Bremzer Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Hmm ko sem jaz probaval v leru, sklopko moraš pa tako ali tako držat čene sploh ne vergla. Lp, Blaž Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!! Sicer pa je vedno bolje vžigat s stisnjeno sklopko ne samo zaradi sigurnosti ampak tudi zato, da se menjalnik nevrti in zaganjalnik malo lažje obrne še sploh,če je olje bolj gosto in nižja zunanja temperatura ! special749, halls, trojan69 in 3 others 3 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Hmm ko sem jaz probaval v leru, sklopko moraš pa tako ali tako držat čene sploh ne vergla. Lp, Blaž Te dni, sem imel enak problem... Hladen motor (2 dni brez ga tikat) v prestavi s sklopko je komaj, komaj dvakrat zavrtel in seveda ni kresnu... ko sem dal v ler pa je brez problema. Potem pa, ko je bil enkrat segret pa tudi v brzini s sklopko je lepo kresnu. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 (popravljeno) Ima kdo CDI enoto za hornet 600 2002 letnik rabil bi samo za probo oz če je kdo iz mb ki bi bil za to da zamenjama za pol ure enoto in grema en krog da vidim če moja deluje ok oz če je krivec za težavo z mojim štangasom ko prižgem luči. mislil sem da sem že odpravil ampak zdaj je motor en čas stal in danes sem se malo pelal pa je še vedno problem. če je kdo ki ima enoto oz ki je pripravlen za kratko menjavo me prosim naj kontaktria na PM. ni poceni da bi kar kupil pa pol nebi bilo to krivo če razumete:D Popravljeno September 6, 2010. Popravil Dejanx Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!! Sicer pa je vedno bolje vžigat s stisnjeno sklopko ne samo zaradi sigurnosti ampak tudi zato, da se menjalnik nevrti in zaganjalnik malo lažje obrne še sploh,če je olje bolj gosto in nižja zunanja temperatura ! tut če stisneš sklopko se menjalnik vrti, ni to avto. Te dni, sem imel enak problem... Hladen motor (2 dni brez ga tikat) v prestavi s sklopko je komaj, komaj dvakrat zavrtel in seveda ni kresnu... ko sem dal v ler pa je brez problema. Potem pa, ko je bil enkrat segret pa tudi v brzini s sklopko je lepo kresnu. lp to ni problem, to je normalno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Za kakšen motor pa to gre kolikor jaz vem in poznam kar nekaj motorjev VSI verglajo v leru-nuli!!! Nekateri motorji (npr. Suzuki) imajo stikalo na sklopki, preko katerega je vezan rele za starter (to stikajo je vezano zaporedno stikalu/tipki za zagon). Če sklopka ni stisnjena, se starter pač ne vrti... Suzuki - shema napeljave D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 ... to ni problem, to je normalno. Se še privajam na to 'tehnološko čudo'... prej sem mel boxerja pa sedaj marsikaj ni več enako (na žalost)... P.S. To sem napisal, ker sem imel enake simptome kot on... lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 mokra sklopka hladna ne deluje preveč dobro. suhe sklopke, kot jo ima boxer bmw in še ker motor, ter avti, pa tut hladna noramlno dela. dotem in daneb 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Kaj mislite, bolj tehnično podkovani od mene... Če bi na Vtr 1000 F odstranil dva mala bočna kilerja in montiral 1x na normalno pozicijo 1 kiler?!? Po moje bi bilo dovolj hlajenja, sploh ker ima ze tako ali tako tudi oljni hladilnik. to bi naredil v primeru da bi predelal v naked... Pa s tistima stranskima kilerjena ne deluje (ker ni pretoka skozi plastike) T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Za hlajenje bo tako še bolše, samo če ga boš lahko kam stlačil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Nekateri motorji (npr. Suzuki) imajo stikalo na sklopki, preko katerega je vezan rele za starter (to stikajo je vezano zaporedno stikalu/tipki za zagon). Če sklopka ni stisnjena, se starter pač ne vrti... Suzuki - shema napeljave D. Napisal sem, da kolikor motorjev poznam ni potrebno stisnit sklopko logično,da vseh nepoznam jih pa ima zrelo malo mogoče je tvoj model motorja eden edinih.Vem pa da npr.vsi avti znamke Hunday imajo ta sistem in tudi VEČINA traktorjev ! maco47 in special749 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 tut če stisneš sklopko se menjalnik vrti, ni to avto Simosi tebi je potrebno VEDNO dodatno tolmačenje si pa malo premalo mehanika!!! Teoretično bi moral menjalnik z mokro sklopko, ko je stisnjena mirovati pa nemuruje ampak se vrti in to z zmanjšano hitrostjo kajti problem nastane zaradi trenja olja v mokri sklopki med lamelami in se sklopka (košara) vrti čeprav bi morala pogonska os menjalnika mirovati pa nemiruje zaradi oljnega trenja med lamelami sklopke in zato tudi pri vseh mokrih sklopkah ko daš iz O na mestu v 1 prestavo ZAŠKRTA ! Ko pa je enkrat v prestavi pa menjalnik miruje vposled stisnjene sklopke.Ravnotako če štartaš in je motor v(1) prestavi stisneš sklopko menjalnik miruje in motor lahko zaštartaš npr.