Bremzer Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 kje se ponavadi nahaja ta regulator? Kaj ima hladilna rebra? Verjetno sploh nima "regulatorja"napetosti mora pa imeti nekje na masi en tak triristor,ki pri večji napetosti kot ca 14 V prepusti odvečni tok na maso! Pred leti,ko sem imel še 2-taktno Yamaho Chappi 50 ccm.ta je imela magnetni vžig in tak triristor,da ni pri obratih preveč polnilo. Sicer pa najenostsavneje bo, da se obrneš kar na servis in vprašaj, če ima ta tvoj motor kaj takega! special749, dotem in babilon 2 1
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Verjetno sploh nima "regulatorja"napetosti mora pa imeti nekje na masi en tak triristor,ki pri večji napetosti kot ca 14 V prepusti odvečni tok na maso! Pred leti,ko sem imel še 2-taktno Yamaho Chappi 50 ccm.ta je imela magnetni vžig in tak triristor,da ni pri obratih preveč polnilo. Sicer pa najenostsavneje bo, da se obrneš kar na servis in vprašaj, če ima ta tvoj motor kaj takega! aaa... torej ta ktm ma zadaj nekaj kar bi lahko bil regulator napetosti, so neki kabli noter mislim da 4 pa hladilna rebra gor, koliko se pa meni zdi pa ima nekaj na masi če sem prav videl tak ko da bi bila varovalka noter, če je to tisto kar vi mislite? Hvala za pomoč
daneb Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Verjetno ima motor zener diodo spoznal jo boš po hladilniku v obliki reber. Nahaja se pa tam nekje bolj spredaj pod rezervoarjem pritrjen je na okvir. Če si nameril več kot 14,8 voltov napetosti je znak, da je dioda prebita in ne deluje več.
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Verjetno ima motor zener diodo spoznal jo boš po hladilniku v obliki reber. Nahaja se pa tam nekje bolj spredaj pod rezervoarjem pritrjen je na okvir. Če si nameril več kot 14,8 voltov napetosti je znak, da je dioda prebita in ne deluje več. kak je to veliko? če je tak nekje prib. 3x3cm te je odzadaj pa 4 kabli so napeljani noter, ker ta motor nima spredaj kaj dosti elektrike
benny0104 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 kak je to veliko? če je tak nekje prib. 3x3cm te je odzadaj pa 4 kabli so napeljani noter, ker ta motor nima spredaj kaj dosti elektrike Zadaj je na levi strani pod bočno plastiko je če se pravilno spomnim, na njem so pa tista rebra pa nekaj kablov je speljano vanj...je imel kolega na 620 SC isti problem, ko je zamenjal je bilo vredu...strošek, okoli 100€
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Zadaj je na levi strani pod bočno plastiko je če se pravilno spomnim, na njem so pa tista rebra pa nekaj kablov je speljano vanj...je imel kolega na 620 SC isti problem, ko je zamenjal je bilo vredu...strošek, okoli 100€ zaj če je to ta regulator napetosti in je to krivo potem je ta novi del 51€.. je pa na airboxu na desni strani... torej bo to to
benny0104 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 zaj če je to ta regulator napetosti in je to krivo potem je ta novi del 51€.. je pa na airboxu na desni strani... torej bo to to Aha to je že kar nekaj časa nazaj pa sem malo pozabil koliko stane, zmotil sem se na desni strani je ja, sem pravilno mislil pa narobe napisal (drugače vem kaj je leva in desna ).
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Aha to je že kar nekaj časa nazaj pa sem malo pozabil koliko stane, zmotil sem se na desni strani je ja, sem pravilno mislil pa narobe napisal (drugače vem kaj je leva in desna ). heh no saj glavno da je to to no pri tem so 4 kabli, od tega je bil en pretrgan ko sem kupil motor, nato sem ga zalotal nazaj.. ampak če je ta kabel povezan ali ne ni nobene razlike v napetosti...
