shark90 Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti je kakšen poseben trak?
daneb Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti je kakšen poseben trak? Vprašaj tistega, ki Ti bo eloksiral kako zaščititi in ali je sploh potrebno kaj zaščititi. LP
shark90 Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Vprašaj tistega, ki Ti bo eloksiral kako zaščititi in ali je sploh potrebno kaj zaščititi. LP na firmi kjer delam eloksirajo ampak nič ne zaščitijo, ker ne rabijo... zato pa bi jaz rad prej zaščitil samo tam kjer pridejo ležaji...
Bremzer Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 na firmi kjer delam eloksirajo ampak nič ne zaščitijo, ker ne rabijo... zato pa bi jaz rad prej zaščitil samo tam kjer pridejo ležaji... Notri daj kak star ležaj ali daj kak tak pokrovček zdrejat po eloksaciji pa ga enostavno zbiješ ven ! special749, trebor in maco47 2 1
shark90 Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Notri daj kak star ležaj ali daj kak tak pokrovček zdrejat po eloksaciji pa ga enostavno zbiješ ven ! dobra ideja samo kaj pa naj naredim v tem primeru. namreč križi od sprednjih vilc, in tista "cev" ki gre skozi okvir so ležaji spodaj in zgoraj, ampak ta cev ni enako debela da nebi potem dol padlo med tem ko se eloksira? pa mislim da bo kar dobra rešitev to.. hvala
snetkladu Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Bom kar v tej temi vprašal ko je bolj vsestranska In sicer eluksirati bom dal nekatere dele in eluksacija malo "pobere" aluminija in zato bi moral tam ko pridejo ležaji zaščitit. Pa če mogoče kdo ve z čem se to zaščiti je kakšen poseben trak? Mislim, da sploh ni potrebno zaščiti, ker ti ta postopek ne pobira materiala, kvečjemu dodaja. poglej si link http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?p=5789
shark90 Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Mislim, da sploh ni potrebno zaščiti, ker ti ta postopek ne pobira materiala, kvečjemu dodaja. poglej si link http://www.strojnist...opic.php?p=5789 res me čudi da bi naj dodal. ker smo eloksirali tudi mrežico in ker je že tako bila drobna je po eloksiranju bila še bolj.. vseeno je boljše zaščitit pa ostane enako kot je bilo.
daneb Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 (popravljeno) res me čudi da bi naj dodal. ker smo eloksirali tudi mrežico in ker je že tako bila drobna je po eloksiranju bila še bolj.. vseeno je boljše zaščitit pa ostane enako kot je bilo. Vse to dodajanje ali odvzemanje materiala se dogaja v tisočinkah milimetra in na ležišče ležajev nima nikakršnega učinka saj za tako velike ležaje je toleranca v stotinkah milimetra. Vidi pa se itak ne saj ležaj pokrije tisti del, ki ga hočeš zaščititi. LP Popravljeno Marec 10, 2011. Popravil daneb
shark90 Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Vse to dodajanje ali odvzemanje materiala se dogaja v tisočinkah milimetra in na ležišče ležajev nima nikakršnega učinka saj za tako velike ležaje je toleranca v stotinkah milimetra. Vidi pa se itak ne saj ležaj pokrije tisti del, ki ga hočeš zaščititi. LP Res nevem ampak sta mi že dva mehanika rekla da moram obvezno zaščitit tam kjer pridejo ležaji, da so že imeli probleme.. Saj ni takšen problem zaščit če se da. pa ziher je ziher da nebo potem problemov
snetkladu Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Mislim, da je v vsakem primeru pametno zaščititi, pa imaš mir. Bolje preventiva kot kurativa;)
daneb Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Res nevem ampak sta mi že dva mehanika rekla da moram obvezno zaščitit tam kjer pridejo ležaji, da so že imeli probleme.. Saj ni takšen problem zaščit če se da. pa ziher je ziher da nebo potem problemov Ne vem ali si prebral to temo o eloksiranju tam lepo piše, da je eloksirana površina bolj trda od neeloksirane, če je tako je to še dodaten plus za dobro in trdno montažo ležajev.:jezen LP
shark90 Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Ne vem ali si prebral to temo o eloksiranju tam lepo piše, da je eloksirana površina bolj trda od neeloksirane, če je tako je to še dodaten plus za dobro in trdno montažo ležajev.:jezen LP sem prebral pa tudi že vem za to, je pa tudi odvisno kakšno eloksiranje je..
Dejanx Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak?? Lp malakai 1
Dejanx Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak?? Lp če hočem z navojnim rezilom vrezati nov navoj moram dati dol korito?ker me skrbi da bi pol opilki ostali ki noter.kako bi resil to da nebi rabil dol dajati ali je nujno?
