Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

potem bo verjetno stikalo za zasilno ustavitev motorja (kill switch), ker tisto stikalo prekine vžig in gorivo, ne izklopi pa kompletne elektrike

Bi znalo bit - mene je tudi je*alo to stikalo, ampak po tem, ko sem ga razdiral. Sem čisto podabu na to...

D.

Objavljeno

bom vzel jutri narazen

lp

Sporoči, kaj si odkril (če bo kaj).

Ker pri mojem mopedu so podobni simptomi, samo da meni ne padejo obrati na 0, ampak za kakih 1000 obratov dol. In potem sredi normalne vožnje začne motor cukat ko zmešan. Smo mislil, da je kriva ketna, ampak kot zgleda ni.

Uglavnem, povej, če boš kaj našel ;)

Objavljeno

no... razkopal tud stop stikalo in napaka se ponavlja..

ampak, izgleda da bo res stikalo za stransko tačko ker se mi je zgodilo to, da sem stal

na semaforju in kljub temu da sem imel tačko "pospravljeno" mi je motor crknil ko sem dal v prvo..

kolko sem videl je stikalo zalito in se ga ne da narazen vzet..

...po načrtu sodeč pa druga kot stikalo za tačko, stop stikalo in ključavnica ne more

prekinit napetosti vžigu..

gear position switch napetosti ne prekinja ali se motim?

Lp

Objavljeno

Poskusi brez stikala.. Odcvikaj stran in poveži žice. Oziroma ziher se ga da odklopit, pa potem konektorje namesto s stikalom povežeš samo z žico. Če bo bolje, ob priliku kupiš novega pa je. Čene pa nazaj zmontiraš tako kot je bilo in iščeš naprej.

Objavljeno

jap, bom poiskal konektor (verjetno nekje pod airboxom) in ga prebrikal pa bomo vidli..

Objavljeno

...po načrtu sodeč pa druga kot stikalo za tačko, stop stikalo in ključavnica ne more

prekinit napetosti vžigu..

LAHKO pri avtih malo starejših izvedb je skoraj VEDNO modul vžiga ali včasih tudi impulzator (halodajalec) LP in veliko sreče pri izkanju napake !

Ps:to je očitno posel za dobrega mehanika, ki ima na razpolago tudi kaj rezervnih delov !

Objavljeno

to že, ampak on je napako že odkril....če je na križišču čakal zeleno, in mu je pri prestavljanju v prvo brzino motor crknil, je napaka očitna...jaz bi najprej pomislil na spuščeno tačko, če pa ni spuščena, mora biti nekaj narobe s stikalom

Objavljeno

to že, ampak on je napako že odkril....če je na križišču čakal zeleno, in mu je pri prestavljanju v prvo brzino motor crknil, je napaka očitna...jaz bi najprej pomislil na spuščeno tačko, če pa ni spuščena, mora biti nekaj narobe s stikalom

Če je tačka spuščena in daš v prestavo(neglede v katero)MORA motor crknit, saj to je pri vseh zaradi varnosti, da nebi vozil z spuščeno tačko.Če imaš spuščeno tačko pa vprašaj Jeršina kaj se zgodi, koliko časa si na bolniški in koliko stane zavarovalnico!!! :hmm:

Objavljeno

Seveda mora motor crknit, če pa crkne, tudi ko je tačka dvignjena (tako je bilo pri madnessu) je pa to lahko pokazatelj, da ga stikalo mal heca.

Objavljeno

Seveda mora motor crknit, če pa crkne, tudi ko je tačka dvignjena (tako je bilo pri madnessu) je pa to lahko pokazatelj, da ga stikalo mal heca.

Tačka je res lahko vzrok,da bi prekinjalo vžig samo to je najlažje sprobat tako,da tačko enostavno nekam privežeš ali daš neko dodatno vzmet ali gumo tako da nemore prekinjat in takoj ugotoviš ali je stikalo ki prekinja vsled vibracije tačke!!

Objavljeno (popravljeno)

Seveda mora motor crknit, če pa crkne, tudi ko je tačka dvignjena (tako je bilo pri madnessu) je pa to lahko pokazatelj, da ga stikalo mal heca.

sam vseen za zihr prej zavarovalnico vprašat kolk to stane

ja ja :topic:

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Tačka je res lahko vzrok,da bi prekinjalo vžig samo to je najlažje sprobat tako,da tačko enostavno nekam privežeš ali daš neko dodatno vzmet ali gumo tako da nemore prekinjat in takoj ugotoviš ali je stikalo ki prekinja vsled vibracije tačke!!

