Motorist76 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Zdejle sm govoru s kolegom, k je mehanik in je dal mnenje... Skrivljen disk... ker sva opazila da intenzivo bremza samo na 1/4 vrtljaja prednje feltne.. tako da... mogoče kdo ve, kolk to nanese?? LP http://www.louis.de/_10f52c3495ee8d31916b6d005567214832/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=220&wgr=512&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10043600 če sem prav pogledal louis 227€ LP D
mig72 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 poglej na e-bay, klega kupu za thundercatko par za 200€ z poštnino vred, jih ma že kr neki časa gor - so O.K. (jih pa dela en v hong kongu ) -motorcycleracing@gmail.com- lahko vprašaš
Gizmo_ Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 mislm sej ni nujno da je to.. bom še nekam na en "taprav" serivis pelju, pa upu da je sam kej z batki ipd... ker to je bla bl ocena na uč.. v temi
trojan69 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 mislm sej ni nujno da je to.. bom še nekam na en "taprav" serivis pelju, pa upu da je sam kej z batki ipd... ker to je bla bl ocena na uč.. v temi Če sam na 1/4 bremza je pomoje kr disk. Dej ga na stojalo pa zavrti gumo... Drugače se pa dajo diski postružit če niso preveč skrivleni pa majo še dost mesa. Če bo pa slučajno potrebno menjat pa kot je blo že rečeno e-bay. Najbolš da peleš na servis ti bodo tam točno povedal kako pa kaj.
danci1973 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Zdejle sm govoru s kolegom, k je mehanik in je dal mnenje... Skrivljen disk... ker sva opazila da intenzivo bremza samo na 1/4 vrtljaja prednje feltne.. tako da... mogoče kdo ve, kolk to nanese?? LP A si disk kaj 'sparkiral' v kakšno ograjo, drevo, robnik ? Če nisi, se ni imel od česa zvit... D.
danci1973 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Če sam na 1/4 bremza je pomoje kr disk. Dej ga na stojalo pa zavrti gumo... Drugače se pa dajo diski postružit če niso preveč skrivleni pa majo še dost mesa. Če bo pa slučajno potrebno menjat pa kot je blo že rečeno e-bay. Najbolš da peleš na servis ti bodo tam točno povedal kako pa kaj. Ja, na servisu ti bojo sigurno povedali kaj drugega kot 'menjaj'... Obvezno branje za vse, ki jih zanima kaj o bremzah - 'Stoptech technical white papers' - konkretno nekaj o 'zvitih' diskih. D. trojan69 1
Gizmo_ Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 (popravljeno) Ja, na servisu ti bojo sigurno povedali kaj drugega kot 'menjaj'... Obvezno branje za vse, ki jih zanima kaj o bremzah - 'Stoptech technical white papers' - konkretno nekaj o 'zvitih' diskih. D. Nene motor brez kakršnih koli padcev... razlika je opazna pred in po menjavi gume, ki jo nisem delal sam.. tako da lahko da bi šlo kje drugje kej narobe.. samo dvomim, ker je servis drugače 1A in jih sšloh nebi omadeževal, ker so drugače super, lahko pa da sem kej zajebu pri nameščanju samega kolesa, samo to sem delal že velikokrat in vsakič bp. Popravljeno Junij 13, 2010. Popravil Gizmo_
trojan69 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Nene motor brez kakršnih koli padcev... razlika je opazna pred in po menjavi gume, ki jo nisem delal sam.. tako da lahko da bi šlo kje drugje kej narobe.. samo dvomim, ker je servis drugače 1A in jih sšloh nebi omadeževal, ker so drugače super, lahko pa da sem kej zajebu pri nameščanju samega kolesa, samo to sem delal že velikokrat in vsakič bp. možno da si kak distančnik narobe namestil. Če je disk zvit se pa takoj vidi z orodjarsko urico... Jst bi na tvojem mestu vse skupaj razstavu, še enkrat sestavu. Pregledal batke če se zatikajo, vodilo ploščic če nima kakega utorčka oz. se ploščice lepo premikajo po njem, če nebi bilo to, bi pa snel disk ter ga nesel h kakemu orodjarju, ki se po možnosti ukvarja z struženjem diskov, dat ti ga zmeri.- Lahko tudi da jim je kolo padlo po tleh med menjavo gume... Pomoje ni druge kot da vse skupi razstaviš pa pogledaš.
daneb Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Če sam na 1/4 bremza je pomoje kr disk. Dej ga na stojalo pa zavrti gumo... Drugače se pa dajo diski postružit če niso preveč skrivleni pa majo še dost mesa. Če bo pa slučajno potrebno menjat pa kot je blo že rečeno e-bay. Najbolš da peleš na servis ti bodo tam točno povedal kako pa kaj. Trditev, da se dajo diski postružit ne drži! V poštev pride kvečjemu brušenje z obeh strani diska naenkrat. Problem je kdo Ti bo to naredil do stotinke natančno. Rešitev: Nov disk.
