shark90 Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 ja ima neko ključavnico samo to po vsej vrjetnosti tak ne deluje več pa še ključa ni več...
daneb Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 En ne preveč zaresen predlog LP
Motorist76 Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 ja ima neko ključavnico samo to po vsej vrjetnosti tak ne deluje več pa še ključa ni več... Torej izvrtaš počasi to ključavnico in zamenjaš z novo? Lep pozdrav D.
stuhec Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 Torej izvrtaš počasi to ključavnico in zamenjaš z novo? Lep pozdrav D. čist brez kompliciranje pa še original je ali pa si naštimaš 1 kabel tako da ga vzameš dol in potem motor ne vžge brez tega kabla in se čist nič ne vidi :naughty:
shark90 Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 Hvala vam za odgovore.. do začetka sezone bo že nekaj
KRVAVICA Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) imam problemček z aprilio pegaso 1999 Kaj bi lahko bilo narobe?Pod zaugom dela motor normalno ko pa izklopim zaug pa motor po pol minute ugasne In to se ponavlja. Popravljeno December 11, 2010. Popravil KRVAVICA
Motorist76 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 imam problemček z aprilio pegaso 1999 Kaj bi lahko bilo narobe?Pod zaugom dela motor normalno ko pa izklopim zaug pa motor po pol minute ugasne In to se ponavlja. Počena kje kaka cev za zrak med fergazerjem in cilindrom? Nepravilna mešanica goriva ? Pokvarjena črpalka goriva? Zamašen vod goriva ? D.
KRVAVICA Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 hvala bom preveril :naughty:
Bremzer Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 hvala bom preveril :naughty: Če ima fergazer gumijasto membrano je ta poškodovana in bo treba novo je pa kar draga! Cartman, maco47, Tiger in 1 other 2 2
trojan69 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Če ima fergazer gumijasto membrano je ta poškodovana in bo treba novo je pa kar draga! Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri)
simonsi Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri) ne. če so poškodovane membrane, dobi preveč goriva, ker membrane ne odprejo dost zraka. pa tut če so hin, motor še vedno dela in ne crkuje. problem tukaj gor ugibat je itak brezveze ali pa čew res natančno opišeš zgodovino in simptome problema.
Bremzer Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri) Ni res ravno s čokom probaš, če je membrana dobra,namreč s čokom laufa in seda celo vozit takoj ko čok zapreš se stvar ustavi tako je bilo včasih pri avtih in pri motorjih seveda starejših izvedb kajti novi nimajo več štromberg vplinjačev (tako so se imanovali) prvi vplinjaći z membrano pozneje pa so jih Japonci kopirali in jih še posodobili.Membrana,ki dviguge bat dovaja mešanico benzina in zraka,če je membrana pretrgana vleče v vplinjač preveč zraka zato nelaufa in ko potegneš zaug obogatiš mešanico zato z zaugom laufa.Daj se raje loti fergazerja,dovoda goriva in porem se bova naprej pogovarjala - da nebo kdo od naju prepameten !! dotem, maco47, trebor in 4 others 6 1
trojan69 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) ne. če so poškodovane membrane, dobi preveč goriva, ker membrane ne odprejo dost zraka. pa tut če so hin, motor še vedno dela in ne crkuje. problem tukaj gor ugibat je itak brezveze ali pa čew res natančno opišeš zgodovino in simptome problema. A ni tko, da loputa odpira zrak, membrana pa gorivo . Pa če je membrana počena ni podtlaka (oz. kar pač že) da odpre bencin? Vsaj tko je men en mehanik razložu zadevo... Popravljeno December 11, 2010. Popravil trojan69
simonsi Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 loputa ima vlogo za zrak in gorivo samo pri minimalnem gasu. V glavnem pa posredno odpira membrano zaradi podtlaka, membrana pa odpira zrak in gorivo. Ker membrana ni odprta do koca,, loputa pa je, nastane veliko vakuuma, ki sesa preveč bencina, zraka je pa premalo. torej v prostem teku in nekje do četrt gasa, mora motor normalno delat, četudi so membrane poškodovane. a sem zakompliciral
Bremzer Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 A ni tko, da loputa odpira zrak, membrana pa gorivo . Pa če je membrana počena ni podtlaka (oz. kar pač že) da odpre bencin? Vsaj tko je men en mehanik razložu zadevo... Gas loputa odpira ZMES goriva in zraka za katero skrbi membrana in dozira z količino podtlaka v vsisnem sistemu(glede na položaj lopute) in dviguje bat,ki dozira količino potrebnega zraka in goriva. Z dvigovanjem (bata) z iglo,ki je pritrjena na spodnji del bata dozira potrebno količino goriva !! Ps:neposlušaj vsakogar! vsak naj svoje trditve podkrepi z RAZLAGO !!! dore, gandi, special749 in 1 other 3 1
trojan69 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Aha ok mi je jasno.. Hvala Bremzer pa Simonisi.
