Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zanima me, na kolk km se delajo kaksni "vecji" servisi, nastavljanje ventilov, karkoli druzga?? Trenutn imam na motorju 43000 km, pa se mi zdi, d se neki cricki oglasajo tm na okol 5000 obratov...V cem bi lahk bil problem, ce to sploh je.. Motor sicer dela cist normalno.. hvala.

Ventili naj bi se kontrolirali na 24kkm, samo običajno pri tej kilometrini ni kakšnih velikih odstopanj. Serviser pravi da nima smisla odpirat pri 24, dokler motor lepo dela. Lahko da je kriv napenjalec verige...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

mene pa sam nekaj zanima...a kdo ve oznake original sveck za suzuki gsxr 600 k5.....bi lepo prosil....baje da so iridium in se menjanjo na 12k

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso iridium, navadne so, NGK CR9E, menjaš jih pa na 24.000, mislim da imaš v servisni točno napisano, pridejo pa po 7€/kom. .....CBR ima original iridiumke, tiste so pa cca. 30€/kom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso iridium, navadne so, NGK CR9E, menjaš jih pa na 24.000, mislim da imaš v servisni točno napisano, pridejo pa po 7€/kom. .....CBR ima original iridiumke, tiste so pa cca. 30€/kom.

no za cbr sm zihr ker sm jih menjal...ampak ze tri lastniki so rekli da so iridium in da se menja na 12 da pise v servisni...sicer bi pa tud sam pogledal sam je nimam.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@a79: Vozi Miško! Dokler se ti poraba bencina ali olja ne poveča samo vozi! Naša CBFka jih ima preko 60kkm pa se je do sedaj menjalo samo olje in filtri. Trenutno še nič olja ne pije in pričakujem, da bo mašina zdržala 100kkm brez odpiranja. Mogoče menjanje šponarjev in verige ampak dvomim, da bo potrebno. Jaz sem se včasih spravil(ali pa dal) popravljat kar ni bilo pokvarjeno potem pa sem imel same probleme. Odkar popravljam samo tisto, kar se pokvari živim veliko lažje (in ceneje) :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@a79: Vozi Miško! Dokler se ti poraba bencina ali olja ne poveča samo vozi! Naša CBFka jih ima preko 60kkm pa se je do sedaj menjalo samo olje in filtri. Trenutno še nič olja ne pije in pričakujem, da bo mašina zdržala 100kkm brez odpiranja. Mogoče menjanje šponarjev in verige ampak dvomim, da bo potrebno. Jaz sem se včasih spravil(ali pa dal) popravljat kar ni bilo pokvarjeno potem pa sem imel same probleme. Odkar popravljam samo tisto, kar se pokvari živim veliko lažje (in ceneje) yes.gif

Zanimivo.....Misko je moj vzdevk in vsi frendi me klicejo tko....d s pa ti to vedu...trance_25_naughty.gif

Poraba bencina je normalna, olje mi je serviser predlagal, da pa menjam na 12000... Nazadnje, ko sva ga nacedla ven, ga je blo glih tolk k sva ga nalila not, se barva je bla skor nespremenjena...Mal kterkrat se agregat zavrti na rdece polje, lavfa pa skor skoz nad 7000 obratov.... Sej se mi je zdel, d najbrz ni nc narobe, sam vprasam pa vseen... Hvala za odgovor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no za cbr sm zihr ker sm jih menjal...ampak ze tri lastniki so rekli da so iridium in da se menja na 12 da pise v servisni...sicer bi pa tud sam pogledal sam je nimam.....

NGK CR9E ali DENSO U27ESR-N - te so napisane v 'service manual'-u. Nič ni narobe, če uporabiš kakšne druge (Champion, Bosch, ...), ki so ekvivalent tem.

Svečke naj bi se 'pregledale' vsakih 6000km in zamenjale vsakih 12000km.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo "sesalno koleno". ce ima kdo boljsi "vzdevek" za to se priporocam.

tnx ice, sam da vem kak se pravilno reče delom ki jih razšraufam ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre se za sukuja k7 750 gsxr z modifikacijami akrapovicem slip on, elektroniko, in sportnim filtrom.

