Bremzer Objavljeno Avgust 7, 2010 Deli Objavljeno Avgust 7, 2010 Dober dan! Mene zanima kaj počne throtlle pozition sensor (nvm če je slovensko senzor pozicije gasa), če ima motor uplinjače nima elektronskega vžiga. kakšna je vloga tega senzorja?upam da mi kdo zna razlozit?je pa senzor pol vezan v cdi enoto ki pa tudi ne vem kaj počne? LP Ta pozicijski senzor krmili kanal prostega teka ali samo loputo gasa(odvisno od izvedbe),pomaga samo pri porabi goriva in sicer tako,da ko z mašino zaviraš sepravi je kanal ali loputa vplinjača popolnoma zaprta mašino pa potiska motor in se vrti hitreje od prostega teka takrat je ta vzporedni kanal ali loputa popolnoma zaprt-a in takoj ko npr.prešaltaš ali se ustaviš in stisneš sklopko bi se obrati spustili pod prosti tek pod ca 1K o/min. ta senzor odpre kanal ali loputo po katerem dobi spet zmes potrebno za prosti tek ! :hmm: Ps:lep primer,da se pač vsega nenajde ali nerazume na internetu ! LP Mojster avtomehanik ! TBoxer, brembo, simonsi in 10 others 5 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno Avgust 7, 2010 Deli Objavljeno Avgust 7, 2010 Ne, na motorjih z vplinjači je TPS za prilagajanje predvžiga, saj je mapa(ali pač neke vrste krmilna elektronika) za vžig spisana glede na vrtljaje in obremenitev(load). Takšen primer je tudi Bandit 1200 po letu 01. Ima vplinjače in nima posebej kanalov za prosti tek, ima pa TPS in eno elektroniko za premikanje predvžiga. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 7, 2010 Deli Objavljeno Avgust 7, 2010 (popravljeno) @Bremzer To velja za avte, motor sploh ne vem če ima kateri tak sistem, sigurno pa ne hornet 600. Popravljeno Avgust 7, 2010. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Avgust 8, 2010 Deli Objavljeno Avgust 8, 2010 Ps:lep primer,da se pač vsega nenajde ali nerazume na internetu ! LP Mojster avtomehanik ! ciciban, Igorr, carmagedon in 2 others 4 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Avgust 8, 2010 Deli Objavljeno Avgust 8, 2010 Ps:lep primer,da se pač vsega nenajde ali nerazume na internetu ! LP Mojster avtomehanik ! EEEkhm - prvi naslov, ki mi ga je vrglo vn ko sem vpisal TPS carburator v Google. Celo na Wikipediji to razlagajo . TPS zazna odpiranje loput in to sporoči CDI-ju kot dodatno informacijo, da le ta prilagodi vžig. http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCEQFjAC&url=http%3A%2F%2Fkatriders.com%2Fwiki%2Findex.php5%3Ftitle%3DThrottle_Position_Sensor&ei=JABeTJfNFYqcOJuctb0J&usg=AFQjCNEIptnYqjmpYcxdFiQL9OiH97390A&sig2=LK3jiJ68HrA1d1tHPZHjhA P.S.-tale lep primer uporabe infromacijske tehnologije pa kaže da fajmošter, zdravnik in učitelj (kot tudi mehanik) niso več bog in batina maco47, Bremzer, carmagedon in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Avgust 8, 2010 Deli Objavljeno Avgust 8, 2010 EEEkhm - prvi naslov, ki mi ga je vrglo vn ko sem vpisal TPS carburator v Google. Celo na Wikipediji to razlagajo . TPS zazna odpiranje loput in to sporoči CDI-ju kot dodatno informacijo, da le ta prilagodi vžig. http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCEQFjAC&url=http%3A%2F%2Fkatriders.com%2Fwiki%2Findex.php5%3Ftitle%3DThrottle_Position_Sensor&ei=JABeTJfNFYqcOJuctb0J&usg=AFQjCNEIptnYqjmpYcxdFiQL9OiH97390A&sig2=LK3jiJ68HrA1d1tHPZHjhA P.S.-tale lep primer uporabe infromacijske tehnologije pa kaže da fajmošter, zdravnik in učitelj (kot tudi mehanik) niso več bog in batina evo dober link jaz sem vpisal vse v google samo tega ne:D zdaj vem kaj dela:D zdaj pa še samo kaj je narobe če ne dela? slabšivžig? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Giga Objavljeno Avgust 8, 2010 Deli Objavljeno Avgust 8, 2010 Še zmer smo bog i batine ker znamo v praksi to zrihtat ne v teoriji :naughty: trebor, ZdenkoK in daneb 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 (popravljeno) Kako se dobi vzvod sklopke vn? Kolikor se spomnim bi se moral samo obrniti in potegnt vn... :blink: Pod številko 4 Popravljeno Avgust 11, 2010. Popravil T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 Sm že ugotovu... Deklc dol daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 Sm že ugotovu... Deklc dol Tole si pa hit naredu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 Sm že ugotovu... Deklc dol sem ravno hotel isto rečt, ker drugač se ne da. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Avgust 13, 2010 Deli Objavljeno Avgust 13, 2010 Kaj hornet letnik 2002 z tipom motorja pc25e ima isti pokrov elktrike in stator kot honda cbr z tipom motorja pc25? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Avgust 15, 2010 Deli Objavljeno Avgust 15, 2010 imam en problem z mašinco.. dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in kratko za tem sped cukne in laufa dalje.. če si znate to predstavljat.. danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet nazaj na 8k in dalje.. Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila.. Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo? Bencin? svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki.. hvala, lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Avgust 15, 2010 Deli Objavljeno Avgust 15, 2010 če ti števec (obratomer) pade na 0 potem mu elektrike zmanjka, preglej če so vse mase dobro zategnjene z vijaki, pomojem je to problem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Avgust 15, 2010 Deli Objavljeno Avgust 15, 2010 imam en problem z mašinco.. dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in kratko za tem sped cukne in laufa dalje.. če si znate to predstavljat.. danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet nazaj na 8k in dalje.. Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila.. Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo? Bencin? svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki.. hvala, lp Pri SV1000S K3 je 'znana' napaka na enem od glavnih konektorjev, preko katerih se napaja skoraj vse ostalo ('the Green connector') - konektor ima slab kontakt in se s časom 'scvre'. Simptomi so v nekaterih primerih enaki oz. zelo podobni, tako da bi bilo možno kaj takega. Krivo bi lahko bilo tudi samo stikalo v ključavnici ali tudi klema na akumulatorju. Sem pa skoraj ziher, da je nekaj z elektriko in ne z gorivom... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 15, 2010 Deli Objavljeno Avgust 15, 2010 Tudi jaz bi se pridružil mnenju, da je problem v elektriki in ne v gorivu.. Podobne simptome sem videl pri motorju, ki ga je zajebavalo stikalo stranskega stojala. Oziroma enkrat se je podobno zgodilo meni, ko sem premalo zaprl štender in je očitno bilo ravno na meji kontakta. Motor je laufal, ko sem se pa peljal in zapeljal čez rahlo grbino, je pa očitno štender toliko zanihal, da je za trenutek prekinilo stik, posledično motor popolnoma zgubil moč, potem pa normalno naprej. Skratka preveri malo tudi to, velikokrat je vzrok čisto kakšna bedarija, na katero sploh pomisliš ne najprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 hvala zaenkrat, grem kr v akcijo lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 ok, napaka se vse pogosteje pojavlja, sem vzel narazen vse konektorje in noben ni videt "zašmolcan" in jih nasprejal z kontakt sprejem, pravtako bi izljučil tačko ker dela vedu, pa še nosilec ki prekinja stikalo sem malo "prilagodil" da stikalo še bolj prekine.. opazil sem da ko se to zgodi pade obratomer na 0, vendar števec ne ugasne (digitalni) in kaže normalno hitrost.. sem pogledal tud za "zeleni" konektor ampak ga ta model nima.. je pa zelo podoben beli, in zgleda ok. Kaj vse bi lahko prekinilo delovanje mašine? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
benobeno Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Hello Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero. special749 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero. jest osebno v noben zariban cilinder ne bi tlačil novega bata. je ojnica ok? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Tudi jaz ne bi dal v zariban cilinder novega bata, brez predhodne obdelave cilindra. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 ok, napaka se vse pogosteje pojavlja, sem vzel narazen vse konektorje in noben ni videt "zašmolcan" in jih nasprejal z kontakt sprejem, pravtako bi izljučil tačko ker dela vedu, pa še nosilec ki prekinja stikalo sem malo "prilagodil" da stikalo še bolj prekine.. opazil sem da ko se to zgodi pade obratomer na 0, vendar števec ne ugasne (digitalni) in kaže normalno hitrost.. sem pogledal tud za "zeleni" konektor ampak ga ta model nima.. je pa zelo podoben beli, in zgleda ok. Kaj vse bi lahko prekinilo delovanje mašine? lp potem bo verjetno stikalo za zasilno ustavitev motorja (kill switch), ker tisto stikalo prekine vžig in gorivo, ne izklopi pa kompletne elektrike Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 bom vzel jutri narazen lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Hello Torej kot je razvidno iz naslova teme je skuter zaribal. In ker je že kar nekaj časa od mojega zadnjega popravljanja 2T motorja in tudi opravka z zaribanimi deli, me zanima vaše mnenje ali je cilinder (bat je samo še za smeti) primeren za nadaljno uporabo z novim batom in obročki, brez kakršnega koli honanja na nadmero. Zakaj ti je pa zaribal, si mrzlega tiščal? Cilinder je tut kar zaklan videt in da bi bla zadeva 100%, bi moral oboje zrihtat. Drugač smo pa včas takle bat pa cilinder lepo pošmirglal s 800-1000 vodnim šmirglom tam kjer so znaki zaribanja, nove obročke pa je spet laufalo. Valda je nekaj moči manj pa spet lahko zariba, če pa že pa pol oreng zrihtaš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 tale cilinder pa ni dolgo laufal a? ker so še vedno vidne sledi honanja.....glede na ceno nadomestnih delov za skuterje jaz sploh ne bi kaj dosti razmišljal, nov cilinder z batom, obročki, sornikom, skratka vse kar rabiš pride cca. 80-100€, potem tesnila kakih 20-25€, zmontiral boš pa verjetno kar sam.....PS: če boš že kupil novo, kupi 70ccm cilinder (železnega, alu so manj vzdržljivi), bo imel skuter veliko več navora kot s 50ccm, razlika v ceni je minimalna, vzdržljivost enaka, na pogled pa je cilinder enako velik, ker ima samo vrtino večjo (malo manj mesa med batom in komoro za vodo) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se