Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kje je možno nabavit ali naročit izdelavo zavornih cevi??

Pri Louisu pride za moj motor cca 200€?

Pri HIDEXU v Nm na Ljubljanski cesti (v stari zgradbi cestnega podjetja).Pokliči jih po telefonu in se z njimi dogovori, pošlješ tvoje originalne cevi in ti izdelajo nove opletene in ti jih pošljejo nazaj po povzetju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je možno nabavit ali naročit izdelavo zavornih cevi??

Pri Louisu pride za moj motor cca 200€?

Pri HIDEXU v Nm na Ljubljanski cesti (v stari zgradbi cestnega podjetja).Pokliči jih po telefonu in se z njimi dogovori, pošlješ tvoje originalne cevi in ti izdelajo nove opletene in ti jih pošljejo nazaj po povzetju!

Dobiš jih s papirji za cca 100, 150€, medtem ko te cevi v hidexu nimajo nikakršnega certifikata za uporabo na motorju, so pa verjetno tudi ok. Vsaj tako je bilo meni povedano ko sem spraševal v hidexu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobiš jih s papirji za cca 100, 150€, medtem ko te cevi v hidexu nimajo nikakršnega certifikata za uporabo na motorju, so pa verjetno tudi ok. Vsaj tako je bilo meni povedano ko sem spraševal v hidexu.

KJE?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje na hitro kaj motor mora laufat če jaz med delovanjem izklopim akomulator?

:lol1: To sploh NESMEŠ naredit, ker v momentu crkne regler (dijode - vsmernik) !!!

Ps:če si to že naredil, kar nov regler naroči ! :hmm: Vsaka šola nekaj stane !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: To sploh NESMEŠ naredit, ker v momentu crkne regler (dijode - vsmernik) !!!

Ps:če si to že naredil, kar nov regler naroči ! :hmm: Vsaka šola nekaj stane !

sem nardil pa še vedno deluje vredi polni zdaj pa ne vem zakaj bi to naj zaj uničlo regler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: To sploh NESMEŠ naredit, ker v momentu crkne regler (dijode - vsmernik) !!!

Ps:če si to že naredil, kar nov regler naroči ! :hmm: Vsaka šola nekaj stane !

Ne govori neumnosti - ni nobenega razloga, da bi zaradi tega crknu regler...

D.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem nardil pa še vedno deluje vredi polni zdaj pa ne vem zakaj bi to naj zaj uničlo regler?

Če res še deluje v kar dvomim? namreč moral bi dat zmerit in to ne samo volte ampak tudi koliko A-mperov polni(glej manual) pod obremenitvijo.Če ti npr.pregori samo "ena" dijoda, še vedno polni vendar 1/3 -premalo, kar ponavadi opaziš šele po daljši furi ponoči ali ko imaš še kakšen dodatni porabnik nažgan npr.gretje ročk,dodatne luči,GPS itd.Lahko pa da imaš srečo da takrat nisi dal gasa več obratov in bi SIGURNO pregorel, lahko mi verjameš, da je to za alternator kot tudi za regler najhujša obremenitev ker nima kam polnit in zato poškoduje vsmernik ! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo če gledaš z realne strani, tudi polnilec za telefon recimo pretvarja izmenično napetost v enosmerno, se pravi da je to ravno tako nek usmernik in regulator napetosti, pa mu tisti čas ko telefon ni priklopljen na polnjenje ne predstavlja nobene obremenitve, jaz imam polnilec že več kot 5 let vedno priklopljen v vtičnico, enkrat na teden gor priklopim telefon da se napolni, pa polnilec še vedno deluje kot nov :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če res še deluje v kar dvomim? namreč moral bi dat zmerit in to ne samo volte ampak tudi koliko A-mperov polni(glej manual) pod obremenitvijo.Če ti npr.pregori samo "ena" dijoda, še vedno polni vendar 1/3 -premalo, kar ponavadi opaziš šele po daljši furi ponoči ali ko imaš še kakšen dodatni porabnik nažgan npr.gretje ročk,dodatne luči,GPS itd.Lahko pa da imaš srečo da takrat nisi dal gasa več obratov in bi SIGURNO pregorel, lahko mi verjameš, da je to za alternator kot tudi za regler najhujša obremenitev ker nima kam polnit in zato poškoduje vsmernik ! :hmm:

