Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Kako se lahko kontrolira vžigalna kapica, kabel vžiga, vžigalna tuljava ... (prosim za kratek opis)

Objavljeno

Enostavno, če vse deluje kot je treba pomojem nima smisla kontrolirati. Razen če kateri od cilindrov ne dela ali pa motor slabo vleče. V prvem primeru ni vžiga, lahko pa je moten. Če prebija kabel lahko probaš, da daš dober kabel (od drugega cilindra npr. ali pa kar novega- v louisu so ti kabli poceni, originalni kompleti so dražji) in prižgeš motor.

Če še vedno ni nič je lahko tuljava zanič ali pa ne dobi zmesi (suha svečka).

Če misliš da ne dela cilinder samo potegneš kapico dol in če motor isto lavfa- ni vžiga.

Tako kable kot tuljave je treba zamenjati, kar je od tega pač defektno.

Meni nista delala cilindra 1 in 3 in sem kupil univerzalne ngk kable s kapicami (gledati moraš samo dolžino kabla,

obliko kapic in premer svečk), kar je majhen strošek potrošnega materiala.

Objavljeno

Pri Hondi CBR600RR so predvidene 'tahude' iridium svečke in bi se naj pregledale na 25000km in zamenjale na 50000km.

D.

Na CBRjki sem jih ravno danes malo predčasno preverila, ko sem se lotila menjave zračnega filtra in pucanja airboksa in so bp. (20K km), zraven service manuala sem si pošpegala še v slovenska navodila za uporabo. in (podobno kot pri R6) ugotovila, da imajo slovenska navodila za polovico krajše servisne intervale menjave olja in filtra, v slovenski na 6k km, v originalnem manualu na 8k milj (12800km), pri svečkah imam v spominu ravno tako podobno zgodbo.

Obstaja kakšen poseben razlog za nižanje od tovarne predpisanih servisnih intervalov razen več zaslužka od servisov? Jaz se držim kar originalnih navodil.

Objavljeno

Zadeva je takšna, da ima motor dva cilindra.

V - motor.

En cilinder dela ok, drugi pa poka, se pravi verjetno ne vžiga pravilno ali prebija ...

Svečke sem preveril, v manualu pa so delna navodila za kontrolo kapice svečk, kabla in tuljave. Motor ima namreč dve tuljavi, za posamezni cilinder je po ena.

Mislim da je napaka nekje med tuljavo in svečko, lahko pa je tudi kaj drugega.

Zaenrat še poizkušam sam rešit problem, lahko je banalna napaka, kasneje pa bom verjetno peljal motor na servis. S servisi je pa ... saj veste kako.

Objavljeno

To tudi mene zanima... Le zakaj pol krajši intervali? Motor je enak, material enak... mogoče je zrak v Sloveniji ''drugačen''... ali kaj drugega.

Objavljeno

Zadeva je takšna, da ima motor dva cilindra.

V - motor.

En cilinder dela ok, drugi pa poka, se pravi verjetno ne vžiga pravilno ali prebija ...

Svečke sem preveril, v manualu pa so delna navodila za kontrolo kapice svečk, kabla in tuljave. Motor ima namreč dve tuljavi, za posamezni cilinder je po ena.

Mislim da je napaka nekje med tuljavo in svečko, lahko pa je tudi kaj drugega.

Zaenrat še poizkušam sam rešit problem, lahko je banalna napaka, kasneje pa bom verjetno peljal motor na servis. S servisi je pa ... saj veste kako.

če ti motor seka je lahko tudi nastavitev vplinjača in ventilov...

Objavljeno

Mene pa zanima, koliko km naj bi drzale svecke, je to realno da na 10kkm odletijo rakom zvizgat ?

Odvisno kakšne svečke imaš in seveda kakšen motor....,vse piše v knjižici kdaj se menja!

Na mojemu Suzukiju Gsx-r 750 K8 se menja na 12 tisoč kilometrov....,pa so notri svečke Iridium...

No kakorkoli jst sem jih zamenjal...,pa čeprav so bile po 12 tisoč videti kot nove...,tako pač priporoča Suzuki!

Objavljeno

če ti motor seka je lahko tudi nastavitev vplinjača in ventilov...

Pa se da definirat vzrok sekanja???

