Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Hvala za odgovore!

Ja na ploščicah je še dovolj "mesa", pa tudi pri zaviranju še nič ne ropoče...

Se bom pa vseeno pred sezono zapeljal do mehanika da preveri...

Lp,

Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al, da do žarnce prideš, rabiš tud odšraufat kaj... :P Pa sej lahko žarnco popravljaš tud z kladvom al pa npr. 32 ključem... :hmm:

-A lahko pol vprašam, pri kolk km (oz. delavnih urah - odvisno kakšno mašino vozte ?! :lol1: ) ste kaj menjaval svečke ? Pa zraven napište še na kakšni mašini in ali ste to storili sami ali na servisu. Namreč jaz bi jih po definiciji že zdavnaj moral, a so čisto lepe, neerodirane, odmik je v tolerancah, zgorjene skoraj nič, poraba se ni spremenila, vžge BP, izgorevanje bi pa moral dat izmerit, a po moji oceni je tudi BP.

-Pa še, če kdo ve, kje bi se dalo dobit kakšne (za CBR 600RR '03), IMR9xxx za pod 18 EUR/kos? Te namreč rabi moja mašinca - cenejše inačice pa ni - nič iskat !

Modrovanja in raznih pravil, kako bi moralo biti, tra-la-la,... NE PISAT ! Jih že vem. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi pa menjal svečke potem? Ali imaš že 48.000 prevoženih km? al kaj je zate definicija?

Poglej v servisno, pri 600f so se menjale prvič pri 48k km (odvisno kake svečke imaš)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima isto CBR, pa jih bo menjal, kot piše v knjižci - jaz, kot sem napisal, jih še ne mislim menjat in ob enem, vprašam še za ceno, ker je že debata... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Zanima me če se mogoče tle gor kdo kaj spozna na sprednje vzmetenje pri Yamahi super tenere?(pri počasni vožnji se mi zdi kot da hoče mal po svoje ko pelješ hitreje pa je O.k) gume so nove.Sem namreč novi lastnik in ne vem če je to mogoče normalno za S.T yamaho

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti pri počasni vožnji motor niha sem ter tja oziroma vijuga?

Ja neki takega ampak ko pelješ hitreje je vredu al pa se več ne čuti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor mi cuka pri obratih nad 7 tisoč. :headbang:

torej honda hornet 600

l 2000

po treh mesecih sem se včeraj odločil malo zapeljati z motorjem in kaj opazim motor cuka pri višjih obratiih.

ok si mislim saj bo nehalo čez par km prevozil sem jih 50 pa noče prenehati .

kaj bi to lahko bilo :cry: svečke imajo prevoženih 15 tisoč.

ko sem zakjučil lansko sezono j sem naredil servis olje + filtri . motor je celo lansko sezono delal brez problema .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtocesto pa vsaj 5km poln gas. V kestel nalij sredstvo za čiščenje vplinjačev.

Če pa to ne deluje, bo pa treba šraufat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kestel nalij sredstvo za čiščenje vplinjačev.

prvič slišim :blink: bom poskusil s sprejem od valvoline ki ga našpricaš v uplinjače .ali ima še kdo kakšen pameten nasvet kaj storiti .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor mi cuka pri obratih nad 7 tisoč. :headbang:

torej honda hornet 600

l 2000

po treh mesecih sem se včeraj odločil malo zapeljati z motorjem in kaj opazim motor cuka pri višjih obratiih.

ok si mislim saj bo nehalo čez par km prevozil sem jih 50 pa noče prenehati .

kaj bi to lahko bilo :cry: svečke imajo prevoženih 15 tisoč.

ko sem zakjučil lansko sezono j sem naredil servis olje + filtri . motor je celo lansko sezono delal brez problema .

Meni je tako delalo zaradi svečk, čeprav dvomim da so "šle" po 15k km. Meni je trokiralo nad 10k rpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vsa tovrstna vprašanja imamo v Sloveniji pooblaščene servise za vsako japonsko znamko posebej in dovolj je le, da zavrtimo njihovo telefonsko številko in se naročimo na servisu. A ni škoda motorja, da bi človek sam odkrival "toplo vodo"? :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil gattolina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, tole polemiko sem sprožil jaz. Pa nisem ravno "fant"( 40+let), od znanja elektrotehnike imam celo izpit na strojni fakulteti (zgolj teorija). Iz načrta ki sem ga dobil se celo znajdem (seveda ko pogruntam kako moram obrniti upor, a o tem kdaj drugič). Moped je pač nuja, ker delam v centru in se mi ne da voziti z avtobusom, parkirati pa ni kje (ko sem moped kupil 25+let nazaj, me ni niti najmanj motilo, da zadnja luč sveti zelo slabo, sedaj pa vedno bolj, kaj hočete, pride z leti).

