Dejanx Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 To je vse normalno in te nima kaj skrbeti, če imaš na motorju plavajoče/polplavajoče diske. Mene bi na tvojem mestu bolj skrbel tisti disk, kjer je vse togo in nima zračnosti, ker je vse skupaj verjetno dokaj zasvinjano ali oksidirano... Vse je spucano ko suza ni nic oksidirano. to pa ne vem če so plavajoči diski glih že tu gor montirani?ima mogoče kdo podatek? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 LP Termostat ima zraven odprtine za nalivanje v hladilnik. Kaj moram kaj odmontirat ali samo tako dolgo natakam da ni več mehurčkov? Termostat odpre pri cca 80 stopinjah. Torej med delovanjem motorja dolivam tekočino? Ali je bolje da zaprem pokrov, štartam motor in postim do delovne temperature pa potem ponovno ugasnem in dotočim? V navodilih piše da mora biti mešanica -35 stopinj. Je to realno ali malo pretirano? Tukaj si lahko snameš servisno knjigo (v nemščini) za GPZ500S (za geslo piši na mail naslov, ki je na vrhu spletne strani). Piše, da se hladilna tekočina naliva oz. doliva samo pri odprtini na ohišju termostata in to pri hladnem motorju. D. thumper in maco47 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 Imam eno težavo, in sicer mi en cilinder ne dela ok. Preveril sem svečko- je OK. Iz auspuha je slišno pokanje in pa nenenakomerno delovanje cilindra, se pravi da ne vžiga kot bi moralo. Kje in kako poiskati napako. Prosim za nasvet. Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 Imam eno težavo, in sicer mi en cilinder ne dela ok. Preveril sem svečko- je OK. Iz auspuha je slišno pokanje in pa nenenakomerno delovanje cilindra, se pravi da ne vžiga kot bi moralo. Kje in kako poiskati napako. Prosim za nasvet. Hvala! pa meče lepo iskro? jaz bi najprej temeljito preveril kontakte na vžigalni tuljavi, kabel med tuljavo in svečko in fajfo/kapo na svečki. maco47 in thumper 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 pa meče lepo iskro? jaz bi najprej temeljito preveril kontakte na vžigalni tuljavi, kabel med tuljavo in svečko in fajfo/kapo na svečki. Preverjeno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 Preverjeno! to imaš na fergazerje motor še ali el. vbrizg? sem pa nekje prebral da svečka če zunaj da iskro ko sprobavas še ne pomeni da bo tudi v celindru pod pritiskom dala enako dobro iskro tako da ni nek strošek kupiš svečko pa probaš. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Januar 6, 2011 Deli Objavljeno Januar 6, 2011 to imaš na fergazerje motor še ali el. vbrizg? sem pa nekje prebral da svečka če zunaj da iskro ko sprobavas še ne pomeni da bo tudi v celindru pod pritiskom dala enako dobro iskro tako da ni nek strošek kupiš svečko pa probaš. LP Strošek bo,če bo dolgo sam experimentiral,ko ga bo moral na servis peljat !!! special749, carmagedon, Lowrenc in 4 others 3 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Strošek bo,če bo dolgo sam experimentiral,ko ga bo moral na servis peljat !!! samo če bo svečka hin pa bojo to ugotovili na servisu bo se kaj druga iz nenada hin pa bo naenkrat popravilo 50eur sn sigurn. tam 7 eur za svečko mislim da ni neki eksperimen ko bi bil predrag. vsak pa naj sam presodi. daneb, Lowrenc, Bremzer in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark90 Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Tak sedaj pa še ima moj ktm probleme z elektriko. In sicer žarnice kar pregori ko pride motor v višje obrate, tako da sem danes zmeril napetost (mislim da je izmenična glede na to da motor nima akumulatorja) in je v prostem teku napetost nekje 10v ko pa pride v višje obrate pride napetost tudi do skoraj 50v Mi lahko kdo pomaga v čem je problem? Težava je rešena... res je bil regulator napetosti kriv (52€) zdaj dela super Imam pa vprašanje glede smerokazov.. imam trenutno samo stikalo za smernike, zdaj pa moram kupiti rele in smerokaze. Kakšen rele mi svetujete in kako ga potem priklopiti? