Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Mah uno k je hitra spojka je pa una druga cev k je gumjasta. Drugace pa bi mi bila iz gume mau bolj prirocna ker bi jo lahko malo drugje speljal.... pletenica je tko okorna... niti ni tolk kes... Ta teden bom dau delat novo pa me pride okol 6k. Sej cev sama po sebi ni draga. Najdrazji so uni prikljucki.

Objavljeno

Mam 43k km, nej vlijem za 1000km mineralno olje notr? Ker je pomoje dost usedlin.

Po 2000km je ilo Motul 5100 če fejst črno, zdej je pa obupno ko sm ga vn zlil. Pa blokado imam, torej DO 9000rpm in DO 170km/h. En serviser je reku da je pametno narest neki takega, on nardi na 30k km tako... Baje da lepo prepuca motor, je pa treba bolj šparovno vozit

Objavljeno

Mam 43k km, nej vlijem za 1000km mineralno olje notr? Ker je pomoje dost usedlin.

Po 2000km je ilo Motul 5100 če fejst črno, zdej je pa obupno ko sm ga vn zlil. Pa blokado imam, torej DO 9000rpm in DO 170km/h. En serviser je reku da je pametno narest neki takega, on nardi na 30k km tako... Baje da lepo prepuca motor, je pa treba bolj šparovno vozit

-Glej, o tem je bilo že veliko napisano na forumu, pa mal poišči - a na kratko, ko že sprašuješ, mineralna olja ne uporabljaj za tako mašino. To je moje mnenje in nasvet. Vseeno pa poglej kaj še drugi pravijo - saj veš več glav več ve,... Nikakor pa ne moreš kaj zgrešit, če še naprej točiš, kar je predpisano za tvoj moto. Še prej pa tudi razmisli, kaj bi rad dosegel s tem, da bi natočil mineralno... -> :hmm:

-Če pa se ti zdi olje "pre-črno" pa ga menjaj bolj pogosto. Sicer pa, če je črno to še ne pomeni, da je zanič, pomeni lahko tudi to npr., da ima odlične lastnosti spiranja (to je le ena od lastnosti,..) in tako le služi svojemu namenu itd.. Za več o tem vprašaj kakega strojnika,...

Objavljeno (popravljeno)

-Glej, o tem je bilo že veliko napisano na forumu, pa mal poišči - a na kratko, ko že sprašuješ, mineralna olja ne uporabljaj za tako mašino. To je moje mnenje in nasvet. Vseeno pa poglej kaj še drugi pravijo - saj veš več glav več ve,... Nikakor pa ne moreš kaj zgrešit, če še naprej točiš, kar je predpisano za tvoj moto. Še prej pa tudi razmisli, kaj bi rad dosegel s tem, da bi natočil mineralno... -> :hmm:

-Če pa se ti zdi olje "pre-črno" pa ga menjaj bolj pogosto. Sicer pa, če je črno to še ne pomeni, da je zanič, pomeni lahko tudi to npr., da ima odlične lastnosti spiranja (to je le ena od lastnosti,..) in tako le služi svojemu namenu itd.. Za več o tem vprašaj kakega strojnika,...

Serviser je reku, da spuca obloge, usedline. Za to je kao narjeno, da se mašina spuca... Kot eno odvajalo :D

Vprašam če se splača... Olje pa ne da je samo črno, ampak je tako... Čudno, kot da ni več oljnato :D

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno (popravljeno)

Serviser je reku, da spuca obloge, usedline. Za to je kao narjeno, da se mašina spuca... Kot eno odvajalo :D

Vprašam če se splača... Olje pa ne da je samo črno, ampak je tako... Čudno, kot da ni več oljnato :D

Da, mineralna olja ponavadi odplaknejo ven usedline itd, ker je gostejše in se usedline zmešajo z oljem in z njim potujejo (ne ostanejo na dnu). Lahko narediš tako, vendar pa motorja ta čas ne nažigaj na polno, olje pa izpusti ven, ko je mašina še topla.

Mineralno olje se toči tudi v nove motorje ravno zaradi tega, da se ven odplaknejo "opilki" od utekanja motorja. (Vsaj včasih se je :? )

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

...Mineralno olje se toči tudi v nove motorje ravno zaradi tega, da se ven odplaknejo "opilki" od utekanja motorja. (Vsaj včasih se je :? )

Ali pa zato, ker je najcenejše.