Objavljeno

Na CBRjki sem jih ravno danes malo predčasno preverila, ko sem se lotila menjave zračnega filtra in pucanja airboksa in so bp. (20K km), zraven service manuala sem si pošpegala še v slovenska navodila za uporabo. in (podobno kot pri R6) ugotovila, da imajo slovenska navodila za polovico krajše servisne intervale menjave olja in filtra, v slovenski na 6k km, v originalnem manualu na 8k milj (12800km), pri svečkah imam v spominu ravno tako podobno zgodbo.

Obstaja kakšen poseben razlog za nižanje od tovarne predpisanih servisnih intervalov razen več zaslužka od servisov? Jaz se držim kar originalnih navodil.

To tudi mene zanima... Le zakaj pol krajši intervali? Motor je enak, material enak... mogoče je zrak v Sloveniji ''drugačen''... ali kaj drugega.

mogoče so po njihovo naše ceste bolj prašne .... in prav imajo kar se tiče bencina(svečke) - ja ta je ena navadna žlobodra ... preverjeno velikokrat ... in ker vedo , da se naši motoristi zelo radi potepajo po bivši jugi je kar primerno krejšanje intervala ...

če se pogleda v knjižico z navodili za vzdrževanje , so predvideni servisni intervali za kake druge - recimo jim kar puščavske - države naspram našim ekstremno kratki ...

se pa spomnim , da je imel nemški (avto- sorry) cca 30 let nazaj za nemško tržišče veliko manjši zračni filter kot za slovenskega a ob istem intervalu...to že da nekaj vedeti..

Objavljeno

Pri 10kkm so svecke videti kot nove, samo motor zacne lavfati po 3 ali 2 cilindrih, ko menjam svecke, deluje kot nov :)...

danes naredil servis, zracni filter, olni filter, olje, svecke, hladilna tekocina, bremz olje :) in motor zacel presti kot nov, pa ceprav se mu steje 19 let :)

Objavljeno

Pri 10kkm so svecke videti kot nove, samo motor zacne lavfati po 3 ali 2 cilindrih, ko menjam svecke, deluje kot nov :)...

danes naredil servis, zracni filter, olni filter, olje, svecke, hladilna tekocina, bremz olje :) in motor zacel presti kot nov, pa ceprav se mu steje 19 let :)

možno je , da je vzrok kje drugje a ni kapitalna napaka ...ko se male nastavitve poklopijo in ti nove svečke pač pokrijejo razliko , stare pa ne več...

Objavljeno

Na CBRjki sem jih ravno danes malo predčasno preverila, ko sem se lotila menjave zračnega filtra in pucanja airboksa in so bp. (20K km), zraven service manuala sem si pošpegala še v slovenska navodila za uporabo. in (podobno kot pri R6) ugotovila, da imajo slovenska navodila za polovico krajše servisne intervale menjave olja in filtra, v slovenski na 6k km, v originalnem manualu na 8k milj (12800km), pri svečkah imam v spominu ravno tako podobno zgodbo.

Obstaja kakšen poseben razlog za nižanje od tovarne predpisanih servisnih intervalov razen več zaslužka od servisov? Jaz se držim kar originalnih navodil.

tole IMHO posledica ultra majhnega trga, in da zaslužijo kak € več predpišejo večje stroške vzdrževanja. za uveljavitev morebitne garancije pač moraš servisirat po slo navodilih. Vseeno bi jaz na tvojem mestu CBRju ki živi izključno na pisti slovenski interval za menjavo olja in filtra še skrajšal

Zadeva je takšna, da ima motor dva cilindra.

V - motor.

En cilinder dela ok, drugi pa poka, se pravi verjetno ne vžiga pravilno ali prebija ...

Svečke sem preveril, v manualu pa so delna navodila za kontrolo kapice svečk, kabla in tuljave. Motor ima namreč dve tuljavi, za posamezni cilinder je po ena.

Mislim da je napaka nekje med tuljavo in svečko, lahko pa je tudi kaj drugega.

Zaenrat še poizkušam sam rešit problem, lahko je banalna napaka, kasneje pa bom verjetno peljal motor na servis. S servisi je pa ... saj veste kako.

korekten servis ti za tak problem ne bo računal kakih hudih dnarjev. če je tuljava fuč bo menjava potrebna v vsakem primeru. za diagnozo lahko zamenjaš tuljavi med sabo. preklopš žici z ene na drugo in preklopiš kabla na svečkah. v primeru problema na elektriki bi zdaj moral strelat drugi valj.

