mkosir Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Ponavad se jo menja takrat ko se jo sliši. Eni prej eni kasnej.
trojan69 Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Veriga se menja tko kot je reku Makosir. Preden pa se gre menjat verigo (ker je ponavad treba razstavit komplet mašino) je potrebno pogledat napenjalc, ki ponavad prej gre...
simonsi Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Eno vprašanje; A se pri recimo R1, ZX 10, CBR600RR, R6, GSX 750 in podobni stroji, tudi menja veriga za pogon odmičnih gredi? Če se, na koliko kilometrov za kater motor, če kdo slučajno ve? načeloma se tega ne menja na cestnih motorjih. razen na kakih strejših s hy-vo verigo se je to menjalo malakai 1
MihaJ Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 načeloma se tega ne menja na cestnih motorjih. razen na kakih strejših s hy-vo verigo se je to menjalo Kaj misliš s tem hy-vo verigo? Kakšna je to? In kakšne so ostale, da ne potrebujejo menjave če smo že na tem? Hvala. Ker bi moral pri Brutale zamenjati to verigo, ki ima predpisano menjavo na 36k km. Pa se mi malo ne da, ker moram pol motorja podret, malo je pa tudi drago, ko vse stvari seštejem.
simonsi Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 (popravljeno) hy-vo veriga navadna na valjčke pa verjetno veš kako zgleda. pri starejših motorjih s temi verigami, jih je bilo treba menjat, novejše se pa zdijo kot da so za skoz pa sploh ne vem, če ima sploh še kater nov motor navadno ketno za ventile. 36kkm je res malo za verigo ventilov, pri japoncih so to smešni kilometri. če motor lepo dela, brez tipičnega zvoka verige ventilov oz. napenjalca, jaz nebi nič prčkal. Popravljeno December 3, 2010. Popravil simonsi malakai 1
919 Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Najprej en lep pozdrav! Mam en problem in sicer: dans sm se odločo da bom mal strojčič zalaufo. grem lepo u klet odkrijem mopi, kluč not, obrnem, preklopim stikalo(tu mi je že blo mal čudn ko nism slišo nič zzzzzz kot ponavadi(je to ainšpirc ne)),si mislim ok nima veze, štartam, zasuče samn ful bogo, eeee akumulator bogi. nč vn z motorjom pa dol po bregu si rečem. vse zmejen, se spustim, lepo kontakt, 2 prestava, dobim zalet spustim kupl pol pa tema na armaturki(vse lučke ugasnale), niti motor ni zalaufo nč probam še mal niži se spustit kr mi ni blo da bi motor nazaj u breg tišo. spet nč, p.m. si misli ne da bom tišo zj nazaj :glare: . Mal študiram ka bi lahk blo(nism neki stručnjak drugač, sam mam pa vesele ) in se upiknem zaka ainšpric ne zalaufa ko dam kontakt. pol čujem da namest da bi zzzzzz nrdil neki klikne. Dvignem zic in poslušam kje klikne in najdem! Klika tole: u glavnem nakonc sm tišo motor nazaj u breg ko blesav pa še folk me je butast gledo ka mi ni jasn. :glare: Zdj me pa zanima ka je to, kje bi lahk to kupo pa če je možno da sm to na kak način skuro ko sm žmigovce zamenjo pa sm mogo tam od žmig. kable na nou vezat. Lp
trojan69 Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Tisto klikanje je verjetno rele štarterja, ker je prazen akumulator. Preden karkoli delaš napolni akumulator pa poskusi zalavfat.