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 (popravljeno) Težava je rešena... res je bil regulator napetosti kriv (52€) zdaj dela super Imam pa vprašanje glede smerokazov.. imam trenutno samo stikalo za smernike, zdaj pa moram kupiti rele in smerokaze. Kakšen rele mi svetujete in kako ga potem priklopiti? Kupi elektronski avtomat za žmigavce s 3-mi priključki cena ca 10€ ! Št.31 = masa Št.49 = +15 tok (kontakt) Št. 49a = stikalo (s katerim prešaltaš levo in desno stran Če bi rad še kontrolko, vežeš + preko dijodi(N1)leva in desna stran kontrolni žarnici daš samo minus. Popravljeno Januar 7, 2011. Popravil Bremzer maco47, thumper, trebor in 2 others 4 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark90 Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Kupi elektronski avtomat za žmigavce s 3-mi priključki cena ca 10€ ! Št.31 = masa Št.49 = +15 tok (kontakt) Št. 49a = stikalo (s katerim prešaltaš levo in desno stran Če bi rad še kontrolko, vežeš + preko dijodi(N1)leva in desna stran kontrolni žarnici daš samo minus. Sem zdaj gledal louisa in bom kar 3 polno vzel... je narisano kako se veže. Če pa bo kak problemček pri vezavi pa javim hvala Bremzer, daneb in maco47 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Se da naročit te podložke za nastavljanje ventilov posebej?zanima me pa to za suzuki gsxr 600 k1 ker bi nastavil doma. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Se da naročit te podložke za nastavljanje ventilov posebej?zanima me pa to za suzuki gsxr 600 k1 ker bi nastavil doma. LP Ponavadi se te podloške kar v sortimentu zamenja in mehaniku nekaj doplačaš. Bremzer, TBoxer, Dejanx in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Ponavadi se te podloške kar v sortimentu zamenja in mehaniku nekaj doplačaš. mislis jaz njemu nesem stare povem kakšne rabim nove pa neke mu hcoj ruknem in to bi blo to? te ni to neke tesko dobit da ne cakam. hvala za hiter odgovor. Bremzer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 mislis jaz njemu nesem stare povem kakšne rabim nove pa neke mu hcoj ruknem in to bi blo to? te ni to neke tesko dobit da ne cakam. hvala za hiter odgovor. Nevem zakaj bi kupoval NOVE stare pa stran metal,če je mehanik-serviser pametem ti jih proti majnšem plačilu zamenja seveda, če bo to hotel sicer se moraš obrnit na drugega serviserja.Jaz bi jih brez problema zamenjal pri kolegu Barboriču v Žužemberku !!!Namreč on tvoje ravno tako spet uporabi pri drugem motorju,saj ponavadi gre samo za kako desetinko razlike v debelini seveda pa podloška NESBE biti najedena (poškodovana)kajti je samo površinsko kaljena,če je poškodovana potem je logično, da moraš kupiti novo. TBoxer, maco47 in special749 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejanx Objavljeno Januar 7, 2011 Deli Objavljeno Januar 7, 2011 Nevem zakaj bi kupoval NOVE stare pa stran metal,če je mehanik-serviser pametem ti jih proti majnšem plačilu zamenja seveda, če bo to hotel sicer se moraš obrnit na drugega serviserja.Jaz bi jih brez problema zamenjal pri kolegu Barboriču v Žužemberku !!!Namreč on tvoje ravno tako spet uporabi pri drugem motorju,saj ponavadi gre samo za kako desetinko razlike v debelini seveda pa podloška NESBE biti najedena (poškodovana)kajti je samo površinsko kaljena,če je poškodovana potem je logično, da moraš kupiti novo. ne vem kako je s tem kaj ker nisem dolgo v tem, tak da je dobro vedeti. Tisti ki to počnete doma me zanima kdaj se lotite tega ko že ruži ali pač redno preverjate in če je izven specifikacij pač nastavite?ker pri meni se trenutno čuje malenkost pod štangasom pa nvm če se zaradi tega že nastavlja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 Kupi elektronski avtomat za žmigavce s 3-mi priključki cena ca 10€ ! Št.31 = masa Št.49 = +15 tok (kontakt) Št. 49a = stikalo (s katerim