Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Preveč sem ga zategnu ja, čeprav se mi ni zdelo, da se je zavrtel v prazno, ker sem se še vozil. Danes pa pridem ves na volji za en giro in glej jo lužico pod blokom.

Kakšen pa je postopek za te vložke?

A je že kdo imel tak primer al sem edini debil daleč naokrog :wallbash:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z brumčijem, sam lahko še večjo štalo narediš.

Ja ampak ne s tem orordjem, ki je nalašč narejeno za vse alumunijaste oljne posode. Na Golfih novejših vsak teden saj pri enemu zamenjamo.Do sedaj je še pri vseh RATALO. Se stabo poplnoma strinjam,če to počno HOBI mehaniki, kamor spadaš po tvojoh skeptičnih postih tudi ti, potem rata štala kot omenjaš !!!

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem...

Imam problem. Problem je "puščanje" hladilne tekočine iz vodne pumpe.

Konkretno:

Kawasaki ZX-10R l.2004

Danes po vožnji sem opazil na notranji strani stranske plastike par kapljic hladilne tekočine. Ker mi živec ni dal mira, sem pogledal od kje prihaja in opazil, da prihaja iz zadnje strani vodne pumpe (skratka od tam kjer gre osovina v motor). Vzamem pumpo dol in na zadnji strani, na spodnjem delu ohišja okoli osovine vidim luknjico, skozi katero priteka hladilna tekočina. Če vanjo porinem izvijač, pridem skoraj do osovine.

Vprašanje:

Mogoče kdo ve čemu služi ta luknjica (za pomoč je še slika) in zakaj bi tukaj lahko puščala voda?

Za vse predloge, odgovore že v naprej hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem...

Imam problem. Problem je "puščanje" hladilne tekočine iz vodne pumpe.

Konkretno:

Kawasaki ZX-10R l.2004

Danes po vožnji sem opazil na notranji strani stranske plastike par kapljic hladilne tekočine. Ker mi živec ni dal mira, sem pogledal od kje prihaja in opazil, da prihaja iz zadnje strani vodne pumpe (skratka od tam kjer gre osovina v motor). Vzamem pumpo dol in na zadnji strani, na spodnjem delu ohišja okoli osovine vidim luknjico, skozi katero priteka hladilna tekočina. Če vanjo porinem izvijač, pridem skoraj do osovine.

Vprašanje:

Mogoče kdo ve čemu služi ta luknjica (za pomoč je še slika) in zakaj bi tukaj lahko puščala voda?

Za vse predloge, odgovore že v naprej hvala...

Kokr se jest spoznam (čeprov bol mal) šteje temu za odvajanje odvečne tekočine... ne bom pa trdiv ker nism prepričam, ampak pušča prov iz tega predela? ne šlavf?? a maš mogoče preveč hladilne tekočine notr pa jo bl buta??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr se jest spoznam (čeprov bol mal) šteje temu za odvajanje odvečne tekočine... ne bom pa trdiv ker nism prepričam, ampak pušča prov iz tega predela? ne šlavf?? a maš mogoče preveč hladilne tekočine notr pa jo bl buta??

Tekočine je mogoče kak milimeter nad maksimumom, pušča pa prav iz tega dela oz. te luknje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Imam podoben problem in sicer z puščanjem hladilne tekočine. Zadnje dni sem ugotavljal od kod teče (motor in moj desni škorenj sta čist usrana) in sem po ornk pregledu ugotovil, da imam pokjen radiator. Motor se ne pregreva ker je luknja na vrhu radiatorja ampak moram vsak dan dotankati hladilno tekočino. Zanima me če imate kakšen predlog kako bi zaflikal radiator...bral sem, da se da z mletim poprom ampak to nebi poskušal glih, našel sem pa tudi zanimivo stvar...Bar's Leak Radiator stop leak...in me mika da bi probal glede na to, da je folk pisu da nalije vsakič k zamenja hladilno to zraven in od takrat naprej mu radiator ne spušča. Zanima me če ima kdo izkušnje z tem, kako velika luknja se da zaflikat z tem, so še kaki drugi načini,...skratka kako bi popravil moj problem (nebi kupval novega radiatorja ker ni denarja:) )

Gre se za motor Aprilia 650 Pegaso Strada 2007

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilnike se ponavad zalota. Poišči mal po internetu..kolker vem je ena delavnica v LJ pri dolgem mostu (lahko pa da se motim).