Sem videl pa tudi že primer, ko je bilo stikalo zanič in ni prekinjalo zaradi vibracije/premikanja tačke. Zato je v tem primeru najbolj ziher test, da daš stikalo stran in skleneš krog brez njega.

Objavljeno

Imam vprašanje glede mojega motorja.

Imam Hondo cb600 f, hornetka po domače, letnik 2010 in bi rad vzel dol pokrov od elektrike. Nahaja se spodaj levo v smeri vožnje. Je že imel kdo podobno izkušnjo? Ali je treba prej kaj izklopiti? Problem imam ker je je pokrov z nečim zaliman in ga ne morem spravit dol. Prosim kakšen nasvet.

Že v naprej se zahvaljuje za odg:D

Objavljeno

napaka odkrita.. res je zaj*** stikalo za tačko, ko sem ga prebrikal se napaka več ni ponovila..

že naročil drugega.. (cca 60 € :glare: )

hvala vsem sodelujočim za nasvete

lp

Objavljeno (popravljeno)

že naročil drugega.. (cca 60 € :glare: )

:eek: Pa menda ja ne misliš res tolko dat za to!? Kaj pa E-Bay? Tam sem našel neke temu podobne zadeve za cca. 10...

Tole, npr...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

:eek: Pa menda ja ne misliš res tolko dat za to!? Kaj pa E-Bay? Tam sem našel neke temu podobne zadeve za cca. 10...

Tole, npr...

D.

Pri temu piše, da pošilja samo v Nemčijo..

Tale je iz USA in pošlje tudi k nam: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/S27-Suzuki-GSXR-GSX-R-600-2005-Side-Stand-Kill-Switch-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ380258879095QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

8$ + 15$ poštnina kar nanese 22$ oziroma 17€. Vseeno bolje kot 60 :)

Objavljeno

superhvala obema, bom naročil kr tistega iz us.

..sem nameraval tud malo sam pobeskat pa sta mi prihranla malo časa :yea1:

ob priložnosti častim :beer1:

Objavljeno

Imam vprašanje glede mojega motorja.

Imam Hondo cb600 f, hornetka po domače, letnik 2010 in bi rad vzel dol pokrov od elektrike. Nahaja se spodaj levo v smeri vožnje. Je že imel kdo podobno izkušnjo? Ali je treba prej kaj izklopiti? Problem imam ker je je pokrov z nečim zaliman in ga ne morem spravit dol. Prosim kakšen nasvet.

Že v naprej se zahvaljuje za odg:D

odklopit je treba samo konektor s 3 žicami, pokrov ni zaliman, vmes je tesnilo pa mogoče tudi silikon, bo šel pa malo težje dol kot recimo pokrov sklopke ker imaš noter navitje in magnet, in ta magnet je močan ko pr..ica :), če boš res šel v to, motor nasloni nekam na steno (jaz sem ga z ročko na balanci na radiator), drugače bo ven teklo motorno olje, če pa misliš menjat olje potem pač ni treba

Objavljeno

odklopit je treba samo konektor s 3 žicami, pokrov ni zaliman, vmes je tesnilo pa mogoče tudi silikon, bo šel pa malo težje dol kot recimo pokrov sklopke ker imaš noter navitje in magnet, in ta magnet je močan ko pr..ica :), če boš res šel v to, motor nasloni nekam na steno (jaz sem ga z ročko na balanci na radiator), drugače bo ven teklo motorno olje, če pa misliš menjat olje potem pač ni treba

Pokrov mi je ratal dat dol, ta magnet res drži ko pr..ica. Dej mi povej še kam in koliko olja moram sedaj vliti v motor, pomoje da ga je izteklo par dcl, imam prav?

Objavljeno

Pri temu piše, da pošilja samo v Nemčijo..

Tale je iz USA in pošlje tudi k nam: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/S27-Suzuki-GSXR-GSX-R-600-2005-Side-Stand-Kill-Switch-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ380258879095QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

8$ + 15$ poštnina kar nanese 22$ oziroma 17€. Vseeno bolje kot 60 :)

Za tako malo stvarco ponavadi pristanejo na pošiljanje... ;) In to kar kot pismo, kar je poceni.

