Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Daj te pa prosim sprobaj me res zanima če mam kaj narobe ali je to normalno. mam neke težave z prostim tekom pa me zanima če lahko to izklučim ali naj iščem v tej smeri.

LP

Sem sprobal in tudi moj ugasne... Zanimivo.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem nardil posnetek štangas problema,

ja a si preveril kable, kapice, svečke pa cinšpule? pa mogoče še senzor vžiga poglej, če ima kaj dost opilkov gor, ker ga to lahko moti.

pa še kompresijo po cilindrih in zračnost ventilov

pa fouš zrak v sesalnem sistemu, pa še miljon drugih stvari :P

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja a si preveril kable, kapice, svečke pa cinšpule? pa mogoče še senzor vžiga poglej, če ima kaj dost opilkov gor, ker ga to lahko moti.

pa še kompresijo po cilindrih in zračnost ventilov

pa fouš zrak v sesalnem sistemu, pa še miljon drugih stvari :P

zamenjal sem svečke, kable , kapice svečk, cinšpul nisem menjal niti preveril preveril sem samo iskre od zunaj na svečki, prepucal fergazere, se mehanik jih je neke puco pri dizah, senzor vžiga še tudi nisem preveril. kak pa se te primejo opilki gor??pa problem je samo v štangasu motor normalno potegne, se normalno zasuče vse je drugo ok razn na štangasu zeza. ventile sem preveril zračnost je ok. zdaj še pa povej ostalih miljon stvari :D

no bom se prej pregledal te senzor vžiga če je čist. cinšpule bi pa menda zabavale skozi ali ne če bi ble hin?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sprobal in tudi moj ugasne... Zanimivo.

D.

ti maš einspritz. ta pa mislim da se napaj samo prek aku ker ko daš kontakt mora že pumpo vklopit prej ko ti zaštartaš ker drugače ne vem če bi prižgal. po mojem je tak. jaz pa mam ferge te že je tak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti maš einspritz. ta pa mislim da se napaj samo prek aku ker ko daš kontakt mora že pumpo vklopit prej ko ti zaštartaš ker drugače ne vem če bi prižgal. po mojem je tak. jaz pa mam ferge te že je tak :D

Bom sprobal še na Hyosungu, ki tudi nima el. vbrizga - samo moram akumulator napolnit...

Vem, da sem na enem motorju že odklopil akumulator, pa je delal dalje - ne spomnim pa se, kateri je bil. Morda Hyosung, morda pa Suzuki GS500.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom sprobal še na Hyosungu, ki tudi nima el. vbrizga - samo moram akumulator napolnit...

Vem, da sem na enem motorju že odklopil akumulator, pa je delal dalje - ne spomnim pa se, kateri je bil. Morda Hyosung, morda pa Suzuki GS500.

D.

Samo experimentirajte :headbang: bodo imeli serviserji dosti dela ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A za moje vprašanje na prejšnji strani pa nihče nima odgovora???

Tudi na moje vprašanje se ni še nihče javil, ki bi kaj vedel o tem. LP :yea1:

Popravljeno . Popravil daneb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, mene zanima ali se da zvezat napeljavo za žmigovce pri Suzukiju GS 500 tako, da bi delovali tudi vsi štirje žmigovci. Ali je potrebno zamenjati tudi avtomat za žmigovce? Je kdo kaj takega že naredil? Hvala za odgovore.

LP

Potrebuješ samo stikalo, ki bo signal iz avtomata povezalo na leve in desne žmigavce hkrati. Možno je sicer, da bi serijski avtomat bil 'prešvoh' za vse štiri žmigavce nanekrat...

Evo še mene z vprašanji

Motor: KTM 450 sxf- cross

Ali je možno, da akumulator crkne, ker bi regler preveč polnil, oz, zakaj naj bi se to zgodilo.

Imam namreč 4 mesece star aku( 12V 6 Ah- zagonski tok 85A)in ga noben polnilec ne napolni na več kot 13,3 V( tudi pri prodajalcu ne).

Do pred tremi tedni pa je bilo vse OK.

V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebuješ samo stikalo, ki bo signal iz avtomata povezalo na leve in desne žmigavce hkrati. Možno je sicer, da bi serijski avtomat bil 'prešvoh' za vse štiri žmigavce nanekrat...

V principu je možno - če crkne regulacija in se izhodna napetost ne omeji na 14,8 - 15,5V, se akumulator lahko uniči.

D.

Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W?

Hvala za pojasnilo. :notworthy:

Popravljeno . Popravil daneb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ne odkljapljat akumolatorja, ko je motor vžgan, lahko vam batni obročki zaribajo :wallbash:

jaz sem se skoraj pol leta vozil brez aku, pa ni zaribal, sem imel pa srečo :whistle:

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W?

Hvala za pojasnilo. :notworthy:

če že kupuješ novega, kupi digitalnega, ta nima problemov z LED žmigavci, če jih morebiti kdaj zamenjaš.

En takl regler imajo tudi v lojzu.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je kar zdelo na avtomatu piše 20 W torej moram kupiti avtomat za 40 W?

Hvala za pojasnilo. :notworthy:

Nepočni to sam,ker ti nebo uspelo,raje si kupi v Lyizu garnituro za dodatno montažo vseh štirih žmigavcev:autumat,stikalo in kable.Dobiš zraven tudi navodika za montažo in shemo, pa še drago ni !!! :hmm:

Žmigavci.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če že kupuješ novega, kupi digitalnega, ta nima problemov z LED žmigavci, če jih morebiti kdaj zamenjaš.