P.S. - jst na tvojem mestu nebi vlival kakšnih stvari not. Tista z poprom je dobra-McGyver je v enmu delu kr jajce not ubiu hehehe :) - NO sej ne pravim da ne deluje-ampak 100% ne prov dolg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adam in Jamie pr Mythbustersih sta sprobala varjanto z jajcem :D Pa če se spomnim je celo nek blo od tega.. Sam ne vem za kolk cajta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem...

Imam problem. Problem je "puščanje" hladilne tekočine iz vodne pumpe.

Konkretno:

Kawasaki ZX-10R l.2004

Danes po vožnji sem opazil na notranji strani stranske plastike par kapljic hladilne tekočine. Ker mi živec ni dal mira, sem pogledal od kje prihaja in opazil, da prihaja iz zadnje strani vodne pumpe (skratka od tam kjer gre osovina v motor). Vzamem pumpo dol in na zadnji strani, na spodnjem delu ohišja okoli osovine vidim luknjico, skozi katero priteka hladilna tekočina. Če vanjo porinem izvijač, pridem skoraj do osovine.

Vprašanje:

Mogoče kdo ve čemu služi ta luknjica (za pomoč je še slika) in zakaj bi tukaj lahko puščala voda?

Za vse predloge, odgovore že v naprej hvala...

če teče hladilna tekočina skozi to "luknjico", bo najverjetneje za zamenjat semering na vodni črpalki. Ponavadi so takšni semeringi izvenserijskih mer in paše samo original.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem...

Imam problem. Problem je "puščanje" hladilne tekočine iz vodne pumpe.

Konkretno:

Kawasaki ZX-10R l.2004

Danes po vožnji sem opazil na notranji strani stranske plastike par kapljic hladilne tekočine. Ker mi živec ni dal mira, sem pogledal od kje prihaja in opazil, da prihaja iz zadnje strani vodne pumpe (skratka od tam kjer gre osovina v motor). Vzamem pumpo dol in na zadnji strani, na spodnjem delu ohišja okoli osovine vidim luknjico, skozi katero priteka hladilna tekočina. Če vanjo porinem izvijač, pridem skoraj do osovine.

Vprašanje:

Mogoče kdo ve čemu služi ta luknjica (za pomoč je še slika) in zakaj bi tukaj lahko puščala voda?

Za vse predloge, odgovore že v naprej hvala...

Po vsej verjetnosti ti je spustilo tesnenje ne osovinci. Ta luknjica je namenjena za drenažo, da se vidi če tesnenje spusti. To je naležno tesnenje, kjer je na eni strani keramika, na drugi pa ogljeni obroček. Lahko je oboje keramika, ali ogljeni obročki, ali kakšni drugi materiali. Ponavadi se to ne da razstavit, oz. je rastavljanje oteženo in še vprašanje če se da dobit novo tesnenje pravilnih mer.

Če ti zelo pušča je vsekakor zrelo za zamenjavo. Če pa je tu in tam kakšna kapljica pa lahko probaš sestavit nazaj in mogoče bo s časom prenehalo puščat. Vsekakor pa preden boš zaštartal napolni hladilni sistem s hladilno tekočino in PREZRAČI sistem. Ker pri teh novejših črpalkah ni dobro če jo suho zaženeš. Ponavadi takj spusti in prične puščat.