če se je problem pojavil iznenada, je verjetn vzrok ali elektrika ali karburator. kaka mehanska okvara (ventili, kompresija) najbrž ni.

Objavljeno

Vseeno bi jaz na tvojem mestu CBRju ki živi izključno na pisti slovenski interval za menjavo olja in filtra še skrajšal

Nč bat, CBR pride na vrsto v delavnici na polovički slo intervala, tud R6, ko je bla na pisti. Za normalno cestno uporabo se mi zdi pa na 12k čisto dovolj, če (očitno) ni nobenega argumentiranega razloga, zakaj bi menjal prej.

Objavljeno

Nč bat, CBR pride na vrsto v delavnici na polovički slo intervala, tud R6, ko je bla na pisti. Za normalno cestno uporabo se mi zdi pa na 12k čisto dovolj, če (očitno) ni nobenega argumentiranega razloga, zakaj bi menjal prej.

softić mojga kova ga menja po kriteriju enkrat letno. :surrender: :wallbash:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Katero olje mi priporočate za v prednji vilce?

Objavljeno

Katero olje mi priporočate za v prednji vilce?

neke razlike med proizvajalci olj za vilice po mojem ni edino zaj za kakšno viskoznost se boš odločil, original je menda 10W. sam pa uporabljam motul fork oil.

Objavljeno

Tak sedaj pa še ima moj ktm probleme z elektriko. In sicer žarnice kar pregori ko pride motor v višje obrate, tako da sem danes zmeril napetost (mislim da je izmenična glede na to da motor nima akumulatorja) in je v prostem teku napetost nekje 10v ko pa pride v višje obrate pride napetost tudi do skoraj 50v headbang.gif Mi lahko kdo pomaga v čem je problem?

Kaj bi bilo sedaj narobe.. ta problem se nadaljuje headbang.gif torej zamenjal sem tisti regulatro napetosti in je normalno delovalo... danes pa ponovno isto kot je bilo wacko.gif torej žarnica je pregorela in napetost ponovno ni stabilna... ta regulator je torej deloval kakšne 3ure vožnje... kje je napaka če mi lahko pomaga kdo?

Objavljeno

Mene pa zanima,kam ali pa komu se splača nest popravit zadnji amortizer?Namreč pušča mi olje:/

lp

Objavljeno

Na Jawi 350 se je začelo pojavljat, da ko je motor mrzel začne navijat gas-kot da bi kje vleklo fouš zrak-ampak ko se mal segreje ta problem izgine (brez in z zaugom). Kaj bi lahko bil vzrok? Ni nič kritičnega ampak vseeno.

Objavljeno

Mene pa zanima,kam ali pa komu se splača nest popravit zadnji amortizer?Namreč pušča mi olje:/

lp

Amortizer d.o.o. vsi hvalijo - pogooglaj pa je.

ajd

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

Dober večer!

Eno vprašanje za majstre. Na suzukiju gsxr 600 k1 imam luft na desnem disku. luft je pri tistih kovicah ali kako se pač reče temu. na drugi strani nima lufta. miga recimo za milimeter samo dovol da če na mestu držim zavoro in pritiskam na vilice malo poka oz tuče ker je luft. pa me zanima če se da to popravit da se te kovice menjajo ali je potrebno kupit nov disk?ker drugace je disk kot nov. Pa če se da to popravit kdo bi to lahko naredil v mariboru oz okolici?

LP

Kaj res dobeden ne ve če bi se dalo to na novo zakovičit?ker disk je res kot nov in ga nebi rad metal vstran zarad kovic. pls za nujne odg sezona je blizu:D oz. je že tukaj

Popravljeno . Popravil Dejanx
Objavljeno

Kaj res dobeden ne ve če bi se dalo to na novo zakovičit?ker disk je res kot nov in ga nebi rad metal vstran zarad kovic. pls za nujne odg sezona je blizu:D oz. je že tukaj

Pozabil sem še dopisat da je zračnost naprej - nazaj levo desno mi je jasno da bo.

Objavljeno

Mene pa zanima,kam ali pa komu se splača nest popravit zadnji amortizer?Namreč pušča mi olje:/

lp

meni je delal Vuga iz Nove gorice..super narejeno in cenovno ugodno...ceneje kot Amortizer....ga najdeš na Googlu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!