Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

aja, ti imaš kornet 600, pa ne vem, če bi lih pasal.

Drugač maš pa v service manual vse, kako kej preveriš če misliš da je kaj narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Mene zanima kaj počne throtlle pozition sensor (nvm če je slovensko senzor pozicije gasa), če ima motor uplinjače nima elektronskega vžiga. kakšna je vloga tega senzorja?upam da mi kdo zna razlozit?je pa senzor pol vezan v cdi enoto ki pa tudi ne vem kaj počne?

LP

Ta pozicijski senzor krmili kanal prostega teka ali samo loputo gasa(odvisno od izvedbe),pomaga samo pri porabi goriva in sicer tako,da ko z mašino zaviraš sepravi je kanal ali loputa vplinjača popolnoma zaprta mašino pa potiska motor in se vrti hitreje od prostega teka takrat je ta vzporedni kanal ali loputa popolnoma zaprt-a in takoj ko npr.prešaltaš ali se ustaviš in stisneš sklopko bi se obrati spustili pod prosti tek pod ca 1K o/min. ta senzor odpre kanal ali loputo po katerem dobi spet zmes potrebno za prosti tek ! :hmm: :hmm:

Ps:lep primer,da se pač vsega nenajde ali nerazume na internetu ! LP Mojster avtomehanik !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, na motorjih z vplinjači je TPS za prilagajanje predvžiga, saj je mapa(ali pač neke vrste krmilna elektronika) za vžig spisana glede na vrtljaje in obremenitev(load).

Takšen primer je tudi Bandit 1200 po letu 01. Ima vplinjače in nima posebej kanalov za prosti tek, ima pa TPS in eno elektroniko za premikanje predvžiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Bremzer

To velja za avte, motor sploh ne vem če ima kateri tak sistem, sigurno pa ne hornet 600.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:lep primer,da se pač vsega nenajde ali nerazume na internetu ! LP Mojster avtomehanik !

EEEkhm - prvi naslov, ki mi ga je vrglo vn ko sem vpisal TPS carburator v Google. Celo na Wikipediji to razlagajo . TPS zazna odpiranje loput in to sporoči CDI-ju kot dodatno informacijo, da le ta prilagodi vžig.

http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCEQFjAC&url=http%3A%2F%2Fkatriders.com%2Fwiki%2Findex.php5%3Ftitle%3DThrottle_Position_Sensor&ei=JABeTJfNFYqcOJuctb0J&usg=AFQjCNEIptnYqjmpYcxdFiQL9OiH97390A&sig2=LK3jiJ68HrA1d1tHPZHjhA

P.S.-tale lep primer uporabe infromacijske tehnologije pa kaže da fajmošter, zdravnik in učitelj (kot tudi mehanik) niso več bog in batina ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EEEkhm - prvi naslov, ki mi ga je vrglo vn ko sem vpisal TPS carburator v Google. Celo na Wikipediji to razlagajo . TPS zazna odpiranje loput in to sporoči CDI-ju kot dodatno informacijo, da le ta prilagodi vžig.

http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCEQFjAC&url=http%3A%2F%2Fkatriders.com%2Fwiki%2Findex.php5%3Ftitle%3DThrottle_Position_Sensor&ei=JABeTJfNFYqcOJuctb0J&usg=AFQjCNEIptnYqjmpYcxdFiQL9OiH97390A&sig2=LK3jiJ68HrA1d1tHPZHjhA

P.S.-tale lep primer uporabe infromacijske tehnologije pa kaže da fajmošter, zdravnik in učitelj (kot tudi mehanik) niso več bog in batina ;)

evo dober link jaz sem vpisal vse v google samo tega ne:D zdaj vem kaj dela:D zdaj pa še samo kaj je narobe če ne dela?:D slabšivžig?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se dobi vzvod sklopke vn?

Kolikor se spomnim bi se moral samo obrniti in potegnt vn... :blink:

Pod številko 4

post-2720-069337100 1281505484_thumb.png

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj hornet letnik 2002 z tipom motorja pc25e ima isti pokrov elktrike in stator kot honda cbr z tipom motorja pc25?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam en problem z mašinco..

dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in

kratko za tem sped cukne in laufa dalje..