stuhec Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 hy-vo veriga navadna na valjčke pa verjetno veš kako zgleda. pri starejših motorjih s temi verigami, jih je bilo treba menjat, novejše se pa zdijo kot da so za skoz pa sploh ne vem, če ima sploh še kater nov motor navadno ketno za ventile. 36kkm je res malo za verigo ventilov, pri japoncih so to smešni kilometri. če motor lepo dela, brez tipičnega zvoka verige ventilov oz. napenjalca, jaz nebi nič prčkal. jaz mam 40 na fz-ju, pa naj bi se slišAL španer, moram zdaj čimprej razdret pa bom videl kaj točno je
Bremzer Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Najprej en lep pozdrav! Mam en problem in sicer: dans sm se odločo da bom mal strojčič zalaufo. grem lepo u klet odkrijem mopi, kluč not, obrnem, preklopim stikalo(tu mi je že blo mal čudn ko nism slišo nič zzzzzz kot ponavadi(je to ainšpirc ne)),si mislim ok nima veze, štartam, zasuče samn ful bogo, eeee akumulator bogi. nč vn z motorjom pa dol po bregu si rečem. vse zmejen, se spustim, lepo kontakt, 2 prestava, dobim zalet spustim kupl pol pa tema na armaturki(vse lučke ugasnale), niti motor ni zalaufo nč probam še mal niži se spustit kr mi ni blo da bi motor nazaj u breg tišo. spet nč, p.m. si misli ne da bom tišo zj nazaj :glare: . Mal študiram ka bi lahk blo(nism neki stručnjak drugač, sam mam pa vesele ) in se upiknem zaka ainšpric ne zalaufa ko dam kontakt. pol čujem da namest da bi zzzzzz nrdil neki klikne. Dvignem zic in poslušam kje klikne in najdem! Klika tole: u glavnem nakonc sm tišo motor nazaj u breg ko blesav pa še folk me je butast gledo ka mi ni jasn. :glare: Zdj me pa zanima ka je to, kje bi lahk to kupo pa če je možno da sm to na kak način skuro ko sm žmigovce zamenjo pa sm mogo tam od žmig. kable na nou vezat. Lp Kot ti je bilo že rečeno najprej napolni akumulator in nato poizkuzi, če bo stvar vžgala.Ta relej pa nekupuj saj lahko probaš brez releja tako da kratko vežeš oba leva kontakta(na sliki) in takrat seveda, če je dovolj toka bi morala črpalka zalaufat.Če boš kratko vezal in preveč iskri je lahko tudi kaj z črpalko.Sicer pa naporiveje motorji z vbrizgalnim sistemom ponavadi nevžgejo in to zato,ker napetost pade pod 9,6 V in z tako nizko napetostjo računalnik sploh NEDELA. dotem, benny0104, trebor in 3 others 5 1
stuhec Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 (popravljeno) Kot ti je bilo že rečeno najprej napolni akumulator in nato poizkuzi, če bo stvar vžgala.Ta relej pa nekupuj saj lahko probaš brez releja tako da kratko vežeš oba leva kontakta(na sliki) in takrat seveda, če je dovolj toka bi morala črpalka zalaufat.Če boš kratko vezal in preveč iskri je lahko tudi kaj z črpalko.Sicer pa naporiveje motorji z vbrizgalnim sistemom ponavadi nevžgejo in to zato,ker napetost pade pod 9,6 V in z tako nizko napetostjo računalnik sploh NEDELA. ali pa če full na hiter vse zalaufa se lahk napolni baterija :naughty: Popravljeno December 4, 2010. Popravil stuhec
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Klika tole: Tole je rele starterja in njegova naloga je, da klika... D.
919 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Vse lepo in prav borci sam rele čist drugač klika, bol glasn pa večkrat zaporedoma klikne(vem kr mam probleme z akutom ze neki cajta). pa še neki je ne, rele se oglasi ko ti prtisneš ignišn knof in je aku. preslab da bi obrno ne, pol pa zaropota. Pa drugač je na potisk vedn u prvo kresnala(topla al mrzla ni mel veze). To kar sm vam pa gor opiso je pa čist druga stvar. Zadeva klikne samo enkrat in cist na kratk pa tih in to takrat ko preklopim tale knof(obkrožen na desni) namesto da bi sliso ainspric zalaufat, slisim tisto čno zadevco kliknat. lp pa hvala za odgovore
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Vse lepo in prav borci sam rele čist drugač klika, bol glasn pa večkrat zaporedoma klikne(vem kr mam probleme z akutom ze neki cajta). pa še neki je ne, rele se oglasi ko ti prtisneš ignišn knof in je aku. preslab da bi obrno ne, pol pa zaropota. Pa drugač je na potisk vedn u prvo kresnala(topla al mrzla ni mel veze). To kar sm vam pa gor opiso je pa čist druga stvar. Zadeva klikne samo enkrat in cist na kratk pa tih in to takrat ko preklopim tale knof(obkrožen na desni) namesto da bi sliso ainspric zalaufat, slisim tisto čno zadevco kliknat. lp pa hvala za odgovore Morda je pa to rele črpalke za gorivo... In če je akumulator zelo prazen, rele sicer 'klikne', potem pa zmanjka energije za pumpo in vse ostalo. D. dotem 1
trojan69 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Še enkrat ti svetujem, da napolniš akumulator preden se lotiš šravfanja. Če ni rele štarterja, je pa kak drug-kot je napisal danci. Če nimaš polnilca, ga lahko probaš v žgat na kleme z avtom. Ampak avto NE sme lavfat. Popravljeno December 5, 2010. Popravil trojan69 dotem 1
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Še enkrat ti svetujem, da napolniš akumulator preden se lotiš šravfanja. Če ni rele štarterja, je pa kak drug-kot je napisal danci. Če nimaš polnilca, ga lahko probaš v žgat na kleme z avtom. Ampak avto NE sme lavfat. :unsure: Zakaj pa to? D.
