Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska :P

In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti trance_11_confused.gif je kakšen poseben trak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska :P

In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti trance_11_confused.gif je kakšen poseben trak?

Vprašaj tistega, ki Ti bo eloksiral kako zaščititi in ali je sploh potrebno kaj zaščititi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj tistega, ki Ti bo eloksiral kako zaščititi in ali je sploh potrebno kaj zaščititi.

LP

na firmi kjer delam eloksirajo ampak nič ne zaščitijo, ker ne rabijo... zato pa bi jaz rad prej zaščitil samo tam kjer pridejo ležaji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na firmi kjer delam eloksirajo ampak nič ne zaščitijo, ker ne rabijo... zato pa bi jaz rad prej zaščitil samo tam kjer pridejo ležaji...

Notri daj kak star ležaj ali daj kak tak pokrovček zdrejat po eloksaciji pa ga enostavno zbiješ ven !

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Notri daj kak star ležaj ali daj kak tak pokrovček zdrejat po eloksaciji pa ga enostavno zbiješ ven !

dobra ideja biggrin.gif samo kaj pa naj naredim v tem primeru. namreč križi od sprednjih vilc, in tista "cev" ki gre skozi okvir so ležaji spodaj in zgoraj, ampak ta cev ni enako debela da nebi potem dol padlo med tem ko se eloksira? pa mislim da bo kar dobra rešitev to.. hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska :P

In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti trance_11_confused.gif je kakšen poseben trak?

Mislim, da sploh ni potrebno zaščiti, ker ti ta postopek ne pobira materiala, kvečjemu dodaja. poglej si link

http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?p=5789

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da sploh ni potrebno zaščiti, ker ti ta postopek ne pobira materiala, kvečjemu dodaja. poglej si link

http://www.strojnist...opic.php?p=5789

res me čudi da bi naj dodal. ker smo eloksirali tudi mrežico in ker je že tako bila drobna je po eloksiranju bila še bolj.. vseeno je boljše zaščitit pa ostane enako kot je bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res me čudi da bi naj dodal. ker smo eloksirali tudi mrežico in ker je že tako bila drobna je po eloksiranju bila še bolj.. vseeno je boljše zaščitit pa ostane enako kot je bilo.

Vse to dodajanje ali odvzemanje materiala se dogaja v tisočinkah milimetra in na ležišče ležajev nima nikakršnega učinka saj za tako velike ležaje je toleranca v stotinkah milimetra. Vidi pa se itak ne saj ležaj pokrije tisti del, ki ga hočeš zaščititi.

LP

Popravljeno . Popravil daneb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to dodajanje ali odvzemanje materiala se dogaja v tisočinkah milimetra in na ležišče ležajev nima nikakršnega učinka saj za tako velike ležaje je toleranca v stotinkah milimetra. Vidi pa se itak ne saj ležaj pokrije tisti del, ki ga hočeš zaščititi.

LP

Res nevem ampak sta mi že dva mehanika rekla da moram obvezno zaščitit tam kjer pridejo ležaji, da so že imeli probleme.. Saj ni takšen problem zaščit če se da. pa ziher je ziher da nebo potem problemov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je v vsakem primeru pametno zaščititi, pa imaš mir. Bolje preventiva kot kurativa;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nevem ampak sta mi že dva mehanika rekla da moram obvezno zaščitit tam kjer pridejo ležaji, da so že imeli probleme.. Saj ni takšen problem zaščit če se da. pa ziher je ziher da nebo potem problemov :P

Ne vem ali si prebral to temo o eloksiranju tam lepo piše, da je eloksirana površina bolj trda od neeloksirane, če je tako je to še dodaten plus za dobro in trdno montažo ležajev.:jezen

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ali si prebral to temo o eloksiranju tam lepo piše, da je eloksirana površina bolj trda od neeloksirane, če je tako je to še dodaten plus za dobro in trdno montažo ležajev.:jezen

LP

sem prebral pa tudi že vem za to, je pa tudi odvisno kakšno eloksiranje je.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak??

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak??

Lp

če hočem z navojnim rezilom vrezati nov navoj moram dati dol korito?ker me skrbi da bi pol opilki ostali ki noter.kako bi resil to da nebi rabil dol dajati ali je nujno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočem z navojnim rezilom vrezati nov navoj moram dati dol korito?ker me skrbi da bi pol opilki ostali ki noter.kako bi resil to da nebi rabil dol dajati ali je nujno?

