Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Preglej lučke in žice, da ob močnem zaviranju ne pride do kakega stika slučajno. Če bo to OK preglej še senzorčke in z le temi povezane žice.

Objavljeno

Reče se metaliziranje.

hvala, sem našel :)

Objavljeno

Sem že razmišljal na to... ampak ko pogledam nivo olja... se mi zdi da ga je prej preveč kot premalo....

Sploh pa me jezijo stvari ki se kar tako "same od sebe" pokvarijo, brez konkretnega razloga.

Lahko so samo dve napaki in sicer, da se eden od kablov za pritisk olja ali za temperaturo motorja nekje pri zaviranju dotakne mase in se prižgejo obe lučki (kar je normalno) saj se nažgejo vedno obe,to pa zato, da je bolj vidno kajti rudeča lučka pomeni ugasni motor.

Drugo kar bi bilo pa je lahko da ima motor poleg stikala za pritisk olja še dodatno stikalo(ali plovek)za nivo olja v mašini in pri naglem zaviranju se nenadno zniža nivo olja lučka zagori ali celo črpalka(oljna)potegne ztak in pade pritisk olja kar zazna stikalo za pritisk olja in lučka se kratko prižge.

Ps;pisanje o raznih senzorjth za pritiske in nivoje pri 13 let starem motorju so buče,lahko ima samo tipala, stikala in za vžig (pa ne senzor)ampak impulzator ali hall(halo dajalec),ki daje impulze vžigalnemu modulu!!

Senzorji se vgrajujejo šele pri novejših vbrizgalnih sistemih in določenih sklopih, npr.senzor za brisalce(zazna kapljice na šipi)senzor svetlobo,ki samodejno prižge določene luči,nekaj senzorje tudi krmili računalnik kot npr.senzor gostote zraka,klopf senzor(senzor zaznavanja predvžiga)itd.itd.

Objavljeno

Lahko so samo dve napaki in sicer, da se eden od kablov za pritisk olja ali za temperaturo motorja nekje pri zaviranju dotakne mase in se prižgejo obe lučki (kar je normalno) saj se nažgejo vedno obe,to pa zato, da je bolj vidno kajti rudeča lučka pomeni ugasni motor.

Drugo kar bi bilo pa je lahko da ima motor poleg stikala za pritisk olja še dodatno stikalo(ali plovek)za nivo olja v mašini in pri naglem zaviranju se nenadno zniža nivo olja lučka zagori ali celo črpalka(oljna)potegne ztak in pade pritisk olja kar zazna stikalo za pritisk olja in lučka se kratko prižge.

Ps;pisanje o raznih senzorjth za pritiske in nivoje pri 13 let starem motorju so buče,lahko ima samo tipala, stikala in za vžig (pa ne senzor)ampak impulzator ali hall(halo dajalec),ki daje impulze vžigalnemu modulu!!

Senzorji se vgrajujejo šele pri novejših vbrizgalnih sistemih in določenih sklopih, npr.senzor za brisalce(zazna kapljice na šipi)senzor svetlobo,ki samodejno prižge določene luči,nekaj senzorje tudi krmili računalnik kot npr.senzor gostote zraka,klopf senzor(senzor zaznavanja predvžiga)itd.itd.

Bremzer, hvala za nasvete!

Danes zjturaj sem šel malo šraufat. Pogledal žičke in vse se mi zdi vredu. Razen masa je bila malce švoh pritrjena, pa sem jo zrihtal.

Šel na vožnjo in ugotovil da se omenjeni problem ne dogaja pri močnem zaviranju. Ampak....!

Če se vozim normalno in stisnem sklopko se lučke prižgejo takoj ko padejo obrati... obdržim vožnjo v "leru" in poskusim samo dodati malo plina. Tako kot ga dodam se one ugasnejo... včasih celo takoj nazaj prižgejo ko obrati spet padejo ampak eventuelno se ugasnejo ko dodam dovolj gasa oz. obratov... in potem nehajo svetit tudi če fura na tistih 1000 obr/min... :?

Poskusil sem pol na mestu in dodal malo gasa in pustil da obrati padejo. Lučke so se prižgale samo ko sem ga navil nekje do 5000 vrtljajev in spustil hitro gas... one se prižgejo in kar gorijo. Ko dodam plin (včasih ćisto malo, včasih malce več) se ugasnejo in vse je "kul"...

Lih tko za referenco: Te dve iste lučke se prižgejo ko dam kontakt s ključem. Ko ga prižgeš pa se lepo ugasnejo...

Meni ni čisto nič več jasno kaj se tle dogaja.... :headbang:

Objavljeno

Ps;pisanje o raznih senzorjth za pritiske in nivoje pri 13 let starem motorju so buče,lahko ima samo tipala, stikala in za vžig (pa ne senzor)ampak impulzator ali hall(halo dajalec),ki daje impulze vžigalnemu modulu!!

