Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Jutri se bom spravil menjat zavorno tekocino. Ali moram odzracit samo na zavornih celjustih ali tudi zgoraj pri rezervoarju zavorne tekocine?

Živijo!

Tu imaš že opisan postopek: http://www.motosvet....ic=1483&st=4215

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta PROSTOR je hudičevo drag.Pozabil si na "ekologijo"in napisat,da mora imeti vsak serviser pogodbe za odvoz odpada:staro olje,stari oljni filtri,oljne krpe,izrabljeni akumulatorji,železo,katalizatorji itd.,kot tidi oljni lovilec.Za ves odpadni materijal,ki se pojavlja pri določeni dejavnosti, moraš letno podati poročilo (elaborat)komunali, elaborat požarne varnosti vsakih (par let) na dve leti 2-dnevni tečaj varstva pri delu in izpit.Pregled in testiranje izvedeno od poblaščena osebe, vseh delovnih in merilnih naprav na ca 3-leta npr.dvigalka,kompresor,stružnica,(cena pregleda za npr. dvigalko ca 300€ itd.itd.nekonca ne kraja s predpisi!! :headbang: :headbang:

Ja revček

pozabil si napisati, da je vse to zastonj ali pa še dobiš plačano od zbiralcev. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja revček

pozabil si napisati, da je vse to zastonj ali pa še dobiš plačano od zbiralcev. :whistle:

ti pa nimaš firme a, ne? zastonj.... se še mačk ne gon...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par vprašanj:

1 - iz hladilnika mi počasi kaplja hladilna tekočina, samo na eni strani pritrditve gumijaste cevi. Objemko sem odtegnil in preveril ali je cela in dobro nataknjena. Zgledala je v redu, tako da sem samo privil nazaj. Kaplja zelo malo, kadar stoji dalj časa pri miru in samo na eni strani.

IMG_2067.jpg

2 - potrebno bo zamenjat zavorno olje in tokrat ne bi počel tega ročno, ampak bi imel kakšno prikladno in seveda, ugodno za žep, orodje. Kakšen predlog? Včasih so imeli na mimovrste, sedaj več ne najdem te pumpe.

3 - na izpušnem loncu imam nalepko, ki bi jo rad odstranil, ne da bi poškodoval karbon ali lak, torej odpade praskanje, brusenje, poliranje, vroč fen,...

IMG_2062.jpg

4 - za centriranje kolesa bi letos poskusil s Dyna beads link. Kdo že sprobal to rešitev in se mu je obnesla?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podoben način so centrirana magnetna pritiskala CD in DVD ploščkov v nekaterih računalniških pogonih.

Zadevo bi se sigurno dalo preizkusit na centrirni mašinu ne pa s plastično steklenico.

:? bi za preizkus bile OK kar kroglice iz kakšnega manjšega ležaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to zadevo sem že pred nekaj leti slišal, da so jo dajali v kamionske pnevmatike, ki niso po tem nič več tresle. Malo :topic:, samo toliko, da ni to popolnoma nova pogruntavščina.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 - iz hladilnika mi počasi kaplja hladilna tekočina, samo na eni strani pritrditve gumijaste cevi. Objemko sem odtegnil in preveril ali je cela in dobro nataknjena. Zgledala je v redu, tako da sem samo privil nazaj. Kaplja zelo malo, kadar stoji dalj časa pri miru in samo na eni strani.

Cevka zgleda "šlampasto" priterjena (kot bi bila prekratka). Najbolj sigurno je, da kupiš novo (z leti pač gumo otrdi, včasih so problematični tudi različni antifrizi). Če te pa ne moti kakšna kapljica na tleh pa pusti (samo verjetno bo kapljalo zmeraj bolj).

2 - potrebno bo zamenjat zavorno olje in tokrat ne bi počel tega ročno, ampak bi imel kakšno prikladno in seveda, ugodno za žep, orodje. Kakšen predlog? Včasih so imeli na mimovrste, sedaj več ne najdem te pumpe.

V Louisu dobiš takšno pumpico:

http://www.louis.de/_409cccc90795f1f336ed6767df71d0fe53/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=6&anzeige=0&artnr_gr=10003261

3 - na izpušnem loncu imam nalepko, ki bi jo rad odstranil, ne da bi poškodoval karbon ali lak, torej odpade praskanje, brusenje, poliranje, vroč fen,...

Treba jo bo zagreti, drugače bo bolj težko šlo dol. Sej to ne poškoduješ takoj laka-mal morš bit previden pa gre. Ker se prej zmehča lepilo od nalepke, kot pa lak.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POškodovan navoj na izpustu olja. V karterju. Kaj je za nardit? POvečat luknjo,vrezat večji navoj in večji vijak?

