izvedljivo!!!

Pa še tole; kdo sploh govori o tubo polnilcih ??? in lepo sem napisal 700 Ps +

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še en mali nasvet bi dodal: okoli posodice za zavorno olje daj staro krpo, če ti slučajno olje poškropi dele motorja je namreč ful agresivno do lakov in ti jih poškoduje .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje.

Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje.

Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške...

Če nimaš injekcije, lahko narediš brez. Pustiš, da olje odteče skozi sistem, kot sem že prej napisal, ali pa s kakšno vpojno krpo popivnaš olje. Pri tem pa pazi, da ti olje ne kapne na kakšen pobarvan del mopeda, ker boš imel sranje, če ne boš takoj pobrisal olja z laka.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maco 47 in Kuk679,bom upošteval vajine nasvete;ravnokar sem iz petrola,sm nabavu zavorno olje.

Sam injekcije nimam pri sebi,pa bom nekak simuliral s pomočjo kakšne majhne plastične flaške...

Fajn bi blo, da bi napisal kakšno olje si kupil, namreč mora biti vsaj DOT - 4 !! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje uspešno zamenjano na sprednji in zadnji zavori :OK: .Sem pa namesto injekcije uporabil,kar eno plastično cevko,prek katere sem bol po

domače(s pomočjo pljuč) potegnil staro olje ven in nato dotakal novega :wacko:

Je pa zavorno olje DOT 4, ja.Še enkrat vama hvala za nasvete.

p.s. opazil sem ,da ima čeljust zadnje zavore en prezračevalni ventil na zunanji strani,na notranji pa je še ena skoraj identična zadeva,

a mogoče tisti "ventil" služi za podmazovanje batkov?

lp tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

možno,ja ...,sem pa pogledal v service manual sliko zadnje čeljusti in ga tam sploh ni :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne.

Sem zamenjal sprednje zavorne ploščice z originalnimi na TDM900 in po 400km ni več neenakomernega zaviranja skozi obrat kolesa(se čuti čisto malo ampak to je verjetno normalno). Stare ploščice so bile na pol obrabljene neke x znamke.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zamenjal sprednje zavorne ploščice z originalnimi na TDM900 in po 400km ni več neenakomernega zaviranja skozi obrat kolesa(se čuti čisto malo ampak to je verjetno normalno). Stare ploščice so bile na pol obrabljene neke x znamke.

LP

mislim da je bilo že napisano nekje na forumu, da je fajn dat gor originalne ploščice, saj vse ploščice niso enake trdote... pretrde preveč poberejo disk, premehke se same hitro znucajo... in še ostali stranski učinki... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp

Pri menjavi oljnega filtra je včasih zelo težko preprečiti, da bi se malo olja polilo po izpušnih ceveh (če jih ne odmontiraš, kar pa je ponavadi malo odveč). Tudi, če olje obrišeš, ostane nekaj malega na ceveh in ko s te segrejejo, se olje pač malo 'smodi'. Do zdaj zaradi tega še nisem imel težav.

Sicer se ne spomnim točno, kako ima ER6N speljane cevi, a glede na to zasnovo motorja, bi rekel, da je tvoj 'problem' točno to...

Druga možnost pa je, da so motor oprali in je nekaj vode ostalo med rebri hladilnika - ko se hladnilnik segreje, se ta voda seveda uparja...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor.On je reko, da mu je malo olja steklo pa da ni to nic narobe.Kadi se tak samo takrat ko se zagreje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu.

Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi...

Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu?

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu.

Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi...

Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu?

Prej bi rekel, da ne zapira v redu in se motor preveč hladi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu.

Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi...

Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu?

Hvala za pomoč!

Pomoje tud, tako kot je Danci1973 napisal.

Če pa termostat ne bi odpiral, bi se pa preveč segrel ( zakuhal ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu.

Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi...

Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu?

Hvala za pomoč!

Zamenjaj termostat in bi moralo biti ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nova na tem forumu in me nekaj zanima.Imam kawasaki er6n in sem ga dala na redni servis...torej menjava olja, filtra itd...ko sem sla po njega sem opazla, da se spredaj kadi iz hladilnika.Serviser je povedal, da je to zaradi olja in da se bo izboljsalo.Ali je ze kdo imel tak problem in ali je to kaj narobe?hvala in lp

Jaz bi temu rekel šlamparija serviserja! Računat je pa znal ali ne. Jaz raje izgubim garancijo kot pa bi še kdaj peljal motor na tako šlampast servis, da Ti gre olje po izpuščnih ceveh polivat.

ani-AJeTo2frames.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si kdaj sam menjal olje?

ker če nočeš posvinjat izpuhov se dosti bolj zamudiš in nič ne proftiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si kdaj sam menjal olje?

ker če nočeš posvinjat izpuhov se dosti bolj zamudiš in nič ne proftiraš.

tudi če jih nočeš ti "rata" da mal poliješ..

no, če dobro obrišeš, mogoče še kak sprej pa malo popucaš, se kej dost ne bo kadil..

a pol se je nehal kadit al se je zakuril vse skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi temu rekel šlamparija serviserja! Računat je pa znal ali ne. Jaz raje izgubim garancijo kot pa bi še kdaj peljal motor na tako šlampast servis, da Ti gre olje po izpuščnih ceveh polivat.

ani-AJeTo2frames.gif

Nono, pretiravat pa ni treba :)

Če ne snemaš izpuha (zguba časa), gre pač malo tut po cevi. Seveda obrišeš, ampak ponavadi ko se prvič fajn segreje se mal pokadi, potem je pa ok. Prau hudič. To pa res ni šlamparija. Sem pa prepričan, da bi ti na posebno željo vsak serviser šel tudi lepo cevi snet in se ne bi nič polilo, vendar bi tudi račun bil potem kakšen € višji :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!