Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Mi lahko kdo razloži zakaj mi en cilinder ne dela ok.

Opravil sem osnovni servis na 40k.

Zamenjal svečke, preveril zračnost ventilov ...

Pri delovanju zadnjega cilindra mi iz izpuha seka k pr norcih (poka), torej vžig ni ok.

Pred servisom je blo vse vredu. Je možno, da cilinder ne dobi bencina, ali pa da je svečka (nova) zanič??

Hvala za odgovor!

Če poka bi skoraj upal rečt da nekaj na vžigu? Kaj pa če kabel za svečko? Ali pa fajfica svečke? Probaj kable med prvim in drugim zamenjat, če se seveda da.

Lahko tudi nova svečka defektna

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če poka bi skoraj upal rečt da nekaj na vžigu? Kaj pa če kabel za svečko? Ali pa fajfica svečke? Probaj kable med prvim in drugim zamenjat, če se seveda da.

Lahko tudi nova svečka defektna

D.

Med drugim je od včeraj akomulator spraznilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko varjenje z elektroami škoduje elektriki motorja? na motorju bi rad sheftal nosilec torbe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko varjenje z elektroami škoduje elektriki motorja? na motorju bi rad sheftal nosilec torbe...

Odklopi akumulator,pa bo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim ane to te pa tud vbije :wallbash: dal se naredit servis na vilcah ravnanje,menjava olja ter semeringov(eden je tudi malenkost spuscal) jst to vse lepo sestavim in probam mal hod vilic se mi je zdelo kod da bi malo na suho se slo ane. probal sem tud ce zavora prime itd nato pospravim motor in nwm kaj uglavnem pogledam tko mi neki ni dal proti semeringu in je ze masten okrog waaa mislo sm da bom popeno pa lih uceri sm jih dobo porihtano vse nazaj. zaj me pa zanima ce je mozno da bo vseeno dihtal al kok enkrat rata masten je konc z njim??..tistega zvoka na suho ni vec in lepo tiho nihajo ampak mastno je mal okrog :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko je to čist normalno, je pač lahko kje še ostalo kaj olja od montaže. po parih vožnjah bi se moralo umirit. če pa ne bo nič bolje ali pa še slabše, bo pa treba spet zrihtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim ane to te pa tud vbije :wallbash: dal se naredit servis na vilcah ravnanje,menjava olja ter semeringov(eden je tudi malenkost spuscal) jst to vse lepo sestavim in probam mal hod vilic se mi je zdelo kod da bi malo na suho se slo ane. probal sem tud ce zavora prime itd nato pospravim motor in nwm kaj uglavnem pogledam tko mi neki ni dal proti semeringu in je ze masten okrog waaa mislo sm da bom popeno pa lih uceri sm jih dobo porihtano vse nazaj. zaj me pa zanima ce je mozno da bo vseeno dihtal al kok enkrat rata masten je konc z njim??..tistega zvoka na suho ni vec in lepo tiho nihajo ampak mastno je mal okrog :eek:

Semeringe moraš vedno pri montaži namazati z istim oljem kot ga imaš v vilicah, če boš dajal skupaj suhe semeringe jih lahko hitro uničiš. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do spomladi moram zrihtat en problem in sicer na strani motorja, kjer je vodna pumpa mi rahlo pušča iz ohišja - počasi po kapljicah.

En mehanik mi je pravil, da navaden silikon ni dovolj dober in da obstajajo posebne mase za za opravila.

Seveda bi ''zadihtal'' vse skupaj, ne samo tiste pore, ker zdaj je bilo očitno od enega silikona.

Našel sem tele zadeve v Louisu: http://www.louis.de/_106d418608ced24ec963f0347eb4db6b3c/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=310&wgr=438&list_total=7&new_step=36

in me zanima če bi bilo v redu oz. kateri produkt je bolj primeren? Piše, da je do 315st., odporno na olje, itd.

Rad bi našel namensko stvar, če pa je kdo že to delal bi vprašal, kakšen sloj približno se naredi.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do spomladi moram zrihtat en problem in sicer na strani motorja, kjer je vodna pumpa mi rahlo pušča iz ohišja - počasi po kapljicah.

