Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Men se zdi da sem videl klešče za tole+kovice v Bauhausu-valjaste odprte z navojem not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali bi mi lahko kdo naredil 3 kroge iz železa ( debelga cca 1-2mm - samo da je trd) premera 12 cm?

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali bi mi lahko kdo naredil 3 kroge iz železa ( debelga cca 1-2mm - samo da je trd) premera 12 cm?

hvala

lp

kovinc lahovče .. na laser ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi kdo vedel kje pri nas prodajajo take kovice/zakovice: http://www.rivetwise...ts-aluminium-23

Morajo pa bit aluminjaste. Hvala!

Takšne kovice prodajajo v vsaki trgovini kjer prodajajo tudi vijake. Imenujejo se slepe kovice, ali pop kovice ali patentne kovice itd.....Če hočeš z njimi kovičiti potrebuješ še posebna klešča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matice za slepe luknje .. pop matice tudi pogovorno ...nemško blindnietmutter ... zvrtaš luknjo (predvsem v tankostensko ) cev ali profil in jo prikovičiš v luknjo s podobnimi kleščami kot pop nete le da imajo trn z navojem na katerega priviješ matico..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako veš v katerem položaju mora bit stator, ko da iskro?po čem to vidiš?(mam več iskušen s tomosi in njihovimi platinami,sedaj imam enduro pa nimam pojma kako se to nastavlja:s)

lp

Popravljeno . Popravil snetkladu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako veš v katerem položaju mora bit stator, ko da iskro?po čem to vidiš?(mam več iskušen s tomosi in njihovimi platinami,sedaj imam enduro pa nimam pojma kako se to nastavlja:s)

lp

Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !!

Kot praviš si vešč nastavitve pri tomosu, potem bi moral znat nastavit VSAK magnetni vžig! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !!

Kot praviš si vešč nastavitve pri tomosu, potem bi moral znat nastavit VSAK magnetni vžig! :whistle:

Stator se da tud na magnetnem vžigu zamikat levo-desno za dobrga pol centimetra...

Zakaj je to tko če je useen kako je gor dan? Če je useen pol samo skp zmečš in dela super idealno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !!

To je moj stator. Stator se zasuka,kot je rekel Sharko.

slike-do-5122001-013.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je moj stator. Stator se zasuka,kot je rekel Sharko.

slike-do-5122001-013.jpg

To sukanje statorja nima pomena za delovanje motorja, saj samo oskrbuje z elektriko( deluje kot alternator)

Za iskro dajat je pa druga stvar, kot je Bremzer reku tist pik-up, ta je pa pomembno kje je, sam koker vem se tud ne da nič premikat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sukanje statorja nima pomena za delovanje motorja, saj samo oskrbuje z elektriko( deluje kot alternator)

Za iskro dajat je pa druga stvar, kot je Bremzer reku tist pik-up, ta je pa pomembno kje je, sam koker vem se tud ne da nič premikat :whistle:

Če je to res kar praviš ti in Bremzer, potem dam jaz samo stator na motor in vžig je že idelano nastavljen?ker ni nobene druge komponete ki bi jo lahko nastavljal.Kolikor jaz vem, v mojem primeru pomeni zasuk statorja nastavitev vžiga.Če se motim, bi lepo prosil za pojasnilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to res kar praviš ti in Bremzer, potem dam jaz samo stator na motor in vžig je že idelano nastavljen?ker ni nobene druge komponete ki bi jo lahko nastavljal.Kolikor jaz vem, v mojem primeru pomeni zasuk statorja nastavitev vžiga.Če se motim, bi lepo prosil za pojasnilo.

Ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... ne vem zakaj me je potem klical servise iz Labe(da on ne more te elektronike nastavit, ker nima navodil-to je kopija original statorja). Če bi bilo res tko,da ga sam gor daš pa dela,potem bi to naredil,ali pač ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... ne vem zakaj me je potem klical servise iz Labe(da on ne more te elektronike nastavit, ker nima navodil-to je kopija original statorja). Če bi bilo res tko,da ga sam gor daš pa dela,potem bi to naredil,ali pač ne?

Ma ti zašraufaj skup pa užgi, premeri in boš prec vidu če kaj ne štima.