Zanimala me je čim bolj preprosta rešitev za čim manj denarja (mislim, da sem to dobil).

lp in hvala vsem

Franc

Kako obrniti upor - I like this guy ! :P :lol: :slap:

motor mi cuka pri obratih nad 7 tisoč. :headbang:

torej honda hornet 600

l 2000

po treh mesecih sem se včeraj odločil malo zapeljati z motorjem in kaj opazim motor cuka pri višjih obratiih.

ok si mislim saj bo nehalo čez par km prevozil sem jih 50 pa noče prenehati .

kaj bi to lahko bilo :cry: svečke imajo prevoženih 15 tisoč.

ko sem zakjučil lansko sezono j sem naredil servis olje + filtri . Motor je celo lansko sezono delal brez problema .

Smells like electricity... Drugač pa je lahko tudi kondenc,... itd, itd. Mogoče pa kuha kako zamero od lani !? :? :P :grim

Za vsa tovrstna vprašanja imamo v Sloveniji pooblaščene servise za vsako japonsko znamko posebej in dovolj je le, da zavrtimo njihovo telefonsko številko in se naročimo na servisu. A ni škoda motorja, da bi človek sam odkrival "toplo vodo"? :OK: :OK:

No shit, Sherlock ?!. A BNA se je odločil sam mal pogledat. Respect that. :worship:

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako kot je rekel burek .

sicer pa jaz sem rešil problem ,odmontiral sem dol uplinjače in v 3 in 4 uplinjaču odkril pesek rdeč . nimi jasno odkod.

z bencinom sem vse opral in spihal z kompresorjem in na cevko za bencin zmontiral filter .

motor ne cuka več :OK: pa še super vreme je za vožnjo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.Ime teme ti pove za kaj se gre

2.Povej mi en dobr razlog zakaj bi peljal motor recimo 150km daleč, sedel tam v čakalnici eno uro, mastno plačal delo te ene ure, ki je okrog 6k sit plus še kake svečke, ki so okrog 2k po svečki, in šel nazaj domov 150km, za to ker se ti ne da pogledat mal po mašini in prešlatat stvari. Seveda prej vprašaš kakega na MSu, ali kje drugje...

Jaz veliko raje sam prešlatam motor, se še kaj naučim zraven... Seveda če si maximaln štor, pol raje pelješ na servis...

Za tistih 6k pa ljubico povabiš na večerjo, če maš "srečo" te zvečer še posexa, ker si se nekoliko zmartral pri šraufanju in "ne moreš" :naughty: :whistle: :yea1:

Se strinjam se teboj, če gre za zadeve, ki jih lahko "poštimaš" sam. Če ne, vsaj vprašaš serviserja, da ne delaš škode. Pa tudi marsikdaj potrebuješ kakšno specialno orodje, ki ga nimaš doma. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam se teboj, če gre za zadeve, ki jih lahko "poštimaš" sam. Če ne, vsaj vprašaš serviserja, da ne delaš škode. Pa tudi marsikdaj potrebuješ kakšno specialno orodje, ki ga nimaš doma. :OK:

Marsikdo se osebno precej bolj posveti in potrudi pri popravilu svojega motorja kot bi se katerikoli serviser.

Iz izkušenj ti lahko povem, da ti velikokrat lahko naredijo precej več škode kot koristi. Na servis voziš pač zaradi garancije in to je to. Najbolj jih ba hvalijo taki abervezniki ki nimajo pojma kaj pomeni šrauf, ključ, notranje izgorevanje in podobno. Če si kolikor toliko tehnično podkovan in še pogledaš v kakšen service manual, ni vrag, da ne bi znal popravit isto oz. bolje kot serviser, ki ti naredi "popravilo" v čimkrajšem možnem času.

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor mi cuka pri obratih nad 7 tisoč.

Sicer se sliši neumo, a vseeno.

Kupil sem druge auspuhe, zvok je bil poezija, a ko sem pri 140+ dodal gas, je začel CUKATI, turirati, šel pa ni nič hitreje. Sem nazaj montiral originalne, sedaj potegne kot marija, nič cukanja, končna okoli 180, pa še cca 2 litra na 100 porabi manj. Le sliši se ga nič več. Pri katerih obratih je to bilo, ne bi vedel, ker nimam obratomera (je pač čoper), pa še dokaj nizkoturažna mašina, a prav daleč od maksimuma nisem mogel biti.

Ne vem, a si kaj menjaval, a tudi to je en od možnih vzrokov.

Lep pozdrav, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako obrniti upor - I like this guy ! :P :lol: :slap:

:lol1: :lol1:

no, nekaj podobnega sem tudi jaz mislil komentirat...svaka čast človeku če bo probal :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem druge auspuhe, zvok je bil poezija, a ko sem pri 140+ dodal gas, je začel CUKATI, turirati, šel pa ni nič hitreje.

Kako to misliš 'turirati' - obrati so naraščali, hitrost pa ne? :eek: To ne more biti povezano z izpuhom...