Objavljeno

Da, mineralna olja ponavadi odplaknejo ven usedline itd, ker je gostejše in se usedline zmešajo z oljem in z njim potujejo (ne ostanejo na dnu). Lahko narediš tako, vendar pa motorja ta čas ne nažigaj na polno, olje pa izpusti ven, ko je mašina še topla.

Kolikor je meni znano, bi 10W-40 olja morala biti približno enako gosta ne glede na to, ali je mineralno ali sintetično. Sposobnost čiščenja pa je odvisna od aditivov - detergentov (največ jih menda vsebujejo olja za diesel motorje, pa verjetno kakšna specialna olja).

Mineralno olje se toči tudi v nove motorje ravno zaradi tega, da se ven odplaknejo "opilki" od utekanja motorja. (Vsaj včasih se je :? )

Mineralno olje za utekanje motorja bi se naj uporabljalo zaradi svojih slabših mazalnih sposobnosti, kar bi naj pomagalo pri začetnem 'glajenju' cilindra in batnih obročkov, s čimer bi se naj zagotovilo boljše tesnjenje le-teh.

D.

Objavljeno

no... tole je bilo slikano tik pred mrakom. slikci so bili naknadno dodani se rori, ker jih v casu slikanja ni bilo gor (ni se mi jih dalo sraufat)...

tukaj je ze dvignjena ritka :)

IPB Slika

Objavljeno

Imam resen problem. Motor noče vžgat. Učeri sm zamenju cev-tisto tlačno k sm jo dal na novo nardit.

Sej je prižgal parkrat za cca 15sec sm pol ga pa zmanka. Kot bi zmankalo bencina ali pa nekaj v tem smislu..

Mislu sem da ni benza sm to isto cen pri vbrizgu mal odsravfu, ker me je zanimalo ce je dovod vredu. No ja, benza je dost-pride do vbrizga, ker ko sem odšravfu je pricurjal bencin..

KAJ BI LAHKO BILO NAROBE?

Objavljeno

1. najprej zamenji svečko

2. vpraši se kaj si vse delu, mogoče si kaj narobe dal not al pa pozabu priključit.

3. glede na to, da si snemu dol cev je najbrž precej zraka not in bo trajal preden vžge.

4. včasih če je premajhna cev za bencin ni v redu, mora bit isti premer, lahko ni prov spelana, pa jo je kestl stisnu, al pa če je filter za bencin gor, pa ni prov obrnen al pa ma premajhen pretok.

Ne vem premal si napisu. :?

Objavljeno

Mam 43k km, nej vlijem za 1000km mineralno olje notr? Ker je pomoje dost usedlin.

Po 2000km je ilo Motul 5100 če fejst črno, zdej je pa obupno ko sm ga vn zlil. Pa blokado imam, torej DO 9000rpm in DO 170km/h. En serviser je reku da je pametno narest neki takega, on nardi na 30k km tako... Baje da lepo prepuca motor, je pa treba bolj šparovno vozit

Stric, ti dej noter olje kot piše, da mora bit. Najbrž sintetika. Drugače pa kar se tiče mašine, vsaj batov in cilindrov, vem, ker sem bral v motorradu, ima tvoj suzuki cilindre iz aluminija prevlečene z nekim silicijem in samo ta prevleka, ki je stokrat bolj trdna kot navaden cilinder drži da motor ne zariba. Je pa to nanešeno v stotinkah mm, tko da se to nima kej ulaufavat, razen če misliš na menjalnik. V glavnem merki ker gre lahko motor rakom :whistle: .

Objavljeno

Stric, ti dej noter olje kot piše, da mora bit. Najbrž sintetika. Drugače pa kar se tiče mašine, vsaj batov in cilindrov, vem, ker sem bral v motorradu, ima tvoj suzuki cilindre iz aluminija prevlečene z nekim silicijem in samo ta prevleka, ki je stokrat bolj trdna kot navaden cilinder drži da motor ne zariba. Je pa to nanešeno v stotinkah mm, tko da se to nima kej ulaufavat, razen če misliš na menjalnik. V glavnem merki ker gre lahko motor rakom :whistle: .

Mislu sm vlit bolj zaradi spiranja starih oljnih oblog... .)

Objavljeno

Mislu sm vlit bolj zaradi spiranja starih oljnih oblog... .)