En takl regler imajo tudi v lojzu.de

Saj mislim, da je že zdaj tak avtomat. Ob delovanju se nič ne sliši tisto šklocanje kot pri starejših avtomatih. Z led žmigovci je pa tako, če niso homologirani je nakup metanje denarja stran saj ne mislim vsakič, ko bo potreben tehnični pregled menjat žmigovce ali pa ko srečam zavednega uradnika K. K. in mi bo zatežil, da tisti majhni žmigovci niso po predpisih. Morda jih bom klub temu kupil in namontiral saj mi potem ne bo potrebno menjati avtomata.

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!?

lp

Sicer odvisno od znamke do znamke, splošnega pravila ni, je pa to o propadu garancije taka buča da joj. Če recimo sam zamenjaš olje in filter, crkne ti pa armatura, ali je uporabnik doma res lahko kriv za kaj takega? To so pač varovalke, da imajo trgovci zagotovljeno delo s servisi in dilanjem materiala, vse ostalo so pa neki izgovori, da ne bi priznali garancije.

Primer dobre prakse izpred nekaj let; Audi v Sloveniji je priznal nekaj napak na takrat novem TTju, čeprav ni bil nikoli servisiran na uradnem servisu. Ko je crknil navijalec varnostnega pasu 1 leto po izteku garancije, sploh niso rekli ne bev ne mev, samo zamenjali, kot da ni nič in to zastonj. Očitno razumni ljudje, ki vejo, da stvari ne crknejo od normalne uporabe. Če pa je tam še zmeraj tako, pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ADVrider sem že večkrat prebral oz. vsaj tako razumem, da amerikoti motor v garanciji (lahko tudi) sami servisirajo doma in jim garancija s tem ne propade?!?

lp

V EU bi naj bilo isto - imeti moraš račune za ves material, ki se je (oz. naj bi se) menjal ob periodičnem vzdrževanju.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer odvisno od znamke do znamke, splošnega pravila ni, je pa to o propadu garancije taka buča da joj. Če recimo sam zamenjaš olje in filter, crkne ti pa armatura, ali je uporabnik doma res lahko kriv za kaj takega? To so pač varovalke, da imajo trgovci zagotovljeno delo s servisi in dilanjem materiala, vse ostalo so pa neki izgovori, da ne bi priznali garancije.

Primer dobre prakse izpred nekaj let; Audi v Sloveniji je priznal nekaj napak na takrat novem TTju, čeprav ni bil nikoli servisiran na uradnem servisu. Ko je crknil navijalec varnostnega pasu 1 leto po izteku garancije, sploh niso rekli ne bev ne mev, samo zamenjali, kot da ni nič in to zastonj. Očitno razumni ljudje, ki vejo, da stvari ne crknejo od normalne uporabe. Če pa je tam še zmeraj tako, pa ne vem.

To razumem, da če ti crkne armaturka oz. nekaj nepovezanega... kaj pa, če ti zariba motor?!?

Npr. komot ti lahko rečejeo, da bi oni na servisu lahko opazili simptome in še pravočasno ukrepali...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To razumem, da če ti crkne armaturka oz. nekaj nepovezanega... kaj pa, če ti zariba motor?!?

Npr. komot ti lahko rečejeo, da bi oni na servisu lahko opazili simptome in še pravočasno ukrepali...

lp

Ja sej pravim, odvisno od znamke oz. uvoznika. Zdej če naliješ ekstra deviško olje noter, pol gotov zariba. Če pa normalen serviser razume, da si nalil notri kolikortoliko kulturno olje, potem je zajeb pač na strani proizvajalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamenjal sem svečke, kable , kapice svečk, cinšpul nisem menjal niti preveril preveril sem samo iskre od zunaj na svečki, prepucal fergazere, se mehanik jih je neke puco pri dizah, senzor vžiga še tudi nisem preveril. kak pa se te primejo opilki gor??pa problem je samo v štangasu motor normalno potegne, se normalno zasuče vse je drugo ok razn na štangasu zeza. ventile sem preveril zračnost je ok. zdaj še pa povej ostalih miljon stvari :D

no bom se prej pregledal te senzor vžiga če je čist. cinšpule bi pa menda zabavale skozi ali ne če bi ble hin?

danes sem fergazere popolnoma razstavil, pa spucal pa menjal o-ringe na pilot šraufkih ker so bili malo čudni, pregledal sem tudi gume ki so pritrjene na glavo motorja in v njih pol pridejo frgazeri. 2 od teh gum so kar precej napokane, cena po komadu je pa 30eur + ddv pa me zdaj zanima če komu leži kaj takega doma in da niso razpokane? rabim nujno:D mogoče tu kaj zraka not potegne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem fergazere popolnoma razstavil, pa spucal pa menjal o-ringe na pilot šraufkih ker so bili malo čudni, pregledal sem tudi gume ki so pritrjene na glavo motorja in v njih pol pridejo frgazeri. 2 od teh gum so kar precej napokane, cena po komadu je pa 30eur + ddv pa me zdaj zanima če komu leži kaj takega doma in da niso razpokane? rabim nujno:D mogoče tu kaj zraka not potegne

Jaz jih bi za poizkušnjo dobro polepil s selotejpom ali izolir trakom.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jih bi za poizkušnjo dobro polepil s selotejpom ali izolir trakom.

lp

Bi jih jaz tudi samo ne vem kaj se bo zgodilo ko se bo to vse segrelo?če še bo kaj držalo sploh. al pa silver tape:D . bom vido če bom jutri lahko dobil gume če ne pa za probo tak probam.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!