Še kakšne opcije?

Hvala za namige!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že nekajkrat omenjeno na forumu, hell-coil vložek, šrauf ostane isti, kontaktiraj brumerja (maco47), mislim da je enkrat omenil, da to popravi za 20€........so pa ti vložki baje tako dobri, da jih sedaj že tovarniško vgrajujejo v luknje za izpust olja namesto vrezovanja navoja v alu karter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da je ravno Brumer zadnjič razlagal da se v teh primerih ureže nov navoj in da malenkost večji vijak. Še fotko navojnih svedrov in seta različnih vijakov je prilepil če se prav spomnim :)

Tako, da ob bo kar prav naslov, če hočeš nahitro in poceni rešit zadevo.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisto niso bli vijaki ampak vložki, je pa res treba povrtat luknjo in nato vstavit vložek, da lahko še naprej uporabljaš isti šrauf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če..

Tole fotko je pripopal zraven

post-1190-127559377153_thumb.jpg

In omenil, da bo nova navoj 1mm večji, ter da je nov vijak uštet v ceno, ki jo je omenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole pa ima Jure res prav. Sem tudi sam bral tisto in ni niti mesec dni nazaj.

sicer je pa problem tak rešen, ker je posredovana brumerjeva telefonska :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To,pubeci! :trance_27_notworthy:

Hvala za nasvete! :OK:

Samo pohiti!!! doma sem samo še do srede, v sredo 8.00 Bregana in v Srbijo(38-deset motorjev) na rely za ca 6-dni pokliči na gsm 040/702370

Je pa to navoj 1mm večji da se nov navoj, vijak in bakrena podloška cena 20€ delo in materijal.Imam pa tudi Helikol samo je to dosti hitreje in enostavneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, ma kdo kakšen viška vijak(nipl) za odzračevat zavoro?

od oka rečeno mislim da je M6 navoj, meni se je utrgu :)

dam takoj za pivo ali 2 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počasno nihanje motocikla levo-desno pri vseh hitrostih.

K hiši smo privlekli Hyosunga GT250. Zadeva med vožnjo počasi niha levo-desno, nima veze kakšna je hitrost.Sem mislil da je to zaradi gum,ker je motor čez zimo stal,pa ni temu tako.

Preveril sem vse vijake,zvare, nov komplet gum, spredaj nove vilice z novim oljem,kovčka ni na motorju.

Motor ni bil razbit,platišča so pa tudi ravna.

Kakšna ideja? :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI bil na tleh? pa gume so dobr scentrrane? Drugače pa poglej če ni slučajno zadnja zamaknjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume scentrirane,vse stoji tako kot mora, a hudič kar pleše po cesti :headbang:

Ležaji v feltnah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaji so OK.Edina stvar,ki mi še pride na misel so krmilni ležaji,samo vse lepo laufa :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krmilni ležaji dvomim da so tok znucani, bi prej občutu pri zaviranju. Lahko pa preveriš tako da vzdigneš sporednji del (tko da je v zraku) in počasi premikaš krmilo, če se kaj zatika so ležaji fuč.

Kaj pa npr zvita os?? vilice itd?

V ktero smer pa vleče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jutri še ležaje preveril. Vilice so zdaj gor druge,skoraj nove,pa še olje sem zamenjal. Na prejšnjih sta semeringa spuščala pa me je ceneje prišlo,če sem kar druge vilice kupil,kot pa tesnila menjal.Je pa motor nihal že pred menjavo vilic.

V bistvu ga nikamor ne vleče.Samo enakomerno,počasi te zanaša po cesti levo-desno.Tako 1× na sekundo.Tako da so pomoje kolesa OK, ker bi potem verjetno bolj treslo kot pa nihalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čau, prosim za pomoč..... kje se nalije hladilna tekočina na suzukiju gsr600? Vnaprej hvala!!!!!

Hladilna tekočina se zelo verjetno naliva nekje na boku, običajno na desnem. Si ne lastim takega motorja, zato ne vem točno kje. Bo pa potrebno plastiko umaknit stran, da boš lahko prišel do čepa na cevi ali hladilniku. Čep (pokrovček) je pa na vrhu hladilnega sistema, da gre hladilna tekočina v vse kanale in ne ostanejo kje zračni mehurji. Zato je namontiran kje v bližini vpetja vilic na okvir.

Upam, da sem ti pomagal, drugače se bo moral oglasiti kdo, ki je v teh motorjih bolj doma :D.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!