trojan69 Objavljeno Februar 11, 2011 Opozori Objavljeno Februar 11, 2011 Vpiš v google de-chroming. Npr: http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=7&sqi=2&ved=0CEgQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.chopcult.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D2592&ei=DZFVTfHGF8_qOcmZkegE&usg=AFQjCNEf8BlMuchSdrT6H5FUGy2whZK8oA&sig2=5slTQElEIol095GRnI-rXw
KUK679 Objavljeno Februar 11, 2011 Opozori Objavljeno Februar 11, 2011 Kjer imajo galvansko obdelavo tudi de-kromirajo.
Bremzer Objavljeno Februar 11, 2011 Opozori Objavljeno Februar 11, 2011 uhh. kdo bi to bolj natančno vedel? nekdo ki kromira bi že lahko vedel ne? bom povprašal malo Dekromira se z obratnim postopkom kot kromira samo pole se obrne je pa postopek enak vseskupaj je vtopljeno v neko kemijsko rastopino(kislino) in z enosmernim tokom se tako kromira kot dekromira,železo pa ostane nepoškodovano in se ga za nadaljni postopek kromiranja ali broniranja ponovno spolira tako da so površine 100% gladke.Pa nevem zakaj te to sploh zanima, loti se raje iskanja podjetja,ki to počne in če se bodo sploh hoteli s temi špicami ukvarjat jaz bi že zdavnaj kupil nove,ker to nebo poceni ! special749 in maco47 1 1
shark90 Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Dekromira se z obratnim postopkom kot kromira samo pole se obrne je pa postopek enak vseskupaj je vtopljeno v neko kemijsko rastopino(kislino) in z enosmernim tokom se tako kromira kot dekromira,železo pa ostane nepoškodovano in se ga za nadaljni postopek kromiranja ali broniranja ponovno spolira tako da so površine 100% gladke.Pa nevem zakaj te to sploh zanima, loti se raje iskanja podjetja,ki to počne in če se bodo sploh hoteli s temi špicami ukvarjat jaz bi že zdavnaj kupil nove,ker to nebo poceni ! sam že pisal pisal enemu podjetju ki se okvarja z bruniranjem. zdaj pa čakam odgovor. Ja saj ampak nove se dobijo samo kromirane.. Saj če nebo druge možnosti pa bodo zadnje nove kromirane
Cartman Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 sam že pisal pisal enemu podjetju ki se okvarja z bruniranjem. zdaj pa čakam odgovor. Ja saj ampak nove se dobijo samo kromirane.. Saj če nebo druge možnosti pa bodo zadnje nove kromirane bruniranje, če je to enako kot za puške, za motor ne pride u poštev. to je sam lepotna obdelava. stvar je lepa črna ampak zarjavi, če je ne čistiš in mažeš z oljem za orožje. u poštev pride črno kromiranje ali črno niklanje. http://www.inglar-galvanika.si/crno_kromanje.htm http://www.galvanizacija-zlindra.si/slo/?gclid=CI3Ks_zVgqcCFcS-zAodJ2YBeg daneb in Bremzer 1 1
motofrik Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Bo držalo, ja. Pač obdelovanec se segreje (sem že pozabil na koliko stopinj) in potopi v olje, ki se nekako zažge nanj. Stvar je zelo lepo črna in na suhem ne rjavi. Čim je pa malo vlažno, pa se pojavi rahla rja. Sem broniral stare likalnike in bajonete, lepo črno. Seveda prej speskane. Ampak če bi pa pustil čez noč zunaj, bi pa spet zarjavelo. Torej za špice ne pride v poštev, edino prašno lakiranje in črno kromanje.
snetkladu Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Kupujem novo(rabljeno) feltno za enduro motor. Ker kupujem preko spleta, me zanima, po čem lahko vidim, da je ustrezna?Namreč vem, da so na vseh feltnah neke številke, ki pomenijo leto izdelave.Ali je še kaj drugega po katerem lahko sklepaš, da je prava?
snetkladu Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 WMT-1,6x21 dot racing 1,88 To so podatki, ki so napisani na feltni.Ali se da iz tega kako razbrati, če je feltna primerna za mojo enduro ktm exc 250?