Kot praviš je stator ponaredek , za moje pojme ni preveč uredu investicije, sej so podatki ki jih navajajo lahko tudi napačni in nisi stem nakupom naredil nič:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še v tej temi vprašal ko je bolj obiskana...

In sicer glede barvanja aluminija.. Kaj je najboljše, da dam barvat in da mi barvo zapeče? Ali je boljše da dam eloksirat ali oboje? Ker barval bi zadnjo nihajko in oba obroča platišč pa da se nebi barva luščila od kamenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še v tej temi vprašal ko je bolj obiskana...

In sicer glede barvanja aluminija.. Kaj je najboljše, da dam barvat in da mi barvo zapeče? Ali je boljše da dam eloksirat ali oboje? Ker barval bi zadnjo nihajko in oba obroča platišč pa da se nebi barva luščila od kamenja.

Če bi rad da se ne bo takoj oluščilo od kamenja je pomoje boljše dat prašno barvat, ker je nanos barve debelejši pa še zakrije ti kakšne praske. Pri eloksiranju moraš površino zbrusit oz. spolirat, da se potem ne vidi prask. Po prašnem barvanju zgleda vse skupaj bolj plastično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo mogoče zakaj je tista luknja v felgi oz. kakšen je njen namen? :)

img5050.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daš majco not, se greš po dežju vozt in maš pralni stroj :D

Da je feltna lažja vrjetno :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

na celindru mi je šel eden od navojev za prišraufat pokrov ventilov. kot vidite na sliki okoli ni dovolj prostora, da bi povrtal za večji navoj.

mislite da bi šlo z tekočo kovino? da bi nalil noter tekočo kovino, prišraufal vijak in ko se bi vse skupaj strdnilo bi odrezal glavo vijak in pritegnil pokrov z matico.

kupil sem eno od henkela, ampak ko sm je zmešal je bolj plastika kot kovina. ima kdo boljše izkušnje z tem? kako deluje tekoča kovina na temperaturo? ima kdo še kakšno zamisel?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo mogoče zakaj je tista luknja v felgi oz. kakšen je njen namen? :)

img5050.jpg

Pri mojek K-aju je v tej luknji spredaj notri ventil ker so vse te (špice)votle tako je volumen(količina) zraka večja in za ventilček je bolje, da je s strani na njega nedeluje centrifugalna sila.Pri tebi kot je vidno na sliki je to verjetno samo zaradi vlivanja - izdelave platišča lahko tudi zaradi centriranja (statično) platišča ! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

na celindru mi je šel eden od navojev za prišraufat pokrov ventilov. kot vidite na sliki okoli ni dovolj prostora, da bi povrtal za večji navoj.

mislite da bi šlo z tekočo kovino? da bi nalil noter tekočo kovino, prišraufal vijak in ko se bi vse skupaj strdnilo bi odrezal glavo vijak in pritegnil pokrov z matico.

kupil sem eno od henkela, ampak ko sm je zmešal je bolj plastika kot kovina. ima kdo boljše izkušnje z tem? kako deluje tekoča kovina na temperaturo? ima kdo še kakšno zamisel?

lp

post-30422-0-58840900-1295895709_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti zašraufaj skup pa užgi, premeri in boš prec vidu če kaj ne štima.

Kot sem obljubil,da sporočim ko pride motor iz servisa.Kar se tiče elektronike,še vedno ne vem kaj je bil razlog,da ni delalo:/ Sedaj dela,kljub temu,da so vse nastavitve enake kot takrat ko ni delalo. Glede statorja kot so nekati trdili,da ni pomembno za vžig kako ga zasukaš,naj poudarim, da JE ZELO POMEMBNO, kajti od tega je odvisen predvžig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karkoli boš sam počel boš samo ZAJEBOV NEPOSTOJI LEPILO DA BI TO POPRAVIL :headbang: to mora popravit nekdo,ki ima HELIKOL vloške in potem je za VEDNO !!!

Jaz ti to popravim v 5-tih minutah cena 10€ :whistle: :whistle: motor na prikolico in pelji k mehaniku !!! :hmm:

Ps:in OBVEZNO nabavi kiloključ!!!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!