Senzorji se vgrajujejo šele pri novejših vbrizgalnih sistemih in določenih sklopih, npr.senzor za brisalce(zazna kapljice na šipi)senzor svetlobo,ki samodejno prižge določene luči,nekaj senzorje tudi krmili računalnik kot npr.senzor gostote zraka,klopf senzor(senzor zaznavanja predvžiga)itd.itd.

:slap: In kaj je 'senzor' drugega kot 'tipalo'!?

sénzor -ja m (ẹ̑) fiz. priprava, ki merjeno količino spreminja v električne signale, tipalo: kontrolirati temperaturo, tlak s senzorjem; letalo je opremljeno z različnimi senzorji / infrardeči senzor za zaznavanje infrardeče svetlobe ♪

Bremzer, hvala za nasvete!

Danes zjturaj sem šel malo šraufat. Pogledal žičke in vse se mi zdi vredu. Razen masa je bila malce švoh pritrjena, pa sem jo zrihtal.

Šel na vožnjo in ugotovil da se omenjeni problem ne dogaja pri močnem zaviranju. Ampak....!

Če se vozim normalno in stisnem sklopko se lučke prižgejo takoj ko padejo obrati... obdržim vožnjo v "leru" in poskusim samo dodati malo plina. Tako kot ga dodam se one ugasnejo... včasih celo takoj nazaj prižgejo ko obrati spet padejo ampak eventuelno se ugasnejo ko dodam dovolj gasa oz. obratov... in potem nehajo svetit tudi če fura na tistih 1000 obr/min... :?

Poskusil sem pol na mestu in dodal malo gasa in pustil da obrati padejo. Lučke so se prižgale samo ko sem ga navil nekje do 5000 vrtljajev in spustil hitro gas... one se prižgejo in kar gorijo. Ko dodam plin (včasih ćisto malo, včasih malce več) se ugasnejo in vse je "kul"...

Lih tko za referenco: Te dve iste lučke se prižgejo ko dam kontakt s ključem. Ko ga prižgeš pa se lepo ugasnejo...

Meni ni čisto nič več jasno kaj se tle dogaja.... :headbang:

Očitno ti generator pri manjših obratih ne polni dobro...

D.

Objavljeno (popravljeno)

Očitno ti generator pri manjših obratih ne polni dobro...

D.

Misliš alternator...?

Sem preveril in zdi se mi da to ne bo glavni krivec. Voltmeter je kazal 12+ voltov tudi pri nizkih obratih...

Popravljeno . Popravil Stevie
Objavljeno

12+ je premalo, toliko ima akumulator sam po sebi napetosti.

Pri recimo 3000-4000 obratih mora polnit vsaj 14 voltov, idealno pa je, da ima že v prostem teku tako napetost.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

12+ je premalo, toliko ima akumulator sam po sebi napetosti.

Pri recimo 3000-4000 obratih mora polnit vsaj 14 voltov, idealno pa je, da ima že v prostem teku tako napetost.

Se opravičujem, mogoče sem se narobe izrazil... z 12+ sem mislil sigurno več kot 12... v prostem teku je kakih dobrih 13 V... ko pa navijaš itak skoči še malo višje...

Vem, ker sem ga že enkrat meril in je isto kazalo kot sedaj... samo takrat nisem imel omenjenih problemov...

Objavljeno

Se opravičujem, mogoče sem se narobe izrazil... z 12+ sem mislil sigurno več kot 12... v prostem teku je kakih dobrih 13 V... ko pa navijaš itak skoči še malo višje...

Vem, ker sem ga že enkrat meril in je isto kazalo kot sedaj... samo takrat nisem imel omenjenih problemov...

Možno je da ti preveč pade pritisk olja,naslednjič, ko boš menjal olje probaj z malo bolj vizkoznim oljem, npr.če zdaj uporabljaš 10W 30 probaj z 15W 40 ali celo 20W-50 poglej malo kaj dobiš in koliko si pripravljen plačat.Mogoče bi tudi lahko malo povečal prosti tek na ca 1200 o/min.Nebi škodilo,če bi šel k mahaniku izmerit pritisk olja možno je,da lahko zafrkava samo oljno stikalo. Kot ti je bilo že povedano možno je tudi, da bi alternator premalo polnil to boš videl,če je pritisk olja vredu potem bo treba nov regler! :hmm:

