Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kako to misliš 'turirati' - obrati so naraščali, hitrost pa ne? :eek: To ne more biti povezano z izpuhom...

Točno tako, obrati so naraščali (vsaj po zvoku sodeč, obratomera namreč moj motor nima), hitrost pa ne!

Zaradi cukanja je celo upadala :( . In definitivno vidim povezavo med tem problemom in izpuhi, kajti z serijskimi teh problemov ni več. Menjal sem pa le rore (v katerih so tudi dušilci), krivine so bile ves čas serijske :) .

V debato z Brumerjem se ne bom spuščal, ker nisem strojnik in se na zadevo en drek spoznam :? , vem le to, da je podtlak potreben tako pri 2T kot tudi pri 4T mašini. In auspuhi pri npr. F1 so zviti kot Planinske ride, torej mi je teorija o pobiranju moči na vsaki krivini malce sumljiva - ker jim gre za vsak kW, bi morali biti ravni kot špageti (pred kuhanjem seveda). :kva2:

Je pa še ena (od mnogih) možnost, zakaj fantu cuka motor pri višjih obratih: pred leti sem imel motor z enakim ali vsaj podobnim problemom. In zapacan je bil filter na pipci za bencin. Za vžig in štandgas je vplinjač dobival dovolj bencina, za višje obrate pa je bil pretok zaradi svinarije premajhen in stvar je cukala. Pri zasvinjanem vplinjaču - pesek (!!!) v komori s plovcem :eek: - pa mi je crkaval tudi pri štandgasu.

Pa en lep pozdrav vsem skupaj, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, obrati so naraščali (vsaj po zvoku sodeč, obratomera namreč moj motor nima), hitrost pa ne!

Zaradi cukanja je celo upadala :( . In definitivno vidim povezavo med tem problemom in izpuhi, kajti z serijskimi teh problemov ni več. Menjal sem pa le rore (v katerih so tudi dušilci), krivine so bile ves čas serijske :) .

V debato z Brumerjem se ne bom spuščal, ker nisem strojnik in se na zadevo en drek spoznam :?

Da bi ti obrati naraščali hitrost pa ne, skoraj ni možno, razen, če ti je zdrsavala sklopka. Verjetno je pa res spremenil zvok, brez višanja obratov. Ponavadi je pri menjavi izpuha pri nekaterih motorjih nujno temu prilagoditi tudi dize in (včasih) zračni filter. S tem pa je pogojena tudi večja poraba... :BUA:

Z Brumerjem se sploh ne splača obremenjevati, če bi imel kaj pojma in/ali izkušenj ne bi trosil takih neumnosti :fredy: Že vsak mulo ve, da če bo pri avtomatiku odstranil auspuh ne bo šel nikamor več...Na izpuh so 2-taktniki še toliko bolj občutljivi, pri 4-taktnikih pa tudi ni pridobitve, razen če imaš izpuh zamašen s krompirjem ali podobno...

Toplotna vrednost svečice pretopi bat...bravo :slap:

P.S. Sodelavec se ukvarja profesionalno s speedwayem in mu še na kraj pameti ni padlo, da bi pri speedwaycu odstranil auspuh (pa ne samo zaradi predpisov, včasih je bolj zadušen izpuh boljši - odvisno od nastavitev ventilov, fergazerjev... )

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikdo se osebno precej bolj posveti in potrudi pri popravilu svojega motorja kot bi se katerikoli serviser.

Iz izkušenj ti lahko povem, da ti velikokrat lahko naredijo precej več škode kot koristi. Na servis voziš pač zaradi garancije in to je to. Najbolj jih ba hvalijo taki abervezniki ki nimajo pojma kaj pomeni šrauf, ključ, notranje izgorevanje in podobno. Če si kolikor toliko tehnično podkovan in še pogledaš v kakšen service manual, ni vrag, da ne bi znal popravit isto oz. bolje kot serviser, ki ti naredi "popravilo" v čimkrajšem možnem času.

Tu se ne morem strinjati s teboj. Sorry :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tud ti si par kozlov vstrelu, izpušna cev in pa dušilec sta dva različna pojma, in to ziher vejo tud vsi Strojanovi, isto kot pri 2T tudi pri 4T izpušna cev opravlja podobno nalogo, namreč podtlak v cevi pomaga prazniti zgorevalni prostor in formule majo izpušne cevi in kolektorje zelo zapletenih oblik, ce to nebi blo pomembno pol nabi akrapote kupval :grim

Da popravim spidway motorji morajo imeti po novem še dušilec včasih pa so vozili brez dušilcev.Pri formuli imajo izpušne cevi zato tako oblikovane, da je dolžina cevi in upornost izpušnih plinov vsakega cilindra predno se združi v en izhod na vsaki strani ENAKA :eek: Podtlak v izpušnem sistemu nastane samo ko naglo odvzameš plin sicer pa je v izpušnem sistemu vedno pritisk, še posebno pri pokanju.Pa še nekaj malo preberi o 4T motorju in ti bo jasno,namreč 4-ti.takt je takt ko potisne bat izgorele pline VEN iz cilindra. :eek:

Ps: :devil: treba se bo malo učit motoroznanstva ne pa kozle strelat po forumih !!!! :OK:

Ko molčiš, si bolj pameten. :slap:

D.