MihaJ Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Eno vprašanje glede menjave olja; Do sedaj sem vedno nekje sredi zime zamenjal olje, pa če je bilo treba ali ne. In sicer sem to naredil tako, da sem motor ogrel na mestu in potem ven spustil vroče olje, po stari navadi, da vroče olje lepše teče ker se mu viskoznost zmanjša. Seveda iz razloga, da steče ven čim več starega olja. Potem sem pa zadnjič natuhtal; motor mi že več kot en mesec stoji, v tem času se je v karterju vso olje zbralo; a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil?
stuhec Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 heh no saj glavno da je to to no pri tem so 4 kabli, od tega je bil en pretrgan ko sem kupil motor, nato sem ga zalotal nazaj.. ampak če je ta kabel povezan ali ne ni nobene razlike v napetosti... če se ti napetost tako dvigne pri višjih vrtljajih je to regulator, je pa pod tankom, al pa poleg airboxa, hmm sem pozabil
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 če se ti napetost tako dvigne pri višjih vrtljajih je to regulator, je pa pod tankom, al pa poleg airboxa, hmm sem pozabil poleg airboxa je... upam da če bom to menjal da bo potem vredu.
shark90 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 Da še nekaj napišem... Zdaj sem dal novo masko in luč gor (original) in ko sem prižgal kratko luč je motor ugasnil, ko sem dal dolgo je svetla ampak ne dolgo pa jo je skurilo, nato sem še poskuso kratko in jo je skurilo. in potem sem ugotovil da nekaj ni vredu z maso in sem maso priklopil kar nekje na okvir motorja potem mi motor ni več ugasnil če sem prižgal kratko luč. In napetost sem meril ko je bila masa na okvirju, tako da kot je prej @Bremzer napisal da je nekaj na masi... Moram še pogledati kako in kaj...
dotem Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 Eno vprašanje glede menjave olja; Do sedaj sem vedno nekje sredi zime zamenjal olje, pa če je bilo treba ali ne. In sicer sem to naredil tako, da sem motor ogrel na mestu in potem ven spustil vroče olje, po stari navadi, da vroče olje lepše teče ker se mu viskoznost zmanjša. Seveda iz razloga, da steče ven čim več starega olja. Potem sem pa zadnjič natuhtal; motor mi že več kot en mesec stoji, v tem času se je v karterju vso olje zbralo; a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil? jast bi kar ogretega pustil čez noč.... :glare:
daneb Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 (popravljeno) Eno vprašanje glede menjave olja; Do sedaj sem vedno nekje sredi zime zamenjal olje, pa če je bilo treba ali ne. In sicer sem to naredil tako, da sem motor ogrel na mestu in potem ven spustil vroče olje, po stari navadi, da vroče olje lepše teče ker se mu viskoznost zmanjša. Seveda iz razloga, da steče ven čim več starega olja. Potem sem pa zadnjič natuhtal; motor mi že več kot en mesec stoji, v tem času se je v karterju vso olje zbralo; a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil? Verjetno res motor postavi tako, da bo izpustna odprtina na najnižji točki in ne pozabi odstraniti tudi filtra za olje. Popravljeno December 30, 2010. Popravil daneb
Motorist76 Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 Eno vprašanje glede menjave olja; Do sedaj sem vedno nekje sredi zime zamenjal olje, pa če je bilo treba ali ne. In sicer sem to naredil tako, da sem motor ogrel na mestu in potem ven spustil vroče olje, po stari navadi, da vroče olje lepše teče ker se mu viskoznost zmanjša. Seveda iz razloga, da steče ven čim več starega olja. Potem sem pa zadnjič natuhtal; motor mi že več kot en mesec stoji, v tem času se je v karterju vso olje zbralo; a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil? Jaz bi ti predlagal da se malo zapelješ z motorjem, pol pa na vročem spustiš, lepše teče, pa dejansko vsa umazanija tudi steče, ker če je hladno olje se kar "lepi" k bloku motorja, in tudi umazanijo zadržuje Edino kar je pol filter olja vroč, pa lahko se popečeš Lep pozdrav D. thumper in maco47 1 1
