Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Nono, pretiravat pa ni treba :)

Če ne snemaš izpuha (zguba časa), gre pač malo tut po cevi. Seveda obrišeš, ampak ponavadi ko se prvič fajn segreje se mal pokadi, potem je pa ok. Prau hudič. To pa res ni šlamparija. Sem pa prepričan, da bi ti na posebno željo vsak serviser šel tudi lepo cevi snet in se ne bi nič polilo, vendar bi tudi račun bil potem kakšen € višji :)

No pol pa ni panike glede tega.Me je mal zaskrbelo, ker se sama ne spoznam najbolje na to.Hvala za vse odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol pa ni panike glede tega.Me je mal zaskrbelo, ker se sama ne spoznam najbolje na to.Hvala za vse odgovore :)

nisi povedala..se še kadi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zadnje čase opažam, da se mi temperatura motorja ne dvigne niti do prve črtice. Če motor pustim prižgan na mestu, pride do normalne delovne temperature. Če ga vozim čisto počasi je tudi vredu (npr. zadnjim na varni vožnji po poligonu peljal ene 10 krat in je bil na delovni temperaturi), čim se pa peljem normalno, pa kazalec vztraja vedno na istem mestu.

Spomladi sem mislil, da je pač zaradi mrzlega vremena, sedaj ko pa je bilo že parkrat nad 20 stopinj, pa se je tudi obnašal čisto enako kot spomladi...

Možno, da je termostat zabasan? Ne odpira vredu?

Hvala za pomoč!

Če še nisi "zamenjaj" termostat,kadar se mašina ne segreje na delovno temperaturo je VEDNO termostat defekten,kar pomeni se ne zapira - ostal je odprt.V nasprotnem primeru,če se mašina pregreva je večkrat(ne vedno) kriv termostat takrat ne odpira,lahko pa je tudi slaba cirkulacija hladilne tekočine ali pa da nekje uhajajo izpušni plini v hlsadilni sistem.Npr.tesnilo na glavi motorja,počena glava ali poka ris na katerem od cilindrov ! :eek:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kak problem je menjat oljni filter brez da bi polil po izpuhih. Vzameš če že ne druzga alu folijo (če pr vročm menaš) pa zaščitiš okol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kak problem je menjat oljni filter brez da bi polil po izpuhih. Vzameš če že ne druzga alu folijo (če pr vročm menaš) pa zaščitiš okol!

Ma mi niti na misel ne pride, da bi zaradi take malenkosti kot je malo olja na ceveh, si delal dodatno delo :) Ko si fertik obrišeš s cuno, ko se prvič segreje se 1 minutko mal pokadi, potem je pa vse tip top :) Jaz ne vidim nobenega problema.

Olje naj bi se pa itak vedno menjalo pri vročem motorju, da je bolj redko in lepše steče ven, oziroma da manj starega ostane v motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma mi niti na misel ne pride, da bi zaradi take malenkosti kot je malo olja na ceveh, si delal dodatno delo :) Ko si fertik obrišeš s cuno, ko se prvič segreje se 1 minutko mal pokadi, potem je pa vse tip top :) Jaz ne vidim nobenega problema.

Sem popolno enakega mišlenja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa števec crkuje na VTR SP1. Malo dela pol pa ne, pa si premisli pa spet dela.

Če kdo ve kaj bi lahko bilo?

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa števec crkuje na VTR SP1. Malo dela pol pa ne, pa si premisli pa spet dela.

Če kdo ve kaj bi lahko bilo?

Hvala in lp

Lahko bi bilo:

  • slab kontakt na kakšnem konektorju
  • slab kontakt v samem števcu
  • slab kontakt pri senzorju
  • slab senzor
  • če je števez še na 'zajlo', bi lahko bila tudi slaba zajla

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi bilo:

  • slab kontakt na kakšnem konektorju
  • slab kontakt v samem števcu
  • slab kontakt pri senzorju
  • slab senzor
  • če je števez še na 'zajlo', bi lahko bila tudi slaba zajla

D.

jaz se dvakrat zajlo zamenjal..ko mi je drugič počila sem dal popravit števec , ki je zgleda nekaj zaribal in je ustvarjal preveč upora - tudi prikazana hitrost je bila veliko nižja od realne ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem pač malo bolj nesposoben kot sposoben, se obračam na vašo pomoč. Imam dve težave na CBF 600 N 2006 mopedu.

