Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Tole na sliki je SIGURNO najboljša dihtungs masa pri nas.Dobiš jo v Turbošopu Nm to je permatex telofoniraj jim in jih prosi,da ti pošljejo po povzetju! Cena je 12,45 € njihov tel;07/3376010 begin_of_the_skype_highlighting              07/3376010      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              07/3376010      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              07/3376010      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              07/3376010      end_of_the_skype_highlighting

pa je odporna na temp.? sej sm vsak dan v mestu tk da jo bi šu lahko iskat. kje pa je turbo šop?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je odporna na temp.? sej sm vsak dan v mestu tk da jo bi šu lahko iskat. kje pa je turbo šop?

To je malo naprej od Harvey Normana na desni strani če prideš z avtoceste ali na levi strani če prideš od krožnega...nasproti je tudi Tuš trgovina.

Tukaj je še link, pa si lahko bolj točn na zemljevidu pogledaš: KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je odporna na temp.? sej sm vsak dan v mestu tk da jo bi šu lahko iskat. kje pa je turbo šop?

Upam,da najdeš Turbo šop,proti temperaturi je odporna za vse dele motorja razen ni za izpušni sistem.Za vse ostalo pa se zelo dobro uporablja tudi npr.za glavo motorja seveda bolj po zunanji strani tam kjer mora tesniti olje in vodo,uporabljaš jo lahko tudi za montiranje gumijastih cevi in gre naslednjič lepo stran in med aluminijem in gumo nikoli neoxidira kot če sestaviš suho!!!Če slučajno nima Turbo šop me pokliči po telefonu imaš ga v avtarju ti jaz eno odstopim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vam.. bom jo šel iskat.

upam da mi bo pomagala, če je že to prepihalo oz. niso bili vijaki prav zategnjeni...

lp

za mojega suzukija se zateguje pokrov po tovarniških podatkih 9-10 nm po točno določenem vrstnem redu - tega se drži...ko boš zategnil pa nastavi ventile in to je to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima,kako veš kdaj je magnet na motorju zanič, oz. je premalo močan,za normalno iskro?(namreč zamenjal sem cink špulo in navitje pa je še vedno prešvoh iskra)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo pomembna je tut razdalja med navitjem in magnetom, kjer lahko že desetinka mm več lahko dost vpliva. tako da če se da kej nastavljat probaj čimbolj približat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič se ne da spreminjat,samo zasuk navitja.

ali je mogoče magnet zanič?

Magnet ni NIKOLI zanič(razen če je fizično poškodovan) saj to je stalni permanentni magnet.Je pa ZELO važno,da ti je nastavljen pravilno vžig in razmak platin(če jih sploh ima),če imaš platine jih nastavi točno na 0,40-0,45mm in vžig (sepravi takrat ko platine začnejo odpirat) na ca 2-4 mm pred ZGMT (zgornja mrtva točka),če nimaš platin in imaš halodajalec je tudi ZELO važno kako nastaviš špulo (zasuk) kajti od zasuka je tudi ZELO odvisna moč iskre, kajti takrat ko platine začnejo odpirat ali ko hal da impulz za iskro MORA biti razmak med magnetom in špulo točno 10-12mm.Namerč takrat se magnetne silnice začnejo trgat magnet je takrat najmočnejši in tudi vžigalna napetost ISKRA !!!

Ps: to zna le malo mehanikov, da sploh neomenjam HOBI mehanike iz motosveta ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Magnet ni NIKOLI zanič(razen če je fizično poškodovan) saj to je stalni permanentni magnet.Je pa ZELO važno,da ti je nastavljen pravilno vžig in razmak platin(če jih sploh ima),če imaš platine jih nastavi točno na 0,40-0,45mm in vžig (sepravi takrat ko platine začnejo odpirat) na ca 2-4 mm pred ZGMT (zgornja mrtva točka),če nimaš platin in imaš halodajalec je tudi ZELO važno kako nastaviš špulo (zasuk) kajti od zasuka je tudi ZELO odvisna moč iskre, kajti takrat ko platine začnejo odpirat ali ko hal da impulz za iskro MORA biti razmak med magnetom in špulo točno 10-12mm.Namerč takrat se magnetne silnice začnejo trgat magnet je takrat najmočnejši in tudi vžigalna napetost ISKRA !!!