molotov Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) evo dragi moji ratal mi je vse nazaj sestavt...kupu sem sintetične ploščice za 19e men se zdi dokaj ok. no zdej bi pa rabu pomoč pri temu kako to odzačt. nalijem olje v rezervoar in potem pritiskam bremzo. a moram še ventilček dol odšraubat?? a lahko kdo po korakih opiše kaj naredit, bom hvaležen LP Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil molotov
Tomyboy Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Fino je če imaš kakšnega pomočnik,da ti stiska zavoro med tem ko ti odzračuješ. Jaz delam takole: Naliješ tekočino v rezervoarček, odviješ na čeljusti vijak za odzračit,za ene pol obrata, natakneš gor eno cevko in jo spelješ v en kozarec.Fino je,da jo spelješ tako, da je na tistem delu kjer je nataknjena na vjak za odzračevanje vedno nekaj tekočine v cevki da ti ne potegne noter zraka.Pumpaš toliko časa, da spodaj priteče ven tekočina.Ročko držiš stisnjeno in zategneš odzračevalni vijak. Okrog tistega mesta,kjer gre vijak v glavni zavorni cilinder (ročka) oviješ cunjo. Napumpaš recimo 30×,držiš ročko stisnjeno in odtegneš vijak,ki drži cevko tam na cilndru.Odviješ malo recimo samo pol obrata tako da gre zrak ven. To ponoviš ene parkrat,dokler ne gre več ven zrak. Preseliš se nazaj h kolesu.Isti postopek kot na začetku,ponavljaš ga toliko časa,dokler iz čeljusti ne gre več ven zrak,vidiš mehurčke v cevki, ki je speljana v kozarec. Na koncu pa še enkrat odzračiš zgoraj pri cilindru, da je ziher. Po končanem delu,pa vse spereš z vodo,ker zavorna tekočina namreč topi lak. dotem 1
molotov Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) Fino je če imaš kakšnega pomočnik,da ti stiska zavoro med tem ko ti odzračuješ. Jaz delam takole: Naliješ tekočino v rezervoarček, odviješ na čeljusti vijak za odzračit,za ene pol obrata, natakneš gor eno cevko in jo spelješ v en kozarec.Fino je,da jo spelješ tako, da je na tistem delu kjer je nataknjena na vjak za odzračevanje vedno nekaj tekočine v cevki da ti ne potegne noter zraka.Pumpaš toliko časa, da spodaj priteče ven tekočina.Ročko držiš stisnjeno in zategneš odzračevalni vijak. Okrog tistega mesta,kjer gre vijak v glavni zavorni cilinder (ročka) oviješ cunjo. Napumpaš recimo 30×,držiš ročko stisnjeno in odtegneš vijak,ki drži cevko tam na cilndru.Odviješ malo recimo samo pol obrata tako da gre zrak ven. To ponoviš ene parkrat,dokler ne gre več ven zrak. Preseliš se nazaj h kolesu.Isti postopek kot na začetku,ponavljaš ga toliko časa,dokler iz čeljusti ne gre več ven zrak,vidiš mehurčke v cevki, ki je speljana v kozarec. Na koncu pa še enkrat odzračiš zgoraj pri cilindru, da je ziher. Po končanem delu,pa vse spereš z vodo,ker zavorna tekočina namreč topi lak. Okrog tistega mesta,kjer gre vijak v glavni zavorni cilinder (ročka) oviješ cunjo. Napumpaš recimo 30×,držiš ročko stisnjeno in odtegneš vijak,ki drži cevko tam na cilndru.Odviješ malo recimo samo pol obrata tako da gre zrak ven. To ponoviš ene parkrat,dokler ne gre več ven zrak. a to je tam dol kjer je cevka z zavorno tekočino speljana v zavorno sedlo ali tam zgoraj na balanci pri ročki? Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil molotov
k0ci Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Okrog tistega mesta,kjer gre vijak v glavni zavorni cilinder (ročka) oviješ cunjo. Napumpaš recimo 30×,držiš ročko stisnjeno in odtegneš vijak,ki drži cevko tam na cilndru.Odviješ malo recimo samo pol obrata tako da gre zrak ven. To ponoviš ene parkrat,dokler ne gre več ven zrak. a to je tam dol kjer je cevka z zavorno tekočino speljana v zavorno sedlo ali tam zgoraj na balanci pri ročki? tole beri: odzračevanje zavor
molotov Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) evo ratal mi je fora je sam da moraš bremzo zelo dolgo cajta stiskat pa odzračevat. jest sm 15 min stisku ko budala ampak zdej dela hvala vsem ki ste mi pomagal da sm rešu problem in se nauču neki novga LP Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil molotov dotem 1
Tomyboy Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Okrog tistega mesta,kjer gre vijak v glavni zavorni cilinder (ročka) oviješ cunjo. Napumpaš recimo 30×,držiš ročko stisnjeno in odtegneš vijak,ki drži cevko tam na cilndru.Odviješ malo recimo samo pol obrata tako da gre zrak ven. To ponoviš ene parkrat,dokler ne gre več ven zrak. a to je tam dol kjer je cevka z zavorno tekočino speljana v zavorno sedlo ali tam zgoraj na balanci pri ročki? Na balanci pri ročki.
