AndrejC Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 tota varjanta se čuje bol enostavna. zdaj samo te zmerim volte ki pridejo na žarnico in jih delim z vati.in pol dobim ampere, zdaj pa kakšne bi bile normalne vrednosti, se da razbrat glede na to kolko amperov je če prebija ki? Če rabiš tok (ampere), potem vate deliš z volti I(A)= P(W) / U(V) Ampak če praviš, da obrati nihajo tudi pri ugasnjenih lučeh, potem luči nimajo veze s tem. Ko jih prižgeš, je motor le bolj obremenjen in posledično se nihanje še bolj občuti.
k0ci Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Dober večer! Mene zanima kakšni so simptomi če frgazeri niso primerno sinhronizirani? no muči me prosti tek. v prostem teku motor ne laufa cist lepo. če imam luči vgašene še gre ampak ne cist enakomerno ko jih prižgem pa kot da mu cist podre sistem prosti tek niha.gledal sem že če prebija ki ker na cajte je tak kot da en cilinder zgubi iskro ali pa podobno dela če zaprem pipico za gorivo pa za zmanjka pa začne čudno prdat. svečke sem že menjal drugič, akomulator polni normalno. zdaj pa nvm če lahko ma tu kaj sinhronizacija polek? si pred kratkim menjal izpuh oz. ga odprl ? ker v tem primeru je izpuh preveč odprt in agregatu ne daje dovolj dušenja, posledično se motor zaganja na žarnicah ne more prebijat, oz. lahko, za 0,5 sekunde, zakaj pa imamo varovalke
RSTDRIVER Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 (popravljeno) in kak zmerim koliko mi porabijo luči?wate ali volte?zdaj wate mislim da z volt metrom tak ne gre. pregledo sem pa že oba šaltera za luči kaj sta za vklop pa dolga kratka pa ni videt nekih stikov ali pa oguljenih žic. če ne znaš šraufat---->pelji k nekomu, ki zna... sinhronizacija.... poglej po netu, kako se to naredi za tvoj motor... kokr je nekdo pred mano zapisov... če brez luči nihajo obrati... najprej odpravi ta primer... in nato išči kurcšlus... a maš fergazerje? vse nastavi na privzeto vrednost in... kva pa če je sam to? (sinhronizacijo kasneje še vedno poglej...) ste/so spreminjal kaj na zrak/bencin/vžig? išči tam... eh pozabu še kompresijo posameznega valja... Popravljeno Julij 15, 2010. Popravil RSTDRIVER daneb 1
Dejanx Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 če ne znaš šraufat---->pelji k nekomu, ki zna... sinhronizacija.... poglej po netu, kako se to naredi za tvoj motor... kokr je nekdo pred mano zapisov... če brez luči nihajo obrati... najprej odpravi ta primer... in nato išči kurcšlus... a maš fergazerje? vse nastavi na privzeto vrednost in... kva pa če je sam to? (sinhronizacijo kasneje še vedno poglej...) ste/so spreminjal kaj na zrak/bencin/vžig? išči tam... eh pozabu še kompresijo posameznega valja... po napotkih znam marsikaj:D brez luči motor ne trokira koprižgem luči pa trokira.nihajo pa amapak komaj kdaj opazno vcasih je vredu dolgo cajta prej ko zaniha isto ko imam prizgane luči včasih ne trokira nvm 20km nič pol pa se mu zmisli in trokira en čas pa neha ko dam recimo malo na gas.ni pa blo nič štelano auspuh pa je gor sportni odkar ga mam.za vikend bom prevero sinhornizacijo če se bo sploh kaj vidlo tukaj.kompresije pa se nisem prevero ni se mi prislo na pamet.