Barracuda Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 če hočem z navojnim rezilom vrezati nov navoj moram dati dol korito?ker me skrbi da bi pol opilki ostali ki noter.kako bi resil to da nebi rabil dol dajati ali je nujno? Najprej moraš nabaviti nov ''večji'' vijak. Zraven njega še rabiš navojni sveder, katerega dobro namastiš z gosto mastjo, da se odrezki primejo v mast. Če delaš tako, ni potrebno snemati karterja...
daneb Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Najprej moraš nabaviti nov ''večji'' vijak. Zraven njega še rabiš navojni sveder, katerega dobro namastiš z gosto mastjo, da se odrezki primejo v mast. Če delaš tako, ni potrebno snemati karterja... Malo počakaj, da se oglasi kdo, ki ima orodje za popravilo navojev in Ti bo to naredil za par €. Ne vrezuj pa novega navoja ročno saj ga ne boš vrezal lepo pravokotno in Ti bo puščalo olje na tesnilu. LP malakai 1
Dejanx Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Komplet za popravilo navojev koliko stane kaj tak set?ker navojna rezila imam.vijak tudi nebi bil problem nabavit.za pravi kot pa nvm, pri tem setu na sliki ne vidim nič kar bi mi zazihralo pravi kot pri rezanju?kako delajo majstri da dobijo pravi kot?
daneb Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 S tem orodjem vstavijo navoj (ne vem, če sem se prav izrazil) , ki je iz jeklene žice in Ti potem ni treba skrbeti, da boš navoj posnel z neprevidnim vijačenjem. Te zanima nakup tega orodja Imaš tukaj eno povezavo Ali pa vpiši na Geoogle slike: popravilo navojev potem pa začni iskati dela za več ur. LP
Kawl Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak?? Lp Pozdravljen! To kam bodo šli opilki naj te ne skrbi. Saj bi moral bitita vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak. Kar se tiče vrezovanja navojev jaz nebi poslušal junakov ki ti to predlagajo, saj sem 100% da to ni navaden metričen navoj, tako da razne M navojni rezalniki ne pridejo v poštev. Če imaš recimo M10 navoj boš težko preprečil da ti olje ne bo teklo ven. Moje mnenje je da probaj še enkrat čimbolj naravnost postaviti vijak in ga obdržati v tej smeri ko ga boš zategoval v karter. LP
danci1973 Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 koliko stane kaj tak set?ker navojna rezila imam.vijak tudi nebi bil problem nabavit.za pravi kot pa nvm, pri tem setu na sliki ne vidim nič kar bi mi zazihralo pravi kot pri rezanju?kako delajo majstri da dobijo pravi kot? V Merkurju prodajajo 'V-Coil'. Cene so verjetno podobne tem na tej strani. D.
no_name Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak. na magnetni vijak se opilki od "špijatra", iz česar je ponavadi karter, NE primejo...
Barracuda Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Pozdravljen! To kam bodo šli opilki naj te ne skrbi. Saj bi moral bitita vijak ki ga imaš v karterju magneten, tako da se bodo vsi opilki prijeli gor takoj ko boš vstavil vijak. Kar se tiče vrezovanja navojev jaz nebi poslušal junakov ki ti to predlagajo, saj sem 100% da to ni navaden metričen navoj, tako da razne M navojni rezalniki ne pridejo v poštev. Če imaš recimo M10 navoj boš težko preprečil da ti olje ne bo teklo ven. Moje mnenje je da probaj še enkrat čimbolj naravnost postaviti vijak in ga obdržati v tej smeri ko ga boš zategoval v karter. LP Ja sploh opilki aluminijastega karterja
Barracuda Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 Malo počakaj, da se oglasi kdo, ki ima orodje za popravilo navojev in Ti bo to naredil za par €. Ne vrezuj pa novega navoja ročno saj ga ne boš vrezal lepo pravokotno in Ti bo puščalo olje na tesnilu. LP Če bi že kdaj rezal navoje bi vedel, da sploh ni problem vrezati navojev v že obstoječe navoje... Uporabiti se mora navojni sveder ki ima enak korak navoja kot prejšnji, le da ima večji premer. Vseeno ti svetujem da kasneje uporabljaš votla bakrena tesnila za tesnenje. Zahtevnost samega posega ni bog ve kaj, je pa potrebno bit pedanten.... ps:Kako drugače kot ročno ga naj vreže?
trojan69 Objavljeno Marec 12, 2011 Opozori Objavljeno Marec 12, 2011 ena fora za ročno vrezovanje navojev pod točnim kotom naj bi bila, da v stabilni vrtani stroj vstaviš navojni sveder, daš utež na ročko (da ti sveder rahlo pritiska navzdol) ter ročno vrtiš vreteno pri NEVKLOPLJENEM stroju.-to sem nekje slišal, sprobal še nisem. Tok za idejo, drugač se mi pa zdi da lahko brez problema vrežeš ročno. P.S.-kolikor se spomnim ima uporabnik Bremzer set za popravilo vijakov karterja (za vrezovat+vijake), poskusi ga kontaktirat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se