En mehanik mi je pravil, da navaden silikon ni dovolj dober in da obstajajo posebne mase za za opravila.

Seveda bi ''zadihtal'' vse skupaj, ne samo tiste pore, ker zdaj je bilo očitno od enega silikona.

Našel sem tele zadeve v Louisu: http://www.louis.de/_106d418608ced24ec963f0347eb4db6b3c/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=310&wgr=438&list_total=7&new_step=36

in me zanima če bi bilo v redu oz. kateri produkt je bolj primeren? Piše, da je do 315st., odporno na olje, itd.

Rad bi našel namensko stvar, če pa je kdo že to delal bi vprašal, kakšen sloj približno se naredi.

Hvala

Najprej malo poslikaj,da to vidim potem šele ti dam lahko kak konkreten odgovor.Se pa to ponavadi NE LEPI kajti nobena masa nezdrži zaradi temperaturnh raztezanj, saj temperatura pri mašini niha med 10 do 100 stopinj C. aluminij ima drugačno razteznost kot katera koli masa ali dvokomponentno lepilo.Ponavadi to nedrži zato bo po vsej verjetnosti najpametneje,seveda če seda to črpalko demontiraš in zavariš. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do spomladi moram zrihtat en problem in sicer na strani motorja, kjer je vodna pumpa mi rahlo pušča iz ohišja - počasi po kapljicah.

En mehanik mi je pravil, da navaden silikon ni dovolj dober in da obstajajo posebne mase za za opravila.

Seveda bi ''zadihtal'' vse skupaj, ne samo tiste pore, ker zdaj je bilo očitno od enega silikona.

Našel sem tele zadeve v Louisu: http://www.louis.de/...l=7&new_step=36

in me zanima če bi bilo v redu oz. kateri produkt je bolj primeren? Piše, da je do 315st., odporno na olje, itd.

Rad bi našel namensko stvar, če pa je kdo že to delal bi vprašal, kakšen sloj približno se naredi.

Hvala

Poizkusi s tem lepilom uhu.jpg zdrži temperaturo do 150 stopinj. Meša se pol pol, Paziti moraš, ko lepilo iztiskaš, da ga iztisneš ločeno in šele potem mešaš. Lepilo je popolnoma suho po 24ih urah. Odporno je tudi na razne kemikalije. Najbolj važno pa je, da je površina dobro očiščena in razmaščena preden naneseš lepilo. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

mam problem pri suzukiju dr 650. ima oljno hlajenje motorja. vsake tolko mi pade kapljica olja na izpuh, pa se zakadi. glava je slabo zatesnjena, saj je menda samo z temperaturnim silikonom.

kaj te motorji imajo pod glavo olje za hlajenje? pa če glavo stakneš razstelaš ventilje? rad bi sm to staknu, pa dihtingo naredu. strah me je pa da nebi ventilov razštelau ali pa da se mi olje vsuje po celi mašini. o 4taktnih motorjih nimam pojma..

lp

dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

mam problem pri suzukiju dr 650. ima oljno hlajenje motorja. vsake tolko mi pade kapljica olja na izpuh, pa se zakadi. glava je slabo zatesnjena, saj je menda samo z temperaturnim silikonom.

kaj te motorji imajo pod glavo olje za hlajenje? pa če glavo stakneš razstelaš ventilje? rad bi sm to staknu, pa dihtingo naredu. strah me je pa da nebi ventilov razštelau ali pa da se mi olje vsuje po celi mašini. o 4taktnih motorjih nimam pojma..

lp

dejan

¸

dr560 djebel? na kurbel :) ? ti suzukiji majo mali problem s tesnenjem na glavi in rad jim popusti kak navoj vijaka ki drži glavo na cilindru. take komplikacije šraufanje doma precej otežijo. Motor je OHC, odmična v glavi, in če jo razkopleš moraš nastavit na novo. po moje bo ceneje če ga peleš mehaniku.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

mam problem pri suzukiju dr 650. ima oljno hlajenje motorja. vsake tolko mi pade kapljica olja na izpuh, pa se zakadi. glava je slabo zatesnjena, saj je menda samo z temperaturnim silikonom.