Upam da sem ti odgovoril

Zdravo,

Imam podoben problem in sicer z puščanjem hladilne tekočine. Zadnje dni sem ugotavljal od kod teče (motor in moj desni škorenj sta čist usrana) in sem po ornk pregledu ugotovil, da imam pokjen radiator. Motor se ne pregreva ker je luknja na vrhu radiatorja ampak moram vsak dan dotankati hladilno tekočino. Zanima me če imate kakšen predlog kako bi zaflikal radiator...bral sem, da se da z mletim poprom ampak to nebi poskušal glih, našel sem pa tudi zanimivo stvar...Bar's Leak Radiator stop leak...in me mika da bi probal glede na to, da je folk pisu da nalije vsakič k zamenja hladilno to zraven in od takrat naprej mu radiator ne spušča. Zanima me če ima kdo izkušnje z tem, kako velika luknja se da zaflikat z tem, so še kaki drugi načini,...skratka kako bi popravil moj problem (nebi kupval novega radiatorja ker ni denarja:) )

Gre se za motor Aprilia 650 Pegaso Strada 2007

Hvala!

Sedaj je najprej odvisno kakšna je luknjica, kako velika?

Če je kaj manjšega ti mogoče celo uspe zatesnit. Svojčas so se take tesnitve izvajale kar z divko kavo. Pa je celo delovalo. Preizkušeno. Je pa potem nevarnost da tudi kak notranji kanal zabašeš pri hladilniku. In potem posledično tudi manjšo hlajenje motorja.

Razmisli o smiselnosti takega početja, čeprav pa te popolnoma razumem glede denarja. Če boš to preizkusil, pač bodi še bolj pozoren na temepraturo motorja

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Conan : tisti aditivi za tesnenje hladilnega sistema delujejo na manjših razpokah. Notri so težke kovine, ki nalogo opravijo bolje kot popri in podobne legende. Sam sem to zadovoljivo uporabil na dveh avtomobilih in problem je bil rešen "za vedno". Pomembno se je držati navodil.

Zadeva potuje po celotnem hladilnem sistemu in se vseda v špranje. Nekje na poti bi zadevo vlil tudi v hladilnik svojega motorja, če bi bila nuja.

Za tvoj motor se pa sam odloči - priporočam pa : če je majhna luknjica nesi lotat, sicer pa na eBayu poišči generičen nov hladilnik, ki resnično ne bo drag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Imam podoben problem in sicer z puščanjem hladilne tekočine. Zadnje dni sem ugotavljal od kod teče (motor in moj desni škorenj sta čist usrana) in sem po ornk pregledu ugotovil, da imam pokjen radiator. Motor se ne pregreva ker je luknja na vrhu radiatorja ampak moram vsak dan dotankati hladilno tekočino. Zanima me če imate kakšen predlog kako bi zaflikal radiator...bral sem, da se da z mletim poprom ampak to nebi poskušal glih, našel sem pa tudi zanimivo stvar...Bar's Leak Radiator stop leak...in me mika da bi probal glede na to, da je folk pisu da nalije vsakič k zamenja hladilno to zraven in od takrat naprej mu radiator ne spušča. Zanima me če ima kdo izkušnje z tem, kako velika luknja se da zaflikat z tem, so še kaki drugi načini,...skratka kako bi popravil moj problem (nebi kupval novega radiatorja ker ni denarja:) )

Gre se za motor Aprilia 650 Pegaso Strada 2007

Hvala!

Še ene poceni varjante sem se spomnu. V Mavrici se dobi plastelinu podobne zmes (kolikor se spomnim je nek poxy) odporne na temperaturo in vlago. Odrežeš košček tega ˝plastelina˝ zbrusiš barvo okoli razpoke zgneteš zadevo ter lepo zamašiš razpoko. Potem pa po možnosti-zgolj zaradi estetskega učinka še zbrusiš ter pobarvaš z temperaturno obstojno barvo. Ni tok gotovo kot lotanje ampak pomoje bi moral tudi to čist uredu drža.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam časa vsega brat zato mogoče tudi bolj površen odgovor.Če pušča vodo na luknjici pri vodni črpalki je samo ENA možnost "zamenjati črpalko" zakaj zato če zamašiš to luknjico porine hladilno tekočino v ležaje in je KONEC!!!!Samo tesnilo takoimanovani TEFLONSKI obroč se v prodaji NEDOBI!!!

