simonsi Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 (popravljeno) Evo danes sem nardil posnetek štangas problema, ja a si preveril kable, kapice, svečke pa cinšpule? pa mogoče še senzor vžiga poglej, če ima kaj dost opilkov gor, ker ga to lahko moti. pa še kompresijo po cilindrih in zračnost ventilov pa fouš zrak v sesalnem sistemu, pa še miljon drugih stvari Popravljeno September 25, 2010. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 To mi trokiranje. Ti samo tankaj pa voz. PS: -Moped itak ni postavljen v ta naš svet, da je parkiran in da na mestu laufa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 ja a si preveril kable, kapice, svečke pa cinšpule? pa mogoče še senzor vžiga poglej, če ima kaj dost opilkov gor, ker ga to lahko moti. pa še kompresijo po cilindrih in zračnost ventilov pa fouš zrak v sesalnem sistemu, pa še miljon drugih stvari zamenjal sem svečke, kable , kapice svečk, cinšpul nisem menjal niti preveril preveril sem samo iskre od zunaj na svečki, prepucal fergazere, se mehanik jih je neke puco pri dizah, senzor vžiga še tudi nisem preveril. kak pa se te primejo opilki gor??pa problem je samo v štangasu motor normalno potegne, se normalno zasuče vse je drugo ok razn na štangasu zeza. ventile sem preveril zračnost je ok. zdaj še pa povej ostalih miljon stvari no bom se prej pregledal te senzor vžiga če je čist. cinšpule bi pa menda zabavale skozi ali ne če bi ble hin? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 Sem sprobal in tudi moj ugasne... Zanimivo. D. ti maš einspritz. ta pa mislim da se napaj samo prek aku ker ko daš kontakt mora že pumpo vklopit prej ko ti zaštartaš ker drugače ne vem če bi prižgal. po mojem je tak. jaz pa mam ferge te že je tak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 ti maš einspritz. ta pa mislim da se napaj samo prek aku ker ko daš kontakt mora že pumpo vklopit prej ko ti zaštartaš ker drugače ne vem če bi prižgal. po mojem je tak. jaz pa mam ferge te že je tak Bom sprobal še na Hyosungu, ki tudi nima el. vbrizga - samo moram akumulator napolnit... Vem, da sem na enem motorju že odklopil akumulator, pa je delal dalje - ne spomnim pa se, kateri je bil. Morda Hyosung, morda pa Suzuki GS500. D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 Bom sprobal še na Hyosungu, ki tudi nima el. vbrizga - samo moram akumulator napolnit... Vem, da sem na enem motorju že odklopil akumulator, pa je delal dalje - ne spomnim pa se, kateri je bil. Morda Hyosung, morda pa Suzuki GS500. D. Samo experimentirajte bodo imeli serviserji dosti dela ! special749, dore, maco47 in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tombgo Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 ja ne odkljapljat akumolatorja, ko je motor vžgan, lahko vam batni obročki zaribajo dore in iom 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Butnglavc Objavljeno September 25, 2010 Deli Objavljeno September 25, 2010 A za moje vprašanje na prejšnji strani pa nihče nima odgovora??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) A za moje vprašanje na prejšnji strani pa nihče nima odgovora??? Tudi na moje vprašanje se ni še nihče javil, ki bi kaj vedel o tem. LP Popravljeno September 26, 2010. Popravil daneb Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 Živijo, mene zanima ali se da zvezat napeljavo za žmigovce pri Suzukiju GS 500 tako, da bi delovali tudi vsi štirje žmigovci. Ali je potrebno zamenjati tudi avtomat za žmigovce? Je kdo kaj takega že naredil? Hvala za odgovore. LP Potrebuješ samo stikalo, ki bo signal iz avtomata povezalo na leve in desne žmigavce hkrati. Možno je sicer, da bi serijski avtomat bil 'prešvoh' za vse štiri žmigavce nanekrat... Evo še mene z vprašanji Motor: KTM 450 sxf- cross Ali je možno, da akumulator crkne, ker bi regler preveč polnil, oz, zakaj naj bi se to zgodilo. Imam namreč 4 mesece star aku( 12V 6 Ah- zagonski tok 85A)in ga noben polnilec ne napolni na več kot 13,3 V( tudi pri prodajalcu ne). Do pred tremi tedni pa je bilo vse OK. V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči. D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Butnglavc Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) Potrebuješ samo stikalo, ki bo signal iz avtomata povezalo na leve in desne žmigavce hkrati. Možno je sicer, da bi serijski avtomat bil 'prešvoh' za vse štiri žmigavce nanekrat... V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči. D. Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W? Hvala za pojasnilo. :notworthy: Popravljeno September 26, 2010. Popravil daneb Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) ja ne odkljapljat akumolatorja, ko je motor vžgan, lahko vam batni obročki zaribajo jaz sem se skoraj pol leta vozil brez aku, pa ni zaribal, sem imel pa srečo Popravljeno September 26, 2010. Popravil stuhec tombgo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tombgo Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W? Hvala za pojasnilo. :notworthy: če že kupuješ novega, kupi digitalnega, ta nima problemov z LED žmigavci, če jih morebiti kdaj zamenjaš. En takl regler imajo tudi v lojzu.de Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno September 26, 2010 Deli Objavljeno September 26, 2010 Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W? Hvala za pojasnilo. :notworthy: Nepočni to sam,ker ti nebo uspelo,raje si kupi v Lyizu garnituro za dodatno montažo vseh štirih žmigavcev:autumat,stikalo in kable.Dobiš zraven tudi navodika za montažo in shemo, pa še drago ni !!! Žmigavci.htm maco47 in special749 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 če že kupuješ novega, kupi digitalnega, ta nima problemov z LED žmigavci, če jih morebiti kdaj zamenjaš. En takl regler imajo tudi v lojzu.de Saj mislim, da je že zdaj tak avtomat. Ob delovanju se nič ne sliši tisto šklocanje kot pri starejših avtomatih. Z led žmigovci je pa tako, če niso homologirani je nakup metanje denarja stran saj ne mislim vsakič, ko bo potreben tehnični pregled menjat žmigovce ali pa ko srečam zavednega uradnika K. K. in mi bo zatežil, da tisti majhni žmigovci niso po predpisih. Morda jih bom klub temu kupil in namontiral saj mi potem ne bo potrebno menjati avtomata. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!? lp Sicer odvisno od znamke do znamke, splošnega pravila ni, je pa to o propadu garancije taka buča da joj. Če recimo sam zamenjaš olje in filter, crkne ti pa armatura, ali je uporabnik doma res lahko kriv za kaj takega? To so pač varovalke, da imajo trgovci zagotovljeno delo s servisi in dilanjem materiala, vse ostalo so pa neki izgovori, da ne bi priznali garancije. Primer dobre prakse izpred nekaj let; Audi v Sloveniji je priznal nekaj napak na takrat novem TTju, čeprav ni bil nikoli servisiran na uradnem servisu. Ko je crknil navijalec varnostnega pasu 1 leto po izteku garancije, sploh niso rekli ne bev ne mev, samo zamenjali, kot da ni nič in to zastonj. Očitno razumni ljudje, ki vejo, da stvari ne crknejo od normalne uporabe. Če pa je tam še zmeraj tako, pa ne vem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!? lp V EU bi naj bilo isto - imeti moraš račune za ves material, ki se je (oz. naj bi se) menjal ob periodičnem vzdrževanju. D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 Sicer odvisno od znamke do znamke, splošnega pravila ni, je pa to o propadu garancije taka buča da joj. Če recimo sam zamenjaš olje in filter, crkne ti pa armatura, ali je uporabnik doma res lahko kriv za kaj takega? To so pač varovalke, da imajo trgovci zagotovljeno delo s servisi in dilanjem materiala, vse ostalo so pa neki izgovori, da ne bi priznali garancije. Primer dobre prakse izpred nekaj let; Audi v Sloveniji je priznal nekaj napak na takrat novem TTju, čeprav ni bil nikoli servisiran na uradnem servisu. Ko je crknil navijalec varnostnega pasu 1 leto po izteku garancije, sploh niso rekli ne bev ne mev, samo zamenjali, kot da ni nič in to zastonj. Očitno razumni ljudje, ki vejo, da stvari ne crknejo od normalne uporabe. Če pa je tam še zmeraj tako, pa ne vem. To razumem, da če ti crkne armaturka oz. nekaj nepovezanega... kaj pa, če ti zariba motor?!? Npr. komot ti lahko rečejeo, da bi oni na servisu lahko opazili simptome in še pravočasno ukrepali... lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 To razumem, da če ti crkne armaturka oz. nekaj nepovezanega... kaj pa, če ti zariba motor?!? Npr. komot ti lahko rečejeo, da bi oni na servisu lahko opazili simptome in še pravočasno ukrepali... lp Ja sej pravim, odvisno od znamke oz. uvoznika. Zdej če naliješ ekstra deviško olje noter, pol gotov zariba. Če pa normalen serviser razume, da si nalil notri kolikortoliko kulturno olje, potem je zajeb pač na strani proizvajalca. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 zamenjal sem svečke, kable , kapice svečk, cinšpul nisem menjal niti preveril preveril sem samo iskre od zunaj na svečki, prepucal fergazere, se mehanik jih je neke puco pri dizah, senzor vžiga še tudi nisem preveril. kak pa se te primejo opilki gor??pa problem je samo v štangasu motor normalno potegne, se normalno zasuče vse je drugo ok razn na štangasu zeza. ventile sem preveril zračnost je ok. zdaj še pa povej ostalih miljon stvari no bom se prej pregledal te senzor vžiga če je čist. cinšpule bi pa menda zabavale skozi ali ne če bi ble hin? danes sem fergazere popolnoma razstavil, pa spucal pa menjal o-ringe na pilot šraufkih ker so bili malo čudni, pregledal sem tudi gume ki so pritrjene na glavo motorja in v njih pol pridejo frgazeri. 2 od teh gum so kar precej napokane, cena po komadu je pa 30eur + ddv pa me zdaj zanima če komu leži kaj takega doma in da niso razpokane? rabim nujno:D mogoče tu kaj zraka not potegne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 danes sem fergazere popolnoma razstavil, pa spucal pa menjal o-ringe na pilot šraufkih ker so bili malo čudni, pregledal sem tudi gume ki so pritrjene na glavo motorja in v njih pol pridejo frgazeri. 2 od teh gum so kar precej napokane, cena po komadu je pa 30eur + ddv pa me zdaj zanima če komu leži kaj takega doma in da niso razpokane? rabim nujno:D mogoče tu kaj zraka not potegne Jaz jih bi za poizkušnjo dobro polepil s selotejpom ali izolir trakom. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno September 27, 2010 Deli Objavljeno September 27, 2010 Jaz jih bi za poizkušnjo dobro polepil s selotejpom ali izolir trakom. lp Bi jih jaz tudi samo ne vem kaj se bo zgodilo ko se bo to vse segrelo?če še bo kaj držalo sploh. al pa silver tape:D . bom vido če bom jutri lahko dobil gume če ne pa za probo tak probam. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Natko78 Objavljeno September 28, 2010 Deli Objavljeno September 28, 2010 Ima mogoče kdo za prodat spodnji desni del sprednje vilice (cilinder) za Suzuki SV-650 K3 (2003 letnik)? Preiskal sem cel avto-net, bolho in ebay, pa nič pametnega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se