Samo cukanje pa je seveda lahko - če je neoriginalni izpuh bolj 'odprt' in izpušnim plinom predstavlja bistveno manjši upor, bo v zgorevalni prostor prišlo več 'svežega' zraka in ostalo bo manj že izgorelih izpušnih plinov (nekaj teh vedno ostane v zgorevalnem prostoru).

Ker pa so dize (ali čas odpiranja injektorjev) prilagojene pretoku zraka z originalnim izpuhom, pri višjih vrtljajih in polno odprtih loputah ne zmorejo dovolj velikega pretoka goriva. Posledično je mešanica goriva in zraka lahko čisto mimo (zelo revna). Če bi z neoriginalnim izpuhom in neprilagojenim vplinjačem (ali el. vbrizgom) vztrajal predolgo, bi lahko celo stalil bate...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi se mešal v to temo o auspuhu, ampak take kozle strelate,da ni res.Sam par pojasnil npr:vsaka krivina na izpušni cevi vzame mašini ca 5 Ks,katalizator 15% moči motorja, dolžina izpušne cevi in glušnik še par %.Za vsako mašino razen (dvotaktno) bi bilo delovanje lažje in boljše sploh brez izpušne cevi,namreč saj ravno izpušni plini so faktor zaradi česa pride do prevelikih temperatur,zato morajo po delovnem taktu čimprej zapustiti mašino. Na raznih dirkah montirajo izpušne cevi samo zaradi predpisov Npr: spedway,tudi skoraj vse formule se vozijo brez dušilcev,avijoni,helikopterji,motorji za čolne itd.(pri nas na Dolenjskem tudi kakšen Rom), ko mu odpade dušilec in zaradi tega ni še nobenemu bat prepihalo,bat stopi lahko samo preveč predvžiga,ali tako imenovanega samo vžiga ,kadar izberemo napačno toplotno vrednost svečice,svečica se premalo hladi (žari)in tako prihaja do samovžiga pred zgornjo mrtvo točko,to povzroča višje temperature na batu in ga pretopi. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi se mešal v to temo o auspuhu, ampak take kozle strelate,da ni res.Sam par pojasnil npr:vsaka krivina na izpušni cevi vzame mašini ca 5 Ks,katalizator 15% moči motorja, dolžina izpušne cevi in glušnik še par %.Za vsako mašino razen (dvotaktno) bi bilo delovanje lažje in boljše sploh brez izpušne cevi,namreč saj ravno izpušni plini so faktor zaradi česa pride do prevelikih temperatur,zato morajo po delovnem taktu čimprej zapustiti mašino. Na raznih dirkah montirajo izpušne cevi samo zaradi predpisov Npr: spedway,tudi skoraj vse formule se vozijo brez dušilcev,avijoni,helikopterji,motorji za čolne itd.(pri nas na Dolenjskem tudi kakšen Rom), ko mu odpade dušilec in zaradi tega ni še nobenemu bat prepihalo,bat stopi lahko samo preveč predvžiga,ali tako imenovanega samo vžiga ,kadar izberemo napačno toplotno vrednost svečice,svečica se premalo hladi (žari)in tako prihaja do samovžiga pred zgornjo mrtvo točko,to povzroča višje temperature na batu in ga pretopi. :OK:

No tud ti si par kozlov vstrelu, izpušna cev in pa dušilec sta dva različna pojma, in to ziher vejo tud vsi Strojanovi, isto kot pri 2T tudi pri 4T izpušna cev opravlja podobno nalogo, namreč podtlak v cevi pomaga prazniti zgorevalni prostor in formule majo izpušne cevi in kolektorje zelo zapletenih oblik, ce to nebi blo pomembno pol nabi akrapote kupval :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi se mešal v to temo o auspuhu, ampak take kozle strelate,da ni res.Sam par pojasnil npr:vsaka krivina na izpušni cevi vzame mašini ca 5 Ks,katalizator 15% moči motorja, dolžina izpušne cevi in glušnik še par %.Za vsako mašino razen (dvotaktno) bi bilo delovanje lažje in boljše sploh brez izpušne cevi,namreč saj ravno izpušni plini so faktor zaradi česa pride do prevelikih temperatur,zato morajo po delovnem taktu čimprej zapustiti mašino. Na raznih dirkah montirajo izpušne cevi samo zaradi predpisov Npr: spedway,tudi skoraj vse formule se vozijo brez dušilcev,avijoni,helikopterji,motorji za čolne itd.(pri nas na Dolenjskem tudi kakšen Rom), ko mu odpade dušilec in zaradi tega ni še nobenemu bat prepihalo,bat stopi lahko samo preveč predvžiga,ali tako imenovanega samo vžiga ,kadar izberemo napačno toplotno vrednost svečice,svečica se premalo hladi (žari)in tako prihaja do samovžiga pred zgornjo mrtvo točko,to povzroča višje temperature na batu in ga pretopi. :OK:

Ko molčiš, si bolj pameten. :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!