D.

Objavljeno (popravljeno)

superhvala obema, bom naročil kr tistega iz us.

..sem nameraval tud malo sam pobeskat pa sta mi prihranla malo časa :yea1:

ob priložnosti častim :beer1:

Ma ful se splača tko.. Zadnjič iz Kalifornije naročil serijski stabilizator za mojega Suzukija, ker bom zadržal ExtremTecha ko bom prodajal. Stabilizator kot nov, cena je bila pa 8 dolarjev :D No, potem je bilo še poštnine nekaj, tako da je prišlo ene dobrih 20€ vse skup, ampak kosi so pa napol zastonj..

Pokrov mi je ratal dat dol, ta magnet res drži ko pr..ica. Dej mi povej še kam in koliko olja moram sedaj vliti v motor, pomoje da ga je izteklo par dcl, imam prav?

Na vrhu agregata (na levi ali desni strani) imaš čep za vlivanje olja. Naliješ ga pa toliko, da je dosežen tapravi nivo. Ne vem kako ima tvoj motor za preverjanje nivoja olja, ampak itak so sam dve varianti.. Al ima pri strani okenček, kjer je označeno kolk ga mora bit, al ima pa na čepu šipko (tako kot avti), kjer je tudi označeno kolk ga mora bit :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Živjo mojstri.

Da opišem svojo težavo.

Motor Yamaha Fazer S2, letnik 2007

Bolezen:

- ne polni akumulatorja

Stanje:

- vprašam malo naokoli in vsi pravijo, to ti je šu regler, ok, si rečem, 100€ vržem, pa sam zamenjam, itak je pol ure dela

- stvar zamenjana, akumulatorja še kar ne polni (poskusim seveda tudi pri večjih obratih), pa ne da nič od sebe

- gremo dalje, pomerim statorsko navitje z ohm metrom, zadeve so med 0,3 in 0,5 Ohma, kar je urede

- vseeno odprem zadevo in se vidi, da je na enem polu od 18, zažgano navitje

- grem k mojstru, da mi zadevo previje, sestavim, stvar še vedno ne dela, na izhodu navitja, medfazna napestost pa samo 2V (navitje bi menda moralo dokaj normalno delati tudi ob kratkem stiku na enem polu)

Imam prav, da je edina možnost sedaj, da je ali mojster napačno previl, ali pa je zanič magnet? Se da pri kakem mojstru to preverit, če bi mu nesel samo magnet in navitje, ali kako bi ti rešil najbolj elegantno (prodam motor? surrender.gif)

Tnx za nasvete.

P.S. Kak dober elektičar, če obupam, (Gorenjska-Ljubljana)?

Popravljeno . Popravil tusi
Objavljeno

Bolezen:

- ne polni akumulatorja

nism štromar ampak... pred reglerjem tiste 3 žice morjo dat(med sabo) več kot 60V pri 4.000 o/min (tko piše za mojga in po moje je to skoraj povsod enako) drugače nekaj ne štima v alternatorju... navitje? diode? tko od oka ~200€ škode...

če do reglerja ne pride toliko V kot bi moralo, zakaj iskati drugje?

Objavljeno

Lepo zmeri napetost, ki jo proizvedta magnet in navitje..

Pri cca 5000rpm mora biti na vseh kombinacijah dveh žic izmed treh, ki pridejo iz navitja cca 70V ali nekaj več izmeničnega toka. Jaz bi rekel, da je navitje fuč, magnet bolj težko, če ni mehansko poškodovan.

Skratka pomeri napetost in boš vedel koliko je ura. Zaradi take malenkosti se res ne splača prodajat motorja, če si z njim sicer zadovoljen. Drugače pa imamo enga dobrega majstra za štrom tu na forumu - nick Bremzer (bivši Brumer). Sicer ni iz Lj, ampak če se boš zapeljal do njega ti bo pomoje z veseljem pomagal.

Objavljeno

Sej sem napisal, medfazne napetosti daje ven samo 2V na vseh treh fazah. Izmenične seveda. Torej občutno premalo.

Glede na to, da sem stator previl je možna napaka potem, ali je mojster narobe previl, ali pa magnet? Kje bi to preveril eno brez drugega, zunaj, na suhem, ne v olju.

Prodal ga pa ne bom, sem se samo malo hecal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!