Objavljeno

Možno je da ti preveč pade pritisk olja,naslednjič, ko boš menjal olje probaj z malo bolj vizkoznim oljem, npr.če zdaj uporabljaš 10W 30 probaj z 15W 40 ali celo 20W-50 poglej malo kaj dobiš in koliko si pripravljen plačat.Mogoče bi tudi lahko malo povečal prosti tek na ca 1200 o/min.Nebi škodilo,če bi šel k mahaniku izmerit pritisk olja možno je,da lahko zafrkava samo oljno stikalo. Kot ti je bilo že povedano možno je tudi, da bi alternator premalo polnil to boš videl,če je pritisk olja vredu potem bo treba nov regler! :hmm:

Ker se mu prižigajo lučke od temperature oz. pritiska bi bilo treba novi regler??? Zakaj pa???:hmm:

Če je polnjenje OK pol regler tu nima nobene veze... Polnjenje pa mora biti krepko čez 12... torej nekje od 14 do 14,5V če se ne motim... in ni nujno da gre voltaža z obrati gor, lahko na določenih obratih malo pade...

Če je nivo olja OK pol je VERJETNO problem v senzorju pritiska/nivoja olja oz nekje na njegovi napeljavi... js bi iskal od tukaj dalje...

Objavljeno

Ker se mu prižigajo lučke od temperature oz. pritiska bi bilo treba novi regler??? Zakaj pa???:hmm:

Če je polnjenje OK pol regler tu nima nobene veze... Polnjenje pa mora biti krepko čez 12... torej nekje od 14 do 14,5V če se ne motim... in ni nujno da gre voltaža z obrati gor, lahko na določenih obratih malo pade...

Če je nivo olja OK pol je VERJETNO problem v senzorju pritiska/nivoja olja oz nekje na njegovi napeljavi... js bi iskal od tukaj dalje...

Sem že rekel,da ni to "senzor"ampak povsem navadno oljno stikalo in zato sem tudi napisal,da je potrebno "najprej" izmerit pritisk olja in nastavit obrate(prosti tek) na zgornjo mejo,če je pritisk vredu(glej v teh. podatke)motorja potem je treba zamenjat samo oljno stikalo.Ravno tako mora preverit stikalo temperature motorja tega se lahko sproba tako, da ga segrevaš v vodi in meriš upornost in najkasneje pri 100 stopinjah mora kratko sklenit in takrat se lučka prižge v vodo daš še termometer in točno ugotoviš kdaj stikalo vklopi.Če nimaš om-etra si lahko pomagaš z baterijo in žarnico - maso daš na ohišje stikala, plus pa preko žarnice na izhod stikala.

S polnenjem pa je takole, ko povečaš obrate motorja mora V-meter rasti do max. nekje 14,5V in naj nebi padala dokler nevključiš kak porabnik,napetost raste različno hitro kar je odvino od kapacitete(trenutne napolnjenosti) akumulatorja,če je prazen raste bolj počasi in obratno.Če polne premalo še sploh pri nizkih obratih je možno, da delujejo samo dve fazi namesto tri v takem primeru bi lahko tudi lučki posvetili, če je regler vezan na tidve kontrolki, kar jaz nevem in bi bilo potrebno pogledat najprej kakšno električno šemo tega motorja!!!

Objavljeno

Se opravičujem, mogoče sem se narobe izrazil... z 12+ sem mislil sigurno več kot 12... v prostem teku je kakih dobrih 13 V... ko pa navijaš itak skoči še malo višje...

Vem, ker sem ga že enkrat meril in je isto kazalo kot sedaj... samo takrat nisem imel omenjenih problemov...

Ti je že Bremzer velik povedu. Prosti tek za tvoj motor pa je med 1200 in 1400 obrati.

Objavljeno

Glede stikala/senzorja sploh ni pomembno... skratka naj preveri če dela OK (mimogrede aprilie so imele že pred letom 2000 senzor oziroma NTC upor in je ECU vze nadzoroval vključno z vklapljanjem ventilatorjev - kot zanimivost)...

Glede lučk temperature in tlaka ter reglerja... kakšno povezavo imata? ker namreč prvič slišim...

Regler ima vhod in izhod... primer iz moje bivše aprilie: 3 žice na vhodu, ki so ločeno priklopljene na regler in se v njem staknejo v 1... izhod iz reglerja pa vodi na ele.napeljavo oz. do akumulatorja... če je napetost prenizka je nekaj narobe, ni pa nujno da na reglerju, lahko je alternator motorja... Meni ko se je regler pokvaru ni polnilo premalo ampak mi je baterijo v luft pognalo, ker je polnilo z 20V+...

A so sploh imeli motorji lučko za prenizko napetost akumulatorja/polnjenja oz. je povezana s temi 2 lučkami???

Sej v servisni knjižici (oz. priročniku za uporabnika) bi mogla bit ele.shema... preveri kako je vezano...

Objavljeno

Zdravo borci! Ali mogoče kdo ve, kje bi še lahko dobil kroman zaščitni lok za VIRAGO 750/1100.