Vsako motorno olje pa naj bo to mineralno ali sintetično: dobro-drago ali slabše-poceni ima aditive za spiranje,pa tudi,če nima aditivov za spiranje boš z njim izpral mašino,seveda,če ga boš v kratkem času-po malo prevoženih kilometrih zamenjal. Zato ni nujno,da to sploh počneš,ko menjaš olje daj notri samo kvalitetnejše olje(malo dražje)npr:Motul 300V-4T, Sae 15W50,ali Castrol GTS 4T 10W40,lahko tudi kakšno drugo vendar pazi,če daš v mašino sintetično olje,kar je apsolutno boljše za vsak motor(tudi precej dražje),moraš paziti na oznako T-4 to pomeni,da ima to olje dodatek(aditiv) za sklopko v oljni kopeli-to je že druga tema.Nakratko samo to sintetična olja so boljša zato,ker pri različnih temperaturah se vizkoznost manj spreminja in šeposebno zato,ker se oljni film kasneje trga. :eek:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Vsako motorno olje pa naj bo to mineralno ali sintetično: dobro-drago ali slabše-poceni ima aditive za spiranje,pa tudi,če nima aditivov za spiranje boš z njim izpral mašino,seveda,če ga boš v kratkem času-po malo prevoženih kilometrih zamenjal. Zato ni nujno,da to sploh počneš,ko menjaš olje daj notri samo kvalitetnejše olje(malo dražje)npr:Motul 300V-4T, Sae 15W50,ali Castrol GTS 4T 10W40,lahko tudi kakšno drugo vendar pazi,če daš v mašino sintetično olje,kar je apsolutno boljše za vsak motor(tudi precej dražje),moraš paziti na oznako T-4 to pomeni,da ima to olje dodatek(aditiv) za sklopko v oljni kopeli-to je že druga tema.Nakratko samo to sintetična olja so boljša zato,ker pri različnih temperaturah se vizkoznost manj spreminja in šeposebno zato,ker se oljni film kasneje trga. :eek:

Kje si prebral da T-4 pomeni dodatek za za sklopko?

Objavljeno

Jaz sem dal na svoj oljni filter na koncu ful močan magnet da pobere vse možne opilke ki bi bili slučajno v mašini, zrihtal mi ga je en ki dela v iskri magnetih v Stegnah :OK:

Objavljeno

Vsako motorno olje pa naj bo to mineralno ali sintetično: dobro-drago ali slabše-poceni ima aditive za spiranje,pa tudi,če nima aditivov za spiranje boš z njim izpral mašino,seveda,če ga boš v kratkem času-po malo prevoženih kilometrih zamenjal. Zato ni nujno,da to sploh počneš,ko menjaš olje daj notri samo kvalitetnejše olje(malo dražje)npr:Motul 300V-4T, Sae 15W50,ali Castrol GTS 4T 10W40,lahko tudi kakšno drugo vendar pazi,če daš v mašino sintetično olje,kar je apsolutno boljše za vsak motor(tudi precej dražje),moraš paziti na oznako T-4 to pomeni,da ima to olje dodatek(aditiv) za sklopko v oljni kopeli-to je že druga tema.Nakratko samo to sintetična olja so boljša zato,ker pri različnih temperaturah se vizkoznost manj spreminja in šeposebno zato,ker se oljni film kasneje trga. :eek:

Za moj motor se ne sme dajat sintetičnega. So mi tri serviserji močno odsvetovali. To je samo SRAD GSX-R, K-ji imajo drugače mašino...

Sicer pa z Motulom 5100 nisem bil zadovoljen. Sem pa kupil Silkolene(menda prva vgradnja v Ducatijih, polsitnetično)

Nič ne bom dajal mineralnega... Mašina se cedi že dva tedna, tako da je šlo vse ven.. Če pa se do zdaj ni scedilo, se pa tudi potem verjetno nebo...

Objavljeno

1. najprej zamenji svečko

2. vpraši se kaj si vse delu, mogoče si kaj narobe dal not al pa pozabu priključit.

3. glede na to, da si snemu dol cev je najbrž precej zraka not in bo trajal preden vžge.

4. včasih če je premajhna cev za bencin ni v redu, mora bit isti premer, lahko ni prov spelana, pa jo je kestl stisnu, al pa če je filter za bencin gor, pa ni prov obrnen al pa ma premajhen pretok.