Ps: to zna le malo mehanikov, da sploh neomenjam HOBI mehanike iz motosveta ! :hmm:

saj se vidi da ni platin... če bi ble platine bi bil magnet drugačen... tam kjer pride nataknjen na glavno gred nebi bilo okroglo ampak bi bila ena izboklina ki bi odpirala platine.. če pa bi bilo navitje prestavljeno oz zamaknjeno pa bi bila iskra prej ali kasneje.. glede na pozicijo bata... mislim da je problem nekje drugje. si mogoče zamenjal svečko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer-hvala za pojasnilo.Nikjer ne najdem podatkov kako je treba nastaviti navitje, da bo optimalno nastavljeno.namreč imam motor ktm exc 250,l.1995. Elektronika je pa od SEM K11. Ali mogoče kdo ve kako se za ta model to nastavi?bil bi zelo hvaležen.

Svečka je nova.Edino kar še nisem zamenjal je magnet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer-hvala za pojasnilo.Nikjer ne najdem podatkov kako je treba nastaviti navitje, da bo optimalno nastavljeno.namreč imam motor ktm exc 250,l.1995. Elektronika je pa od SEM K11. Ali mogoče kdo ve kako se za ta model to nastavi?bil bi zelo hvaležen.

Svečka je nova.Edino kar še nisem zamenjal je magnet.

tvoj motor nima platin... tako da če bi kaj prestavljal bi spremenil samo v kateri poziciji bata da svečka iskro. tako da mislim da nebo to. napeljava je dobra? ker pri mojem ktm-u je bla tudi zelo slaba iskra in sem menjal svečko z novo in je iskra močna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moč magneta lahko že malo po izkušnjah oceniš, že magnet za par sto watov ti kar fajn zalima izvijač ali ključ :D:P

pa še to probi, kot ti je brumči rekel. če imaš hallov dajalec impulzov posebej, ga nastavi, da je čim bližje magnetu.

najlažje to nardiš tko, da ga losaš, med magnet in senzor daš košček časopisnega papirja, unega ta tankega od novic ali dela :D in zašraufaš pa odstraniš papir. če se kaj drgne slučajno, pa dodaš še eno plast papirja, da neha.

pa pritisni še kako fotko navitja in vžiga, malo za firbca futrat :D

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer-hvala za pojasnilo.Nikjer ne najdem podatkov kako je treba nastaviti navitje, da bo optimalno nastavljeno.namreč imam motor ktm exc 250,l.1995. Elektronika je pa od SEM K11. Ali mogoče kdo ve kako se za ta model to nastavi?bil bi zelo hvaležen.

Svečka je nova.Edino kar še nisem zamenjal je magnet.

Najprej probaj z nastavitvijo špuie.A si izmeril upornost kabla-štekerja svečke v katerem je upor in zelo rad pregori,pa eno vedi NIKOLI brez,da bi bila svečka nataknjena na kabel in da ima dobro maso,namreč če se vergla(kurbla)npr. brez svečke je velika nevarnost, da crkne modol vžiga kajti povratno,če nima iskra kam preskočiti(visoka napetost) vseka nazaj na vžigalni modul in ga poškoduje !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meril sem upornosti na špuli,vendar nikjer ne dobim podatka kakšne vrednosti morajo biti:S navitje je novo(imel sem preobleme,ker sem naročal iz anglije in so mi 2krat poslali pokvarjenega,tako da je ta testiran in jaz sem ga tudi izmeril).

bremzer-vem da ni dobro kurblati brez svečke,ampak sem vseno probal,da vidim če je problem v kapici ali svečki-iskra je bila ista.

Na sliki sta navitje in špula.To je vsa elektronika,s katero mora motor delati(razn svečke in magneta).vse kar lahko nastavljam je zasuk navitja.

