Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

fantje proso bi za eno hitro asistenco če se da in sicer razdiram da bom dal križ dol na yamahi fazer l2003 ustavlo se mi je pri demontaži ključavnice od križa...nikjer ni dobenih vijakov...so pa taki štifteki pa me zanima kak se to demontira jih je treba ven izbit ali kako..v priponki še prilagam slikce...zanima me pa tud ce klucavnca gre v 2 delih narazn ko ma tte štifte iz obeh strani in mi deluje kot da sta en v drugem???hvala za odgovore

post-18347-0-63069800-1290615915_thumb.jpg

post-18347-0-27958000-1290615935_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil payback
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje proso bi za eno hitro asistenco če se da in sicer razdiram da bom dal križ dol na yamahi fazer l2003 ustavlo se mi je pri demontaži ključavnice od križa...nikjer ni dobenih vijakov...so pa taki štifteki pa me zanima kak se to demontira jih je treba ven izbit ali kako..v priponki še prilagam slikce...zanima me pa tud ce klucavnca gre v 2 delih narazn ko ma tte štifte iz obeh strani in mi deluje kot da sta en v drugem???hvala za odgovore

Sicer to nepoznam ampak iz izkušenj pri avtih je to blindiran vijak ,ko ga zategneš se kapica odlomi.Probaj ga odvit s kernerjem ali pa lepo v sredini zavrtat in nekako odviti nikakor pa ne tolčt, ker boš uničil !!! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem probal ampak ni šlo...tk da sm raje se kesl dal dol pa kable odklopo pa vse skup dal dol. bom jutr majstru neso pa bo on zrihtal..ampak vseeno hvala :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to so varnostni vijaki-tko kot je reku Brumer, ko se zategnejo se kapica odlomi. Lahko jih odviješ z kernerjem-zvrtaš luknjico v sredino in vstaviš kerner-obraten vijak. ko zavijaš v luknjico hkrati odvijaš vijak. Upam da razumeš.

Jst sem pa to rešu tko, da sem z dremlom zarezal črtico v vjiak in iodviu z navadnim ploskim izvijačem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to so varnostni vijaki-tko kot je reku Brumer, ko se zategnejo se kapica odlomi. Lahko jih odviješ z kernerjem-zvrtaš luknjico v sredino in vstaviš kerner-obraten vijak. ko zavijaš v luknjico hkrati odvijaš vijak. Upam da razumeš.

Jst sem pa to rešu tko, da sem z dremlom zarezal črtico v vjiak in iodviu z navadnim ploskim izvijačem.

jaz sem tudi tako storil, tak da bi rekel da je to najbolj enostaven način

sam da sem jaz zarezal z brusnim "svedrom ćrtico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Na Virago 250 sem zamenjal tesnilo na levi strani motorja ob menjavi ležaja štarterja. Naprej nisem podiral, ker nimam ne orodja ne znanja, mi pa vse skupaj "ruži" za znoret še posebej, ko se gas spusti - po klancu navzdol, pred semaforjem, v bistvu vedno, ko se motor giblje zaradi inercije in ne zaradi dodajanja gasa. Kaj bi to bilo? Bolj pa me zanima, če je sedaj treba rotor nastaviti na določeno pozicijo, da motor vžge. Sicer imam v brazilščini knjigo servisiranja, a noter tega nisem zasledil. A mi je uspelo kaj zjahat?

Lep pozdrav, Miro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Na Virago 250 sem zamenjal tesnilo na levi strani motorja ob menjavi ležaja štarterja. Naprej nisem podiral, ker nimam ne orodja ne znanja, mi pa vse skupaj "ruži" za znoret še posebej, ko se gas spusti - po klancu navzdol, pred semaforjem, v bistvu vedno, ko se motor giblje zaradi inercije in ne zaradi dodajanja gasa. Kaj bi to bilo? Bolj pa me zanima, če je sedaj treba rotor nastaviti na določeno pozicijo, da motor vžge. Sicer imam v brazilščini knjigo servisiranja, a noter tega nisem zasledil. A mi je uspelo kaj zjahat?

Lep pozdrav, Miro.

Ali si vgradil ležaj (original) in si ga prav obrnil? Predvidevam, da si menjal tisti večji ležaj.:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Na Virago 250 sem zamenjal tesnilo na levi strani motorja ob menjavi ležaja štarterja. Naprej nisem podiral, ker nimam ne orodja ne znanja, mi pa vse skupaj "ruži" za znoret še posebej, ko se gas spusti - po klancu navzdol, pred semaforjem, v bistvu vedno, ko se motor giblje zaradi inercije in ne zaradi dodajanja gasa. Kaj bi to bilo? Bolj pa me zanima, če je sedaj treba rotor nastaviti na določeno pozicijo, da motor vžge.

Lep pozdrav, Miro.

