Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

ja ima neko ključavnico samo to po vsej vrjetnosti tak ne deluje več pa še ključa ni več...

Torej izvrtaš počasi to ključavnico in zamenjaš z novo?

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej izvrtaš počasi to ključavnico in zamenjaš z novo?

Lep pozdrav

D.

čist brez kompliciranje

pa še original je

ali pa si naštimaš 1 kabel tako da ga vzameš dol in potem motor ne vžge brez tega kabla

in se čist nič ne vidi :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam problemček z aprilio pegaso 1999 :headbang: Kaj bi lahko bilo narobe?Pod zaugom dela motor normalno ko pa izklopim zaug pa motor po pol minute ugasne :wallbash: In to se ponavlja.

Popravljeno . Popravil KRVAVICA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam problemček z aprilio pegaso 1999 :headbang: Kaj bi lahko bilo narobe?Pod zaugom dela motor normalno ko pa izklopim zaug pa motor po pol minute ugasne :wallbash: In to se ponavlja.

Počena kje kaka cev za zrak med fergazerjem in cilindrom? Nepravilna mešanica goriva ? Pokvarjena črpalka goriva?

Zamašen vod goriva ?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima fergazer gumijasto membrano je ta poškodovana in bo treba novo je pa kar draga!

Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri)

ne.

če so poškodovane membrane, dobi preveč goriva, ker membrane ne odprejo dost zraka. pa tut če so hin, motor še vedno dela in ne crkuje.

problem tukaj gor ugibat je itak brezveze ali pa čew res natančno opišeš zgodovino in simptome problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poškodovanost membrane lahko preveriš tko, da daš gas in če motor zamor je verjetno membrana (zrak pride v ferg gorivo pa ne v dovolj visoki meri)

Ni res ravno s čokom probaš, če je membrana dobra,namreč s čokom laufa in seda celo vozit takoj ko čok zapreš se stvar ustavi tako je bilo včasih pri avtih in pri motorjih seveda starejših izvedb kajti novi nimajo več štromberg vplinjačev (tako so se imanovali) prvi vplinjaći z membrano pozneje pa so jih Japonci kopirali in jih še posodobili.Membrana,ki dviguge bat dovaja mešanico benzina in zraka,če je membrana pretrgana vleče v vplinjač preveč zraka zato nelaufa in ko potegneš zaug obogatiš mešanico zato z zaugom laufa.Daj se raje loti fergazerja,dovoda goriva in porem se bova naprej pogovarjala - da nebo kdo od naju prepameten !! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne.

če so poškodovane membrane, dobi preveč goriva, ker membrane ne odprejo dost zraka. pa tut če so hin, motor še vedno dela in ne crkuje.

problem tukaj gor ugibat je itak brezveze ali pa čew res natančno opišeš zgodovino in simptome problema.

A ni tko, da loputa odpira zrak, membrana pa gorivo surrender.gif . Pa če je membrana počena ni podtlaka (oz. kar pač že) da odpre bencin? Vsaj tko je men en mehanik razložu zadevo...

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loputa ima vlogo za zrak in gorivo samo pri minimalnem gasu. V glavnem pa posredno odpira membrano zaradi podtlaka, membrana pa odpira zrak in gorivo.

Ker membrana ni odprta do koca,, loputa pa je, nastane veliko vakuuma, ki sesa preveč bencina, zraka je pa premalo.

torej v prostem teku in nekje do četrt gasa, mora motor normalno delat, četudi so membrane poškodovane.

a sem zakompliciral :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni tko, da loputa odpira zrak, membrana pa gorivo surrender.gif . Pa če je membrana počena ni podtlaka (oz. kar pač že) da odpre bencin? Vsaj tko je men en mehanik razložu zadevo...

Gas loputa odpira ZMES goriva in zraka za katero skrbi membrana in dozira z količino podtlaka v vsisnem sistemu(glede na položaj lopute) in dviguje bat,ki dozira količino potrebnega zraka in goriva. Z dvigovanjem (bata) z iglo,ki je pritrjena na spodnji del bata dozira potrebno količino goriva !!

Ps:neposlušaj vsakogar! vsak naj svoje trditve podkrepi z RAZLAGO !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo če bi bila membrana zanič bi mi takoj ko ugasnem čok ugasnit pa še neki časa dela včasih tudi 5-10minut včasih pa samo 30 sek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoraj 100% so membrane v redu. zgleda imaš nek problem z dovodom bencina. pipica ali plovec ali kaj podobnega

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoraj 100% so membrane v redu. zgleda imaš nek problem z dovodom bencina. pipica ali plovec ali kaj podobnega

Membrane so 100% vredu ŠELE, ko jih pregledaš,če nebi blo benzina tudi na čok nebi laufou!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda imaš prenizke obrate v prostem teku (1200-1500). Jaz sem imel podoben problem pri enduru KL 500 kriv je bil ventil (pipica) na izhodu benzina iz rezervoarja, ki je deloval na vakum v karterju, ki je bil pri manj kot 1000 obratih premajhen in je pipica ostala zaprta motor pa je crkaval. Odstranil sem ventilček z membrano iz napeljave tako, da je bil benzin stalno odprt in težav ni bilo več.:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moj problem že zrihtano je bla ena velika luknja ker je auspuh vse stopil :)

Popravljeno . Popravil KRVAVICA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda imaš prenizke obrate v prostem teku (1200-1500). Jaz sem imel podoben problem pri enduru KL 500 kriv je bil ventil (pipica) na izhodu benzina iz rezervoarja, ki je deloval na vakum v karterju, ki je bil pri manj kot 1000 obratih premajhen in je pipica ostala zaprta motor pa je crkaval. Odstranil sem ventilček z membrano iz napeljave tako, da je bil benzin stalno odprt in težav ni bilo več.:closedeyes:

Te pipice, ki se odpirajo s pomočjo vakuma imajo ponavadi položaj PRI in v tem položaju postane navadna pipica in benzin prosto teče v vplinjač tudi, če ni povezave z vakumom! :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te pipice, ki se odpirajo s pomočjo vakuma imajo ponavadi položaj PRI in v tem položaju postane navadna pipica in benzin prosto teče v vplinjač tudi, če ni povezave z vakumom! :hmm:

Pri meni je bilo tako, da ko si snel cevko za benzin takrat, ko motor ni bil v pogonu (ni lavfal) benzin ni tekel ven, ko pa je motor lavfal je pa tekel samo, če je bilo vsaj 1500 obratov. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo razloži zakaj mi en cilinder ne dela ok.

Opravil sem osnovni servis na 40k.

Zamenjal svečke, preveril zračnost ventilov ...

Pri delovanju zadnjega cilindra mi iz izpuha seka k pr norcih (poka), torej vžig ni ok.

Pred servisom je blo vse vredu. Je možno, da cilinder ne dobi bencina, ali pa da je svečka (nova) zanič??

Hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!