rookie007 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Živjo mojstri! Imam možnost menjat moj skuter za daelima vt125, pa je potrebno menjat verigo ventilov.Baje ima model verigo že nabavljeno in jo da zraven.Pravi, da je potrebno sam verigo nataknit in zložit motor, kar pa on ne ve A se splača in ali je velik dela s tem. lp
Motorist76 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Živjo mojstri! Imam možnost menjat moj skuter za daelima vt125, pa je potrebno menjat verigo ventilov.Baje ima model verigo že nabavljeno in jo da zraven.Pravi, da je potrebno sam verigo nataknit in zložit motor, kar pa on ne ve A se splača in ali je velik dela s tem. lp Če je cena prava se vedno splača. A motor razdren ? Torej ne deluje? V takem primeru lahko kupiš mačka v žaklju, ker ni ujno da vse deluje. Ampak odločitev je tvoja. Če je vse ostalo vredu, če je motor ohranjen, če mašina ni zdelana, potem nebi smelo bit težav, samo vprašanje zakaj potrebno mejat verigo ? Ker vseeno veriga ne odpove kar tako. Lep pozdrav D. daneb 1
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 (popravljeno) Če je cena prava se vedno splača. A motor razdren ? Torej ne deluje? V takem primeru lahko kupiš mačka v žaklju, ker ni ujno da vse deluje. Ampak odločitev je tvoja. Če je vse ostalo vredu, če je motor ohranjen, če mašina ni zdelana, potem nebi smelo bit težav, samo vprašanje zakaj potrebno mejat verigo ? Ker vseeno veriga ne odpove kar tako. Lep pozdrav D. Veriga naj bi se vtrgala... Kako in zakaj se to zgodi? LP Popravljeno Julij 16, 2010. Popravil rookie007
danci1973 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Veriga naj bi se vtrgala... Kako in zakaj se to zgodi? LP Če se je to zgodilo med delovanjem motorja, je kar velika možnost, da so zbiti tudi ventili in poškodovani bati - pri večini današnjih motorjev se bati in ventili srečajo, če niso pravilno časovno usklajeni... D. maco47 1
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Če se je to zgodilo med delovanjem motorja, je kar velika možnost, da so zbiti tudi ventili in poškodovani bati - pri večini današnjih motorjev se bati in ventili srečajo, če niso pravilno časovno usklajeni... D. Baje je dal preverit ventile na servisu in je vse ok z njimi... Sam ne vem, zakaj ga ni sestavil... V soboto grem itak v tist konc, kjer je motor. Se da kako brez kaj preveč šraufanja ugotovit, če je še kaj razen verigice fuč? lp
RSTDRIVER Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 ko zaniha isto ko imam prizgane luči včasih ne trokira nvm 20km nič pol pa se mu zmisli in trokira en čas pa neha ko dam recimo malo na gas.... pa takrat... če, ugasneš luči... neha nagajat?
danci1973 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Baje je dal preverit ventile na servisu in je vse ok z njimi... Sam ne vem, zakaj ga ni sestavil... Meni to zveni preveč sumljivo... Če je motor že mel na servisu in so ga odpirali za 'preverjanje' ventilov, bi pa verjetno še tisto verižico vgradili? V soboto grem itak v tist konc, kjer je motor. Se da kako brez kaj preveč šraufanja ugotovit, če je še kaj razen verigice fuč? Težko... Naj on lepo zrihta motor do tega, da bo delal in se potem pogovarjajta o menjavi. D.
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Meni to zveni preveč sumljivo... Če je motor že mel na servisu in so ga odpirali za 'preverjanje' ventilov, bi pa verjetno še tisto verižico vgradili? Težko... Naj on lepo zrihta motor do tega, da bo delal in se potem pogovarjajta o menjavi. D. Maš prav! Naj ga sestavi, pa bova potem menjala... lp
bna Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 ne menjaj ker te hoče n...... 100% je v okvari še kaj drugega .tip je motor peljal na servis tam pa so mu našteli kaj vse je treba menjati in stroške popravila ki pa so bili večji od vrednosti motorja .
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 ne menjaj ker te hoče n...... 100% je v okvari še kaj drugega .tip je motor peljal na servis tam pa so mu našteli kaj vse je treba menjati in stroške popravila ki pa so bili večji od vrednosti motorja . Sem ga poklical še enkrat in pravi, da je šel na bencinsko tankat, ko je natočil, ga je vžgal, vendar motor ni hotel it z mesta... Da je pa bila glava staknjena in pri mehaniku in da so ventili v redu... Očitno bi res rad kaj zmutil.