1) Ročka za sklopko... in sicer me je enih 100 km do Lošinja pralo, kjer sem moped parkiral in naslednje jutro, sem po vžigu stisnil sklopko in mi je ročka ostala stisnjena... To sem potem malo stiskal in spuščal in je bilo skoraj ok. Sedaj je pa stanje takšno, da ko jo med prestavljanjem spustim, mi ročka ostane še kašen centimeter stisnjena. Vijake sem že malo odvil, vendar ni boljše. Predpostavljam, da mi je nekaj zarjavelo in je potrebno ročko razmonitrat in očistit? Morem pri tem na kaj posebno paziti?

2) Gas ročka... zadeva ima kakšen slab centimeter "lufta", nisem še opazil, da bi lahko kje kašno zajlo zategnil. Sem pa to tudi opazil na mopedih v avtošoli in pri kolegu. Je to standard ali se da kaj na temu narediti, ker mi gre rahlo na jetre...

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor ma verjetno sklopko na zajlo? Namazat zajlo. Jst za to uporabljam kar Krown olje v spraju drugače se pa dobi v Louisu tudi podsebna pripravica za mazanje zajl.

Gas bi se mogu nekje nastavt, ponavadi na vijaku direktno pod ročko-mal poglej mora bit tam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem pač malo bolj nesposoben kot sposoben, se obračam na vašo pomoč. Imam dve težave na CBF 600 N 2006 mopedu.

1) Ročka za sklopko... in sicer me je enih 100 km do Lošinja pralo, kjer sem moped parkiral in naslednje jutro, sem po vžigu stisnil sklopko in mi je ročka ostala stisnjena... To sem potem malo stiskal in spuščal in je bilo skoraj ok. Sedaj je pa stanje takšno, da ko jo med prestavljanjem spustim, mi ročka ostane še kašen centimeter stisnjena. Vijake sem že malo odvil, vendar ni boljše. Predpostavljam, da mi je nekaj zarjavelo in je potrebno ročko razmonitrat in očistit? Morem pri tem na kaj posebno paziti?

2) Gas ročka... zadeva ima kakšen slab centimeter "lufta", nisem še opazil, da bi lahko kje kašno zajlo zategnil. Sem pa to tudi opazil na mopedih v avtošoli in pri kolegu. Je to standard ali se da kaj na temu narediti, ker mi gre rahlo na jetre...

Hvala za pomoč

Tako kot so ti že rekli

zajla mazanje - po moje je pa zrela že za zamenjavo, preden novo vgradiš pa primerno olje

za gas pa zagotovo vijak, če ni pri ročki pod gumico skrito, je pa verjetno pri uplinjačih, če pa ni tam, pa imajo nekateri nekej na sredni

LP

Dusan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh mi ni na kraj pameti kapnal, da bi bilo treba zajlo mazat... Bom probal jutri pa sporocim. Drugac bom pa menjal. Sej ne more bit tak strosek.

Sem pa ze nekaj gledal za gas zajlo in je res en bolj skrit vijak za nastavitev, bom se to probal.

Hvala vsem za pomoc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavlja se mi problem trde sklopke.

Zajla namazana, kpl mehanizem na levem bloku enako, do koder sega zajla, vendar sem 100% da je problem nekje "globje" v motorju. Torej, vzvod za sklopko gre naprej v blok, katerega zaenkrat nimam namena raztavljat.

Ima mogoce kdo nasvet kako naprej, brez globjih posegov?

Sicer zadeva ni tako moteca, vendar zadnjic ko sem naredil 400km sem mislil da mi bo zapestje proc padlo. Lansko leto sem se "navadil", letos pa bi rad zadevo odpravil.

Any sugests?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavlja se mi problem trde sklopke.

Zajla namazana, kpl mehanizem na levem bloku enako, do koder sega zajla, vendar sem 100% da je problem nekje "globje" v motorju. Torej, vzvod za sklopko gre naprej v blok, katerega zaenkrat nimam namena raztavljat.

Ima mogoce kdo nasvet kako naprej, brez globjih posegov?

Sicer zadeva ni tako moteca, vendar zadnjic ko sem naredil 400km sem mislil da mi bo zapestje proc padlo. Lansko leto sem se "navadil", letos pa bi rad zadevo odpravil.

Any sugests?

Najboljše je razstavit, da se vidi če je vse vredu. Drugače pa lahko zamenjaš vzmeti na sklopki z mehkejšimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst še zmer mislem da je zajla.

Tam oreng namaži kjer se tista končna bunkica zatagne za ročko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst še zmer mislem da je zajla.

Tam oreng namaži kjer se tista končna bunkica zatagne za ročko.

zajlo se komot sproba: odklopi naj zajlo z bloka in stisne ročko, nazaj naj jo potegne na roko tam, kjer je prej prišla na vzvod v bloku. zajla mora laufat brez zatikanja in čist na izi...

