Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ima mogoče kdo za prodat spodnji desni del sprednje vilice (cilinder) za Suzuki SV-650 K3 (2003 letnik)?

Preiskal sem cel avto-net, bolho in ebay, pa nič pametnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo za prodat spodnji desni del sprednje vilice (cilinder) za Suzuki SV-650 K3 (2003 letnik)?

Preiskal sem cel avto-net, bolho in ebay, pa nič pametnega.

Naročit na servisu - edina rešitev!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naročit na servisu - edina rešitev!!!

Na servisih so deli kar dragi, poglej če se kje prodaja kak motor po kosih, oz. če paše od kakega drugega letnika. Pred nekaj časa sem zasledil en razbit SV na avtonetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tombgo:

Najlepša hvala. Sam sem gledal malo preveč na ozko (Slovenija, Avstrija, Nemčija).

Bremzer:

Sem tudi na servis klical. Komplet vilice stanejo več kot je vreden vozen motor 2003 letnik. Samo spodnji del pa je malo izpod 400€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! 

Mene pa zanima če ima kdo doma slučajno kašne dele za Husqvarno. Sicer bi rabil en majhen delček pri zadnjih vilicah, ker sem ga izgubil. Prilagam sliko. To je delček št. 21 na sliki. Torej aluminijast pokrovček zadnjih vilic, ki je za šponanje verige

untitled.png

Zadnje vilice pa so takšnega tipa.:

husqvarnasm125s20082lgw.jpg

Upam da bo kdo lahko pomagal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Mene pa zanima če ima kdo doma slučajno kašne dele za Husqvarno. Sicer bi rabil en majhen delček pri zadnjih vilicah, ker sem ga izgubil. Prilagam sliko. To je delček št. 21 na sliki. Torej aluminijast pokrovček zadnjih vilic, ki je za šponanje verige

Upam da bo kdo lahko pomagal.

Po vzorcu ga lahko izdelaš doma, če nimaš ravno dve levi roki. Saj sta na obeh straneh enaka.

Veliko veselja pri izdelavi Ti želim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

ne morem do konca odviti matice pri zadnjem kolesu, da bi snel kolo. Do neke meje se odvija, potem pa konec. Zanima me, ali potrebujem kako orodnje, da na drugi strani zaustavim zadnjo os, ker zdaj se mi vse vrti v prazno. imam pa Suzuki Gsr600. Prosim za kak nasvet, ker sem že čist živčen wallbash.gif

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, ne vem kako ima to narejeno GSR, ampak osovina ima na ponavadi na drugi strani ali matico, katero primeš s ključem, ali utor, ki se usede v napenjalec verige, tako da se osovina ne more vrtet, ali pa je v sami osovini namesto okroglje luknje šestkotnik in daš noter velik imbus ključ, s katerim ustaviš vrtenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poiskal na netu kako ima narejeno..

post-1190-064584200 1285927108_thumb.jpg

Kot vidiš ima osovina na drugi strani neke vrste matičasto glavo. Ni sicer klasični šestkotnik, ampak je kljub temu na dveh koncih ravna, kar pomeni, da jo lahko primeš z ustrezno velikim viličastim ključem, pogojno tudi s kakšnimi papagajkami, oziroma mogoče bi šlo celo tako, da pač našponaš napenjalec verige, tako da se osovina ne bo mogla obrnit.. Vendar to le v primeru, da ni matica na drugi strani kej preveč zarustana ker če bo treba kakšna pretirana sila, te reši samo primerno velik ključ.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za trud in pomoč. Ja problem je, ker se je meni na tej strani osovina že obrnila in mi uničila to matičasto glavo. Imam sicer že novo , a je ne morem zamenjati. Mislim, da je na matica na drugi strani zarustana ali poškodovana, ker ne gre niti z velikim ključem, papagajkami itd... Sem mislil, če obstaja kakšno prav posebno orodje. Nekaj mora biti narobe z matico, ker jo obrnem lahko le kak centimeter. In ker je sedaj nekje na polovici odvita, je ne morem niti zašravfat nazaj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če imaš pa že novo osovino potem pa sploh ni problema, ker te ni škoda.. Na nasprotno stran, tam kjer se ti je osovina že ubrnila in uničila glavo lepo privari gor en velik šrauf, al pa sam veliko matico, jo zagrabi z velikim ključem, drugo stran kjer je matica zarustana, pa najprej fajn našpricaj z WDjem, potem pa natični ključ in pnevmatsko pištolo (tako kot imajo vulkanizerji za gume) pa gasa :D

Ni hudiča da ne bi šlo, tresljaji pnevmatske pištole vedno rešijo zadevo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš že novo osovino, bi lahko tastaro simpl odrezal. Al kaj?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Previdno jo odreži z fleksarco na strani, kjer je matica samo pazi, da motorja ne zažgeš z iskrami, ki bodo švigale izpod rezilne plošče. WD Ti težave ne bo rešil je veliko boljši KROVN sprej.