Tole tvoje pisanje ne kapiram.Kolikor te razumem še nisi zamenjal tega NE LEŽAJA ampak to je prosti tek zobnika zaganjalnika,namreč ležaj zaganjača je v samem zaganjaču!!!Ta zobnik prostega teka pa je ponavadi za vztrajnikom-magnetom,ko magnet snameš, zakar obvezno potrebuješ orodje za demontažo(ratabciger)snemalec in ko demontitaš magnet šele lahko ta prosti tek-zobnik zamenjaš.Sam magnet ima ponavadi kajlo ali štift tako,da ga nemoreš napačno montirat.Če ti zelo ruži kot praviš se tega TAKOJ loti kajti v nasprotnem primiru ti bo notri v mašini še kaj več zjebalo !!!Neme držat za besedo ker tega motorja nepoznam ima pa veliko Yamah tako montiran ta takoimenovani zobnik z prostim tekom ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker sem pred kratkim nabavil KTM-a ga moram pripraviti na novo sezono... Težava je v sprednjem disku... Disk je športen, plavajoč in notranji del diska je iz aluminija in je aluminij zrablo. zdaj bom dal naredit ta del in me zanima kje bi mi disk in ta notranji del diska skup naredili? Tiste okrogle "puše"?

In pa še eno vprašanje. Zraven sem dobil tudi športni filter K&N, pa me zanima če ga namontiram gor ali moram dati večjo dizo ali kaj nastaviti fergazer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi disk od konkurence...boš za skor isto ceno dubu pa brez zgub živcev ali bo delalo in kako narest

za nič drugega ni problem razen za to kam bi dal skupaj to naredit... novi disk pa le ni nekak poceni whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Ker sem pred kratkim nabavil KTM-a ga moram pripraviti na novo sezono... Težava je v sprednjem disku... Disk je športen, plavajoč in notranji del diska je iz aluminija in je aluminij zrablo. zdaj bom dal naredit ta del in me zanima kje bi mi disk in ta notranji del diska skup naredili? Tiste okrogle "puše"?

In pa še eno vprašanje. Zraven sem dobil tudi športni filter K&N, pa me zanima če ga namontiram gor ali moram dati večjo dizo ali kaj nastaviti fergazer?

Jst se z sestavljanjem plavajočih diskov nebi igral...nimam pa izkušenj z tem tko da.., Pri športnem filtu je navadnio treba menjat tud dizo in nastavit ferg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste okrogle puše se da posebej kupit. Kje ne vem, verjetno pa če greš v kako mototrgovino vprašat bi ti znal pomagat. Drugače pa ebay sigurno. Sestaviš lahko pa sam doma, se samo tiste zaponke al kaj so vpne in je to to.

Kako pa veš drugače da so znucane? Namreč če disk žvenketa to ni nič narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako, a si ziher da se je tisto znucalo, ker plavajoč disk se mora premikat, ni fiksen na jedro, zato se mu tudi reče plavajoč....pa še pri zavorah je verjetno uporabljen letalski aluminij, kateri se ne bo kar tako znucal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj tak so že te sponke da jih lahko sam sestavim, tako sem tudi dobil narazen... ampak disk gre tudi levi in desno kot tudi naprej in nazaj. vidi pa se da je aluminij zrabljen ker je prav rob in luknje so večje, tak kot na primer ko je zobnik zrabljen so tudi večje luknje za verigo... Ker na serijskih motorjih pa je disk stabilen in nič ne gre naprej, nazaj, levo in desno, zato bi raje videl da bi mi nekdo naredil tako kot je na originalnih motorjih če bi bilo to mogoče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj tak so že te sponke da jih lahko sam sestavim, tako sem tudi dobil narazen... ampak disk gre tudi levi in desno kot tudi naprej in nazaj. vidi pa se da je aluminij zrabljen ker je prav rob in luknje so večje, tak kot na primer ko je zobnik zrabljen so tudi večje luknje za verigo... Ker na serijskih motorjih pa je disk stabilen in nič ne gre naprej, nazaj, levo in desno, zato bi raje videl da bi mi nekdo naredil tako kot je na originalnih motorjih če bi bilo to mogoče..

na serijskih motorjih so pol- plavajoči diski, so ravno tako netani skupaj kot tale, vendar se ne premikajo, če pa je tole športen plavajoči disk pa mora imet lufta, tako levo-desno kot naprej-nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj tak so že te sponke da jih lahko sam sestavim, tako sem tudi dobil narazen... ampak disk gre tudi levi in desno kot tudi naprej in nazaj. vidi pa se da je aluminij zrabljen ker je prav rob in luknje so večje, tak kot na primer ko je zobnik zrabljen so tudi večje luknje za verigo... Ker na serijskih motorjih pa je disk stabilen in nič ne gre naprej, nazaj, levo in desno, zato bi raje videl da bi mi nekdo naredil tako kot je na originalnih motorjih če bi bilo to mogoče..

To se sigurno da zrihtat samo dobrega strugarja najdi ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej ta rdeči del se vidi da je zrabljen ( bom dal naredit novega), torej lahko gre diska malo levo, desno, naprej in nazaj? če lahko potem je to to rolleyes.gif pa še nekaj... kaj ta notranji del mora biti iz aluminija ali je lahko iz rostfreja?

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri plavajočem disku mora it levo-desno ter naprej-nazaj, ne da lahko gre....verjetno je lahko tudi jeklo ja, aluminij je pomojem zaradi čim manjše nevzmetene mase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!