če to laufa... na roko, če je pa prešvoh pa z nekim vzvodom naj pritisne na vzvod sklopke v bloku. vzvod se mora premikati mehko in brez zatikanja do konca in nazaj. če ne laufa, bo treba podret pa pogledat kaj je s prenosi na potisni ležaj sklopke.... če pa laufa... e sad jebi ga, je švoh leva roka za daljšo pot... fitnes? (pr nas doma goša, pa cegli pa malta pa še kej kar zamenja fitnes...)

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavlja se mi problem trde sklopke.

Zajla namazana, kpl mehanizem na levem bloku enako, do koder sega zajla, vendar sem 100% da je problem nekje "globje" v motorju. Torej, vzvod za sklopko gre naprej v blok, katerega zaenkrat nimam namena raztavljat.

Ima mogoce kdo nasvet kako naprej, brez globjih posegov?

Sicer zadeva ni tako moteca, vendar zadnjic ko sem naredil 400km sem mislil da mi bo zapestje proc padlo. Lansko leto sem se "navadil", letos pa bi rad zadevo odpravil.

Any sugests?

ta vzvod je ponavadi ravna palica, ki jo lahko potegneš ven, ko snameš mehanizem za zajlo. in jo dobro spucaš. včasih se tam pojavi leplenje, in je sklopka občutno trša, pa tak, počasn filing je na ročki. ampak tud po moje, je največji problem v bovdnu/zajli. včasih se vse zatika že zato, ker zajla ni lepo na okroglo seljana, ampak je kje zategnjena, zalomnjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta vzvod je ponavadi ravna palica, ki jo lahko potegneš ven, ko snameš mehanizem za zajlo. in jo dobro spucaš. včasih se tam pojavi leplenje, in je sklopka občutno trša, pa tak, počasn filing je na ročki. ampak tud po moje, je največji problem v bovdnu/zajli. včasih se vse zatika že zato, ker zajla ni lepo na okroglo seljana, ampak je kje zategnjena, zalomnjena.

No sem ze vceraj nalil z injekcijo skoraj deci olja v zajlo :)

Potem sem jo do konca staknil, spucal mehanizem, ki pride na notranji strani bloka, in zajla normalno tece brez zatikanja!

Ocistil in namazal sem tudi rocko sklope, seveda zraven sem kreten polomil plasticno varovalo, ki ga imajo suzukiji(je treba sklopko stisnit pri zagonu motorja), tako da je celotna zadeva nekaj % boljsa.

Naprej v bloku je vzvod = ravna palica, ki se jo da preprosto potegnit ven, in je v dobrem stanju, in se giblje normalno.

Je pa mozno da je potisni lezaj ze malce v "letih", saj je motor 11let star in ima za sabo 40k km. Sicer malo glede na starost motorja, pa vseeno leta naredijo svoje.

No mogoce pa bo res treba mal "natrenirat" zapestje, saj imam za sabo letos sele 4000km.

Hvala za odgovore + lep pozdrav,

Gloga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri nameravam montirat na motor alarm. Notor je kawasaki ninja 2007 letnik. Ko bom odklapljal akumulator in nazaj priklapljal ali bom rabil kaj programirat zadevo glede kljucev? Imam vse 3 kljuce (2 crna en rdec), ne vem pa postopka programiranja. Ce ga kdo ve naj ga prosim napise. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri nameravam montirat na motor alarm. Notor je kawasaki ninja 2007 letnik. Ko bom odklapljal akumulator in nazaj priklapljal ali bom rabil kaj programirat zadevo glede kljucev? Imam vse 3 kljuce (2 crna en rdec), ne vem pa postopka programiranja. Ce ga kdo ve naj ga prosim napise. Hvala.

Če odključiš akumulator se nebi smelo nič zgodit,kajti če bise bi moral vedno, ko se akumulator sprazni ali menja dekodirat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če odključiš akumulator se nebi smelo nič zgodit,kajti če bise bi moral vedno, ko se akumulator sprazni ali menja dekodirat!

Na nekaterih je potrebno. Sosed je recimo moral cbf600 (ne vem zdle točno kir letnik-mislim pa da 07 ali 08) peljati na servis, da so mu jo "skodiral", ker je čez zimo odklopil in ven vzel akumulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri nameravam montirat na motor alarm. Notor je kawasaki ninja 2007 letnik. Ko bom odklapljal akumulator in nazaj priklapljal ali bom rabil kaj programirat zadevo glede kljucev? Imam vse 3 kljuce (2 crna en rdec), ne vem pa postopka programiranja. Ce ga kdo ve naj ga prosim napise. Hvala.

Problem reši tako da akomulatorja ne odklopiš. Alarm se da povezat tudi pod tokom samo malo bolj pazljiv moraš biti, da ne narediš kratkega stika, da ti kaj ne zgori.:trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!