mig72 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 A si disk kaj 'sparkiral' v kakšno ograjo, drevo, robnik ? Če nisi, se ni imel od česa zvit... D. to na žalost ne drži - navadni diski + športne ploščice=pregrevanje diskov ( ne vem kako ampak rezultat so krivi diski )
danci1973 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 to na žalost ne drži - navadni diski + športne ploščice=pregrevanje diskov ( ne vem kako ampak rezultat so krivi diski ) Objavil sem tudi dva linka na to temo... Preberi si. D.
Cartman Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Objavil sem tudi dva linka na to temo... Preberi si. D. Lucas carbon kao dirkalne ploščice so v pol sezone zvili Hondine Yutaka diske. Čeprav je bila obraba nad toleranco, so na lepem začelu trest. motor je imel cca 5 let in cca 30 000 km. Drugih faktorjev ni blo. Zdaj, parlamentiranje nebo pomagalao. diske je blo treba zamenjat.
danci1973 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 (popravljeno) Lucas carbon kao dirkalne ploščice so v pol sezone zvili Hondine Yutaka diske. Čeprav je bila obraba nad toleranco, so na lepem začelu trest. motor je imel cca 5 let in cca 30 000 km. Drugih faktorjev ni blo. Zdaj, parlamentiranje nebo pomagalao. diske je blo treba zamenjat. Pa si prebral, kaj pravijo na tistih linkih o 'zvitih' diskih (The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System)? Jaz sem njihovo 'teorijo' sprobal na dveh motorjih in (vsaj) 4 avtih - in res deluje. Če diski tresejo, še ne pomeni, da so zviti. In če zadevo dovolj hitro odpraviš, diskov ni treba zamenjat. Je pa tudi res, da 'dirkalne' niso primerne za 'nedirkalno' uporabo. In na tistih linkih je tudi razloženo, zakaj... D. Popravljeno Junij 15, 2010. Popravil danci1973
KUK679 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Vprašanje: Kako se reče delu med sesalnim kanalom in vplinjačem? (na linku je slika) http://cgi.ebay.de/VMAX-V-Max-VMX-1200-VMX1200-hintere-Ansaugstutzen-/230431131292?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35a6c4069 "ansaugstutzen"....sesalni???
KUK679 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Vprašanje: Kako se reče delu med sesalnim kanalom in vplinjačem? (na linku je slika) http://cgi.ebay.de/V...h=item35a6c4069 "ansaugstutzen"....sesalni??? Potrebujem ta del za v maxa za 2-gi cilinder (prvi cilinder na levi strani) vrstni red cilindrov je : spredaj 2 4 1 3 zadaj
Cartman Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Pa si prebral, kaj pravijo na tistih linkih o 'zvitih' diskih (The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System)? Jaz sem njihovo 'teorijo' sprobal na dveh motorjih in (vsaj) 4 avtih - in res deluje. Če diski tresejo, še ne pomeni, da so zviti. In če zadevo dovolj hitro odpraviš, diskov ni treba zamenjat. Je pa tudi res, da 'dirkalne' niso primerne za 'nedirkalno' uporabo. In na tistih linkih je tudi razloženo, zakaj... D. miti so tu pa tam resnični. Glej, jaz nebom kej dost modroval. zgodilo se je. disk je bil zvit. ni bil zadebeljen al karkoli. cbr je bil tiste pol sezone track day motor, dirkal je serijo na motohappeningu. mal pod 39 je pelal. Vsem problemom se izogneš tako da kupiš original ploščice. bom pa vseeno poiskal tvoj link in ga prebral.
a79 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Zanima me, na kolk km se delajo kaksni "vecji" servisi, nastavljanje ventilov, karkoli druzga?? Trenutn imam na motorju 43000 km, pa se mi zdi, d se neki cricki oglasajo tm na okol 5000 obratov...V cem bi lahk bil problem, ce to sploh je.. Motor sicer dela cist normalno.. hvala.
XTR Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Zanima me, na kolk km se delajo kaksni "vecji" servisi, nastavljanje ventilov, karkoli druzga?? Trenutn imam na motorju 43000 km, pa se mi zdi, d se neki cricki oglasajo tm na okol 5000 obratov...V cem bi lahk bil problem, ce to sploh je.. Motor sicer dela cist normalno.. hvala. Ventili naj bi se kontrolirali na 24kkm, samo običajno pri tej kilometrini ni kakšnih velikih odstopanj. Serviser pravi da nima smisla odpirat pri 24, dokler motor lepo dela. Lahko da je kriv napenjalec verige...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se