motor je takoj vgasnil ko sem odklopil aku.mene sao zanima če mora laufat ko odklopim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če res še deluje v kar dvomim? namreč moral bi dat zmerit in to ne samo volte ampak tudi koliko A-mperov polni(glej manual) pod obremenitvijo.Če ti npr.pregori samo "ena" dijoda, še vedno polni vendar 1/3 -premalo, kar ponavadi opaziš šele po daljši furi ponoči ali ko imaš še kakšen dodatni porabnik nažgan npr.gretje ročk,dodatne luči,GPS itd.Lahko pa da imaš srečo da takrat nisi dal gasa več obratov in bi SIGURNO pregorel, lahko mi verjameš, da je to za alternator kot tudi za regler najhujša obremenitev ker nima kam polnit in zato poškoduje vsmernik ! :hmm:

In kaj se zgodi, ko je akumulator že poln? Tudi takrat 'nima kam polnit'...

Za razliko od avtomobilskega alternatorja na (večini) motorjev le-ta nima vzbujevalnega navitja in generator vedno dela 'na polno'. Reglerji na motorjih zato v resnici sploh niso 'reglerji' (ker ničesar ne 'regulirajo' kot pri avtomobilskih alternatorjih), ampak so usmerniki in pa 'shunt' obremenitev - višek energije gre preko TIRISTORJEV v toploto. Zato so tudi tako masivni in imajo precejšnja hladilna rebra.

Ampak to bi ti kot strokovnjak avto-električar že moral vedet...

D.

PS: To je tipični 'regler' od motorja - kaj in zakaj bi tu naj crknilo, če akumulator ni priključen?

Moped-regler.jpg

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, a je možno da je zato mojemu bratu na suzukiju gsxr skurilo regler, ker je bil akumulator preveč poln??? vem da se vprašanje hecno sliši, samo je imel že zanič akumulator, ko ga je zamenjal z novim se je šel zapeljat, ampak je naredil le kaka 2km, nato se je regler vžgal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, a je možno da je zato mojemu bratu na suzukiju gsxr skurilo regler, ker je bil akumulator preveč poln??? vem da se vprašanje hecno sliši, samo je imel že zanič akumulator, ko ga je zamenjal z novim se je šel zapeljat, ampak je naredil le kaka 2km, nato se je regler vžgal

Verjetno je 'regler' že v osnovi bil 'slab' (star, pokvarjen, ... - pri Suzukijih 'baje' pogosto), ampak je s starim akumulatorjem še nekako delal. Ko je bil akumulator (in poln?), je regler moral več energije 'pokurit' in je pač dokončno crknil.

Navitje generatorja pri motorju vedno dela na polno - brez obremenitve mora pri 5000 obratih biti izhodna napetost 75 ali več voltov izmenične napetosti (podatki veljajo za SuzukI SV1000 - podobno pa je tudi pri večini ostalih).

Ko napetost preseže 14,8 - 15,5V (kar je nekako maksimalna napetost za polnjenje akumulatorja), se v regulatorju sprožijo tiristorji, ki navitje generatorja spojijo na maso - do naslednjega cikla.

Če je akumulator prazen in so vključeni tudi drugi močni porabniki (luči, injektorji, ...), bo obremenitev večja in izhodna napetost iz generatorja bo kasneje narasla preko 14,8V - regulator bo zato manj obremenjen.

Če pa je akumulator čisto poln, pa je obremenitev, ki jo predstavlja, zanemarljiva in se cel sistem obnaša, kot da ga ne bi bilo - zato menim, da bi motor moral delati brez akumulatorja dokaj normalno.

motor je takoj vgasnil ko sem odklopil aku.mene sao zanima če mora laufat ko odklopim.

Po moje je dejansko nekaj narobe s tvojim regulatorjem...

D.

PS: Bom jutri sprobal, kaj naredi moj Suzuki, če mu odklopim akumulator...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je 'regler' že v osnovi bil 'slab' (star, pokvarjen, ... - pri Suzukijih 'baje' pogosto), ampak je s starim akumulatorjem še nekako delal. Ko je bil akumulator (in poln?), je regler moral več energije 'pokurit' in je pač dokončno crknil.