Zate bi bolj držalo, ko ne pišeš si sigurno PAMETNEJŠI!!! :BUA:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri formuli imajo izpušne cevi zato tako oblikovane, da je dolžina cevi in upornost izpušnih plinov vsakega cilindra predno se združi v en izhod na vsaki strani ENAKA :eek:

Kaj ni upornost izpušnih plinov potemtakem enaka tudi brez izpuha (po tvoje naj bi bilo to sploh super)

Ljudje na ta račun ne bi tako služili kot služijo z razvojem izpušnih cevi za športno uporabo. Enostavno bi odšravfali avspuh in čao. Bilo bi ceneje in enostavneje (pa ne samo pri dirkah s pravili o najvišjem dovoljenem hrupu, tudi tam, kjer tega ni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da popravim spidway motorji morajo imeti po novem še dušilec včasih pa so vozili brez dušilcev.Pri formuli imajo izpušne cevi zato tako oblikovane, da je dolžina cevi in upornost izpušnih plinov vsakega cilindra predno se združi v en izhod na vsaki strani ENAKA :eek:

In zakaj misliš, da se trudijo, da je dolžina cevi enaka? Verjetno ne zato, da lepo zgleda.

Podtlak v izpušnem sistemu nastane samo ko naglo odvzameš plin sicer pa je v izpušnem sistemu vedno pritisk, še posebno pri pokanju.Pa še nekaj malo preberi o 4T motorju in ti bo jasno,namreč 4-ti.takt je takt ko potisne bat izgorele pline VEN iz cilindra. :eek:

Zgleda da sem o 4T motorjih prebral cca. 400x več, kot ti... :rolleyes:

Ps: :devil: treba se bo malo učit motoroznanstva ne pa kozle strelat po forumih !!!! :OK:

Pol pa kar začni. Pa preberi si kaj o 'exhaust tuning', 'valve overlap', ... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se sliši neumo, a vseeno.

Kupil sem druge auspuhe, zvok je bil poezija, a ko sem pri 140+ dodal gas, je začel CUKATI, turirati, šel pa ni nič hitreje. Sem nazaj montiral originalne, sedaj potegne kot marija, nič cukanja, končna okoli 180, pa še cca 2 litra na 100 porabi manj. Le sliši se ga nič več. Pri katerih obratih je to bilo, ne bi vedel, ker nimam obratomera (je pač čoper), pa še dokaj nizkoturažna mašina, a prav daleč od maksimuma nisem mogel biti.

Ne vem, a si kaj menjaval, a tudi to je en od možnih vzrokov.

Lep pozdrav, Andi.

premajhen backpressure - prevec odprt avspuh. Nizkoturazne masine morajo imeti bolj zaprt avspuh, drugace to ni to - pod nizkimi obrati ne gre ker je backpressure premajhen, pod visokimi pa zato ker je masina nizkoturazna. avspuhi z ventilom so zakon. .)

Nebi se mešal v to temo o auspuhu, ampak take kozle strelate,da ni res.Sam par pojasnil npr:vsaka krivina na izpušni cevi vzame mašini ca 5 Ks,katalizator 15% moči motorja, dolžina izpušne cevi in glušnik še par %.Za vsako mašino razen (dvotaktno) bi bilo delovanje lažje in boljše sploh brez izpušne cevi,namreč saj ravno izpušni plini so faktor zaradi česa pride do prevelikih temperatur,zato morajo po delovnem taktu čimprej zapustiti mašino. Na raznih dirkah montirajo izpušne cevi samo zaradi predpisov Npr: spedway,tudi skoraj vse formule se vozijo brez dušilcev,avijoni,helikopterji,motorji za čolne itd.(pri nas na Dolenjskem tudi kakšen Rom), ko mu odpade dušilec in zaradi tega ni še nobenemu bat prepihalo,bat stopi lahko samo preveč predvžiga,ali tako imenovanega samo vžiga ,kadar izberemo napačno toplotno vrednost svečice,svečica se premalo hladi (žari)in tako prihaja do samovžiga pred zgornjo mrtvo točko,to povzroča višje temperature na batu in ga pretopi. :OK:

ok, to je ena izmed takih ko jih je strelu Cilinder (al kak je ze mel nick) v temi o enem skuterskem avspuhu...

kolk vem je Hondina 1.6i 16V ena izmed zelo redkih serijskih masin, ki deluje brez avspuha bolje kot z avspuhom, ker zaradi spremenljivega (za en par na cilinder izklopljivega) timinga ventilov za dobro delovanje ne rabi povratnega pritiska, ker si ga s tem sistemom sama ustvari.