k0ci Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 jaz sem par dni nazaj kar karter spucal, najprej lepo segrel motor na 100st.C oz. toliko da je ventilator zalaufal, nato spustil olje in odstranil filter, naslednji dan pa še odstranil karter in ga spucal, se kar lepa umazanija nabere noter, sploh zato ker ima karter znotraj rebra in se vsa umazanija tam usede in ne gre nikoli ven razen takole....mi ni dalo miru da ne bi ker pri vsaki menjavi olja je bilo tafrišno takoj umazano od teh usedlin, tako da zdaj ko moped počiva se kar loti
simonsi Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil? poleg nižje viskoznosti, je fora bolj v tem, da so nečistoe lepo raztopljene v olju in potem tega čimveč odteče. maco47 in thumper 1 1
Bremzer Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 Eno vprašanje glede menjave olja; Do sedaj sem vedno nekje sredi zime zamenjal olje, pa če je bilo treba ali ne. In sicer sem to naredil tako, da sem motor ogrel na mestu in potem ven spustil vroče olje, po stari navadi, da vroče olje lepše teče ker se mu viskoznost zmanjša. Seveda iz razloga, da steče ven čim več starega olja. Potem sem pa zadnjič natuhtal; motor mi že več kot en mesec stoji, v tem času se je v karterju vso olje zbralo; a ne bi blo potem isto, če pač odstranim čep in spustim hladno olje ven, pustim čez noč, se bo že odteklo najbrž ven ravno toliko kot če bi vročega ven spustil? Nič se nesekiraj samo spusti olje malo počakaj,da se odcedi in nalij frišno olje.Tudi filter ni nujno menjat vsako menjavo dovolj je na ca 12K kil.Je pa vseno kaj narediš - počneš z odcejanjem v motorju VEDNO ostane nekaj olja in zato postane takoj malo temnejše največ olja ostane v glavi morotja pri odmični gredi v menjalniku in kot je bilo že rečeno v karterju(oljni posodi) ravno zato je priporočljivo uporabljati boljša(dražja) olja, ki imajo vse te primesi(aditive)prori vsedlinam,proti penjenju in detergente za izpiramje.Pa to je že druga tema o oljih,ki pa vam vsem ni sprejemljiva, saj takoj vsi govorite o kvalitetnih cenenih olji v resnici pa noben neve zakaj so aditivi in koliko jih je v dotičnem olju in to je odraz cene olja neglede na znamko !!!! :hmm: daneb, maco47, trebor in 4 others 6 1
danci1973 Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 Pa to je že druga tema o oljih,ki pa vam vsem ni sprejemljiva, saj takoj vsi govorite o kvalitetnih cenenih olji v resnici pa noben neve zakaj so aditivi in koliko jih je v dotičnem olju in to je odraz cene olja neglede na znamko !!!! :hmm: A ti pa veš, koliko je aditivov v dotičnem dragem olju? D. TBoxer, zika, maco47 in 5 others 4 4
eltrinajst Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 A mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo krivo pri caponordu, da se ob kontaktu kazalca za obrate in hitrost ne premakneta (digitalni del je OK)in motor ne vžge.
Bremzer Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 A mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo krivo pri caponordu, da se ob kontaktu kazalca za obrate in hitrost ne premakneta (digitalni del je OK)in motor ne vžge. Po vsej verjetnosti je popolnoma prazen akumulator! Če je bil ta akumulator še izpostavljen mrazu ni samo sulfatiziral ampak je po vsej verjetnosti odslužil svojemu namenu.Probaj ga napolnit z pulznim polnilcem ali ga odnesi v akumulatorsko delavnico.Sicer pa spomladi novega! dore, grepavl, maco47 in 5 others 5 3
