Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Hmm ko sem jaz probaval v leru, sklopko moraš pa tako ali tako držat čene sploh ne vergla.

Lp, Blaž

Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!!

Sicer pa je vedno bolje vžigat s stisnjeno sklopko ne samo zaradi sigurnosti ampak tudi zato, da se menjalnik nevrti in zaganjalnik malo lažje obrne še sploh,če je olje bolj gosto in nižja zunanja temperatura !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ko sem jaz probaval v leru, sklopko moraš pa tako ali tako držat čene sploh ne vergla.

Lp, Blaž

Te dni, sem imel enak problem...

Hladen motor (2 dni brez ga tikat) v prestavi s sklopko je komaj, komaj dvakrat zavrtel in seveda ni kresnu... ko sem dal v ler pa je brez problema.

Potem pa, ko je bil enkrat segret pa tudi v brzini s sklopko je lepo kresnu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo CDI enoto za hornet 600 2002 letnik rabil bi samo za probo oz če je kdo iz mb ki bi bil za to da zamenjama za pol ure enoto in grema en krog da vidim če moja deluje ok oz če je krivec za težavo z mojim štangasom ko prižgem luči. mislil sem da sem že odpravil ampak zdaj je motor en čas stal in danes sem se malo pelal pa je še vedno problem. če je kdo ki ima enoto oz ki je pripravlen za kratko menjavo me prosim naj kontaktria na PM. ni poceni da bi kar kupil pa pol nebi bilo to krivo če razumete:D

Popravljeno . Popravil Dejanx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!!

Sicer pa je vedno bolje vžigat s stisnjeno sklopko ne samo zaradi sigurnosti ampak tudi zato, da se menjalnik nevrti in zaganjalnik malo lažje obrne še sploh,če je olje bolj gosto in nižja zunanja temperatura !

tut če stisneš sklopko se menjalnik vrti, ni to avto.

Te dni, sem imel enak problem...

Hladen motor (2 dni brez ga tikat) v prestavi s sklopko je komaj, komaj dvakrat zavrtel in seveda ni kresnu... ko sem dal v ler pa je brez problema.

Potem pa, ko je bil enkrat segret pa tudi v brzini s sklopko je lepo kresnu.

lp

to ni problem, to je normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!!

Nekateri motorji (npr. Suzuki) imajo stikalo na sklopki, preko katerega je vezan rele za starter (to stikajo je vezano zaporedno stikalu/tipki za zagon). Če sklopka ni stisnjena, se starter pač ne vrti...

Suzuki - shema napeljave

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

to ni problem, to je normalno.

Se še privajam na to 'tehnološko čudo';)... prej sem mel boxerja pa sedaj marsikaj ni več enako (na žalost)... :ninja:

P.S. To sem napisal, ker sem imel enake simptome kot on...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mokra sklopka hladna ne deluje preveč dobro. suhe sklopke, kot jo ima boxer bmw in še ker motor, ter avti, pa tut hladna noramlno dela.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite, bolj tehnično podkovani od mene...

Če bi na Vtr 1000 F odstranil dva mala bočna kilerja in montiral 1x na normalno pozicijo 1 kiler?!?

Po moje bi bilo dovolj hlajenja, sploh ker ima ze tako ali tako tudi oljni hladilnik.

to bi naredil v primeru da bi predelal v naked...

Pa s tistima stranskima kilerjena ne deluje (ker ni pretoka skozi plastike)

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri motorji (npr. Suzuki) imajo stikalo na sklopki, preko katerega je vezan rele za starter (to stikajo je vezano zaporedno stikalu/tipki za zagon). Če sklopka ni stisnjena, se starter pač ne vrti...

Suzuki - shema napeljave

D.

Napisal sem, da kolikor motorjev poznam ni potrebno stisnit sklopko logično,da vseh nepoznam jih pa ima zrelo malo mogoče je tvoj model motorja eden edinih.Vem pa da npr.vsi avti znamke Hunday imajo ta sistem in tudi VEČINA traktorjev !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut če stisneš sklopko se menjalnik vrti, ni to avto

Simosi tebi je potrebno VEDNO dodatno tolmačenje si pa malo premalo mehanika!!! Teoretično bi moral menjalnik z mokro sklopko, ko je stisnjena mirovati pa nemuruje ampak se vrti in to z zmanjšano hitrostjo kajti problem nastane zaradi trenja olja v mokri sklopki med lamelami in se sklopka (košara) vrti čeprav bi morala pogonska os menjalnika mirovati pa nemiruje zaradi oljnega trenja med lamelami sklopke in zato tudi pri vseh mokrih sklopkah ko daš iz O na mestu v 1 prestavo ZAŠKRTA ! Ko pa je enkrat v prestavi pa menjalnik miruje vposled stisnjene sklopke.Ravnotako če štartaš in je motor v(1) prestavi stisneš sklopko menjalnik miruje in motor lahko zaštartaš npr.(kawasaki ER-6).Pa neme spet zasut z odgovori, kajti marsikateri motor tudi s stisnjeno sklopko NEVŽGE, če ni v O (nuli)npr.BMW K-1200. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite, bolj tehnično podkovani od mene...

