a79 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Kolk lahko zajebem, ce sam natsponam verigo, oziroma al je lahko zadnje kolo zategnjeno v eno smer? Sej priblizn sm naredu, sam a lahk zarad kakrsnekoli tezave motor bolj pada v eno smer, kot v drugo??
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Kolk lahko zajebem, ce sam natsponam verigo, oziroma al je lahko zadnje kolo zategnjeno v eno smer? Sej priblizn sm naredu, sam a lahk zarad kakrsnekoli tezave motor bolj pada v eno smer, kot v drugo?? Pri nastavitvi verige moraš vedno pazit, da obe strani enako premikaš lahko si pomagaš tudi z kakim merilon ali pa si pomagaj z črticami, ki so vtisnjene na viliici! special749 in maco47 1 1
Tomyboy Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Kolk lahko zajebem, ce sam natsponam verigo, oziroma al je lahko zadnje kolo zategnjeno v eno smer? Sej priblizn sm naredu, sam a lahk zarad kakrsnekoli tezave motor bolj pada v eno smer, kot v drugo?? najbolj ziher je da z metrom na vsaki strani motorja pomeriš razdaljo med osjo zadnjega kolesa in vijakom za vpetje nihajke,ki gre skozi okvir in nihajko
binc1983 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP
daneb Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP Prevedi označeno besedilo! bajkr88 1
Motorist76 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP Zaj ne vem klko sta ventile štelala? Preden sta se tega lotila, mislim da bi blo pametno kompresijo zmerit. In ponavadi če nekaj ne preskoči se ne prestavlja oznak. Oz. Se morajo najt vse oznate. v tem primeru dve. Tako da je potrebno najprej kompresijo izmerit in se bo potem malo več vedlo. Lep pozdrav D. daneb 1
pocesnkII Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 suzuki je spet ostal na cesti se peljem lepo lagano nekje 40km po csti do bleda po stari cesti in tik pred bledom mi pade obratomer dol na nulo, motor pa po 20m crkne. ga poskusam uzgat in samo lucke malo posvetijo. akumulator prazen. kako ce sem naredu cca 40km. ok mal pocakam da se mal ohladi motor po cca 1h ga z kolegom probava uzgat, vendar je akumulator presvoh. ga porineva in uzge, vendar po kaki minuti crkne, zopet prazen aku. ok pomoje je sel regler. danes popoldne probam uzgat (akuja nisem nic filu) in je POPOLNOMA mrtu,ko da nebi mel akuja notr. a je mozn da mi je crknu regler in posledicno prazne tut aku, ali je pa aku shodil(beri crknu-aku je star 2 meseca). gsxr 750 2006letnik
Dolenc™ Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 (popravljeno) Če ga ne fila in ti je komplet elektrika odpovedala je lahko šel regler. Lahko pa je tud kje slab stik, ali se kak konektor odšravfa ali pa kje prebija. Akumulator se sam od sebe sigurno ne sprazne. Sicer pa ni teško preverit. Napolni akumulator, vzami(ali dobi nekoga ki ima) voltmeter in izmeriš. Če je napetost pri prižganem motorju ista kot pri ugasnjenem potem... Je nekaj narobe Popravljeno Julij 5, 2010. Popravil Dolenc™ daneb 1
trojan69 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Napolni akumulator , ga vžgi in pomeri -kolikor se spomnim mora polnit tam z 14,6V-nisem pa čist prepričan tako da poglej v service manual. Če ne polne z predpisano V je kriv regler, če se pa celo prazne med stanjem je pa lahko kak stik oz. diode. daneb 1
maco47 Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 suzuki je spet ostal na cesti se peljem lepo lagano nekje 40km po csti do bleda po stari cesti in tik pred bledom mi pade obratomer dol na nulo, motor pa po 20m crkne. ga poskusam uzgat in samo lucke malo posvetijo. akumulator prazen. kako ce sem naredu cca 40km. ok mal pocakam da se mal ohladi motor po cca 1h ga z kolegom probava uzgat, vendar je akumulator presvoh. ga porineva in uzge, vendar po kaki minuti crkne, zopet prazen aku. ok pomoje je sel regler. danes popoldne probam uzgat (akuja nisem nic filu) in je POPOLNOMA mrtu,ko da nebi mel akuja notr. a je mozn da mi je crknu regler in posledicno prazne tut aku, ali je pa aku shodil(beri crknu-aku je star 2 meseca). gsxr 750 2006letnik Otem je bilo že toliko napisano,da nebi ponovno pisal.Prelistaj malo nazaj in ti je natančno opisan postopek meritev izmeničnega toka iz mašine(statorja) in koliko mra polniti,če je regler(vsmernik)izpraven.
