Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Če misliš z tem misliš štangas potem se da. Ponavadi je na levi strani takšen vrtljiv ročaj z katerim se da nastavit na poljubne obrate. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je taka: motor mi zdele užge, samo noče pa bit prižga. Če ga turiram mi dela sam čim pa padejo obrati pa crkne.

Kaj bi lahko bilo narobe? Mogoče akumulator? Prosim pomagajte.

mau zajlo za gas poglej ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je samo minimum za naštimat. Al motorji na vbrizg nimajo za štimat?

Ponavadi nimajo vijaka(razen starejši sistemi) za nastavitev prostega teka,to vse krmili računalnik.Edino bi bilo lahko pri tvojem motorju in kar lahko sam pogledaš je ,če bi slučajno kakšna vakum cevka padla dol ali se prelomila-(preperela),ali mogoče kakšna dihtunga pušča (o-ring in pd.) in tam vleče v vsisni kolektor(fovš) zrak,kaj več na daljavo se ti nebo dalo pomagat. :OK: :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi nimajo vijaka(razen starejši sistemi) za nastavitev prostega teka,to vse krmili računalnik.

Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm:

D.

Tudi Honda Hornet 900 (2005), Kawasaki ZX-12R (2003) pa verjetno še mnogo "starejših" sistemov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej rintintin, če je motor lepo delu preden si ga razdiru, si potem sigurno kaj pozabu nataknt ali pa nisi prov naredu. Probi še motor zalaufat brez rezervoarja s posodico za bencin, pa boš vidu, če lepo dela, potem je najbrž cev stisnena, mogoče si kaj po pomoti zračni filter zapru, pa ne dobi zraka.Če si filter za bencin gor daju, ga moraš prav obnit( smer puščice). Ne šraufaj vplinjačev ker boš sam poslabšu. Sigurno je samo kakšna malenkost. Mal poglej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki SV1000S (2003), Yamaha FZ6 (2005), FJR1300 (2006) in Honda CBR1000RR (2004) imajo vsi vijak za nastavljanje prostega teka, pa niso ravno 'starejši sistemi... :hmm:

D.

To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek:

Ah, Brumer, ne nakladaj...

[attachmentid=90299]

D.

post-2208-1169415166_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je takole, vijake imajo vsi sistemi samo NESMEŠ ga premikat(nastavljat),ker je fabriško nastavljen in to zaradi potenciometra na loputi gasa. Namreč, če ta vijak priviješ(ponavadi je varovan z kontra matico in pobarvan) premakneš potenciometer ki takoj da določeno vrednost v računalnik in motor v prostem teku dobi več benzina(laufa z PREBOGATO mešanico) to povzroči večjo porabo in motnje v sistemu,kajti posledično lambda javlja računalniku- preveč neizgorenega benzina,nato računalnik zmanjša gorivo,premakne predvžig itd.itd.Mislim,da bomo spet zašli v kompleten vbrizgalni sistem. :eek:

Glej: Elektronika ima mapo ki glede na dolocene pogoje (MAP->RPM, TPS->RPM (Alpha-N), MAF->RPM) odcita vrednost katera ji posredno ali pa neposredno pove kako dolgo naj drzi injektor odprt. Podobno stori za podatek o predvzigu, ce kontrolira tudi vzig. Eden od pogojev da motor sploh dela je ta da v sebe potegne zrak. Ali ta zrak dobi iz idle ventila (bodisi samo OFF/ON ventil, PWM ventil ali pa stepper motor) ali pa iz tega ker so lopute malo odprte. Elektronika primerno temu izbere vrednosti v svoji tabeli in to je to. Torej je vseeno ce dobi zrak preko ventila ali pa preko glavne lopute.

Je pa res da je boljse ce ze je idle ventil da se uporablja tega. Ce pa tega ni, potem pa je normalno da se uporablja vijak.

Ce ima tvoj motor mogoce kaksen drugacen oz. "boljsi" nacin vbrizgavanja pa nam ga prosim pojasni.

Popravljeno . Popravil DaviiD
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je bil pri meni še en kolega pa nama je motor komaj prižgal......pol pa po 30sec s5 crknu :(

cev pa to ni stisnjena ker sm pazu pa se v enaki poziciji je speljana.. včeraj se mi je srce trgalo ker se nism mogu pelat :headbang: :?

Ta tako opevan vijak za prosti tek sm pa pod diag naštimal najprej na -1 pol pa še na 0, sm očitno ni nič pomagalo. mislim, da mi ni druge kot na servis pa na racunalnik preklopt.

No najprej pa pride še bivši lastnik tega motorja pregledat situacijo. (drugače je bivši glavni monter na aprilii v lj.... sm ne vem kaj bo kej pomagu, ker nima računalnika.. upajmo...)

Joooj :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: kolk bom preklel vse skupi k bom ugotovu, da je bla ena taka banalna fora, in pol se bom še ceu tedn v zid zaletavu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek:

če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :?

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :?

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=96774

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx :OK: , že printam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, ker prekinjam debato :headbang: , na netu ne najdem nič uporabnega, nujno bi pa rabu podatek, s kakšnim momentom se zateguje vijake na glavi RS 250/ RGV250 oz. na splošno na zweitakterjih (RS 125, krosle ipd.) Je treba tesnilo pred montažo s čim namazat? Dobil sem že vse sorte informacij...z grafitno pasto, eni namažejo z motornim oljem, velika večina pravi, da tesnil ni dovoljeno mazat :?