Bi mi lahko kdo pojasnil kaj je to HALLOV dajalec pulzov,prosim.Sem še čisto zelen,kar se tiče šraufanja motorjev:)

post-30163-0-17688500-1293350188_thumb.jpg

post-30163-0-97699700-1293350247_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hall geber... a je to? To da naprej impulz za vrtljaje. Ta vrag mi je na K100 vrezal, kri nebeška. Tri mesece so se jeb..li, da so našli napako, da je Hall geber hin. Ni mi vžigal. Oziroma, je ugasnil motor, pa šele čez čas vžgal. Iskra je bila, ali pa je ni bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi mi lahko kdo pojasnil kaj je to HALLOV dajalec pulzov,prosim.Sem še čisto zelen,kar se tiče šraufanja motorjev:)

Hall effect sensor

Hall geber... a je to? To da naprej impulz za vrtljaje. Ta vrag mi je na K100 vrezal, kri nebeška. Tri mesece so se jeb..li, da so našli napako, da je Hall geber hin. Ni mi vžigal. Oziroma, je ugasnil motor, pa šele čez čas vžgal. Iskra je bila, ali pa je ni bilo.

Najverjetneje je imel slab (hladen) kontakt - ko se je stvar segrela in se je material raztegnil, je izgubil kontakt. Ko pa se je ohladil, je spet imel kontakt. Sem isto težavo imel na avtu, pa sem senzor popravil... ;)

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci1973....točno tako. Hladen je lavfal, ko se je mašina segrela pa... postavit za cesto in čakat da se ohladi vse skupaj. Je takoj naslednje leto šel k novemu lastniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če kdo ve kje bi lahko kupil kovinske trakove. to je trak navit u škatlic kot napr. tračni meter .... je širok približno 2cm in je poljbunih debelin. rabi se za kaj podlagati in podobno.. bi kdo vedel mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če kdo ve kje bi lahko kupil kovinske trakove. to je trak navit u škatlic kot napr. tračni meter .... je širok približno 2cm in je poljbunih debelin. rabi se za kaj podlagati in podobno.. bi kdo vedel mogoče?

grega ... do jutri potrpi ...daj mi debeline in gsm na privat , da ti sporočim takoj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meril sem upornosti na špuli,vendar nikjer ne dobim podatka kakšne vrednosti morajo biti:S navitje je novo(imel sem preobleme,ker sem naročal iz anglije in so mi 2krat poslali pokvarjenega,tako da je ta testiran in jaz sem ga tudi izmeril).

bremzer-vem da ni dobro kurblati brez svečke,ampak sem vseno probal,da vidim če je problem v kapici ali svečki-iskra je bila ista.

Na sliki sta navitje in špula.To je vsa elektronika,s katero mora motor delati(razn svečke in magneta).vse kar lahko nastavljam je zasuk navitja.

Bi mi lahko kdo pojasnil kaj je to HALLOV dajalec pulzov,prosim.Sem še čisto zelen,kar se tiče šraufanja motorjev:)

Ne išči napak kjer jih ni - in ne poslušaj vse te nasvete, kdo kaj zna in kaj merit,... večina je itak overkill-a. Če je zadeva "out-of-the-box" tipska jo priklopiš in probaš.

Naredi sledeče:

-privij navitje in hal v deklc (itak paše samo v eni poziciji (!), navitje pa mislim, da ima celo štift,..kakorkoli) in nasadi zadevo na ohišje. Vloži vijake v luknje in zavrti deklc do max v levo in potem na oceno 1/3 freeplay hoda proti desni (v smeri ure). Tako bi že približno moral vžgat. Potem se pa še +/- par desetink "'" obrata poigraš glede, kako vleče, ali vžge topel,... In to je to.

In še nekaj: - vaja dela mojstra.

Pa sporoči kako si rešil.

Srečno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piksna-ta način kot ga omenjaš, sem tudi probal pa mi ni uspelo:S tako da sem se odločil, da ga peljem na servis v naslednjih dneh.Sporočim rezultat:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak sedaj pa še ima moj ktm probleme z elektriko. In sicer žarnice kar pregori ko pride motor v višje obrate, tako da sem danes zmeril napetost (mislim da je izmenična glede na to da motor nima akumulatorja) in je v prostem teku napetost nekje 10v ko pa pride v višje obrate pride napetost tudi do skoraj 50v headbang.gif Mi lahko kdo pomaga v čem je problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!