KRVAVICA Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 samo če bi bila membrana zanič bi mi takoj ko ugasnem čok ugasnit pa še neki časa dela včasih tudi 5-10minut včasih pa samo 30 sek.
simonsi Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) skoraj 100% so membrane v redu. zgleda imaš nek problem z dovodom bencina. pipica ali plovec ali kaj podobnega Popravljeno December 11, 2010. Popravil simonsi
Bremzer Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 skoraj 100% so membrane v redu. zgleda imaš nek problem z dovodom bencina. pipica ali plovec ali kaj podobnega Membrane so 100% vredu ŠELE, ko jih pregledaš,če nebi blo benzina tudi na čok nebi laufou!!! maco47 in special749 1 1
daneb Objavljeno December 12, 2010 Opozori Objavljeno December 12, 2010 Morda imaš prenizke obrate v prostem teku (1200-1500). Jaz sem imel podoben problem pri enduru KL 500 kriv je bil ventil (pipica) na izhodu benzina iz rezervoarja, ki je deloval na vakum v karterju, ki je bil pri manj kot 1000 obratih premajhen in je pipica ostala zaprta motor pa je crkaval. Odstranil sem ventilček z membrano iz napeljave tako, da je bil benzin stalno odprt in težav ni bilo več.:closedeyes: strom 1
KRVAVICA Objavljeno December 12, 2010 Opozori Objavljeno December 12, 2010 (popravljeno) Evo moj problem že zrihtano je bla ena velika luknja ker je auspuh vse stopil Popravljeno December 12, 2010. Popravil KRVAVICA Sharko in special749 1 1
Bremzer Objavljeno December 12, 2010 Opozori Objavljeno December 12, 2010 Morda imaš prenizke obrate v prostem teku (1200-1500). Jaz sem imel podoben problem pri enduru KL 500 kriv je bil ventil (pipica) na izhodu benzina iz rezervoarja, ki je deloval na vakum v karterju, ki je bil pri manj kot 1000 obratih premajhen in je pipica ostala zaprta motor pa je crkaval. Odstranil sem ventilček z membrano iz napeljave tako, da je bil benzin stalno odprt in težav ni bilo več.:closedeyes: Te pipice, ki se odpirajo s pomočjo vakuma imajo ponavadi položaj PRI in v tem položaju postane navadna pipica in benzin prosto teče v vplinjač tudi, če ni povezave z vakumom! tomkruz, maco47 in special749 1 2
daneb Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Te pipice, ki se odpirajo s pomočjo vakuma imajo ponavadi položaj PRI in v tem položaju postane navadna pipica in benzin prosto teče v vplinjač tudi, če ni povezave z vakumom! Pri meni je bilo tako, da ko si snel cevko za benzin takrat, ko motor ni bil v pogonu (ni lavfal) benzin ni tekel ven, ko pa je motor lavfal je pa tekel samo, če je bilo vsaj 1500 obratov. :closedeyes:
tomash Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Mi lahko kdo razloži zakaj mi en cilinder ne dela ok. Opravil sem osnovni servis na 40k. Zamenjal svečke, preveril zračnost ventilov ... Pri delovanju zadnjega cilindra mi iz izpuha seka k pr norcih (poka), torej vžig ni ok. Pred servisom je blo vse vredu. Je možno, da cilinder ne dobi bencina, ali pa da je svečka (nova) zanič?? Hvala za odgovor!
Motorist76 Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Mi lahko kdo razloži zakaj mi en cilinder ne dela ok. Opravil sem osnovni servis na 40k. Zamenjal svečke, preveril zračnost ventilov ... Pri delovanju zadnjega cilindra mi iz izpuha seka k pr norcih (poka), torej vžig ni ok. Pred servisom je blo vse vredu. Je možno, da cilinder ne dobi bencina, ali pa da je svečka (nova) zanič?? Hvala za odgovor! Če poka bi skoraj upal rečt da nekaj na vžigu? Kaj pa če kabel za svečko? Ali pa fajfica svečke? Probaj kable med prvim in drugim zamenjat, če se seveda da. Lahko tudi nova svečka defektna D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se