Hvala za informacije, če pa ga kdo ima, plačam pošteno!

Objavljeno

Zdravo borci! Ali mogoče kdo ve, kje bi še lahko dobil kroman zaščitni lok za VIRAGO 750/1100.

Hvala za informacije, če pa ga kdo ima, plačam pošteno!

Živijo. jaz ga imam samo je za Yamaha Virago 535 in verjetno na Tvojo ne bo pasalo.

LP :whistle:

Objavljeno

Živijo. jaz ga imam samo je za Yamaha Virago 535 in verjetno na Tvojo ne bo pasalo.

LP :whistle:

Hvala za odgovor, ampak žal:( od 535 ne paše,drugače bi ga z veseljem odkupil.

Lp

Objavljeno

Dober dan!

Mene zanima kaj počne throtlle pozition sensor (nvm če je slovensko senzor pozicije gasa), če ima motor uplinjače nima elektronskega vžiga. kakšna je vloga tega senzorja?upam da mi kdo zna razlozit?je pa senzor pol vezan v cdi enoto ki pa tudi ne vem kaj počne?

LP

Objavljeno

TPS je potenciometer ki zaznava kot odprtja zračnih loput v sesalnem grlu, in ta potem ECU-ju sporoča koliko goriva morajo injektorji spustit skozi glede na kot odprtja loput, zračno vlažnost, pritisk, temperaturo,... če ima motor vplinjače, tega ziher nima

CDI (Capacitor Discharge Ignition), to je elektronski vžig, krmilna enota glede na položaj gredi pošlje el. impulz na cinšpulo, ta pa naprej na svečko da dobiš iskro....kar nima elektronskega vžiga oz. CDI-ja ima platine

Objavljeno

TPS je potenciometer ki zaznava kot odprtja zračnih loput v sesalnem grlu, in ta potem ECU-ju sporoča koliko goriva morajo injektorji spustit skozi glede na kot odprtja loput, zračno vlažnost, pritisk, temperaturo,... če ima motor vplinjače, tega ziher nima

CDI (Capacitor Discharge Ignition), to je elektronski vžig, krmilna enota glede na položaj gredi pošlje el. impulz na cinšpulo, ta pa naprej na svečko da dobiš iskro....kar nima elektronskega vžiga oz. CDI-ja ima platine

Jaz imam na hornetu TPS pa imam fergazere lahko ti slikam ali pokažem v service manualu. ma ga pa mi ni jasno čemu? razen če določa glede na pozicijo senzora vžig mogoče ga prilagaja glede na koliko so odprti fergazeri. nimam pojma zakaj je vem samo da je pa da imam fergazere

Objavljeno

TPS nima veze z vžigom, vsaj neposredno ne, je treba ločit vžig pa vbrizg, razen predvžig se časovno krmili tudi iz TPSja, to pa možno da imaš....daj sliko napopaj da vidim kaj maš to za eno čudo

Objavljeno

TPS nima veze z vžigom, vsaj neposredno ne, je treba ločit vžig pa vbrizg, razen predvžig se časovno krmili tudi iz TPSja, to pa možno da imaš....daj sliko napopaj da vidim kaj maš to za eno čudo

post-25368-089717500 1281199135_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Dober dan!

Mene zanima kaj počne throtlle pozition sensor (nvm če je slovensko senzor pozicije gasa), če ima motor uplinjače nima elektronskega vžiga. kakšna je vloga tega senzorja?upam da mi kdo zna razlozit?je pa senzor pol vezan v cdi enoto ki pa tudi ne vem kaj počne?

LP

tps na fergazerju omogoča še bolj natančno krivulja vžiga, na vbrizgu je pa tako ali tako nujen.

Mam pa jest mislim da doma še en tps od cbr 900, če slučajno rabiš. :whistle:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

tps na fergazerju omogoča še bolj natančno krivulja vžiga, na vbrizgu je pa tako ali tako nujen.

Mam pa jest mislim da doma še en tps od cbr 900, če slučajno rabiš. :whistle:

ne vem če rabim moram preverit če je ta ok moram premerit. nvm kaki so kaj simptomi če ta senzor ne deluje?pa nebi reko da imata cbr 900 pa hornet isto to?

Objavljeno

ne vem če rabim moram preverit če je ta ok moram premerit. nvm kaki so kaj simptomi če ta senzor ne deluje?pa nebi reko da imata cbr 900 pa hornet isto to?

Ima kdo izkušnje kakšni so problemi ko ta senzor ne dela na fergazer izvedbi?

Objavljeno

aja, ti imaš kornet 600, pa ne vem, če bi lih pasal.

Drugač maš pa v service manual vse, kako kej preveriš če misliš da je kaj narobe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!