AJ Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Torej, odpovedala je luč na motorju. Seveda sem pomislil na žarnice, ampak so obe dobre, le štroma ne dobijo. Preveril sem kabel, ki vodi do luči, je OK. Pod levo stransko plastiko se ta 2 kabla od luči skleneta s kabli od žmigavcov (ki delujejo normalno), nato so vsi ti kabli sklenjeni s šopom kablov ki pridejo nekod iz bolj iz drobovja, dlje nisem razdiral. Torej, več kablov (žmigavci, luči,...) je z eno sponko spetih, ne delujejo pa samo luči, Kaj še naj pogledam? LP
k0ci Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 pozabil si pogledat točno tisto, kar se ponavadi najprej pogleda ob takem defektu....varovalke
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 pozabil si pogledat točno tisto, kar se ponavadi najprej pogleda ob takem defektu....varovalke How stupid am I ? Tnx Varovalke ponavadi pregorijo z razlogom... D.
Dejanx Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 Dober večer! Mene zanima kakšni so simptomi če frgazeri niso primerno sinhronizirani? no muči me prosti tek. v prostem teku motor ne laufa cist lepo. če imam luči vgašene še gre ampak ne cist enakomerno ko jih prižgem pa kot da mu cist podre sistem prosti tek niha.gledal sem že če prebija ki ker na cajte je tak kot da en cilinder zgubi iskro ali pa podobno dela če zaprem pipico za gorivo pa za zmanjka pa začne čudno prdat. svečke sem že menjal drugič, akomulator polni normalno. zdaj pa nvm če lahko ma tu kaj sinhronizacija polek?
elektronik Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 Dober večer! v prostem teku motor ne laufa cist lepo. če imam luči vgašene še gre ampak ne cist enakomerno ko jih prižgem pa kot da mu cist podre sistem prosti tek niha. Mogoče imaš prenizko nastavljen prosti tek, ko prižgeš luči, je motor še malo bolj obremenjen in se število vrtljajev še zniža. Koliko vrtljajev/min imaš v prostem teku?
Dejanx Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Mogoče imaš prenizko nastavljen prosti tek, ko prižgeš luči, je motor še malo bolj obremenjen in se število vrtljajev še zniža. Koliko vrtljajev/min imaš v prostem teku? sem mislil da je to problem ja pa sem zvišal obrate na malenkost pod 1500. v manualu pise 1300 +/- 100 rev. je pa blo bolse ker pred tem ko sem mel nizji štangas je delalo še bol to.
daneb Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 sem mislil da je to problem ja pa sem zvišal obrate na malenkost pod 1500. v manualu pise 1300 +/- 100 rev. je pa blo bolse ker pred tem ko sem mel nizji štangas je delalo še bol to. Morda je pa samo potrebno napeti verigo za pogon odmične gredi. (če jo sploh ima) Ugibam.
Dejanx Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Morda je pa samo potrebno napeti verigo za pogon odmične gredi. (če jo sploh ima) Ugibam. kaj pa bi mela veriga s tem?ima pa verigico kolko vem.zdaj za napenjalec pa ne vem ce se to da moram pogledat v service manual. mi samo lahko prosim razlozis povezavo verigice s tem?
trojan69 Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Verigca pomoje tuki nima veze. Izmeri koliko ti porabijo luči-možno da kje pri lučeh prebija.
Dejanx Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Verigca pomoje tuki nima veze. Izmeri koliko ti porabijo luči-možno da kje pri lučeh prebija. in kak zmerim koliko mi porabijo luči?wate ali volte?zdaj wate mislim da z volt metrom tak ne gre. pregledo sem pa že oba šaltera za luči kaj sta za vklop pa dolga kratka pa ni videt nekih stikov ali pa oguljenih žic.
mkosir Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Uporabiš ohmov zakon I(tok enota= Amper)= U(napetost enota=Volt )/R(upornost Ohm). Ampermeter veži zaporedno med + kablom in konektorjem žarnice, voltmeter pa vzporedno med + in - konektor na žarnici. Če ni jasno kako malo pogooglaj. trojan69 in daneb 2
simonsi Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 am, drugač piše na žarnicah, koliko imajo vatov. In če te vate deliš z volti pri ugasnjenem (cca12v) in prižganem (cca14v), potem dobiš ampere in niti ni treba nič merit. dotem 1
Dejanx Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 am, drugač piše na žarnicah, koliko imajo vatov. In če te vate deliš z volti pri ugasnjenem (cca12v) in prižganem (cca14v), potem dobiš ampere in niti ni treba nič merit. tota varjanta se čuje bol enostavna. zdaj samo te zmerim volte ki pridejo na žarnico in jih delim z vati.in pol dobim ampere, zdaj pa kakšne bi bile normalne vrednosti, se da razbrat glede na to kolko amperov je če prebija ki?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se