Barracuda Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Sem ga poklical še enkrat in pravi, da je šel na bencinsko tankat, ko je natočil, ga je vžgal, vendar motor ni hotel it z mesta... Da je pa bila glava staknjena in pri mehaniku in da so ventili v redu... Očitno bi res rad kaj zmutil. Kr nekaj vprašaj ga po zdravi pameti
bna Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 če veriga crkne (to se zgodi zelo redko ) motor sploh nebi vžgal .ali si prepričan da govorimo o verigi ventilov :blink:
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 (popravljeno) če veriga crkne (to se zgodi zelo redko ) motor sploh nebi vžgal .ali si prepričan da govorimo o verigi ventilov :blink: Ja, tako on meni pravi, da je veriga! Popravljeno Julij 16, 2010. Popravil rookie007
Motorist76 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Ja, tako on meni pravi, da je veriga! Ce je za mali denar se eventuelno splača.... ventiel se da hitro videt če so zviti, vendar če so udarili so po vsej verjetnosti zviti. Da pa bi verigo kar tako utrgalo pa ne verjamem. Prej bi reko da se je raztegnila in preskočila. Ker utrga se veriga tezko, ker ni jermen. Jermen je druga zadeva. Če bi si sam popravljal bi se mogoče še splačalo, tako pa... Mi je pa veselje take zadeve štimat:) Lep pozdrav D.
bna Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 ne izplača se sploh tip hoče imet 450 eur, isti motorji vozni pa se prodajajo že za 650 eur tako da pomoje ni računice .
BMWflar Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 A mi lahko nekdo prosim razloži kaj se dogaja na mojem Aprilia Pegaso Strada da je nehu it naravnost ko je balanca naravnost-mogoče sem se malo smotano izražu zdele ampak čedalje bol po mm opažam na balanci da ni več simetrična na motor seveda posledično motor ne gre po balanci več neravnost, no ni hudo je pa neki mm in se že pozna.Kako se to popravi in kje .Sam na servis me ne pošiljat.
simonsi Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 a balanca ni poravnana s križi, al križi niso poravnani recimo z okvirjem? Loh na brzaka probaš poravnat tako, da sprednje kolo nasloniš na steno ali drevo in belanco malo kontra zabiješ, če gre. Pol pa vse vijake (balanca, križi, vilce, feltna) preverit in po potrebi zategnit.
rookie007 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 ne izplača se sploh tip hoče imet 450 eur, isti motorji vozni pa se prodajajo že za 650 eur tako da pomoje ni računice . Se strinjam s tabo... Za 650 eu imam izpravnega. Kaj vse je delal z njim, da je že pri 18000 vtrgalo verigico. :unsure: Ali pa je števec šel v rikverc... :naughty:
COSA Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Rabil bi en nasvet. Sedaj imam na motorju klipone, in nimam namena menjati križev, zato me zanima kako najlažje oz. najboljše namontirati nosilce krmila na križe? Je že kdo počel kaj podobnega? LP
BlaZ1000 Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 Tud jaz rabim en nasvet, ko na motorju sinhroniziraš uplinjače, oziroma lopute nastavljaš imaš tiste male šravfke, kjer zadevo nastavljaš. Meni se pa na drugi loputi zadeva ne premakne, pa sem probal kar silo uporabit pa ni šlo ostali trije brez problema. Kako bi jaz to zadevo rešil, potem sem prvega privil do konca da je vsaj približno, samo ni to to. Imal kdo podoben problem? Hvala in Lp, Blaž
simonsi Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 keri drugi loputi. A ima z1000 vbrizg s sekundarnimi servo krmiljenimi loputami? Če je tako, tiste druge pusti čisto na miru, ker se itak nikoli ne zaprejo do konca in nima veze pri sinhronizaciji. Sinhroniziraš samo une, ki se odpirajo z gasom. pa za boga, natančno preuči service manual, ne neki na pamet šraufat, ker bo še slabše.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se