trojan69 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Zato ker avto dost bol polni akumulator kot motor in ti lahko uniči regler, ni sicer nujno ampak brez veze tvegat. Podobno kot če prikjučiš kak močen polnilec direktno na akumulator, brez da bi ga odklopil (že naredil to napako v preteklosti).
Ervin93 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Me zanima nekaj glede diska! Pri zaviranju na prednjo zavoro mi močno trese, ko pa hitrost zmanšam ter ponovno zabrmzam je to vse močnejše na trenutke kot da bi bil disk na nekem delu zvit oz. zdrgnjen ali nekaj podobnega. Je lahko še kakšen drug dejavnik? Je lahko ploščisa odstopila oz počila? Ali so mi disk uničile neorginalne zavorne ploščice?( vem tega nebi smel dati gor vendar so me na servisu nasrali da so celo boljše kot orginal jaz pa takrat še nisem imel izkušen glede tega). Je možno disk popraviti ali je edina opcija nov? Hvala za morebiten odgovor ter pomoč! Popravljeno December 5, 2010. Popravil yourfriend11
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Zato ker avto dost bol polni akumulator kot motor in ti lahko uniči regler, ni sicer nujno ampak brez veze tvegat. Napetost, ki jo zagotavlja avtomobilski alternator ni nič višja kot pri motorju (~13,8), tako da to ne bo držalo... Podobno kot če prikjučiš kak močen polnilec direktno na akumulator, brez da bi ga odklopil (že naredil to napako v preteklosti). To pa je možno - 'pametni' polnilci lahko uporabljajo nenavadne metode za hitro polnjenje ali za 'oživljanje' akumulatorjev. Med drugim tudi s kratkimi impulzi visoke napetosti ipd. - to pa seveda lahko škodi drugi elektroniki na vozilu. D.
Zivnorc Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Alo Danci! Vidim, da imaš veliko izkušenj (ampak vprašanje je splošno, ni namenjeno samo tebi .) ), pa ker imaš enak motor kot jaz ... SPRAŠUJEM: ali je že kdo popravljal na hladilniku odlomljen nosilec? to je zgornji "L" nosilec, ki je zakovičen z dvema kovicama in pa še zalotan. V bistvu je nosilec popolnoma cel, ravno tako hladilnik. Pri padcu sta popustili kovici in pa alu-lot. Ali bi bilo dovolj, da dam samo ene 3 ali 4 "pop-nete", pa da ne šarim preveč z gorilnikom in alu.lotom, da ne uničim kaj preveč? Hvala! LP, Uroš.
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Me zanima nekaj glede diska! Pri zaviranju na prednjo zavoro mi močno trese, ko pa hitrost zmanšam ter ponovno zabrmzam je to vse močnejše na trenutke kot da bi bil disk na nekem delu zvit oz. zdrgnjen ali nekaj podobnega. Je lahko še kakšen drug dejavnik? Je lahko ploščisa odstopila oz počila? Ali so mi disk uničile neorginalne zavorne ploščice?( vem tega nebi smel dati gor vendar so me na servisu nasrali da so celo boljše kot orginal jaz pa takrat še nisem imel izkušen glede tega). Je možno disk popraviti ali je edina opcija nov? Hvala za morebiten odgovor ter pomoč! Na kratko - ja, disk je lahko zvit (še posebej, če ni plavajoči), a je to največkrat posledica fizičnega udarca. Kar tako sam od sebe se ne zvije. Ploščica sicer lahko odstopi ali poči, ampak to ne bi bil razlog za tresenje. Neoriginalne ploščice so lahko boljše od originalnih, lahko pa so seveda tudi slabše. Verjetno se lahko disk s kakšnimi ploščicami prej obrabi, a dvomim, da bi zaradi tega tresel... Če je disk možno popraviti, je odvisno od tega, kaj je pravzaprav narobe... Če znaš angleško, si preberi tole in potem še tole. Opisan je najpogostejši vzrok tresenja diskov in kako se popravi. D.