(kawasaki ER-6).Pa neme spet zasut z odgovori, kajti marsikateri motor tudi s stisnjeno sklopko NEVŽGE, če ni v O (nuli)npr.BMW K-1200. special749 in maco47 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Pa ni tako redko.. Pri Suzukijih je to čist običajno. Isto pri Hyosungih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Kaj mislite, bolj tehnično podkovani od mene... Če bi na Vtr 1000 F odstranil dva mala bočna kilerja in montiral 1x na normalno pozicijo 1 kiler?!? Po moje bi bilo dovolj hlajenja, sploh ker ima ze tako ali tako tudi oljni hladilnik. to bi naredil v primeru da bi predelal v naked... Pa s tistima stranskima kilerjena ne deluje (ker ni pretoka skozi plastike) T mislim, da je dosti važen pretok skozi hladilnik, da ni prevelik ali premajhen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KUK679 Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 mislim, da je dosti važen pretok skozi hladilnik, da ni prevelik ali premajhen. A maš kak recept , kako pogruntat ker paše? brez da probaš razne varijante. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) lahko ugibaš glede na fi priključka. če sta sedaj dva hladilnika vzporedno vezana, bi moral biti premer nadomestnega hladilnika še enkrat večji kot sedaj na enem hladilniku. Če sta pa zaporedno vezana potem pa naj bi bil priključek enak. Seveda če predpostavljamo, da je upor skozi satje enak. pa površina nadomestnega naj bo približno enaka ali večja kot sedaj od obeh. Popravljeno September 7, 2010. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 Temperatura ni odvisna od pretoka, oziroma je zelo malo, razlika med čist zabito mlako pa fontano, bi se mogoče mal poznala Sicer so pa hladilniki ponavadi (relativno)dosti pretočni, "bremzerji" pretoka so kje drugje. Edino ne vem če kej vpliva na termostat, samo si upam trdit da ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 (popravljeno) Na Vtrki gre hladilno sredsto skozi prvi hladilnik in potem po cevki se skozi drugi. se pravi sta vezana zaporedno in ne vzporedno. Preprican sm (skor) da se lahko nadomesti z enim saj je predvsem pri počasni voznji pretok skozi bočna hladilnika precej slabši kot na celno postavljenem.. Aha pa jest sm mislu tud hladilnik za olje prestavt nizje ali pa celo malo večjega montirat. Popravljeno September 8, 2010. Popravil T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 kako bi preiskusil vžigalne kable da so dobri, npr. da ne prebijajo brez da bi jih namontiral so pa kabli od avta o tem nima nobeden pojma ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 kakpo bi preiskusil vžigalne kable da so dobri, npr. da ne prebijajo brez da bi jih namontiral so pa kabli od avta Da so 100 procentno OK tako težko preveriš... Kar lahko narediš doma je, da pomeriš upornost (ki se mora gibati v merah tiste, ki jo je navedel proizvajalec oz. če je slučajno zapisana v service manualu), poleg tega pa še vizualno preglej da niso kje počeni, prepereli itd. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija Tole bo pa bolelo, no si bo vsaj zapomnil kako ugotovi kje kabli prebijajo.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 kable moraš v vsakem primeru montirat da bi videl če prebijajo....namesto na avto probaj raje na kak tomosov APN, potem pa ko moped dela lepo pretipaš cel kabel, če te bo kje vsekalo v prste, tam prebija Metoda za taprave dedce Drugač sem pa slišal še za eno varianto: Kable med delovanjem motorja popršiš z vodo (uporabiš razpršilec za rože), če začne kaj cukat oz. če motor ugasne kabli prebijajo. V temi naj bi se videle tudi iskre... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 Drugač sem pa slišal še za eno varianto: Kable med delovanjem motorja popršiš z vodo (uporabiš razpršilec za rože), če začne kaj cukat oz. če motor ugasne kabli prebijajo. V temi naj bi se videle tudi iskre... vzameš en dobr izoliran kabel (dobr tud un za filat accu), prheftaš en konc nekam na maso, z drugim se pa šetaš po kablih. če preskakje iskra in posledično tarokira motor, je kabel slab.... pa ne motorja zažgat ob bližini kakih hlapov. he, ne vem... a bi za 'home made tester kablov' delovalo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 vzameš en dobr izoliran kabel (dobr tud un za filat accu), prheftaš en konc nekam na maso, z drugim se pa šetaš po kablih. če preskakje iskra in posledično tarokira motor, je kabel slab.... pa ne motorja zažgat ob bližini kakih hlapov. he, ne vem... a bi za 'home made tester kablov' delovalo? zajebov.. ne za filat accu - mislu sm vžigalne kable - dotem 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno September 9, 2010 Deli Objavljeno September 9, 2010 Da so 100 procentno OK tako težko preveriš... Kar lahko narediš doma je, da pomeriš upornost (ki se mora gibati v merah tiste, ki jo je navedel proizvajalec oz. če je slučajno zapisana v service manualu), poleg tega pa še vizualno preglej da niso kje počeni, prepereli itd. z ohm metrom si tu nimaš kaj pomagat, saj je ponavadi pri prebijanju problem v izolaciji kabla, in ne v žici sami Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se