Tako izgleda. TES_KROWN.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, novo sem imel samo tisto matičasto glavo, na desni strani. No sedaj bom potreboval tudi osovino in matico, ki ni in ni šla dol. Potem sem matico "odfleksal" tako, da bi rešil vsaj osovino, a se je izkazalo da so navoji na osovini čist uničeni in zabiti.

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... malo narobe sem razložil.... ni mi uničilo matičaste glave, ampak tisti štirikotni nastavek, kamor se glava osovine upre. Tako.

me zanima koliko te bo prišla oz te je prišla zadnja osovina komplet z šraufi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, koliko me bo prišla osovina z matico. Jutri bom v akciji in če ne drugače, na koncu naročim kar na uradnem zastopniku. Poceni sigurno ne bo trance_40_thumbup.gif................ Sporočim!

http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSR%20%20-%20%20600&Y=2006&L=SZ-GSR600K6&O=REAR%20WHEEL&F=SZ-GSR600K6_CG&L2=SZ-GSR600K6_CG

Popravljeno . Popravil GSPR600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, koliko me bo prišla osovina z matico. Jutri bom v akciji in če ne drugače, na koncu naročim kar na uradnem zastopniku. Poceni sigurno ne bo trance_40_thumbup.gif................ Sporočim!

http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSR%20%20-%20%20600&Y=2006&L=SZ-GSR600K6&O=REAR%20WHEEL&F=SZ-GSR600K6_CG&L2=SZ-GSR600K6_CG

Preveri, če morda paše od katerega drugega Suzukija - na E-Bayu se jih najde za par €...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osovina 91 evrov, matica 8 evrov. Naročil na Suzuki Odar. Verjetno bi dobil kje ceneje a vendar, ne da se mi s tem ukvarjat, niti nimam časa, pa tudi ne bi neke rabljene zadeve tlačil na motor. Ok, kakšne smernike ne rečem, na tako pomemben del motorja kot so koloteki pa ne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

91€ za osovino???

Mater kako so precenjeni ti kosi za mopede.. Kot da bi bili iz platine :wallbash:

Jaz sem za kolega rabljeno zadnjo osovino za Gixxerja K5 600 (čist solidno) naročil iz ZDA za 6$. Je pa res, da je bilo kar precej poštnine, ampak vseeno je vse skup prišlo nekaj manj kot 20€..

http://www.suncoastcyclesports.com/servlet/StoreFront

Tle sem že 2x kupil, veliko rabljenih kosov in dobre cene. Ajde vem da si že naročil, ampak za naprej.. Za razliko v denarju bolš it čez vikend v Čateške toplice :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj.

Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj,

Za odgovore se zahvaljujem

Lp Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj.

Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj,

Za odgovore se zahvaljujem

Lp Gregor

Nič novega ne boš izvedel, saj se vmes nič ni spremenilo...

Še vedno bo vsak bo po svoje navijal.

Osebno sem za servis pred zimskim spanjem.

Po ali pred, ni pomembno. Ti samo servis naredi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj.

Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj,

Za odgovore se zahvaljujem

Lp Gregor

tema obstaja... tukaj

kot pa je TBoxer rekel, ima vsak svoje mnenje. Jaz raje menjam olje po zimskem spanju, saj se olje v motorju stara, tudi če le-ta stoji v garaži 2-3 mesece, včasih še več...

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj.

Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj,

Za odgovore se zahvaljujem

Lp Gregor

Ti bom podal čist kratka in prava navodila kako pripraviš motor za zimo. Olje zamenjaj pred sezono "spomladi"! motor lepo operi, osuši se malo zapelji,da se osušijo zavore,parkiraj motor,razbremeni gume in jih dopumpaj vsaj na 2,5-3 At,priključi akumulator na vzdrževalec baterij,če ga nimaš odključi MINS klemo,izmeri kvaliteto hladilne tekočine in vse dele:kromirane,kadminizirane,cinkane,pošpricaj z SILIKON spreyem.Pošpricaš takorekoč lahko vse razen;plastike,skaja,kevlarja,zavor in pnevmatik.Silikon sprej dobiš v vseh trgovinah z avtomobilskimi rezervnimi deli!Motor pokrij z kako staro flanelasto rjuho in te bo lepo počakal do spomladi.Od časa do časa,na ca 14 dni daj v visoko prestavo(5-to)obrni malo zadnje kolo tako,da se mašine obrne za kak obrat to pa zaradi tega,da nestoji na istem mestu tako bati kot tudi ventili ! Ali pa priključiš klemo in motor enkrat na mesec vžgeš ga pustiš pod majhnim gasom ca 1,5K o/min. laufat ca 10 min,da se akumulator malo nazaj napolni in da hladilna tekočina in olje malo prekrožita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!