peljem se iz morja malo hitreje in zadeva kar na enkrat, ko sem malo spustu gas k je en pred mene skocu, spremeni zvok kot da bi avspuh pocu. zgubu je tuti moc, tko da je komaj dosegu 130kmh. zvok pa tak kot bi mel coperja. na mestu zadeva lavfa lepo obratomer je na mestu in nic neskace, luknje v izpuhu NI, nekadi nič. je pa se en velik kec; prej sem mel temperaturo nekje 82-85C po tem pa se mi je temperatura gibala nekje 69-max74C. vode v kilerju je dost, tko da nevem vec kaj bi blo. ko dodajas gas (med voznjo) gre motor ko bi mel 3 cilindre, ravno tak obcutek, samo v leru so pa lepo 4. mogoce kdo ve kaj bi mu bilo, mogoce prekurjen bat ali svecka,mogoce injektor. aja pa se to sedaj tudi nepoka vec iz izpuha ko spustis gas

p.s. ima pa dayno jet elektroniko ki jo do pretkratkim naredila cca 1000km brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en cilinder ali pa dva ti ne delata. Mogoče so samo svečke ali kakšen staknjen kabel.

kable sem mel na sumu od injektorjev ker sem menju elektroniko in mogoce nisem dobr skup dav, ampak sem prejle podru zadevo in so dobr skupi. zdej edino mozn je da kaka svecka dala odpoved.

kako naj dam dol air box da pridem do njih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na suzukiju ne vem kere finte ima. Ampak na mojem kwaku sem pa prvič skoraj živčen zlom dobil, da sem airbox ven dobil, pol ko pa naštudiraš, je pa čist enostavno. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kable sem mel na sumu od injektorjev ker sem menju elektroniko in mogoce nisem dobr skup dav, ampak sem prejle podru zadevo in so dobr skupi. zdej edino mozn je da kaka svecka dala odpoved.

kako naj dam dol air box da pridem do njih?

Vsekakor moraš demontirat svečke in če je ena defektna boš že po izgledu ugotovil daj vse nove in probaj.Če pa so vse svečke enake izmeri kompresijo in npr. če imata dva cilndra dobro in dva slabo ti je lahko prepihalo dihtungo med obema cilindroma, če pa ima samo en cilinder slabo kompresijo pa ti je prepihalo ventil.Če je slaba kompresija samo na enem cilindru boš itak moral demontirat glavo moltorja in šele takrat boš točno ugotovil napako-e!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem najdu na netu, pod vsako trobentico imas objemko in jo je potrebno losat,...

ugavnem nekako mi ni jasn ce bi bila svecka, zakaj je sla cugrund, motor ima komaj 9k km. je pa res da sem ga prvic po doooooooooooooooooooooolgem res dolgem casu ''mal'' stisnu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem najdu na netu, pod vsako trobentico imas objemko in jo je potrebno losat,...

ugavnem nekako mi ni jasn ce bi bila svecka, zakaj je sla cugrund, motor ima komaj 9k km. je pa res da sem ga prvic po doooooooooooooooooooooolgem res dolgem casu ''mal'' stisnu.

Ko boš svečke ven pobral in česo vse enake barve potem obvezno izmeri kompresijo nato mi javi na PM za nadaljne nasvete ali na tel 07/3323024

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majstri eno vprašanje če boste vedl...zanima me ča paše zavorna ročica od yamahe fz6 fazer l 2004..na yamaho fzs600 fazer l 2003 nista enaka modela...pa zanima me ce se komu slucajn kaka taka zadeva potika doma, rabo bi se pa desni nosilec (fostraster) tisti na katerem je cilindercek pa uspod je delno tud avspuh privit...ce ma kdo doma..oz ve kje bi lahko to rabljeno dobil...ker novo je kar drago :S...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majstri eno vprašanje če boste vedl...zanima me ča paše zavorna ročica od yamahe fz6 fazer l 2004..na yamaho fzs600 fazer l 2003 nista enaka modela...pa zanima me ce se komu slucajn kaka taka zadeva potika doma, rabo bi se pa desni nosilec (fostraster) tisti na katerem je cilindercek pa uspod je delno tud avspuh privit...ce ma kdo doma..oz ve kje bi lahko to rabljeno dobil...ker novo je kar drago :S...

Na temle naslovu dobiš vse rabljene pa tudi nove dele za motorje: www.motorradteilehaus.de :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na temle naslovu dobiš vse rabljene pa tudi nove dele za motorje: www.motorradteilehaus.de :whistle:

hvala bom prečekiral :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo. Mene pa zanima, če kdo ve za kako mašino za yamaho yzf 250 letnik od 2004-06.

Lp :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo "sesalno koleno". ce ima kdo boljsi "vzdevek" za to se priporocam.

Temu bi lahko tudi rekli: "sesalni kolektor".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo napaka loddkrita; prezgalo je eno svecko, oz jo je cisto stopilo.

Zamenjaj vse svečke in kupi raje malo dražje in iste(pravilne) toplotne vrednosti Npr.iridijum cena ene je ca. 16 € menjaš pa samo na vsakih 30K kil. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri prosim za odgovor na tole:

Ali lahko npr. priklopim pumpo za napihovanje blazin na motor, in ali s tem lahko spraznim akomulator???

Hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!