kaj te motorji imajo pod glavo olje za hlajenje? pa če glavo stakneš razstelaš ventilje? rad bi sm to staknu, pa dihtingo naredu. strah me je pa da nebi ventilov razštelau ali pa da se mi olje vsuje po celi mašini. o 4taktnih motorjih nimam pojma..

lp

dejan

če ima odmično gred uležajeno v glavi in mislim da jo ima, potem ne smeš dati tesnila, ker nastane preveč zračnosti in bo preveč ropotalo ali pa kar umrlo vse skupi.

če odstraniš samo pokrov ventilov, se nič ne razštela. ampak moraš pa vedet kaj delaš, da ne boš kaj pokvaril

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ima odmično gred uležajeno v glavi, potem ne smeš dati tesnila, ker nastane preveč zračnosti in bo preveč ropotalo ali pa kar umrlo vse skupi.

Če je odmična gred v glavi in dodaš tesnilo med glavo in cilinder, se bo zanemarljivo malo premaknila točka odpiranja ventilov, zračnost ventilov bo ostala enaka. Če je odmična gred v bloku, bo potrebno nastaviti zračnost ventilov,ker bo zračnost za debelino tesnila prevelika. V obeh primerih bo malo manjša kompresija.

Jaz bi preveril izkušnje drugih na konktretnem modelu, preden bi dal tesnilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

¸

dr560 djebel? na kurbel :) ? ti suzukiji majo mali problem s tesnenjem na glavi in rad jim popusti kak navoj vijaka ki drži glavo na cilindru. take komplikacije šraufanje doma precej otežijo. Motor je OHC, odmična v glavi, in če jo razkopleš moraš nastavit na novo. po moje bo ceneje če ga peleš mehaniku.

nima kurbela. sm štarter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odmična gred v glavi in dodaš tesnilo med glavo in cilinder, se bo zanemarljivo malo premaknila točka odpiranja ventilov, zračnost ventilov bo ostala enaka. Če je odmična gred v bloku, bo potrebno nastaviti zračnost ventilov,ker bo zračnost za debelino tesnila prevelika. V obeh primerih bo malo manjša kompresija.

Jaz bi preveril izkušnje drugih na konktretnem modelu, preden bi dal tesnilo.

ne gre se za to. dost motorjev z odmično v glavi, ima obe polovici drsnega ležaja odmične v obeh polovicah glave. in če daš tja tesnilo vmes, kjer je original brez, ima drsni ležaj preveč zračnosti.

Bolj jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne gre se za to. dost motorjev z odmično v glavi, ima obe polovici drsnega ležaja odmične v obeh polovicah glave. in če daš tja tesnilo vmes, kjer je original brez, ima drsni ležaj preveč zračnosti.

Bolj jasno?

saj mislil si prav ... spodnja polovica drsnega ležaja je v glavi , zgornja polovica drsnega ležaja pa je v pokrovu motorja - cilindra... ni druge , kot samo diht masa pa množica vijakov na točno določen moment v tovarniško določenem zaporedju zategovanja ... moj suzuki ima točno tako finto - vzel to iz navodil za šraufanje in uporabil v praksi pri menjavi izrabljene klackalice za izpušni ventil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ja seveda je potrebno nastavljanje ventilov... načeloma če imaš navodila in se jih držiš ni tako zelo zakomplicirano... pri mojem je enostavno ker ima samo po en ventil... pa itak če me ne bi motil tisti kovinski zvok ne bi opazil da je klackalica obrabljena za 2mm na drsni površini .. lahko ti grem pogledat tip diht mase pa ti jutri dam na pm ...rdeče barve se mi zdi da nekje do 250stC...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam uno črno silikonsko, ker se res čisto razleze in nič ne doda k debelini. un rdeč silikon v tubi, naredi pa kar debel film in po mojih izkušnjah, se za ta namen ne obnese preveč, ker naredi preveč zračnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam uno črno silikonsko, ker se res čisto razleze in nič ne doda k debelini. un rdeč silikon v tubi, naredi pa kar debel film in po mojih izkušnjah, se za ta namen ne obnese preveč, ker naredi preveč zračnosti.