Najprej moraš nabaviti nov ''večji'' vijak. Zraven njega še rabiš navojni sveder, katerega dobro namastiš z gosto mastjo, da se odrezki primejo v mast. Če delaš tako, ni potrebno snemati karterja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej moraš nabaviti nov ''večji'' vijak. Zraven njega še rabiš navojni sveder, katerega dobro namastiš z gosto mastjo, da se odrezki primejo v mast. Če delaš tako, ni potrebno snemati karterja...

Malo počakaj, da se oglasi kdo, ki ima orodje za popravilo navojev in Ti bo to naredil za par €. Ne vrezuj pa novega navoja ročno saj ga ne boš vrezal lepo pravokotno in Ti bo puščalo olje na tesnilu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet za popravilo navojev _4d3979dbc95e3.jpg

koliko stane kaj tak set?ker navojna rezila imam.vijak tudi nebi bil problem nabavit.za pravi kot pa nvm, pri tem setu na sliki ne vidim nič kar bi mi zazihralo pravi kot pri rezanju?kako delajo majstri da dobijo pravi kot?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem orodjem vstavijo navoj (ne vem, če sem se prav izrazil) , ki je iz jeklene žice in Ti potem ni treba skrbeti, da boš navoj posnel z neprevidnim vijačenjem. Te zanima nakup tega orodja Imaš tukaj eno povezavo Ali pa vpiši na Geoogle slike: popravilo navojev potem pa začni iskati dela za več ur.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak??

Lp

Pozdravljen!

To kam bodo šli opilki naj te ne skrbi. Saj bi moral bitita vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak.

Kar se tiče vrezovanja navojev jaz nebi poslušal junakov ki ti to predlagajo, saj sem 100% da to ni navaden metričen navoj, tako da razne M navojni rezalniki ne pridejo v poštev.

Če imaš recimo M10 navoj boš težko preprečil da ti olje ne bo teklo ven.

Moje mnenje je da probaj še enkrat čimbolj naravnost postaviti vijak in ga obdržati v tej smeri ko ga boš zategoval v karter.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko stane kaj tak set?ker navojna rezila imam.vijak tudi nebi bil problem nabavit.za pravi kot pa nvm, pri tem setu na sliki ne vidim nič kar bi mi zazihralo pravi kot pri rezanju?kako delajo majstri da dobijo pravi kot?

V Merkurju prodajajo 'V-Coil'. Cene so verjetno podobne tem na tej strani.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak.

na magnetni vijak se opilki od "špijatra", iz česar je ponavadi karter, NE primejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

To kam bodo šli opilki naj te ne skrbi. Saj bi moral bitita vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak.

Kar se tiče vrezovanja navojev jaz nebi poslušal junakov ki ti to predlagajo, saj sem 100% da to ni navaden metričen navoj, tako da razne M navojni rezalniki ne pridejo v poštev.

Če imaš recimo M10 navoj boš težko preprečil da ti olje ne bo teklo ven.

Moje mnenje je da probaj še enkrat čimbolj naravnost postaviti vijak in ga obdržati v tej smeri ko ga boš zategoval v karter.

LP

Ja sploh opilki aluminijastega karterja :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo počakaj, da se oglasi kdo, ki ima orodje za popravilo navojev in Ti bo to naredil za par €. Ne vrezuj pa novega navoja ročno saj ga ne boš vrezal lepo pravokotno in Ti bo puščalo olje na tesnilu.

LP

Če bi že kdaj rezal navoje bi vedel, da sploh ni problem vrezati navojev v že obstoječe navoje...

Uporabiti se mora navojni sveder ki ima enak korak navoja kot prejšnji, le da ima večji premer. Vseeno ti svetujem da kasneje uporabljaš votla bakrena tesnila za tesnenje.

Zahtevnost samega posega ni bog ve kaj, je pa potrebno bit pedanten....

ps:Kako drugače kot ročno ga naj vreže?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena fora za ročno vrezovanje navojev pod točnim kotom naj bi bila, da v stabilni vrtani stroj vstaviš navojni sveder, daš utež na ročko (da ti sveder rahlo pritiska navzdol) ter ročno vrtiš vreteno pri NEVKLOPLJENEM stroju.-to sem nekje slišal, sprobal še nisem. Tok za idejo, drugač se mi pa zdi da lahko brez problema vrežeš ročno.

P.S.-kolikor se spomnim ima uporabnik Bremzer set za popravilo vijakov karterja (za vrezovat+vijake), poskusi ga kontaktirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!