če si znate to predstavljat..

danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet

nazaj na 8k in dalje..

Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila..

Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo?

Bencin?

svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki..

hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti števec (obratomer) pade na 0 potem mu elektrike zmanjka, preglej če so vse mase dobro zategnjene z vijaki, pomojem je to problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam en problem z mašinco..

dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in

kratko za tem sped cukne in laufa dalje..

če si znate to predstavljat..

danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet

nazaj na 8k in dalje..

Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila..

Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo?

Bencin?

svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki..

hvala, lp

Pri SV1000S K3 je 'znana' napaka na enem od glavnih konektorjev, preko katerih se napaja skoraj vse ostalo ('the Green connector') - konektor ima slab kontakt in se s časom 'scvre'. Simptomi so v nekaterih primerih enaki oz. zelo podobni, tako da bi bilo možno kaj takega.

Krivo bi lahko bilo tudi samo stikalo v ključavnici ali tudi klema na akumulatorju.

Sem pa skoraj ziher, da je nekaj z elektriko in ne z gorivom...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi se pridružil mnenju, da je problem v elektriki in ne v gorivu..

Podobne simptome sem videl pri motorju, ki ga je zajebavalo stikalo stranskega stojala. Oziroma enkrat se je podobno zgodilo meni, ko sem premalo zaprl štender in je očitno bilo ravno na meji kontakta. Motor je laufal, ko sem se pa peljal in zapeljal čez rahlo grbino, je pa očitno štender toliko zanihal, da je za trenutek prekinilo stik, posledično motor popolnoma zgubil moč, potem pa normalno naprej.

Skratka preveri malo tudi to, velikokrat je vzrok čisto kakšna bedarija, na katero sploh pomisliš ne najprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, napaka se vse pogosteje pojavlja,

sem vzel narazen vse konektorje in noben ni videt "zašmolcan" in jih nasprejal z kontakt sprejem,

pravtako bi izljučil tačko ker dela vedu, pa še nosilec ki prekinja stikalo sem malo "prilagodil"

da stikalo še bolj prekine..

opazil sem da ko se to zgodi pade obratomer na 0, vendar števec ne ugasne (digitalni) in kaže normalno

hitrost..

sem pogledal tud za "zeleni" konektor ampak ga ta model nima.. je pa zelo podoben beli, in zgleda ok.

Kaj vse bi lahko prekinilo delovanje mašine?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero.

post-20238-074016100 1281978592_thumb.jpg

post-20238-032194200 1281978693_thumb.jpg

post-20238-014698900 1281978805_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero.

jest osebno v noben zariban cilinder ne bi tlačil novega bata. je ojnica ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne bi dal v zariban cilinder novega bata, brez predhodne obdelave cilindra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, napaka se vse pogosteje pojavlja,

sem vzel narazen vse konektorje in noben ni videt "zašmolcan" in jih nasprejal z kontakt sprejem,

pravtako bi izljučil tačko ker dela vedu, pa še nosilec ki prekinja stikalo sem malo "prilagodil"

da stikalo še bolj prekine..

opazil sem da ko se to zgodi pade obratomer na 0, vendar števec ne ugasne (digitalni) in kaže normalno

hitrost..

sem pogledal tud za "zeleni" konektor ampak ga ta model nima.. je pa zelo podoben beli, in zgleda ok.

Kaj vse bi lahko prekinilo delovanje mašine?

lp

potem bo verjetno stikalo za zasilno ustavitev motorja (kill switch), ker tisto stikalo prekine vžig in gorivo, ne izklopi pa kompletne elektrike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero.

Zakaj ti je pa zaribal, si mrzlega tiščal?

Cilinder je tut kar zaklan videt in da bi bla zadeva 100%, bi moral oboje zrihtat. Drugač smo pa včas takle bat pa cilinder lepo pošmirglal s 800-1000 vodnim šmirglom tam kjer so znaki zaribanja, nove obročke pa je spet laufalo. Valda je nekaj moči manj pa spet lahko zariba, če pa že pa pol oreng zrihtaš. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!