eraser70 Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 WMT-1,6x21 dot racing 1,88 To so podatki, ki so napisani na feltni.Ali se da iz tega kako razbrati, če je feltna primerna za mojo enduro ktm exc 250? tukaj si poglej ktm 250 exc rims snetkladu in daneb 2
Butnglavc Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 (popravljeno) Vprašanje se glasi: Kaj vse vpliva na trdoto sklopke na ročici in njeno prijemanje, je pa hidravlična. lp A Popravljeno Februar 15, 2011. Popravil Butnglavc
danci1973 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Vprašanje se glasi: Kaj vse vpliva na trdoto sklopke na ročici in njeno prijemanje, je pa hidravlična. lp A Predvsem trdota in število vzmeti na sklopki ter hidravlično prestavno razmerje - premer batka v 'master' cilindru proti premeru batka v 'slave' cilindru. Dodatno pa vpliva še stanje drugih mehanskih delov povezanih s sklopko - šipka za odmik potisne plošče je lahko zapacana in se zato težje premika, lahko je zvita in se zatika, ... D. daneb, trojan69 in MihaJ 3
Dejkoooo Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Pozdravljeni. imam probleme z pokrovom ventilov. menjane so bile "klackalice" (nevem kako se pravilno slovnično reče tistim vilicam katere pritiskajo ventile). menjal jih je mehanik. čez čas je začelo olje kapljat na auspuh. in to glih toliko da je.. kadilo se je pa kot da se je motor vžgau. potem sem se sam odpravil to popravit. že parkrat neuspešno. pokrov in cilinder sem brezhibno očistil. ampak je vseeno začelo kapljat. maso sem imel do 300 stopinj. ampak sem opazil da mi vso maso porine ven, tako da če bi še enkrat razdrl bi bilo skoraj čist čisto. bi bilo kaj narobe če bi vse še enkrat očistil, čisto rahlo pritegnil in nato naslednji dan vse zategnil. se bi masa lepo raztegnila ali bi bila prevelika zračnost? lp dejan
simonsi Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 če maso lepo ven porine, pomeni, da je dober stik in itak dobro tesni. možno da imaš kje kaj počeno glavo in ko se segreje, začne puščat. daneb 1
Bremzer Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Pozdravljeni. imam probleme z pokrovom ventilov. menjane so bile "klackalice" (nevem kako se pravilno slovnično reče tistim vilicam katere pritiskajo ventile). menjal jih je mehanik. čez čas je začelo olje kapljat na auspuh. in to glih toliko da je.. kadilo se je pa kot da se je motor vžgau. potem sem se sam odpravil to popravit. že parkrat neuspešno. pokrov in cilinder sem brezhibno očistil. ampak je vseeno začelo kapljat. maso sem imel do 300 stopinj. ampak sem opazil da mi vso maso porine ven, tako da če bi še enkrat razdrl bi bilo skoraj čist čisto. bi bilo kaj narobe če bi vse še enkrat očistil, čisto rahlo pritegnil in nato naslednji dan vse zategnil. se bi masa lepo raztegnila ali bi bila prevelika zračnost? lp dejan Najprej predno snameš pokrov ventilov očisti z kakim čistilom(bebzin,sprej za zavorne diske)ali kaj podobnega lepo osuši posipaj s smukcem motor vžgi in NAJPREJ ugotovi KJE sploh pušča ali res na dihtungi ali je lahko kje kaka poka.Če je poka na pokrovu se bo dalo zavarit,če pa je slučajno na glavi bo problem malo večji.Najlažje bo če res pušča samo na dihtungi,če pušča dihtunga vse lepo očisti, osuši in namaži novo dihtungo z obeh strani čim tanjše z PERMATEXSOM,če ni slučajno pokrov zvit ali kako drugače poškodovan bo držalo 100%. maco47, bmw, special749 in 1 other 3 1
ironbeeper Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Lp! Zanima me kaj pomeni oz. kaj je to EMS CDI in kje se nahaja (Suzuki SV650). [url=http://www.youtube.com/watch?v=YZorV74y3GM]
danci1973 Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Lp! Zanima me kaj pomeni oz. kaj je to EMS CDI in kje se nahaja (Suzuki SV650). [url=http://www.youtube.com/watch?v=YZorV74y3GM] Predvidevam, da gre za prvi model SV-ja (do 2003)? EMS CDI je modul elektronskega vžiga (Engine Management System Capacitor Discharge Ignition). Modul je najverjetneje kje pod sedežem... D. dotem in ironbeeper 2
ironbeeper Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Predvidevam, da gre za prvi model SV-ja (do 2003)? EMS CDI je modul elektronskega vžiga (Engine Management System Capacitor Discharge Ignition). Modul je najverjetneje kje pod sedežem... D. Motor je letnik 2005, shema pa je drugač od števca (koso db-01r ), ki bi mu to rad obrate gor priklopil.
danci1973 Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Motor je letnik 2005, shema pa je drugač od števca (koso db-01r ), ki bi mu to rad obrate gor priklopil. Model 2005 pa ima elektronski vbrizg in nima posebej modula za vžig, ampak je to skupaj v eni enoti, ki je pod prednjim sedežem (malo za akumulatorjem). Izgleda pa nekako tako (širina je nekje 10-12cm): D. daneb, dotem in ironbeeper 3
mamkabozja Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ali kdo ve kje bi na torentih dobil service manual za Guzzi Stelvio 1200.
tucko Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 (popravljeno) Ali kdo ve kje bi na torentih dobil service manual za Guzzi Stelvio 1200. ni ravno torrent, je pa direktni Download Link Sicer je pa v nemščini Popravljeno Februar 25, 2011. Popravil tucko daneb in mamkabozja 2
mamkabozja Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 ni ravno torrent, je pa direktni Download Link Sicer je pa v nemščini Hvala!
jama1100 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ali mogoče gdo ve kje bi snel service manual za HD electra glide ultra clasic 2005 letnik.Za namig častim pivo v brunarci pri Vaških.
daneb Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Ali mogoče gdo ve kje bi snel service manual za HD electra glide ultra clasic 2005 letnik.Za namig častim pivo v brunarci pri Vaških. Poizkusi na tej povezavi HD
Tiger Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Ali kdo ve kje bi na torentih dobil service manual za Guzzi Stelvio 1200. http://forum.guzzitech.com/downloads/category/7-stelvio-4v.html lp.
jama1100 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Poizkusi na tej povezavi HD žal nič ne vrže vn
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se