pri meni ga je vsega ven porinilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj mam tisto rdečo maso v tubi... nekaj okrog 250-300 stopinj naj bi zdržala. sej pokrov je biu zaradi klackalic odpiran.zdej so nove gor. mislu sm da nebi dihtinga delala takih problemov. glede 4 taktnih sm pa čist amater. sm mislu da je prejšni lastnik dau maso ker se mu ni dalo z dihtingo ubadat, čeprav naj bi biu hud mehanik v svojih mladih letih. :) pol je najvrjetneje da niso bili šraufi v pravem zaporedju zategneni? rad bi da je motor res v piko. star je čez 15 let, pa brez praske in 50.000 km. res pa da je iz švice. mam pa tudi njihove papirje. v glavnem rad bi da je res v piko.

pa še enga starega suzukija mam 125ccm 79 letnik. pred kratkim sm menjau bat, rinčke, dihtinge... mam pa probleme z nekim 'tolčenjem' v mašini. kot da bi bla blajerca. sm nisem več siguren. po parih km ki sm jih naredu sm naštelau uplinjač. in zdj tega tolčenja ni če sm sam gor. če mam pa še punco odzad pol pa je slišat pod nizkimi obrati v hrib. vozu sm ga nazadne pred 7 leti pa se mi zdi da je blo že takrat nekaj takega slišat. kaj bi to blo še lahko razn blajerce?

hvala vam.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj mam tisto rdečo maso v tubi... nekaj okrog 250-300 stopinj naj bi zdržala. sej pokrov je biu zaradi klackalic odpiran.zdej so nove gor. mislu sm da nebi dihtinga delala takih problemov. glede 4 taktnih sm pa čist amater. sm mislu da je prejšni lastnik dau maso ker se mu ni dalo z dihtingo ubadat, čeprav naj bi biu hud mehanik v svojih mladih letih. :) pol je najvrjetneje da niso bili šraufi v pravem zaporedju zategneni? rad bi da je motor res v piko. star je čez 15 let, pa brez praske in 50.000 km. res pa da je iz švice. mam pa tudi njihove papirje. v glavnem rad bi da je res v piko.

pa še enga starega suzukija mam 125ccm 79 letnik. pred kratkim sm menjau bat, rinčke, dihtinge... mam pa probleme z nekim 'tolčenjem' v mašini. kot da bi bla blajerca. sm nisem več siguren. po parih km ki sm jih naredu sm naštelau uplinjač. in zdj tega tolčenja ni če sm sam gor. če mam pa še punco odzad pol pa je slišat pod nizkimi obrati v hrib. vozu sm ga nazadne pred 7 leti pa se mi zdi da je blo že takrat nekaj takega slišat. kaj bi to blo še lahko razn blajerce?

hvala vam.

lp

Navadno je samo to narobe,da voziš pri prenizkih obratih. Enocilindraši imajo pri nizkih obratih pri pospeševanju tisti zvok, ki pa pri višjih obratih izgine. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejkoooo .... če ni bilo prej tesnila med glavo in pokrovom ga ne smeš dati !!!! odmična gred teče v drsnih ležajih in vsaka stotinka zračnosti je pomembna !! če pa bi dal tesnilo je pa le-to debelo najman nekaj desetink in bi v nekaj kilometrih odmična gred potolkla ležišča ... tesnilna masa je samo zaradi tesnenja olja .. lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj mam tisto rdečo maso v tubi...

hvala vam.

lp

Tole na sliki je SIGURNO najboljša dihtungs masa pri nas.Dobiš jo v Turbošopu Nm to je permatex telofoniraj jim in jih prosi,da ti pošljejo po povzetju! Cena je 12,45 € njihov tel;07/3376010

post-27744-0-47725900-1292873949_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!