Ne vem premal si napisu. :?

1-bom poskusu

2-nč pozabu

3-bom še probavu, ker včasih mi res prižge...upam da je to al pa svečka

4-cev je isto spelana...stisnjena ni ker je v kanalu pa še koviska je-pletenica.. kar se pa tiče vprašanja ali je prava pa lahko rečem da je-mi jo je naredu jure-pri dolgem mostu ima servis za yamaho

Hvala za trud... mogoče še kakšen predlog/ideja kaj bi lahko bilo. Jz zdej k pridem domov iz šihta grem še mal preklinjat. Upam, da mi ga rata zaverglat.

Objavljeno

če daš v mašino sintetično olje,kar je apsolutno boljše za vsak motor(tudi precej dražje),moraš paziti na oznako T-4 to pomeni,da ima to olje dodatek(aditiv) za sklopko v oljni kopeli-to je že druga tema.

Pregledal sem en kup starih embalaž različnih olj - vsa so namenjena 4-taktnim motornim kolesom s skopko v oljni kopeli, pa na nobenem ni oznake T-4. Tudi pri Motulu, ki ti je precej pri srcu, te oznake nisem opazil...

A to pomeni, da nobeno olje nima tega aditiva?

Za moj motor se ne sme dajat sintetičnega. So mi tri serviserji močno odsvetovali. To je samo SRAD GSX-R, K-ji imajo drugače mašino...

A ti je kateri znal tudi povedati, zakaj ti močno odsvetujejo sintetično olje? In v čem je ta razlika med tvojo in SRAD mašino? Verjetno ne... :rolleyes:

Sicer pa z Motulom 5100 nisem bil zadovoljen. Sem pa kupil Silkolene(menda prva vgradnja v Ducatijih, polsitnetično)

A lahko argumentiraš, zakaj z Motul 5100 nisi bil zadovoljen?

D.

Objavljeno

A ti je kateri znal tudi povedati, zakaj ti močno odsvetujejo sintetično olje? In v čem je ta razlika med tvojo in SRAD mašino? Verjetno ne... :rolleyes:

A lahko argumentiraš, zakaj z Motul 5100 nisi bil zadovoljen?

D.

Seveda bom argumentiral! .)

Jest imam SRAD mašino, odsvetovali so mi, ker da ta mašina "ne prebavi" sintetike. Prvi mi je reku da ko je stranki menjaval olje, ki je hotela 300V je šel na probno vožnjo in ga je sklopka zajebavala. Druga dva sta tudi povedala, da sklopka ne dela več kot bi morala...

Kaj je razlika med SRAD in K mašino nevem, nisem pa tudi spraševal... Mogoče pa tudi K1, K2 ne prebavi, ampak nisem nič slišal, niti se pozanimal...

Z Motul 5100 nisem bil zadovoljen ker ko sem menjal lamele od sklopke(~4000km) je blo olje že "slabo"... Tudi pod roko ni blo preveč "oljnato". Serviserju se je zdelo da je olje že staro, pol ku sm mu povedu da ma okrog 4000km, je sam debelo gledu...

Sicer pa se mi zdi da se je zlo hitro obarvalo na črno(okrog 1000km), plus blokada je v motorju, torej vrtenje do 9000rpm. Možno da je tudi ker je šla sklopka v maloro... Sem se vozil vsaj 2tedna z drsečo-sicer bl mal.

Bom vidu kako je s Silkolene...

Razlike prou velike ne more bit... Cena je bla pa ista, zato sem poiskusil .)

Objavljeno

Kolko sem se pa jaz informiral glede olja za moj motorin so mi vsepovsod svetovali ravno motula 5100 ali katerokoli drugo polsintetiko(Castrol) viskoznosti 10-50. Večina jih pravi da je sintetika preagresivna, menjalnik je bistveno glasnejši....., poznam pa tud par motoristov ki že skoz furajo polsintetiko(Motula) na sportakih pa so zelo zadovoljni, v mojih navodilih (user manual) pa tud piše samo viskoznost 10-40, 10-50 ali več, nikakor ne manj npr 5-40 ipd.

Ima mogoče kdo podobne izkušnje???