Praviloma je vedno potrebno novo tesnilo cilindra in glave. Jaz pa vedno namažem tesnilo glave z rdečim kitom in zategnem od oka pa dela super. Če nimaš moment ključa, je najbolj važno, da so vsi šraufi enako zategnjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš moment ključa, je najbolj važno, da so vsi šraufi enako zategnjeni.

ja, maš pa moment ključ v rok .)

sej ponavd se vid, kje je slabš pritegnjeno :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek:

če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr

Večina mopedov z elektronskim vbrizgom, namenjenih na EU tržišče, ima lambda sondo (O2 senzor), montirana pa je ponavadi na izpušnem kolektorju, na delu, kjer so cevi že zdručene v eno.

Na primer - Honda CBR600F (EU model v posebnem okvirčku):

[attachmentid=90401]

Ali Suzuki SV1000S:

[attachmentid=90402]

Je pa res, da se še vedno uporabljajo večinoma t.i. 'narrow band' senzorji, ki niso preveč koristni, saj lahko povedo le, ali je mešanica prebogata ali prerevna, ne pa tudi, koliko... 'Wide band' senzorji pa so precej točni in se tudi precej uporabljajo v dirkalnih športih in za tuning... Serijsko pa jim menda uporabljajo le nekateri BMW-jevi modeli mopedov, medtem ko so med avtomobili že kar precej razširjeni.

Tako recimo izgleda izhod 'narrow band' senzorja (v odvisnosti od lambde):

[attachmentid=90405]

Tako pa izhod 'wide band' senzorja:

[attachmentid=90408]

D.

post-2208-1169502236_thumb.jpg

post-2208-1169502248_thumb.jpg

post-2208-1169502646.gif

post-2208-1169502805_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej..po mojem (lahko netočnem) znanju večina teh naših ajnšpric motorjev spljoh nima lambda sonde... :eek:

če pa majo...KJE? :? na auspuhu ne :grrr

Ja poleg tega, kar je danci napisal, pa obstajajo tudi motorji (kontrole vbrizga/vžiga/delovanja) brez t.i. lambda sonde. Namesto nje so parametri izgorevanja določeni z "air-flow" tipali, temperaturo izpušnih plinov,... z namenom nadzorovati optimalno mešanico med gorivom in kisokom (mislim, da okoli 14,2:1). Namen pa je izključiti "sorazmerno" počasnost reakcije lambde (pri visoko dinamičnih motorjih, z hitrim odzivom, itd.).

Klasični primer/kazalec tega je, če npr. na full pogodiš plin (gas) se nekaj časa lambda sonda sploh ne odčitava saj ne tiplje pravih vrednosti in ne dohaja dinamike.

Za kaj več pa mal poglej po WWW... :slap: :P

Pojavil se mi je dvom na sliko izpušnih cevi dancija: -puščica kaže na vezni člen med cevema, ki je tam zato, da duši vibracije, da se izpušna cev ne odlomi pri glavi/kolektorju. Ne vem če naj bi bla sonda tam, ker je cev slepa res pa, da je na njej neka luknja... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavil se mi je dvom na sliko izpušnih cevi dancija: -puščica kaže na vezni člen med cevema, ki je tam zato, da duši vibracije, da se izpušna cev ne odlomi pri glavi/kolektorju. Ne vem če naj bi bla sonda tam, ker je cev slepa res pa, da je na njej neka luknja... :?

Lambda je definitivno tam, saj je to izpuh mojega mopeda in sem jo lastnoročno odšraufal... :)

Cevi oz. cevke, ki med seboj povezujejo 'header' cevi, pa niso samo za mehansko podporo in učvrstitev, pač pa imajo pomembno funkcijo tudi pri dinamiki plinov...

[attachmentid=90410]

D.

post-2208-1169539442.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo izdelal doma air-fuel meter za odčitavanje bogatosti zmesi, na frgazar motorjih pri spreminjanju diz dynojet tuning?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo izdelal doma air-fuel meter za odčitavanje bogatosti zmesi, na frgazar motorjih pri spreminjanju diz dynojet tuning?

Če hočer res kaj merit, moraš uporabit 'wide band' senzor z gretjem, ta pa potrebuje kar precej elektronike za nadzor. Če nisi res ljubiteljski elektronik, se zadeva ne izplača - je bolje kupit, čeprav so te zadeve kar drage (no, že sam senzor je drag).

Morda kaj več na temo DIY najdeš tu: http://techedge.com.au/vehicle/wbo2/.

lp, D.

PS: Sva pa s kolegom kupila tole...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabm narest par tesnil za motor pa me zanima odkar ni več trgovine Astra v Lj., kje bi nabavu te pole papirja za tesnila? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lambda je definitivno tam, saj je to izpuh mojega mopeda in sem jo lastnoročno odšraufal... :)

Cevi oz. cevke, ki med seboj povezujejo 'header' cevi, pa niso samo za mehansko podporo in učvrstitev, pač pa imajo pomembno funkcijo tudi pri dinamiki plinov...

D.

Moj komentar je bil predvsem, ker se mi zdi, da puščica kaže tisto cevko med headerjema z luknjo. Tam lambda ne more biti privita, ker zaradi nizkega pretoka plinov nebi delovala. Morda je kak drug senzor... :hmm:

Dinamiki ? Kaj misliš s tem ? ( tista "brika" je slepa...) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dinamiki ? Kaj misliš s tem ? ( tista "brika" je slepa...) :?

Une cevke med izpušnimi krivinami izenačijo pritisk, boljša odzivnost motorja, več navora, mirnejši tek, bla bla bla, link

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že imate debato o lambda sondi me zanima če kdo ve a ma Honda cbr 1000 rr 2005 letnik lambda sondo :? in kje konkretno je,ker jo konkretno jaz nikjer ne najdem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!