gastehpot Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 LP Mogoče pa bi bilo bolje ,če bi dal kar sem moje težave , ne pa posebej temo. Upam ,da ni bilo še debate o tem ,katero bi spregledal. Namreč tudi jaz rad kaj pošraufam sam, po zadnji menjavi hladilne tekočine pa se dogaja naslednje. Moram povedat, da sem to delal prvič.(prej bolj pri avtih in tovornjakih) Po dveh letih odkar imam motor sem se odločil zamenjat (pred zimo) hladilno tekočino. To sem naredil po navodilih in mislim da ratalo-nič ne teče ven :-). Nato se začeli problemi. Najprej sem opazil ,da ko se motor zagreje (čeprav nisem delal več jeseni kaj dosti km ) začne tekočina polnit ekspanzijsko posodo in celo teče ven pri oddušni cevi. Pri tem je v hladilniku vse manj hladilne tekočine.Tudi ko se ohladi se tekočina ne vrne iz ekspanziske posode v hladilnik. Ko sem menjaval tekočino sem pazil da sem spravil čim več zraka ven ter počasi dolival. Ali ima kdo kakšne izkušnje? Ali bi moral zadevo še kje dodatno odzračit? Čudi me ,ker so težave nastopile takoj po tistem ko zamenjal tekočino-prej je bilo vse ok. Hvala za pomoč
thumper Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 LP Mogoče pa bi bilo bolje ,če bi dal kar sem moje težave , ne pa posebej temo. Upam ,da ni bilo še debate o tem ,katero bi spregledal. Namreč tudi jaz rad kaj pošraufam sam, po zadnji menjavi hladilne tekočine pa se dogaja naslednje. Moram povedat, da sem to delal prvič.(prej bolj pri avtih in tovornjakih) Po dveh letih odkar imam motor sem se odločil zamenjat (pred zimo) hladilno tekočino. To sem naredil po navodilih in mislim da ratalo-nič ne teče ven :-). Nato se začeli problemi. Najprej sem opazil ,da ko se motor zagreje (čeprav nisem delal več jeseni kaj dosti km ) začne tekočina polnit ekspanzijsko posodo in celo teče ven pri oddušni cevi. Pri tem je v hladilniku vse manj hladilne tekočine.Tudi ko se ohladi se tekočina ne vrne iz ekspanziske posode v hladilnik. Ko sem menjaval tekočino sem pazil da sem spravil čim več zraka ven ter počasi dolival. Ali ima kdo kakšne izkušnje? Ali bi moral zadevo še kje dodatno odzračit? Čudi me ,ker so težave nastopile takoj po tistem ko zamenjal tekočino-prej je bilo vse ok. Hvala za pomoč kateri motor napiši .. ja verjetno se ti je ustvaril zračni čep ... lahko pa ti je ravno ob menjavi zaštekal termostat...
tucko Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 LP Mogoče pa bi bilo bolje ,če bi dal kar sem moje težave , ne pa posebej temo. Upam ,da ni bilo še debate o tem ,katero bi spregledal. Namreč tudi jaz rad kaj pošraufam sam, po zadnji menjavi hladilne tekočine pa se dogaja naslednje. Moram povedat, da sem to delal prvič.(prej bolj pri avtih in tovornjakih) Po dveh letih odkar imam motor sem se odločil zamenjat (pred zimo) hladilno tekočino. To sem naredil po navodilih in mislim da ratalo-nič ne teče ven :-). Nato se začeli problemi. Najprej sem opazil ,da ko se motor zagreje (čeprav nisem delal več jeseni kaj dosti km ) začne tekočina polnit ekspanzijsko posodo in celo teče ven pri oddušni cevi. Pri tem je v hladilniku vse manj hladilne tekočine.Tudi ko se ohladi se tekočina ne vrne iz ekspanziske posode v hladilnik. Ko sem menjaval tekočino sem pazil da sem spravil čim več zraka ven ter počasi dolival. Ali ima kdo kakšne izkušnje? Ali bi moral zadevo še kje dodatno odzračit? Čudi me ,ker so težave nastopile takoj po tistem ko zamenjal tekočino-prej je bilo vse ok. Hvala za pomoč Zrak imaš v sistemu. Jaz sem enkrat to menjaval pa mi je kar precej časa uzelo preden sem spravil ves zrak ven iz sistema. Pri ATV - ju sem pa zakuhal motor ker sem bil preveč pameten in nisem dovolj odzračil sistema, dogajalo se je pa isto kot pri tebi da je nivi hladilne tekočine v ekspanzijski posodi nihal.
gastehpot Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Motor je GPZ 500S ,letnik 1996. Kako pa naj odzračim do konca? Tudi to sem že slišal da je mogoče zračni žep. Mi lahko napišete kakšni so postopki menjave tekočine? Ali uporabljate kakšen posebni antifriz? Na katero temperaturo se zmeša-koliko minusa. Motor je celo zimo v neogrevani garaži.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se