Objavljeno

Večina jih pravi da je sintetika preagresivna, menjalnik je bistveno glasnejši....., poznam pa tud par motoristov ki že skoz furajo polsintetiko(Motula) na sportakih pa so zelo zadovoljni, v mojih navodilih (user manual) pa tud piše samo viskoznost 10-40, 10-50 ali več, nikakor ne manj npr 5-40 ipd.

Ima mogoče kdo podobne izkušnje???

Nekoč davno, ko so sintetična olja šele ugledala luč sveta, so tesnila v motorju bila narejena iz materialov, katere je sintetično olje 'razjedalo'. Zato so bila 'preagresivna'.

Kolikor sem si zapomnil iz raznih člankov o olju, imajo sintetična olja predvsem prednost v trajanju - polimeri (molekule?) imajo trdnejše vezi in kasneje razpadejo, obenem zdržijo večje obremenitve, zagotavljajo boljši oljni film in imajo nasplošno boljše mazalne lastnosti. Le-to bi lahko povzročilo, da se izrabljene lamele sklopke začnejo drseti prej (torej, če imaš sintetično olje, drsijo, če pa bi imel mineralno, pa morda še ne bi).

Jaz uporabljam sintetično (full synt) olje tako na avtu kot na mopedu.

D.

PS: Tudi uporaba olja za avto ni sporna, če le-to ne vsebuje kakšnih posebnih aditivov za zmanjšanje trenja, ki bi se dejansko lahko nanesli na lamele sklopke - ponavadi so taka olja označena z 'leicht lauf', 'energy conserving', ...

Objavljeno

Ali pa zato, ker je najcenejše.

Točno zato se toči v nove motorje mineralno olje: ker je najcenejše ,motor se pri utekanju nevozi z zelo visokimi obrati in na 1000-1500 Km se bo olje zamenjalo.Navadna (mineralna)olja hvalijo samo tisti mehaniki,ki kupujejo olja na sode(200l) z popustom do40% in vam prodajajo za KVAZI najboljša olja.Vse ostalo kot je :glasnejši menjalnik,večja poraba olja,pa problemi z izrabljeno sklopko(ki bi itak crknila tudi z mineralnim oljem),pa nevem kakšna agresivnost itd.itd.Jaz sam nevozim Motula-čeprav je sigurno eden od boljših olj za motorje,namreč najbolje je,da se držite navodil proizvajalca.Mislim,da pri novejših motorjih že vsi proizvajalci priporočajo sintetična ali vsaj pol sintetična olja,prej pa mineralnih olj niso predpisovali kajti to so nova olja,ki zdržijo večje obremenitve,temperature in oljni film se netrga tudi pri max.obremenitvi(hitrosti)-drsenja ležajev in batov. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Zadeva je taka: motor mi zdele užge, samo noče pa bit prižga. Če ga turiram mi dela sam čim pa padejo obrati pa crkne.

Kaj bi lahko bilo narobe? Mogoče akumulator? Prosim pomagajte.

Objavljeno

Zadeva je taka: motor mi zdele užge, samo noče pa bit prižga. Če ga turiram mi dela sam čim pa padejo obrati pa crkne.

Kaj bi lahko bilo narobe? Mogoče akumulator? Prosim pomagajte.

Če pod prostim tekom,ko je motor vroč še vedno ne dela na prostem teku,bo potrebno očistit dizo-ze za prosti tek,seveda,če imaš vplinjač.Pri motorjih z vbrizgalnim sistemom pa je tak motor potrebno priključit na delavniški tester in bo pokazal kaj je narobe. Namreč lahko je več stvari Npr:podtlačni regulator,tipalo zunanje tem. , tipalo temp.motorja,lambda sonda,motorček prostega teka,potencometer na loputi plina,kakšen slab kontakt itd. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Če pod prostim tekom,ko je motor vroč še vedno ne dela na prostem teku,bo potrebno očistit dizo-ze za prosti tek,seveda,če imaš vplinjač.Pri motorjih z vbrizgalnim sistemom pa je tak motor potrebno priključit na delavniški tester in bo pokazal kaj je narobe. Namreč lahko je več stvari Npr:podtlačni regulator,tipalo zunanje tem. , tipalo temp.motorja,lambda sonda,motorček prostega teka,potencometer na loputi plina,kakšen slab kontakt itd. :OK:

Mogoče je samo minimum za naštimat. Al motorji na vbrizg nimajo za štimat?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!