prešaltaš levo in desno stran Če bi rad še kontrolko, vežeš + preko dijodi(N1)leva in desna stran kontrolni žarnici daš samo minus. Lepo in prav samo Slovenski trgovci še niso slišali za takle avtomat veliko trgovin z avtoelektriko sem že obiskal in povsod prodajalci trdijo, da prvič slišijo za "LED FLASHER" :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 ne vem kako je s tem kaj ker nisem dolgo v tem, tak da je dobro vedeti. Tisti ki to počnete doma me zanima kdaj se lotite tega ko že ruži ali pač redno preverjate in če je izven specifikacij pač nastavite?ker pri meni se trenutno čuje malenkost pod štangasom pa nvm če se zaradi tega že nastavlja? Pri starinah se kontrolira in nastavlja skoraj vsako leto. Čez čas že po posluhu, tresljajih in filingih veš kdaj so razštelani. Sam moram ponavadi nastavljati izpušna ventila, ostalo je OK. Pri starinah načeloma naj bi veljalo; Loud valves are happy valves Novejše makine pri katerih se nastavlja z ploščicami ne potrebujejo toliko pozornosti. Na servisu po programu vzdrževanja običajno samo kontrolirajo zračnost. Menjava ploščic pride na vrsto šele ko je motor star nekaj let in ima na grbi nekaj 10K km. Najboljše je preverit kako je z štelanjem ventilov pri tvoji zverini na kakšnem tujem specializiranem forumu in seveda v servisnih navodilih. Cena ploščic je vsaj za BMWja zanemarljiva cca 2€/kom. Pašejo pa navzkriž, tako kot je že Brumči napisal. Nekateri v motorje dajejo celo ploščice iz drugih prevoznih sredstev :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 Lepo in prav samo Slovenski trgovci še niso slišali za takle avtomat veliko trgovin z avtoelektriko sem že obiskal in povsod prodajalci trdijo, da prvič slišijo za "LED FLASHER" :naughty: Ni nujno, da piše "Flesher for led" saj bo elektronski avtomat vsak delal tudi na led žmigavce kajti probaš ga lahko že z samo 5W-atno žarnico in skoraj normalno žmiga mogoče za spoznanje hitreje, sicer pa lahko probaš avtomet elektronski pa dobiš tudi na odpadu iz kakšnega avta saj imajo že ca 10 let vsi avti elektronske avtomate za žmigavce. special749 in maco47 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 Ni nujno, da piše "Flesher for led" saj bo elektronski avtomat vsak delal tudi na led žmigavce kajti probaš ga lahko že z samo 5W-atno žarnico in skoraj normalno žmiga mogoče za spoznanje hitreje, sicer pa lahko probaš avtomet elektronski pa dobiš tudi na odpadu iz kakšnega avta saj imajo že ca 10 let vsi avti elektronske avtomate za žmigavce. Že že a trgovci v Sloveniji vseeno ne gredo naprej s časom. :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JONI 46 Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 Mene pa zanima, koliko km naj bi drzale svecke, je to realno da na 10kkm odletijo rakom zvizgat ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robyy Objavljeno Januar 8, 2011 Deli Objavljeno Januar 8, 2011 če maš not kake XY pol ja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JONI 46 Objavljeno Januar 9, 2011 Deli Objavljeno Januar 9, 2011 Nep, ngk, lansko sezono pa denso in oboje so mi drzale cirka 10kkm ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 9, 2011 Deli Objavljeno Januar 9, 2011 Nep, ngk, lansko sezono pa denso in oboje so mi drzale cirka 10kkm ! Kaj pa se zgodi po cirka 10kkm? Lahko, da je kaj drugega narobe in so svečke samo posledica (recimo, prerevna / prebogata mešanica)... D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 9, 2011 Deli Objavljeno Januar 9, 2011 Pri Hondi CBR600RR so predvidene 'tahude' iridium svečke in bi se naj pregledale na 25000km in zamenjale na 50000km. Pri Yamahi FZ6, kjer so predvidene 'navadne', pa naj bi se pregledale vsakih 6000km in zamenjale vsakih 12000km. Po izkušnjah pa vem, da tudi 'navadne' zdržijo precej več, če je z motorjem sicer vse OK. D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se