Nobena krivina ti ne pobere pet konjev, in to da morajo plini cimprej zapustiti masino ni res, s tem spravis masino ob navor, pri dvotaktnikih pa tudi s spiranjem karterja poslabsas mazanje, in scasoma lahko masina celo zariba, definitivno pa se ji mocno poslabsajo performanse.

Avione pust pr miru, tam dusilcev ni zaradi prostora in mase, pa tudi hrup ne moti nikogar, helikopterji imajo turboosne motorje, in izpuhi za te motorje zaradi temperature ne bi ravno dolgo drzali, ali pa bi bili dragi kot hudic, in kot je ze prej bilo omenjeno, hrup nikogar ne moti. colni pa imajo izpuhe.

In kot je bilo povedano v MotoGP ko so odstranili dusilce - s tem si prihranili kilogram, dva, mogoce tri, zmogljivosti se niso izboljsale, ampak ko se dirkac privadi na hrup, ima vec obcutka za delovanje masine.

Podtlak v izpušnem sistemu nastane samo ko naglo odvzameš plin sicer pa je v izpušnem sistemu vedno pritisk, še posebno pri pokanju.Pa še nekaj malo preberi o 4T motorju in ti bo jasno,namreč 4-ti.takt je takt ko potisne bat izgorele pline VEN iz cilindra. :eek:

Ps: :devil: treba se bo malo učit motoroznanstva ne pa kozle strelat po forumih !!!! :OK:

Zate bi bolj držalo, ko ne pišeš si sigurno PAMETNEJŠI!!! :BUA:

:slap:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi se mešal v to temo o auspuhu, .....katalizator 15% moči motorja, ..... :OK:

ja, pol pa svizec zavije čokolado v folijo :lol1: :slap:

vzame, sam ne 15 posto, ampak par stotink manj, ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

During the exhaust stroke, a good way for an engine to lose power is through back pressure. The exhaust valve opens at the beginning of the exhaust stroke, and then the piston pushes the exhaust gases out of the cylinder. If there is any amount of resistance that the piston has to push against to force the exhaust gases out, power is wasted. Using two exhaust valves rather than one improves the flow by making the hole that the exhaust gases travel through larger.

In a normal engine, once the exhaust gases exit the cylinder they end up in the exhaust manifold. In a four-cylinder or eight-cylinder engine, there are four cylinders using the same manifold. From the manifold, the exhaust gases flow into one pipe toward the catalytic converter and the muffler. It turns out that the manifold can be an important source of back pressure because exhaust gases from one cylinder build up pressure in the manifold that affects the next cylinder that uses the manifold.

The idea behind an exhaust header is to eliminate the manifold's back pressure. Instead of a common manifold that all of the cylinders share, each cylinder gets its own exhaust pipe. These pipes come together in a larger pipe called the collector. The individual pipes are cut and bent so that each one is the same length as the others. By making them the same length, it guarantees that each cylinder's exhaust gases arrive in the collector spaced out equally so there is no back pressure generated by the cylinders sharing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

During the exhaust stroke, a good way for an engine to lose power is through back pressure...

Še link...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo! skoraj bi se poklali zaradi izpušnih cevi. A nimamo ravno v naši kurji vasi srokovnjaka za te zadeve.

O izdelkih Igorja AKRAPOVIČA se precej sliši

Če bi tele traparije bral ali pa kakšen njegov STROKOVNJAK bi se najbrž razjokal. Kaj pa če bi vprašali.

Ja res drži modri ponavadi MOLČIJO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer :slap:

Vsaka cev 5KM? To pomeni, da bi 150KM motor imel realno na gumi 130KM, če ne štejemo izgub v menjalniku in prenosu..., kar je še 10% torej pridemo na 117KM :kva1: :lol1:

Pozabil si na -15% katalizatorja -dolžina -glušnik :OK:

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupim avspuh od catterpilarja. ponudbe pod sifro "sfrizirajmo minimotota"... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja... pazte to... grem jz v nedeljo en giro po lj. grem v lokal na kavo, pridem vn in zbledim kot bi biu duh... pod mojim motorjem cca 30cm velika luza bencina.... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

no ja... kaj zdej... tm ga nism mogu pustit, zato sm se vsedu prizgau in upau da me ne vrze u luft... ne u praste kako sm po ne vem kaki sreci mi je uspel se pripeljat do doma...