Navitje generatorja pri motorju vedno dela na polno - brez obremenitve mora pri 5000 obratih biti izhodna napetost 75 ali več voltov izmenične napetosti (podatki veljajo za SuzukI SV1000 - podobno pa je tudi pri večini ostalih).

Ko napetost preseže 14,8 - 15,5V (kar je nekako maksimalna napetost za polnjenje akumulatorja), se v regulatorju sprožijo tiristorji, ki navitje generatorja spojijo na maso - do naslednjega cikla.

Če je akumulator prazen in so vključeni tudi drugi močni porabniki (luči, injektorji, ...), bo obremenitev večja in izhodna napetost iz generatorja bo kasneje narasla preko 14,8V - regulator bo zato manj obremenjen.

Če pa je akumulator čisto poln, pa je obremenitev, ki jo predstavlja, zanemarljiva in se cel sistem obnaša, kot da ga ne bi bilo - zato menim, da bi motor moral delati brez akumulatorja dokaj normalno.

Po moje je dejansko nekaj narobe s tvojim regulatorjem...

D.

PS: Bom jutri sprobal, kaj naredi moj Suzuki, če mu odklopim akumulator...

Daj te pa prosim sprobaj me res zanima če mam kaj narobe ali je to normalno. mam neke težave z prostim tekom pa me zanima če lahko to izklučim ali naj iščem v tej smeri.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci, a je možno da je zato mojemu bratu na suzukiju gsxr skurilo regler, ker je bil akumulator preveč poln??? vem da se vprašanje hecno sliši, samo je imel že zanič akumulator, ko ga je zamenjal z novim se je šel zapeljat, ampak je naredil le kaka 2km, nato se je regler vžgal

Jaz z parimi na tem forumu nekomuniciram.Bom odgovoril: glej star akumulator je bil po vsej verjetnosti prekinjen in ker ni imelo kam polnit(ni bilo stalne povezave z akumulatorjem) je vsled preobremenitve skurilo regler in ko ste dali nov akumulator ga je preveč polnilo zaradi defektnega-skurjenega reglerja.Regler pa nima hladilnega telesa samo zaradi enega triristorja ampak tudi zaradi ostalih 6 jakostnih dijod ! :whistle:

Ps: kar poslušajte razne načitane teoretike, sam ne potem jockat, koliko stane regler in se kujnštvat zakaj je crknil ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, mene zanima ali se da zvezat napeljavo za žmigovce pri Suzukiju GS 500 tako, da bi delovali tudi vsi štirje žmigovci. Ali je potrebno zamenjati tudi avtomat za žmigovce? Je kdo kaj takega že naredil? Hvala za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še mene z vprašanji

Motor: KTM 450 sxf- cross

Ali je možno, da akumulator crkne, ker bi regler preveč polnil, oz, zakaj naj bi se to zgodilo.

Imam namreč 4 mesece star aku( 12V 6 Ah- zagonski tok 85A)in ga noben polnilec ne napolni na več kot 13,3 V( tudi pri prodajalcu ne).

Do pred tremi tedni pa je bilo vse OK.

Motor ima le e-štarter in ko ga verglam, ker ne vže, pade napetost na 8V.

Prodajalec mi je siver za torek obljubil novega, a me zanima morebitna okvara reglerja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem nardil posnetek štangas problema, če glih sem 10 min čakal da bi začel konkretno to delat ni htel je samo parkrat ampak dovol da se čuje in vidi. med tem ko začne trokirat če merim volte polnjenja padejo na 12,8-13,2 drugace so tam nekje na 14,5-14,8 govorim v prostem teku. pa da že zdaj povem zamenjal sem že stator, regler sem sprobal z drugim in je bilo isto. ne vem mogoče ni težava z elektriko? ampak ko prižgem luči se očitno čuje da ga začne mantrat. se pa je zgodilo mi že da je popolnoma brez luči tudi trokiral ko nor.

no v glavnem prosim za pomoč ker me to zabava že lep čas bil sem pri mehaniku, nastavil mi je pilot šraufeke na fergazerih in pa sinhronizacijo, kar sem tudi že sam 2x nardil, pa slučajnmo je bilo takrat ok. tak je že blo večkrat sem že mislis da je nehalo pa spet.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!