Pri puščanju hladilne tekočine na hladilnuku, je najpametneje zamenjat hladilnik ali ga dati vsaj nekemu strokovnjaku zalotat-popravit.Namreč z vsemi temi čarovnijami - razmimi tesnilci,z zocom od kave,poprom,jajcen,projo itd.itd. samo zamašiš in ZASERJEŠ cel hladilni sistem in sčasomo tudi pretok v samem hladilniku.Problem je največji zato ker se vsi materijali iz katerih je ponavadi izdelan hladilnik(plastika,mesimg, baker,alu itd.)raztezajo in ktčijo zaradi velikih razlik v temperaturi od minus pa do plus 100+ stop.celzija. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, ampak je problem seveda da luknjica je na satovju, kar se ne da glih zamašit z plastelinom od zunaj za lotanje pa nism prepričan. Pozna kir koga ko rihta take stvari?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hladilnik in puščanje satovja: če ne gre drugače, se tisto vertikalno cevko zablokira. ma naj to dela mojster.

puščanje skozi luknjico na vodni črpalki:

ponavadi so semeringi in požrta os vodne črpalke od le-teh semeringov. oboje zamenjat.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem med voznjo opazil mehurcek v posodici zavorne tekocine. Zavore delujejo. Gre za kaksno paniko oz kaksno okvaro ali le zrak v zavornem sistemu, katerega bo potrebno spustit ven? Motor je star 2 leti prav tako zavorna tekocina, katero pa sem mislil takoalitako zamenjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil mehurček v zavornem sistemu bi to opazil, ker bi zavore bile mehke ali pa sploh ne bi prijele, če se kak mehurček pojavi na vrhu rezervarja ni problem, mogoče se je malo pretreslo. Ni se kej za sekirat, samo s tem da je tekočina stara že dve leti jo le zamenjaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ene poceni varjante sem se spomnu. V Mavrici se dobi plastelinu podobne zmes (kolikor se spomnim je nek poxy) odporne na temperaturo in vlago. Odrežeš košček tega ˝plastelina˝ zbrusiš barvo okoli razpoke zgneteš zadevo ter lepo zamašiš razpoko. Potem pa po možnosti-zgolj zaradi estetskega učinka še zbrusiš ter pobarvaš z temperaturno obstojno barvo. Ni tok gotovo kot lotanje ampak pomoje bi moral tudi to čist uredu drža.

LP

Pozdrav,

tretja poceni varianta je "tekoče železo" - 8€ - Merkur, na podlagi epoxy-ja - 2 komponentna stvar. Glede na opis v navodilih, celo lahko izpostaviš višjim temperaturam. Treba je le kovino zbrusit, razmastit, zmešat "tekočo kovino" (zmes+trdilec) in namažeš, počakaš nekaj časa in je to to. Nikoli nisem sprobal na hladilnikih, se pa obnese pri uničenih navojih (zapolniš uničen navoj ter ga na novo vrežeš).... Če je kdo sprobal, me res zanima, če dela.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, ampak je problem seveda da luknjica je na satovju, kar se ne da glih zamašit z plastelinom od zunaj za lotanje pa nism prepričan. Pozna kir koga ko rihta take stvari?

Odmontiraj pa mi pošlji pa bom zrihtal.

Danes sem med voznjo opazil mehurcek v posodici zavorne tekocine. Zavore delujejo. Gre za kaksno paniko oz kaksno okvaro ali le zrak v zavornem sistemu, katerega bo potrebno spustit ven? Motor je star 2 leti prav tako zavorna tekocina, katero pa sem mislil takoalitako zamenjati.

To je samo indikacija, da se ti ploščice obrabljajo (normalno ali pa masten defekt?) in je pač padel nivo olja in zato vidiš mehurček na okencu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri se bom spravil menjat zavorno tekocino. Ali moram odzracit samo na zavornih celjustih ali tudi zgoraj pri rezervoarju zavorne tekocine?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri se bom spravil menjat zavorno tekocino. Ali moram odzracit samo na zavornih celjustih ali tudi zgoraj pri rezervoarju zavorne tekocine?

Mal preštudiraj tole temo. O tem je bilo kar nekaj napisanega. Celo sam postopek v detajle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!