no ja... doma razstavm motor (tank pa vse mozne plastike poberem dol) in tuhtam... no ja.... in ugotovim kaj je narobe... O:-) jeklena pletenica iz tanka do vbrizga goriva je imela cca 1mm luknco k je puscala... sm mi ne gre u glavo k greta iz tanka 2 cevi... tale jeklena pletenica ki ima luknico pa se ena gumjasta k se jo da prekint (tak zatic ma k se lahko zarad pucanja prekine...) in obe greta v vbrizg.

no ja tale defektna je taka k za bremze sm mal vecja.. pa me zanima k bom dau novo nardit ce je nujno da je s5 ta jeklena pletenica al je lahko pac iz pvcja...?

no ja pa k sm mu ze glih razstavlen motor sm se rit dvignu... morm sm se stare luknje zamasit...

pa se slikce za primerjavo... una taspodna je full temna sm se vid razlika (ob 11ih zvecer je z mobitelom tezko dobit lepo sliko. :) )

tole je prej

IPB Slika

pa potem

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se mi je zgodilo v nedeljo? Odpeljal sem se v ljubljano na eno kavico, in da malo prezračim izpušni sistem :) Ko sem kasneje prišel iz lokala in uprl svoj pogled proti Falcotu me je cisto "zvilo". Pod motorjem je bila velika luža bencina....

Kaj narediti? Tam ga ravno nisem mogel pustiti/popravljati zato sem ga prižgal, upal na najboljše, ter se odpeljal domov. Imel sem srečo saj me ni razneslo/se nisem vžgal, kljub puščanju becina.

Kasneje tisti večer sem motor razstavil in ugotovil kaj je naro. Puščala mi je ena od dveh cevi, ki vodita iz rezervoarja k vbrizgu goriva.

Ena cev je iz gume, ta počena pa je jeklena pletenica. Zanima me, če lahko, ko bom dal delat novo, dam tudi to defektno iz gume?

upam da je zdej ql....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se mi je zgodilo v nedeljo? Odpeljal sem se v ljubljano na eno kavico, in da malo prezračim izpušni sistem :) Ko sem kasneje prišel iz lokala in uprl svoj pogled proti Falcotu me je cisto "zvilo". Pod motorjem je bila velika luža bencina....

Kaj narediti? Tam ga ravno nisem mogel pustiti/popravljati zato sem ga prižgal, upal na najboljše, ter se odpeljal domov. Imel sem srečo saj me ni razneslo/se nisem vžgal, kljub puščanju becina.

Kasneje tisti večer sem motor razstavil in ugotovil kaj je naro. Puščala mi je ena od dveh cevi, ki vodita iz rezervoarja k vbrizgu goriva.

Ena cev je iz gume, ta počena pa je jeklena pletenica. Zanima me, če lahko, ko bom dal delat novo, dam tudi to defektno iz gume?

upam da je zdej ql....

Ponavadi so te cevke jekleno opletene, prav zaradi drgnjenja in zvijanja. Če pa misliš, da se ti ne bo nikamor drgnila pa namontiraj PVC (vendar kupi posebno tako, ki je namenjena pretoku bencina). Priporočljivo jo je pa tudi "obleči" kot v nekako vzmet iz žice, ravno zaradi zvijanja (poleti pri visoki temperaturi se ti mimogrede tako zvije, da prepreči pretok bencina potem pa :? ).

Vendar mislim, da razlike v ceni ne bo take, da bi veliko prišparal, kvečjemu kakšen pir :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm poklicu zdele na servis pa so mi rekli, da je to tlačna cev v kateri je lahko do 5barov pritiska. Sm tolk ce bi koga to zanimal... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm poklicu zdele na servis pa so mi rekli, da je to tlačna cev v kateri je lahko do 5barov pritiska. Sm tolk ce bi koga to zanimal... ;)

Velikokrat je menda vzrok hitra spojka na bencinski cevi. Jaz bom eno kar pod zic dal (za rezervo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm poklicu zdele na servis pa so mi rekli, da je to tlačna cev v kateri je lahko do 5barov pritiska. Sm tolk ce bi koga to zanimal... ;)

Prav so ti odgovorili,defektne benzinske cevi pri vseh ubrizgalnih sistemih je najbolje,vedno zamenjati z originalnimi saj tu neboš veliko prišparal. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm poklicu zdele na servis pa so mi rekli, da je to tlačna cev v kateri je lahko do 5barov pritiska. Sm tolk ce bi koga to zanimal... ;)

Se oprašičujem...še nisem šraufal motorja na ajnšpric - zaenkrat in tudi nisem pomislil na to. Popravljam, moja prejšnja izjava pa vseeno drži za fergazarce :D

:yes: ne boš veliko prišparal, res je. Pri takih stvareh ne šparaj, boš drugje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!