Če bi na Vtr 1000 F odstranil dva mala bočna kilerja in montiral 1x na normalno pozicijo 1 kiler?!?

Po moje bi bilo dovolj hlajenja, sploh ker ima ze tako ali tako tudi oljni hladilnik.

to bi naredil v primeru da bi predelal v naked...

Pa s tistima stranskima kilerjena ne deluje (ker ni pretoka skozi plastike)

T

mislim, da je dosti važen pretok skozi hladilnik, da ni prevelik ali premajhen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da je dosti važen pretok skozi hladilnik, da ni prevelik ali premajhen.

A maš kak recept , kako pogruntat ker paše? brez da probaš razne varijante.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ugibaš glede na fi priključka.

če sta sedaj dva hladilnika vzporedno vezana, bi moral biti premer nadomestnega hladilnika še enkrat večji kot sedaj na enem hladilniku. Če sta pa zaporedno vezana potem pa naj bi bil priključek enak. Seveda če predpostavljamo, da je upor skozi satje enak. :D

pa površina nadomestnega naj bo približno enaka ali večja kot sedaj od obeh.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temperatura ni odvisna od pretoka, oziroma je zelo malo, razlika med čist zabito mlako pa fontano, bi se mogoče mal poznala :)

Sicer so pa hladilniki ponavadi (relativno)dosti pretočni, "bremzerji" pretoka so kje drugje. Edino ne vem če kej vpliva na termostat, samo si upam trdit da ne.

post-4351-007963700 1283929773_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Vtrki gre hladilno sredsto skozi prvi hladilnik in potem po cevki se skozi drugi.

se pravi sta vezana zaporedno in ne vzporedno.

Preprican sm (skor) da se lahko nadomesti z enim saj je predvsem pri počasni voznji pretok skozi bočna hladilnika precej slabši kot na celno postavljenem..

Aha pa jest sm mislu tud hladilnik za olje prestavt nizje ali pa celo malo večjega montirat.

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako bi preiskusil vžigalne kable da so dobri, npr. da ne prebijajo

brez da bi jih namontiral

so pa kabli od avta

o tem nima nobeden pojma ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakpo bi preiskusil vžigalne kable da so dobri, npr. da ne prebijajo

brez da bi jih namontiral

so pa kabli od avta

Da so 100 procentno OK tako težko preveriš... Kar lahko narediš doma je, da pomeriš upornost (ki se mora gibati v merah tiste, ki jo je navedel proizvajalec oz. če je slučajno zapisana v service manualu), poleg tega pa še vizualno preglej da niso kje počeni, prepereli itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija :D

Tole bo pa bolelo, no si bo vsaj zapomnil kako ugotovi kje kabli prebijajo.. mediji_0.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija :D

Metoda za taprave dedcebiggrin.giftrance_30_punk.gif

Drugač sem pa slišal še za eno varianto: Kable med delovanjem motorja popršiš z vodo (uporabiš razpršilec za rože), če začne kaj cukat oz. če motor ugasne kabli prebijajo. V temi naj bi se videle tudi iskre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač sem pa slišal še za eno varianto: Kable med delovanjem motorja popršiš z vodo (uporabiš razpršilec za rože), če začne kaj cukat oz. če motor ugasne kabli prebijajo. V temi naj bi se videle tudi iskre...

vzameš en dobr izoliran kabel (dobr tud un za filat accu), prheftaš en konc nekam na maso, z drugim se pa šetaš po kablih. če preskakje iskra in posledično tarokira motor, je kabel slab.... pa ne motorja zažgat ob bližini kakih hlapov.

he, ne vem... a bi za 'home made tester kablov' delovalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzameš en dobr izoliran kabel (dobr tud un za filat accu), prheftaš en konc nekam na maso, z drugim se pa šetaš po kablih. če preskakje iskra in posledično tarokira motor, je kabel slab.... pa ne motorja zažgat ob bližini kakih hlapov.

he, ne vem... a bi za 'home made tester kablov' delovalo?

zajebov.. ne za filat accu - mislu sm vžigalne kable -

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!