Ervin93 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Na kratko - ja, disk je lahko zvit (še posebej, če ni plavajoči), a je to največkrat posledica fizičnega udarca. Kar tako sam od sebe se ne zvije. Ploščica sicer lahko odstopi ali poči, ampak to ne bi bil razlog za tresenje. Neoriginalne ploščice so lahko boljše od originalnih, lahko pa so seveda tudi slabše. Verjetno se lahko disk s kakšnimi ploščicami prej obrabi, a dvomim, da bi zaradi tega tresel... Če je disk možno popraviti, je odvisno od tega, kaj je pravzaprav narobe... Če znaš angleško, si preberi tole in potem še tole. Opisan je najpogostejši vzrok tresenja diskov in kako se popravi. D. Hvala
trojan69 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Napetost, ki jo zagotavlja avtomobilski alternator ni nič višja kot pri motorju (~13,8), tako da to ne bo držalo... To pa je možno - 'pametni' polnilci lahko uporabljajo nenavadne metode za hitro polnjenje ali za 'oživljanje' akumulatorjev. Med drugim tudi s kratkimi impulzi visoke napetosti ipd. - to pa seveda lahko škodi drugi elektroniki na vozilu. D. Mogoč sem se mal slabo izrazu... Avtomobilski alternator bol obremenjuje (bol fila) MOTORSKI regulator kot njegov lastni alternator, fora je pa ubistvu v različnem delovanju alternatorjev Tuki lepo razložijo zadevo : http://www.google.si...43fEVFmIeAT4h7g Podobna logika velja za polnjenje neodklopljenega akumulatorja. Skratka še enkrat-motor vžigajte ob ugasnjenem avtomobilu!! - jse se držim tega pravila, pa je blo zaenkrat vse OK Popravljeno December 5, 2010. Popravil trojan69
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Alo Danci! Vidim, da imaš veliko izkušenj (ampak vprašanje je splošno, ni namenjeno samo tebi .) ), pa ker imaš enak motor kot jaz ... SPRAŠUJEM: ali je že kdo popravljal na hladilniku odlomljen nosilec? to je zgornji "L" nosilec, ki je zakovičen z dvema kovicama in pa še zalotan. V bistvu je nosilec popolnoma cel, ravno tako hladilnik. Pri padcu sta popustili kovici in pa alu-lot. Ali bi bilo dovolj, da dam samo ene 3 ali 4 "pop-nete", pa da ne šarim preveč z gorilnikom in alu.lotom, da ne uničim kaj preveč? Hvala! LP, Uroš. To misliš na enega od teh nosilcev? D. dotem 1
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Mogoč sem se mal slabo izrazu... Avtomobilski alternator bol obremenjuje (bol fila) MOTORSKI regulator kot njegov lastni alternator, fora je pa ubistvu v različnem delovanju alternatorjev Tuki lepo razložijo zadevo : http://www.google.si...43fEVFmIeAT4h7g Sorry, ampak tip je popolnoma sfalil... Na konc koncev je tudi avtomobilski akumulator bistveno 'močnejši' in bi ravno tako 'preobremenil' regler (če bi to sploh bilo res)... Podobna logika velja za polnjenje neodklopljenega akumulatorja. Skratka še enkrat-motor vžigajte ob ugasnjenem avtomobilu!! - jse se držim tega pravila, pa je blo zaenkrat vse OK Jaz sem še vedno vžigal z vžganim avtom, pa je tudi bilo OK... Pa tudi akumulatorje polnim priključene. D. Popravljeno December 5, 2010. Popravil danci1973 dotem 1
maus Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Jaz sem še vedno vžigal z vžganim avtom, pa je tudi bilo OK... Pa tudi akumulatorje polnim priključene. Jaz tud... pe še veliko jih poznam, ki so vžigal motorje s prižganim avtom ... NIKOL se ni nič slabega zgodilo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se